آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد

آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد

دسته بندی

آجر قزاقی نما

تعداد ارائه دهنده ها

۴ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت آجر قزاقی پوست پیازی با توجه به تغییر فاکتور های مختلف مانند رنگ و ابعاد آجر، متراژ پروژه، هزینه های حمل تا محل و ... متغیر است. عمران مدرن ارائه دهنده بهترین خدمات فروش آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

مشهد x

آجر نما قزاقی گلبهی پوست پیازی امیران نما

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

طرح:

ابعاد:

https://omranmodern.com/files/products/rzwDH6vSNeHPESSKQD65zLSmlhT9fjjG.jpg

آجر نما قزاقی گلبهی رستیک امیران نما

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

G۶۱۱

طرح:

پلاک

ابعاد:

۲۰۰x۵۵x۳۰

آجر قزاقی سنتی مربعی گلبهی امیران نما

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

طرح:

مربعی

ابعاد:

آجر نما قزاقی پوست پیازی (گلبهی) پارس

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

طرح:

ابعاد:

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آجر قزاقی پوست پیازی  در مشهد

از قدیمی ترین انواع آجر ، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) یا آجر سنتی قزاقی است. به جرات می توان گفت آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) از پر طرفدار ترین انواع آجر برای استفاده در نمای ساختمان ها می باشد. این نوع آجر جزو اولین آجر های به کار رفته در نما می باشد که در رنگ های مختلفی تولید شده و ابعاد متفاوتی نیز دارد. آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما از این رو به این نام نامگذاری شده است که در زمان قزاق ها وارد ایران شده و از همان دوره استفاده از آن رایج شده است. تولید آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) به همان روش سنتی و یا دستی در گذشته صورت می گرفته است، اما امروزه برای خشک کردن آن ها از کوره های آجر پزی استفاده می شود و دیگر با نور آفتاب خشک نمی شوند.

 

آجر قزاقی نما گلبهی پوست پیازی
آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی)

 

از آجر قزاقی نما پوست پیازی نه تنها در نمای بیرونی ساختمان بلکه در ساخت تیغه های آجری نیز استفاده می شود. جالب است بدانید آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) مورد تایید سازمان میراث فرهنگی بوده و اگر برای ساخت نمای ساختمان مورد نظر خود به تاییدیه سازمان میراث فرهنگی نیاز دارید، می توانید از آجر نما سنتی قزاقی استفاده کنید. برای اطلاع از لیست قیمت آجر قزاقی پوست پیازی می توانید  با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

 

قیمت آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) در مشهد

لیست قیمت آجر قزاقی پوست پیازی با توجه به تغییر فاکتور های مختلف مانند رنگ و ابعاد آجر، متراژ پروژه، هزینه های حمل تا محل و ... ثابت نیست و برای هر پروژه باید به صورت جدا برآورد قیمت آجر قزاقی پوست پیازی صورت گیرد. از مواد اصلی و اولیه آجر قزاقی سنتی می توان به خاک رس اشاره نمود. کیفیت خاک رس استفاده شده تاثیر زیادی در برآورد لیست قیمت آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) داشته و در تعیین کیفیت آجر نما قزاقی موثر است، از همین رو باید پیش از خرید آجر قزاقی پوست پیازی به درجه کیفی آن توجه نمود و بهترین را انتخاب کرد. 

 

آجر قزاقی نما گلبهی پوست پیازی
ساختمان مسکونی با آجرگلبهی پوست پیازی

 

در تولید آجر قزاقی پوست پیازی از ترکیباتی مانند اکسید منیزیم و سیلیسیم دی اکسید استفاده می کنند که اکسید کروم و اکسید آهن نیز در صورت افزایش مقاومت گرمایی به فرمولاسیون آن اضافه می شود. قیمت آجر قزاقی نما پوست پیازی نیز به نوع فرمولاسیون و کیفیت مواد به کار رفته در آن بستگی دارد. در یک جمع بندی کلی می توان گفت برای برآورد کلی قیمت، باید ابتدا متراژ نما و پروژه را تعیین کرده سپس نوع آجر قزاقی نما پوست پیازی را انتخاب کنید. هزینه های بالاسری مانند حمل تا محل و ... نیز در تعیین قیمت آجر قزاقی پوست پیازی موثر هستند.

 

انواع آجر قزاقی پوست پیازی در مشهد

آجر قزاقی پوست پیازی در انواع مدل ها و رنگ ها گوناگون تولید می شود. برای دسته بندی این محصول هم می توان به فرم و طرح های آن و هم دسته بندی رنگ آجر سنتی قزاقی اشاره نمود. چینش آجر قزاقی پوست پیازی از مهم ترین مراحل ساخت نما با این نوع آجر می باشد و از آن جایی که به عنوان یک متریال سنتی شناخته می شود می توان از الگوهای سنتی نیز برای چینش آن استفاده کرد. برای آشنایی بیشتر شما با آجر قزاقی پوست پیازی در ادامه به بررسی دسته بندی این محصول پرداخته ایم.

 

آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی)

 

 انواع طیف رنگی آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی)

آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) طیف های رنگی متفاوتی دارد که بر حسب حرارت وارد شده به آن ها و نوع خاک منطقه به دست می آید. هم چنین پودر های بندکشی که برای اجرای آجر قزاقی پوست پیازی مورد استفاده قرار می گیرد نیز در رنگ های مختلفی تولید می شوند.

 

انواع آجر قزاقی پوست پیازی بر حسب شکل

آجر قزاقی پوست پیازی بر حسب اندازه و شکل اصلی در سه فرم کلی پلاک ، نیمه و کامل ساخته می شود. اما به جز این سه طرح کلی طرح های متنوع دیگری نیز مانند چهارگوش، دور ستون، ال لب تیز، طرح گلدار و ... به جز نما نیز تولید می شوند. رایج ترین فرم های مورد استفاده در اجرای نما با آجر قزاقي ، آجر پلاک، کامل و نیمه می باشد. از آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) کامل نیز بیشتر برای دیوارچینی و آجر های نیمه نیز برای اجرای نمای ظاهری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تولید آجر قزاقی پوست پیازی در مشهد

مواد اصلی در تولید آجر نما قزاقی نما گلبهی پوست پیازی ، خاک خالص رس است، این نوع خاک نباید با هر خاکی ترکیب شود و در تولید نوع استاندارد آجر قزاقی پوست پیازی ، بعد از آسیاب شدن با افزودن آب به آن مرطوب شده و با دست قالب گرفته می شود و یا در هوای آزاد و یا در کوره های آجر پزی قرار داده شده تا پخته شوند و به استحکام کافی برسند. برای پخت کامل آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) به دمای 800 درجه کوره نیاز است. 

 

ابعاد آجر قزاقی پوست پیازی در مشهد

آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) در ابعاد مختلفی قابل تولید است و ضخامت های آن نیز بر حسب درخواست مشتری می تواند تغییر کند. متداول ترین نوع آجر قزاقی پوست پیازی به صورت مکعب مستطیل توپر است که اندازه معمول آن 20 در 5.5 بوده و در ضخامت های مختلف 10 ، 5.5 و 3.5 سانتی متر تولید می شود.

 

کاربرد آجر قزاقی پوست پیازی در مشهد

از مهم ترین سازه های ایرانی که در گذشته با آجر قزاقی نما طراحی و ساخته شده است می توان به طاق کسری ، گنبد کاووس ، مسجد جامع اصفهان و یزد و ... اشاره نمود. عظمت این سازه ها خود بیانگر زیبایی و کاربردی بودن آجر سنتی قزاقی است. از آجر قزاقی پوست پیازی برای ساخت نمای ساختمان ها در هر نوع آب و هوایی می توان استفاده کرد. آجر قزاقی گلبهی پوست پیازی رنگ برای اجرای کف پیاده رو ها و حیاط ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) در نمای داخلی نیز رایج بوده و بیشتر حالت دکوراتیو دارد.

 

فروش آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) در مشهد

فروش آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) در انواع مدل ها با توجه به در خواست و نیاز مشتری قابل ارائه می باشد. قیمت آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) ، مدل و کاربرد از مهم ترین عوامل موثر برای تصمیم گیری در خرید آن ها هستند. اگر به دنبال ایجاد نمایی سنتی با حال و هوای معماری قدیمی ایرانی و در عین حال گیرا و جذاب هستید می توانید به گزینه آجر قزاقی پوست پیازی فکر کنید. خرید آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) در عین حال که به صرفه می باشد، دست شما را در انتخاب انواع طرح ها و مدل ها باز گذاشته و برای اجرای نمایی زیبا و جذاب کمک کننده است.

 

آجر  قزاقی گوشه گلبهی

 

مزایای آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) در مشهد

از جمله مزایای آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) ، می توان به عدم شوره، رنگ ثابت و مقاومت در برابر سرما و گرما و تغییرات آب و هوایی اشاره نمود. استفاده از آجر قزاقیپوست پیازی دکوراتیو برای فضای داخلی هزینه بیشتری نسبت به استفاده از آن در نمای بیرونی خواهد داشت، اما استفاده از آن می تواند خاصیت عایق سرمایشی برای دیوار ایجاد کرده و در جلوگیری از اتلاف انرژی موثر باشد. استفاده از آجر قزاقی پوست پیازی حس آرامش و سنتی به خصوصی را ایجاد می کند که یادآور آثار ارزشمند ایرانی در گذشته ها است. در ادامه به تعدادی از ویژگی های آجر قزاقی پوست پیازی اشاره شده است.

  • نگهداری ساده آجر قزاقی پوست پیازی بدون نیاز به تمیز کردن، رنگ زدن یا پر کردن
  • عایق مناسب سرما و گرما و کاهش هزینه های انرژی
  • مناسب بودن قیمت آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی)
  • بالا رفتن ارزش فروش خانه بعد از استفاده از آجر قزاقی پوست پیازی
  • آجر قزاقی پوست پیازی مصداقی از نمای سنتی ایرانی

آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در مشهد، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در احمد آباد، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در رضویه، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در باخرز، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در بالاولایت، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در بجستان، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در یونسی، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در بردسکن، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در انابد، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در شهر آباد، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در تایباد، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در میان ولایت، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در تخت جلگه، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در طاغنکوه، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در تربت جام، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در بوژگان، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در پائین جام، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در صالح آباد، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در نصرآباد، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در تربت حیدریه، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در بایک، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در جلگه رخ، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در کدکن، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در جغتای، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در هلالی، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در جوین، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در عطاملک، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در چناران، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در گلبهار، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در خلیل آباد، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در ششطراز، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در خواف، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در جلگه زوزن، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در سلامی، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در سنگان، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در خوشاب، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در مشکان، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در درگز، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در چاپشلو، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در لطف آباد، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در نوخندان، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در رشتخوار، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در جنگل، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در زاوه، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در سلیمان، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در سبزوار، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در داورزن، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در روداب، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در ششتمد، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در سرخس، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در مرزداران، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در شانديز، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در طرقبه، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در فریمان، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در قلندرآباد، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در قوچان، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در باجگیران، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در کاشمر، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در کوهسرخ، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در کلات، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در زاوین، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در گناباد، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در کاخک، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در مه ولات، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در شادمهر، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در نیشابور، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در زبرخان، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در سر ولایت، آجر قزاقی پوست پیازی (گلبهی) نما در مشهد در میان جلگه.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما