آجر قزاقی زرد نما در مشهد

آجر قزاقی زرد نما در مشهد

دسته بندی

آجر قزاقی نما

تعداد ارائه دهنده ها

۶ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت آجر قزاقی زرد با توجه به تغییر فاکتور های مختلف مانند رنگ و ابعاد آجر، متراژ پروژه، هزینه های حمل تا محل و ... متغیر است. عمران مدرن ارائه دهنده بهترین خدمات فروش آجر زرد نما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

مشهد x

آجر نما قزاقی زرد امیران نما

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

طرح:

ابعاد:

https://omranmodern.com/files/products/Lo0gENSjc8wjSsNlu9h1lyTdOhRmeaB7.jpg

آجر نما قزاقی زرد و نخودی رستیک امیران نما

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

G۶۱۱

طرح:

پلاک

ابعاد:

۲۰۰x۵۵x۳۰
https://omranmodern.com/files/products/7n6rwrtVQksUP4ktR8WTAicsoG9VclYb.jpg

آجر قزاقی زرد رستیک خط دار امیران نما

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

طرح:

پلاک

ابعاد:

۲۵۰x۷۰x۳۰

آجر قزاقی سنتی مربعی زرد امیران نما

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

طرح:

مربعی

ابعاد:

آجر نما قزاقی زرد پارس

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

طرح:

ابعاد:

آجر نما قزاقی ابلق پارس

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

طرح:

ابعاد:

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آجر قزاقی زرد نما در مشهد

از قدیمی ترین انواع آجر ، آجر قزاقی زرد نما یا آجر سنتی قزاقی است. به جرات می توان گفت آجر قزاقی زرد نما از پر طرفدار ترین انواع آجر برای استفاده در نمای ساختمان ها می باشد. این نوع آجر جزو اولین آجر های به کار رفته در نما می باشد که در رنگ های مختلفی تولید شده و ابعاد متفاوتی نیز دارد. آجر قزاقی زرد نما از این رو به این نام نامگذاری شده است که در زمان قزاق ها وارد ایران شده و از همان دوره استفاده از آن رایج شده است. تولید آجر قزاقی زرد نما به همان روش سنتی و یا دستی در گذشته صورت می گرفته است، اما امروزه برای خشک کردن آن ها از کوره های آجر پزی استفاده می شود و دیگر با نور آفتاب خشک نمی شوند.

 

آجر قزاقی نما زرد
آجر چینی قزاقی نما زرد

 

از آجر قزاقی زرد نما نه تنها در نمای بیرونی ساختمان بلکه در ساخت تیغه های آجری نیز استفاده می شود. جالب است بدانید آجر قزاقی زرد نما مورد تایید سازمان میراث فرهنگی بوده و اگر برای ساخت نمای ساختمان مورد نظر خود به تاییدیه سازمان میراث فرهنگی نیاز دارید، می توانید از آجر نما سنتی قزاقی استفاده کنید. برای اطلاع از لیست قیمت آجر قزاقی زرد نما می توانید  با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

 

قیمت آجر قزاقی زرد نما در مشهد

لیست قیمت آجر قزاقی زرد نما با توجه به تغییر فاکتور های مختلف مانند رنگ و ابعاد آجر، متراژ پروژه، هزینه های حمل تا محل و ... ثابت نیست و برای هر پروژه باید به صورت جدا برآورد قیمت آجر قزاقی زرد نما صورت گیرد. از مواد اصلی و اولیه آجر قزاقی سنتی می توان به خاک رس اشاره نمود. کیفیت خاک رس استفاده شده تاثیر زیادی در برآورد لیست قیمت آجر قزاقی زرد نما داشته و در تعیین کیفیت آجر نما قزاقی موثر است، از همین رو باید پیش از خرید آجر قزاقی زرد نما به درجه کیفی آن توجه نمود و بهترین را انتخاب کرد. 

 

آجر قزاقی نما زرد
آجر های قزاقی زرد

 

در تولید آجر قزاقی زرد نما از ترکیباتی مانند اکسید منیزیم و سیلیسیم دی اکسید استفاده می کنند که اکسید کروم و اکسید آهن نیز در صورت افزایش مقاومت گرمایی به فرمولاسیون آن اضافه می شود. قیمت آجر قزاقی زرد نما نیز به نوع فرمولاسیون و کیفیت مواد به کار رفته در آن بستگی دارد.

در یک جمع بندی کلی می توان گفت برای برآورد کلی قیمت، باید ابتدا متراژ نما و پروژه را تعیین کرده سپس نوع آجر قزاقی زرد نما را انتخاب کنید. هزینه های بالاسری مانند حمل تا محل و ... نیز در تعیین قیمت آجر قزاقی زرد نما موثر هستند.

 

انواع آجر قزاقی زرد نما در مشهد

آجر قزاقی زرد نما در انواع مدل ها و رنگ ها گوناگون تولید می شود. برای دسته بندی این محصول هم می توان به فرم و طرح های آن و هم دسته بندی رنگ آجر سنتی قزاقی اشاره نمود. چینش آجر قزاقی زرد نما از مهم ترین مراحل ساخت نما با این نوع آجر می باشد و از آن جایی که به عنوان یک متریال سنتی شناخته می شود می توان از الگوهای سنتی نیز برای چینش آن استفاده کرد. برای آشنایی بیشتر شما با آجر قزاقی زرد نما در ادامه به بررسی دسته بندی این محصول پرداخته ایم.

 

آجر قزاقی نما زرد
آجر چینی قزاقی

 

 انواع طیف رنگی آجر قزاقی زرد نما

آجر قزاقی زرد نما طیف های رنگی متفاوتی دارد که بر حسب حرارت وارد شده به آن ها و نوع خاک منطقه به دست می آید. هم چنین پودر های بندکشی که برای اجرای آجر قزاقی زرد نما مورد استفاده قرار می گیرد نیز در رنگ های مختلفی تولید می شوند.

 

انواع آجر قزاقی زرد نما بر حسب شکل

آجر قزاقی زرد نما بر حسب اندازه و شکل اصلی در سه فرم کلی پلاک ، نیمه و کامل ساخته می شود. اما به جز این سه طرح کلی طرح های متنوع دیگری نیز مانند چهارگوش، دور ستون، ال لب تیز، طرح گلدار و ... به جز نما نیز تولید می شوند. رایج ترین فرم های مورد استفاده در اجرای نما با آجر قزاقي ، آجر پلاک، کامل و نیمه می باشد. از آجر قزاقی زرد نما کامل نیز بیشتر برای دیوارچینی و آجر های نیمه نیز برای اجرای نمای ظاهری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

آجر قزاقی نما زرد
ترکیب آجر زرد با سایر رنگ ها

 

تولید آجر قزاقی زرد نما در مشهد

مواد اصلی در تولید آجر نما قزاقی نما زرد ، خاک خالص رس است، این نوع خاک نباید با هر خاکی ترکیب شود و در تولید نوع استاندارد آجر قزاقی زرد نما ، بعد از آسیاب شدن با افزودن آب به آن مرطوب شده و با دست قالب گرفته می شود و یا در هوای آزاد و یا در کوره های آجر پزی قرار داده شده تا پخته شوند و به استحکام کافی برسند. برای پخت کامل آجر قزاقی زرد نما به دمای ۸۰۰ درجه کوره نیاز است. 

 

آجر قزاقی نما زرد
نمونه ساخته شده با آجر قزاقی زرد نما

 

ابعاد آجر قزاقی زرد نما در مشهد

آجر قزاقی زرد نما در ابعاد مختلفی قابل تولید است و ضخامت های آن نیز بر حسب درخواست مشتری می تواند تغییر کند. متداول ترین نوع آجر قزاقی زرد نما به صورت مکعب مستطیل توپر است که اندازه معمول آن ۲۰ در ۵/۵ بوده و در ضخامت های مختلف ۱۰ ، ۵/۵ و ۳/۵ سانتی متر تولید می شود.

 

کاربرد آجر قزاقی زرد نما در مشهد

از مهم ترین سازه های ایرانی که در گذشته با آجر قزاقی نما طراحی و ساخته شده است می توان به طاق کسری ، گنبد کاووس ، مسجد جامع اصفهان و یزد و ... اشاره نمود. عظمت این سازه ها خود بیانگر زیبایی و کاربردی بودن آجر سنتی قزاقی است. از آجر قزاقی زرد نما برای ساخت نمای ساختمان ها در هر نوع آب و هوایی می توان استفاده کرد. آجر قزاقی زرد رنگ برای اجرای کف پیاده رو ها و حیاط ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آجر قزاقی زرد نما در نمای داخلی نیز رایج بوده و بیشتر حالت دکوراتیو دارد.

 

آجر قزاقی نما زرد
آجر قزاقی زرد نما در بناهای ایرانی اسلامی

 

فروش آجر قزاقی زرد نما در مشهد

فروش آجر قزاقی زرد نما در انواع مدل ها با توجه به در خواست و نیاز مشتری قابل ارائه می باشد. قیمت آجر قزاقی زرد نما ، مدل و کاربرد از مهم ترین عوامل موثر برای تصمیم گیری در خرید آن ها هستند. اگر به دنبال ایجاد نمایی سنتی با حال و هوای معماری قدیمی ایرانی و در عین حال گیرا و جذاب هستید می توانید به گزینه آجر قزاقی زرد نما فکر کنید. خرید آجر قزاقی زرد نما در عین حال که به صرفه می باشد، دست شما را در انتخاب انواع طرح ها و مدل ها باز گذاشته و برای اجرای نمایی زیبا و جذاب کمک کننده است.

 

آجر قزاقی نما زرد
آجر قزاقی زرد نما 

 

مزایای آجر قزاقی زرد نما در مشهد

از جمله مزایای آجر قزاقی زرد نما ، می توان به عدم شوره، رنگ ثابت و مقاومت در برابر سرما و گرما و تغییرات آب و هوایی اشاره نمود. استفاده از آجر قزاقی زرد نما دکوراتیو برای فضای داخلی هزینه بیشتری نسبت به استفاده از آن در نمای بیرونی خواهد داشت، اما استفاده از آن می تواند خاصیت عایق سرمایشی برای دیوار ایجاد کرده و در جلوگیری از اتلاف انرژی موثر باشد. استفاده از آجر قزاقی زرد نما حس آرامش و سنتی به خصوصی را ایجاد می کند که یادآور آثار ارزشمند ایرانی در گذشته ها است. در ادامه به تعدادی از ویژگی های آجر قزاقی زرد نما اشاره شده است.

  • نگهداری ساده آجر قزاقی زرد نما بدون نیاز به تمیز کردن، رنگ زدن یا پر کردن
  • عایق مناسب سرما و گرما و کاهش هزینه های انرژی
  • مناسب بودن قیمت آجر قزاقی زرد نما
  • بالا رفتن ارزش فروش خانه بعد از استفاده از آجر قزاقی زرد نما
  • آجر قزاقی زرد نما مصداقی از نمای سنتی ایرانی 

آجر قزاقی زرد نما در مشهد در مشهد، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در احمد آباد، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در رضویه، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در باخرز، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در بالاولایت، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در بجستان، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در یونسی، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در بردسکن، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در انابد، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در شهر آباد، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در تایباد، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در میان ولایت، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در تخت جلگه، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در طاغنکوه، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در تربت جام، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در بوژگان، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در پائین جام، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در صالح آباد، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در نصرآباد، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در تربت حیدریه، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در بایک، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در جلگه رخ، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در کدکن، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در جغتای، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در هلالی، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در جوین، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در عطاملک، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در چناران، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در گلبهار، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در خلیل آباد، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در ششطراز، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در خواف، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در جلگه زوزن، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در سلامی، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در سنگان، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در خوشاب، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در مشکان، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در درگز، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در چاپشلو، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در لطف آباد، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در نوخندان، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در رشتخوار، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در جنگل، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در زاوه، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در سلیمان، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در سبزوار، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در داورزن، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در روداب، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در ششتمد، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در سرخس، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در مرزداران، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در شانديز، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در طرقبه، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در فریمان، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در قلندرآباد، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در قوچان، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در باجگیران، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در کاشمر، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در کوهسرخ، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در کلات، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در زاوین، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در گناباد، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در کاخک، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در مه ولات، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در شادمهر، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در نیشابور، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در زبرخان، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در سر ولایت، آجر قزاقی زرد نما در مشهد در میان جلگه.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما