آجر شیل سفید در اصفهان

آجر شیل سفید در اصفهان

دسته بندی

آجر شیل

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت آجر شیل سفید در اصفهان براساس عوامل مختلف متغیر است. به همین منظور جهت استعلام دقیق قیمت و خرید این آجر می توانید با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

اصفهان x

آجر شیل سفید تینا

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

ابعاد:

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آجر شیل سفید در اصفهان

آجر شیل سفید یکی از گزینه های برجسته در طراحی نماهای ساختمان است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود توجه معماران و طراحان را جلب کرده است. این نوع آجر به دلیل استفاده از شیل های سفید و فرآیند تولید خاص، دارای رنگ روشن و صاف است که جلوه ای زیبا و مدرن به نمای ساختمان می بخشد. آجر شیل سفید به دلیل دوام بالا، مقاومت در برابر شرایط جوی و سهولت در نگهداری در پروژه های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قیمت آجر شیل سفید در اصفهان

قیمت آجر شیل سفید به چندین عامل بستگی دارد. ابتدا، کیفیت و نوع مواد اولیه مورد استفاده در تولید آجر شیل سفید، تأثیر زیادی بر قیمت دارد. آجرهایی که از مواد با کیفیت بالا تولید می شوند، معمولاً گران تر هستند.

ابعاد و اندازه آجر نیز در تعیین قیمت نقش دارد. آجرهای با ابعاد خاص یا بزرگ تر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند.

میزان تقاضا و عرضه در بازار نیز می تواند قیمت آجر شیل سفید را تحت تأثیر قرار دهد. در دوره هایی که تقاضا بالا و عرضه محدود است، قیمت ها معمولاً افزایش می یابند.

در نهایت، هزینه حمل و نقل از کارخانه تولید به محل پروژه نیز بر قیمت نهایی تأثیر دارد. فاصله و هزینه های مربوط به حمل و نقل می تواند به طور قابل توجهی بر هزینه کلی آجر شیل سفید بیفزاید.

 

ویژگی های آجر شیل سفید در اصفهان

آجر شیل سفید به دلیل ویژگی های خاص خود، انتخابی محبوب برای طراحی نماهای مدرن و کلاسیک است. مهم ترین ویژگی های این آجر عبارتند از:

  • رنگ روشن و زیبا
  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی
  • دوام و استحکام
  • پایداری رنگ
  • عایق حرارتی و صوتی
  • سهولت در نگهداری

آجر شیل سفید در اصفهان در اصفهان، آجر شیل سفید در اصفهان در بن رود، آجر شیل سفید در اصفهان در بهارستان، آجر شیل سفید در اصفهان در جرقویه سفلی، آجر شیل سفید در اصفهان در جرقویه علیا، آجر شیل سفید در اصفهان در جلگه، آجر شیل سفید در اصفهان در سپاهان شهر، آجر شیل سفید در اصفهان در قهجاورستان، آجر شیل سفید در اصفهان در کوهپایه، آجر شیل سفید در اصفهان در آران و بیدگل، آجر شیل سفید در اصفهان در کویرات، آجر شیل سفید در اصفهان در اردستان، آجر شیل سفید در اصفهان در زواره، آجر شیل سفید در اصفهان در برخوار، آجر شیل سفید در اصفهان در حبیب آباد، آجر شیل سفید در اصفهان در تیران و کرون، آجر شیل سفید در اصفهان در کرون، آجر شیل سفید در اصفهان در چادگان، آجر شیل سفید در اصفهان در چنارود، آجر شیل سفید در اصفهان در خمینی شهر، آجر شیل سفید در اصفهان در خوانسار، آجر شیل سفید در اصفهان در خور و بیابانک، آجر شیل سفید در اصفهان در دهاقان، آجر شیل سفید در اصفهان در سمیرم، آجر شیل سفید در اصفهان در پادنا، آجر شیل سفید در اصفهان در شاهین شهر، آجر شیل سفید در اصفهان در میمه، آجر شیل سفید در اصفهان در شهرضا، آجر شیل سفید در اصفهان در فریدن، آجر شیل سفید در اصفهان در بوئین و میاندشت، آجر شیل سفید در اصفهان در فریدونشهر، آجر شیل سفید در اصفهان در فلاورجان، آجر شیل سفید در اصفهان در پیربکران، آجر شیل سفید در اصفهان در کاشان، آجر شیل سفید در اصفهان در برزک، آجر شیل سفید در اصفهان در قمصر، آجر شیل سفید در اصفهان در نیاسر، آجر شیل سفید در اصفهان در گلپایگان، آجر شیل سفید در اصفهان در لنجان، آجر شیل سفید در اصفهان در باغ بهادران، آجر شیل سفید در اصفهان در فولادشهر، آجر شیل سفید در اصفهان در مبارکه، آجر شیل سفید در اصفهان در گرکن جنوبی، آجر شیل سفید در اصفهان در نائین، آجر شیل سفید در اصفهان در انارک، آجر شیل سفید در اصفهان در نجف آباد، آجر شیل سفید در اصفهان در مهردشت، آجر شیل سفید در اصفهان در نطنز، آجر شیل سفید در اصفهان در امام زاده.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما