آجر دکوراتیو سفید در اهواز

آجر دکوراتیو سفید در اهواز

دسته بندی

آجر دکوراتیو

تعداد ارائه دهنده ها

۶ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت آجر دکوراتیو سفید در اهواز با فاکتورهایی مانند کیفیت مواد اولیه، ابعاد، متراژ، روش های تولید و نصب و ... سنجیده می شود. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر برآورد قیمت آجر سفید دکوراتیو می توان به نوع و قیمت چسب، پودر بندکشی آجر، اسپیسر و ... اشاره نمود. در کل آجر سفید دکوراتیو قیمت مناسبی داشته و استفاده از آن برای تزئین و دکور دیوارهای داخلی توصیه می شود.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

اهواز x

آجر دکوراتیو سفید ادیب گستر سپاهان

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

آجر دکوراتیو سفید امیران

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

طرح:

ابعاد:

https://omranmodern.com/files/products/XmFZJRmbrjwQ522j5N6SaxbHNpFg9py1.jpg

آجر دکوراتیو سفید تینا

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

۳

آجر دکوراتیو سفید نماچین رویال AR

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

ابعاد:

۴۰x۵۰x۴۰۰
https://omranmodern.com/files/products/W24VVDemHwMAhu0f1x1awA7GS7ZEh6Oh.jpg

آجر دکوراتیو سفید نماچین رویال ATNGO

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

TAR ۶۱۸

ابعاد:

۶۵x۹۰x۱۵۰x۲۵

آجر دکوراتیو سفید نیک

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

ابعاد:

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آجر دکوراتیو سفید در اهواز

آجر دکوراتیو سفید از جدیدترین و به روزترین انواع آجر نمای داخلی است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. آجر سفید دکوراتیو در طرح ها و مدل های مختلفی تولید شده و برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل مسکونی و محیط های اداری از بهترین انتخاب ها می باشد. ضخامت آجر نما سفید دکوراتیو از یک تا دو سانتی متر ادامه دارد. متریالی که برای تهیه آجر دکوراتیو سفید مورد استفاده قرار می گیرند در برابر رطوبت، سایش، ضربه و فشار مقاوم بوده و در کل دوام بالایی دارد.

 

آجر سفید دکوراتیو
آجر سفید دکوراتیو

 

قیمت آجر سفید دکوراتیو در اهواز

قیمت آجر سفید دکوراتیو به صورت متری یا مترمربعی محاسبه می شود. برای خرید آجر سفید دکوراتیو می توانید ابتدا متراژ دیوار را اندازه گیری نموده و سپس نوع آجر دکوراتیو مورد نظر خود را انتخاب کنید و به برآورد قیمت بپردازید. قیمت آجر دکوراتیو سفید هم چنین با فاکتورهایی مانند کیفیت مواد اولیه، ابعاد، متراژ، روش های تولید و نصب و ... سنجیده می شود.

 

آجر دکوراتیو سفید
آجر دکوراتیو سفید

 

از آجر نما سفید دکوراتیو می توان در کنار رنگ های دیگر نیز بهره برد. برای تزئین دیوارهای داخلی منزلتان می توانید از ترکیب آجر دکوراتیو سفید با دیگر رنگ های آجر دکوراتیو استفاده کنید. بهتر است برای این کار از طراحان داخلی و تجربه و تخصص آن ها کمک بگیرید. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر برآورد قیمت آجر سفید دکوراتیو می توان به نوع و قیمت چسب، پودر بندکشی آجر، اسپیسر و ... اشاره نمود. در کل آجر سفید دکوراتیو قیمت مناسبی داشته و استفاده از آن برای تزئین و دکور دیوارهای داخلی توصیه می شود.

 

انواع آجر دکوراتیو سفید در اهواز

انواع آجر دکوراتیو سفید با متریال های مختلف و در کیفیت های گوناگونی تولید می شود که هر کدام قیمت های مختلفی نیز دارند. جنس رویه سطح آجر سفید دکوراتیو می تواند به صورت رستیک و زمخت و یا دارای رویه نرم تر و ساده تری باشد. آجر دکوراتیو سفید با سطوح صاف تر و لطیف تر با پلیمر و بتن ساخته می شوند و زیبایی چشم نوازی را برای دیوارهای داخلی ایجاد می کنند. اما اگر به دنبال ظاهر خشن تر و طبیعی تر آجر نما سفید دکوراتیو هستید، بهتر است از آجر های سفید رستیک استفاده کنید.

 

آجر دکوراتیو سفید
استفاده از آجر دکوراتیو سفید در پذیرایی

 

 

کاربرد آجر دکوراتیو سفید در اهواز

از آجر دکوراتیو سفید در مکان های متفاوتی از منزل یا محل کار می توان استفاده نمود. در ادامه به بررسی مواردی از این دست پرداخته شده است.

  • دیوار پشت تلویزیون: یکی از کاربرد های آجر سفید دکوراتیو در طراحی داخلی استفاده از آن در دیوار پشت تلوزیون است. البته این به شرطی است که این دیوار داراری تزئینات خاص نبوده و تا حد امکان ساده اجرا شود تا زیبایی آجر نما سفید دکوراتیو بیشتر به چشم بیننده بیاید و از طرفی فضای اتاق شلوغ به نظر نرسد.
  • دیوار پشت تخت: استفاده از آجر دکوراتیو سفید در اتاق خواب یکی دیگر از راه های زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل شما می باشد. معمولا آجر دکوراتیو سفید دیوار را با قاب هایی به رنگ های کرم یا بژ ترکیب می کنند.
  • فضای خالی بین کابینت ها: یکی دیگر از استفاده های آجر سفید دکوراتیو پرکردن فضای خالی بین کابینت ها می باشد. آشپزخانه ها از فضاهای پرتردد هر خانه می باشد و استفاده از آجر نما سفید دکوراتیو باعث زیبایی دوچندان این فضا می شود.

 

آجر دکوراتیو سفید
استفاده از آجر دکوراتیو سفید در کنار آجر های رنگی

 

تولید آجر سفید دکوراتیو در اهواز

برای تولید آجر سفید دکوراتیو خشت های تهیه شده را درون قالب ریخته و فشرده می کنند. پس از آن خشت های قالب گیری شده را درون کوره می گذارند تا پخته شده و سفت گردند. در مرحله بعد خشت های پخته شده، ساییده شده و با آهک پوشانده می شوند که این امر رنگ سفید اجر را سبب می گردد. قیمت آجر دکوراتیو سفید نیز تا حد زیادی به کیفیت مراحل یاد شده و دقت در اجرای آن ها بستگی دارد.

 

آجر دکوراتیو سفید
آجر دکوراتیو سفید با بافت خشن

 

مزایای آجر نما سفید دکوراتیو در اهواز

استفاده از آجر سفید دکوراتیو مزایای زیادی دارد که علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری که برای نما به وجود می آورد در مانایی و دوام بالای دیوار نیز موثر است.

  • ضد آب و ضد رطوبت: استفاده از آجر سفید دکوراتیو برای دیوارهایی که در مجاورت رطوبت قرار دارند و احتمال خیس شدن آن ها وجود دارد، گزینه مناسبی است. 
  • نسوز و ضدحریق: آجر دکوراتیو سفید در برابر دمای بالا و حرارت مقاوم بوده و آسیب نمی بیند. هم چنین این متریال در برابر آتش سوزی و حرارت مستقیم نیز از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. 

 

آجر سفید دکوراتیو
آجر دکوراتیو سفید در طراحی نمای ستون ها

 

  • ضد ضربه و خش: این محصول همچنین در برابر ساییدگی و ضربه نیز از خود مقاومت نشان داده و از همین رو ماندگاری بالایی دارد.
  • قابلیت شستشو: یکی از مزایای بسیار خوب آجر دکوراتیو سفید قابلیت شستشوی آن ها است. در صورت ایجاد آلودگی و کثیف شدن این دیوارپوش ها لازم به تعویض یا ترمیم آن ها نیست، تنها کافی است قسمت آلوده شستشو شود.

 

آجر نما دکوراتیو سفید
نمونه آجر نما دکوراتیو سفید

 

  • نصب سریع و آسان: برای صرفه جویی در زمان و هزینه می توان از نصب آجر سفید دکوراتیو بهره مند شد. این متریال نصب ساده ای دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.
  • ثبات رنگ: رنگ سفید این محصول به مرور کمرنگ یا از بین نمی رود. ثبات رنگ آجر دکوراتیو سفید ویژگی است که استفاده از این محصول را به گزینه بسیار مناسبی برای نماهای داخلی تبدیل نموده است.

آجر دکوراتیو سفید در اهواز در اهواز، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در حمیدیه، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در آبادان، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در اروندکنار، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در امیدیه، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در جایزان، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در اندیکا، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در آبژدان، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در چلو، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در اندیمشک، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در الوار گرمسیری، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در ایذه، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در دهدز، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در سوسن، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در باغ ملک، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در صیدون، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در میداود، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در باوی، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در ویس، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در بندر ماهشهر، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در بندر امام خمینی، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در بهبهان، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در آغاجاری، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در تشان، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در زیدون، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در خرمشهر، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در مینو، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در دزفول، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در چغامیش، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در سردشت، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در شهیون، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در دشت آزادگان، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در بستان، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در رامشیر، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در مشراگه، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در رامهرمز، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در شادگان، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در خنافره، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در شوش، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در شاوور، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در فتح المبین، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در شوشتر، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در شعیبیه، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در گتوند، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در عقیلی، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در لالی، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در حتی، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در مسجدسلیمان، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در گلگیر، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در هفتگل، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در رغیوه، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در هندیجان، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در چم خلف عیسی، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در هویزه، آجر دکوراتیو سفید در اهواز در نیسان.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۸ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما