آجر آنتیک سبا سنگ

آجر آنتیک سبا سنگ

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

آجر آنتیک سبا سنگ

فروشندهمحلشماره تماس
سبا سنگ پرشین

سبا سنگ پرشین

۵

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آجر آنتیک سبا سنگ

آجر آنتیک یا آجر نما نسوز آنتیک ،یکی از انواع آجر نما نسوز های طبیعی میباشد که با الگو برداری از آجر های طبیعی قدیمی طراحی و ساخته میشوند و در تعداد زیادی از مکان های عمومی به عنوان نمای بیرونی و یا نمای داخلی به کار میرود.

آجر آنتیک از ترکیب سیمان و مواد سبک نظیر پوکه صنعتی و سایر مواد معدنی و رنگ های اکسید آهن و کروم و چند نوع مواد پلیمری ساخته شده و مانند آجرهای طبیعی که از خاک ساخته شده اند شوره نمیزند

این نوع آجر دارای سوراخ ها و خلل های ویژه ای بر سطح خود میباشند که یکی از علل جذابیت آجر آنتیک نیز میباشد. در بعضی از انواع طرح های آجر نما نسوز آنتیک ، این آجر ها دارای حالت های نا منظم میباشند که باعث متفاوت جلوه کردن نمای آجری ساختمان ها نسبت به دیگر نما آجر ها میشوند.

نام دیگر آجر نمای آنتیک، آجر دکوراتیو میباشد. از ویژگی های آجر نمای آنتیک به تنوع و فراوانی در طرح و رنگ بندی از جمله قهوه ای، سفید، مشکی و .. میتوان اشاره کرد.

مزیت اصلی آجر آنتیک تنوع رنگ نا محدود هست ولیکن آجر های معمولی این تنوع رنگ را ندارند . مشتریان گرامی می توانند بنا به سلیقیه خود درخواست طراحی خود را به ما اعلام کنند و به ما سفارش دهند. البته آجرهای خارجی مثل آجر هلندی یا بلژیکی یا انگلیسی نیز تنوع خوبی دارند اما با توجه به قیمت بسیار بالا به ندرت وارد کشور می شوند.

مزیت آجر آنتیک تولید شده در سبا سنگ این است که  که هیچ نوع رنگ شدگی بعد از تولید وجود ندارد و تمام رنگ ها و هاله های رنگی در هنگام تولید ایجاد می شوند. بنابراین در برابر باران و آفتاب و شستشو با مواد شوینده کامل و مقاوم هستند و به مرور زمان نیز رنگ آجرها تغیییر نمی کند . حتی در آجرهای معمولی نیز بعضا رنگ آجر به مرور زمان تغییر می کند.

مزایای آجر آنتیک

دارای سرعت اجرای بالا

دارای قیمت کم و مناسب

عایق صوتی و جذب صوت از محیط که باعث از بین رفتن آلودگی صوتی در فضای داخلی ساختمان میشود.

دارای مقاومت مناسب در برابر آتش سوزی و سوختگی

امکان اجرا و نصب آن به صورت تلفیقی با محصولات دکوراتیو و تزئینی دیگر مثل: بلکا، چرم، کاغذ دیواری، شیشه، سرامیک، رنگ و …

آسانی و راحتی نصب به حالتی که حتی افراد مبتدی یا غیر ماهر نیز میتوانند روزانه حداقل تا 10 متر مربع را نصب و اجرا نمایند. افراد با سلیقه و هنرمند میتوانند اجرای آن را برای دکوراسیون فضای داخلی منزل به صورت تفریحی در اوقات فراغت انجام دهند.

دارای قابلیت برش آسان و راحت به علت کوچک بودن قطعات ،به آسانی میتوان بر روی تمامی زوایای دیوار یا ستون، نما های خارجی و داخلی، برای دیوار های قوس دار و یا منحنی  به صورت زیبا و شیکی نصب کرد.

دارای امکان استفاده از آنها در طرح ها و مدل های کلاسیک، سنتی، پست مدرن و ایجاد انواع طراحی های خلاقانه از محصولات صادراتی است

امکان ترکیب این نوع آجر با انواع سنگ های ارزان قیمت هم رنگ برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان که سبب زیبا تر شدن ساختمان یا بنا میشود.

ضخامت این آجر تنها 5/1 سانتی متر هست و فضای زیادی اشغال نمیکند

کاربرد های آجر آنتیک

دیوار های داخلی

نما های خارجی و حتی داخلی ساختمان و ویلا

دیوار و نمای شومینه

طراحی دکوراسیون داخلی

برای فاصله بین کابینت ها در آشپزخانه

قابل استفاده در ویترین مغازه یا املاک تجاری

قابل استفاده برای تزئین سالن پذیرایی و هال و …

دیوار پشتی ال سی دی

حمام و سرویس بهداشتی

دیوار پوش و کف پوش راه پله و یا اتاق خواب (استفاده از آجر آنتیک برای کف حمام و سرویس بهداشتی به علت استفاده از انواع مواد شوینده ی اسیدی پیشنهاد نمیشود).

نکات مهم در نصب و اجرای آجر آنتیک

برای برش از دستگاه برش سنگ یا سنگ فرز کوچک استفاده شود.

حتما از عینک های محافظ   چشمی هنگام برش سنگ استفاده شود.

قبل از اجرا و نصب در محل مورد نظر حتما سنگ ها را بر روی سطح زمین چیده و از طرح به دست آمده عکس بگیرید، در صورت تایید طرح اجرای آن را شروع کنید.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما