بتونیر آزمایشگاهی ۱۲۰ لیتری

بتونیر آزمایشگاهی ۱۲۰ لیتری

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

بتونیر آزمایشگاهی غالبا در آزمایشگاه های خاک و بتن و یا در پروژه های کوچک ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. ظرفیت این دستگاه معمولا ۱۲۰ لیتر می باشد. قیمت بتونیر ۱۲۰ لیتری یا در واقع قیمت میکسر بتن آزمایشگاهی به ضخامت دیگ، دنده زیر یا دنده کمر بودن آن، کیفیت، برند و ... وابسته است. عمران مدرن ارائه دهنده انواع بتونیر 120 لیتری با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

نوع دنده

نوع دنده را مشخص کنید

قدرت موتور

قدرت موتور را مشخص کنید

حجم اسمی (لیتر)

۷۰ x

برق موتور

برق موتور را مشخص کنید

نوع موتور

نوع موتور را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/7uHxa5EhpQJWVWcbZCJ2fsnCNwTNx5TS.jpg

میکسر بتن برقی ۷۰ لیتری تک فاز

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱۵,۳۷۰,۰۰۰ تومان

برند:

چینی

نوع دنده:

قدرت موتور:

۰.۷۵ اسب

ضخامت کف و بدنه (میلیمتر):

۲.۲

توضیحات:

قیمت درب کارگاه . برای اطمینان از بروزرسانی قیمت ها، خرید تعداد بالا و یا میکسر(بتونیر) سفارشی تماس بگیرید.
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

بتونیر آزمایشگاهی

بتونیر آزمایشگاهی به منظور تهیه بتن در آزمایشگاه های ساختمانی همچون آزمایشگاه خاک و بتن و کارگاه های ساختمانی کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. ظرفیت این نوع از بتونیرها معمولا ۱۲۰ لیتر می باشد، به همین دلیل با عنوان بتونیر ۱۲۰ لیتری نیز شناخته می شوند. قیمت میکسر آزمایشگاهی به دلیل عدم نیاز به موتورهای قوی کاملا مقرون بصرفه است. در واقع ارزان بودن قیمت میکسر بتن آزمایشگاهی آن را به یکی از پرکاربردترین انواع بتونیر مبدل نموده است.

 

بتونیر آزمایشگاهی
بتونیر آزمایشگاهی

 

قیمت میکسر بتن آزمایشگاهی

قیمت میکسر بتن آزمایشگاهی به نوع موتور، مکانیزم تخلیه و بارگیری و مکانیزم گردش دیگ وابسته است. نوع موتور هم تعیین کننده قیمت بتونیر ۱۲۰ لیتری می باشد. ضخامت ورق های مورد استفاده در ساخت دیگ هم بر قیمت میکسر آزمایشگاهی تاثیرگذار است. بتونیر آزمایشگاهی غالبا به صورت برقی و با موتور با توان یک اسب بخار تولید می شود. تک فاز یا سه فاز بودن موتور بتونیر 120 لیتری عامل دیگر موثر بر قیمت می باشد. 

 

قیمت میکسر آزمایشگاهی و مکانیزم گردش دیگ

از نظر مکانیزم گردش دیگ، بتونیر به انواعی همچون دنده زیر، دنده کمر و رول لاستیکی تقسیم بندی می شود. قیمت انواع بتونیر دنده زیر و رول لاستیکی از قیمت بتونیرهای دنده کمر بیشتر است. بتونیر آزمایشگاهی معمولا به صورت دنده کمر تولید می گردد، این امر یکی دیگر از دلایل مقرون بصرفه تر بودن قیمت میکسر بتن آزمایشگاهی می باشد. قیمت بتونیر ۱۲۰ لیتری دنده زیر بیشتر از دنده کمر است.

 

بتونیر 120 لیتری
بتونیر 120 لیتری

 

قیمت میکسر بتن آزمایشگاهی و نوع الکتروموتور

الکتروموتورها (موتورهای برقی) به دو نوع تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می شوند. انواع تک فاز با برق شهری قابل راه اندازی بوده و انواع سه فاز برای راه اندازی به برق سه فاز نیازمندند. منازل مسکونی و دیگر ساختمان هایی همچون ساختمان های اداری دارای برق تک فاز می باشند. از این رو تامین منبع انرژی برای راه اندازی بتونیر 120 لیتری تک فاز بسیار آسان است. غالب بتونیر آزمایشگاهی به صورت تک فاز تولید می شود. اما قابلیت تولید به صورت سه فاز را هم دارا می باشند. قیمت بتونیر ۱۲۰ لیتری سه فاز از نوع تک فاز آن گران تر است.

 

قیمت بتونیر آزمایشگاهی و ضخامت دیگ

قیمت روز آهن آلات و ضخامت دیگ از عوامل موثر بر قیمت بتونیر ۱۲۰ لیتری محسوب می گردد. ضخامت دیگ برای میکسرهای با حجم بالاتر، بیشتر است. برای ساخت دیگ بتونیر آزمایشگاهی نسبت به سایر انواع میکسر بتن از ورق های نازک تری استفاده می گردد. قیمت آهن آلات غالبا به صورت کیلویی عرضه می گردد. هر چه ضخامت دیگ بیشتر باشد، وزن و در نتیجه قیمت آن بیشتر خواهد بود. بنابراین به دلیل کمتر بودن ضخامت دیگر بتونیر آزمایشگاهی ، قیمت میکسر بتن آزمایشگاهی هم کمتر است.

 

قیمت میکسر آزمایشگاهی
کاربرد بتونیر ۱۲۰ لیتری

 

قیمت میکسر بتن آزمایشگاهی و تاثیر برند

برندهای مختلفی از انواع بتونیر آزمایشگاهی در بازار ایران موجود بوده و به فروش می رسند. هر یک از این برندها از کیفیت متفاوتی برخوردار می باشند. کیفیت یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت میکسر آزمایشگاهی است. بدیهی است که هرچه محصول کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت. از طرفی لازم به ذکر است که همواره قیمت بالا دلیلی بر کیفیت محصول نمی باشد. بلکه پیش از خرید باید اطلاعاتی از بازخورد خریداران نسبت به انواع بتونیر آزمایشگاهی جمع آوری نمود.

به طور کلی بتونیر آزمایشگاهی در انواع ایرانی و خارجی به فروش می رسد. قیمت هر یک از آنها با هم متفاوت است. با تغییر نرخ ارز و شرایط بازار قیمت میکسر بتن آزمایشگاهی نیز تغییر می یابد.

 

قیمت بتونیر ۱۲۰ لیتری

یکی از عوامل موثر بر قیمت میکسرهای بتن، تعداد چرخ های آن است. میکسرهای بزرگ به صورت چهار چرخ و میکسرهای کوچکتر به صورت دو چرخ یا چهار چرخ تولید می شوند. بتونیر آزمایشگاهی به دلیل کم بودن ظرفیت آنها، به صورت دو چرخ تولید ساخته می شوند. این موضوع یکی از دلایل ارزانتر بودن قیمت بتونیر ۱۲۰ لیتری نسبت به میکسرهای چهار چرخ می باشد.

 

انواع بتونیر آزمایشگاهی

همان طور که پیشتر نیز بیان شد غالبا بتونیر 120 لیتری را به عنوان میکسر بتن آزمایشگاهی می شناسند. اما حجم های دیگر بتونیر همچون ۱۴۰ و ۱۶۰ لیتری هم به عنوان بتونیر آزمایشگاهی شناخته می شوند. این دستکاه دارای پره هایی در داخل دیگ می باشد که عملیات اختلاط را انجام می دهند. جهت کار در حجم های پایین، میکسر بتن ۱۲۰ لیتری بهترین گزینه می باشد.

از نظر نوع موتور، انواع بتونیر آزمایشگاهی به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می گردد. به دلیل در دسترس بودن برق شهری در اکثر نقاط، کاربرد بتونیر ۱۲۰ لیتری تک فاز بیشتر از انواع سه فاز آن است.

 

قیمت میکسر بتن آزمایشگاهی
میکسر ۱۲۰ لیتری برقی

 

مزایای بتونیر آزمایشگاهی

بتونیر ۱۲۰ لیتری به صورت برقی تولید و عرضه می شود. از مزایای این بتونیر سهولت تامین منبع انرژی می باشد. موتور بتونیر آزمایشگاهی معمولا از نوع تکفاز است که با برق شهری قابل راه اندازی می باشد. دسترسی به برق تکفاز از سه فاز آسان تر است. بتونیر آزمایشگاهی موجب افزایش سرعت تهیه ملات گردیده و درنتیجه موجب افزایش سرعت ساخت و ساز می گردد. بتن تهیه شده با بتونیر ۱۲۰ لیتری نسبت به بتن تهیه شده به روش دستی، از کیفیت بالاتری برخوردار است. ابعاد بتونیر آزمایشگاهی کوچک بوده و دارای دو چرخ است، از این رو جابجایی آن آسان می باشد. سهولت نصب و راه اندازی و تخلیه آسان از دیگر مزایای بتونیر ۱۲۰ لیتری است. همچنین قیمت بتونیر ۱۲۰ لیتری ارزان تر از سایر انواع می باشد.

 

نحوه نگهداری بتونیر آزمایشگاهی

بتونیرهای آزمایشگاهی برای افزایش طول عمر نیاز به نگهداری و مراقبت دارند. بتونیر آزمایشگاهی را باید پس از هر بار استفاده و پیش از خشک شدن بتن چسبیده به دیگ، شست. از آنجایی که نوع موتور این دستگاه برقی است، باید توجه داشت که از ریختن آب بر روی موتور و اطراف آن جدا خودداری شود.

حین استفاده از بتونیر آزمایشگاهی نیز رعایت برخی نکات الزامی است. یکی از موضوعات توجه به ظرفیت واقعی دستگاه است. به طور کلی ظرفیت واقعی میکسرهای بتن کمتر از ظرفیت اسمی آنها می باشد. به منظور جلوگیری از بیرون ریختن ملات و خرابی بتونیر 120 لیتری ، نباید دیگ را بیشتر از ظرفیت واقعی آن پر کرد. بررسی قطعات دستگاه پیش از آغاز به کار هم در عملکرد درست بتونیر آزمایشگاهی و افزایش طول عمر آن نقش بسزایی دارد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما