بلوک هبلکس ساروج اردبیل

بلوک هبلکس ساروج اردبیل

دسته بندی

بلوک دیواری

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۸۵۰۰۰۰ تومان تا ۱۱۵۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

قیمت بلوک ساروج اردبیل مناسب بوده و با توجه به صرفه جویی هایی که در مصرف انرژی در مراحل مصرف دارد، کاملا به صرفه است. امروزه استفاده از بلوک ساروج اردبیل به دلیل ویژگی های مثبتی که دارد، در حال رشد می باشد. عمران مدرن ارائه دهنده خدمات خرید و فروش انواع بلوک ساروج اردبیل با مناسب ترین قیمت ها می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

برند

ساروج اردبیل x

ضخامت

ضخامت را مشخص کنید

نوع بسته بندی

نوع بسته بندی را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/lgZ1cxAAwwcVKVMwPHi7wagY5ck3oeEF.jpg

بلوک هبلکس - ساروج اردبیل ۶۰x۲۵

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱,۱۴۰,۰۰۰ تومان

توضیحات:

قیمت هبلکس اعلام شده برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید بلوک هبلکس با حجم بالا تماس بگیرید.

ضخامت:

نوع بسته بندی:

پالت (تسمه)

ظرفیت هر پالت (مترمکعب):

۱.۴۴ - ۲.۱۶

قیمت هر عدد بلوک هبلکس (براساس ضخامت):

۱۲۰۰۰ - ۳۰۰۰۰
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

بلوک ساروج اردبیل

بلوک ساروج اردبیل از انواع بلوک سبک هبلکس است که در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد. کارخانه بلوک ساروج اردبیل علاوه بر بلوک ها، ملزومات اجرایی آن ها مانند چسب بلوک و تسمه و اتصالات آن ها را نیز در اختیار مشتری قرار می دهد. انواع بلوک ساروج با تکنولوژی سوئد ساخته شده و از مزایا و ویژگی های مثبت زیادی برخودار است. قیمت بلوک ساروج اردبیل مناسب بوده و با توجه به صرفه جویی هایی که در مصرف انرژی در مراحل مصرف دارد، کاملا به صرفه است. این کالا به علت تکنولوژی ساخت و به روز بودن روش های تولید آن در دسته بندی مصالح نوین ساختمانی جای می گیرد. 

 

بلوک ساروج اردبیل
استفاده از بلوک ساروج در ساختمان سازی

 

قیمت بلوک ساروج اردبیل

امروزه استفاده از بلوک ساروج اردبیل به دلیل ویژگی های مثبتی که دارد، در حال رشد می باشد. این محصول با نام های عمومی هبلکس ، بلوک گازی یا بلوک اتوکلاو شده نیز شناخته می شود. قیمت بلوک ساروج اردبیل به عواملی همچون ابعاد، ضخامت، کیفیت مواد اولیه و روش های تولید وابسته است.

 

بلوک ساروج
نمونه کار انجام شده با بلوک ساروج

 

قیمت بلوک ساروج در ضخامت های مختلف با هم متفاوت است. بیشترین قیمت مربوط به ضخامت ۷/۵ سانتی متر بلوک ساروج و کمترین قیمت بلوک ساروج مربوط به ضخامت ۲۰ سانتی متر آن می باشد. ضخامت های ۱۰ و ۱۲ سانتی متر بلوک ساروج قیمت یکسانی دارند. بلوک ساروج با پالت (تسمه) به فروش می رسد و فروش فله ندارد. البته لازم به ذکر است که خرید بلوک ساروج با پالت میزان شکستگی محصول در حین حمل و نقل و جابجایی را کاهش داده و از این رو مقرون بصرفه است. علاوه بر این باعث سهولت جابجایی نیز می گردد. 

تعیین قیمت هبلکس ساروج اردبیل در کارخانه بر اساس متر مکعب است، اگر چه قیمت بلوک ساروج نسبت به بقیه مصالح بالاتر است اما با افزایش سرعت ساخت و ساز و پیشرفت سریع تر پروژه، سازندگان و پیمانکاران خرید بلوک ساروج اردبیل را به دیگر مصالح ساختمانی ترجیح می دهند. برای مشاوره و استعلام قیمت بلوک ساروج اردبیل می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید. 

 

بلوک ساروج اردبیل
نمونه دیوار های ساخته شده با بلوک های ساروج

 

کارخانه بلوک ساروج 

کارخانه بلوک ساروج در اردبیل واقع شده است و از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه تولید بلوک های اتوکلاو شده آغاز کرده و یکی از بزرگ ترین و جامع ترین کارخانه های تولید بلوک هبلکس می باشد. ابعاد بلوک ساروج اردبیل در طول ۶۰ و ارتفاع ۲۵ سانتی متر با ضخامت های مختلفی تولید می گردد. البته بسته به سفارش های مشتری ابعاد مختلف دیگری نیز در کارخانه بلوک ساروج تولید می شود.

 

بلوک ساروج اردبیل
استفاده از چسب در اجرای بلوک ساروج

 

تولید بلوک ساروج

روش های تولید بلوک ساروج اردبیل مانند دیگر انواع بلوک هبلکس بوده و مواد اولیه یکسانی دارند. مهم ترین ویژگی محصولات هبلکس، استفاده از دستگاه اتوکلاو در مراحل تولید در کارخانه می باشد که این محصول را با فشار بخار، تبدیل به بلوکی سبک در عین حال با بیشترین کارایی می کند. بعد از مراحل تولید، بلوک ساروج در دسته بندی های مشخص و به روی پالت های چوبی بسته بندی شده و با پلاستیک یا سلفون پوشانده می شوند تا کیفیت محصول تا هنگام رسیدن به دست مشتری ثابت بماند و آسیبی نبیند. این کار تاثیری در بالا بردن قیمت بلوک هبلکس ساروج اردبیل ندارد و کیفیت محصول را هنگام رسیدن به دست مشتری تضمین می کند. 

 

ابعاد بلوک ساروج اردبیل

بلوک ساروج با توجه به کاربرد هایی که دارد در اندازه ها و ابعاد مختلفی تولید می شود. کارخانه بلوک ساروج اردبیل این بلوک ها را به روی پالت ها چوبی بسته بندی و آماده ارسال می کند. ابعاد مختلف بلوک ساروج در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

 

نوع

ابعاد(طول*عرض*ارتفاع)

سانتی متر

نوع ۱

۷/۵*۲۵*۶۰

نوع ۲

۱۰*۲۵*۶۰

نوع ۳

۱۲*۲۵*۶۰

نوع ۴

۱۵*۲۵*۶۰

نوع ۵

۲۰*۲۵*۶۰

 

مشخصات فنی بلوک ساروج

بلوک ساروج اردبیل تولید شده در کارخانه مشخصات فنی معینی داشته و دانستن آن ها انتخاب مشتری برای خرید را آسان تر می کند. در ادامه جدول معرفی مشخصات فنی بلوک ساروج آورده شده است.

 

مقاومت فشاری

۳ نیوتن بر میلی متر مربع

رده مقاومتی

۴۰۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب

ضریب انتقال حرارت

۰/۱۱ وات بر متر مربع

 

کاربرد بلوک ساروج

از انواع بلوک ساروج اردبیل برای کاربرد های مختلفی استفاده می شود. عایق بودن این کالا، استفاده از آن را برای اتاق های بیمارستان، ساخت مدارس، اتاق های ضبط صدا، سالن های کنسرت و ... تبدیل به گزینه مناسبی می کند. بلوک های ساروج هم چنین مقاومت بالایی در برابر فشار داشته و در ساخت ساختمان های بلند مرتبه نیز گزینه مناسبی است؛ البته توجه داشته باشید بلوک هبلکس را نمی توان در ساخت دیوار باربر استفاده کرد. بلوک ساروج اردبیل گزینه مناسبی برای استفاده در مناطق سردسیر است زیرا در برابر یخبدان و سرما مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. در کل بهترین ویژگی و بارز ترین محل استفاده بلوک ساروج به عنوان عایق های حرارتی و صوتی می باشد. در ساخت ساختمان های اداری، مکسونی، تجاری و ... می توان از این محصول استفاده نمود.

 

بلوک ساروج
نمونه ساختمان مسکونی در حال ساخت با کمک بلوک های اردبیل

 

مزایای بلوک ساروج اردبیل

  • استحکام بالا: بلوک ساروج اردبیل به دلیل داشتن ساختار سلولی بسته و یکنواخت از استحکام بالایی در برابر فشار برخوردار است.
  • عایق حرارتی مناسب: بلوک ساروج ضریب انتقال حرارتی پایینی داشته و به همین جهت محصولی عالی برای جلوگیری از انتقال حرارت بین سطوح می باشد.
  • مقاومت در برابر آتش: محصول بلوک ساروج اردبیل در برابر حریق تغییر ماهیت نداده و از خود گاز های سمی منتشر نمی کند.
  • عایق صوت عالی: بلوک ساروج با جذب ۴۰ تا ۵۰ دسی بل از بهترین متریال های عایق صوتی به شمار می روند.

 

بلوک ساروج
اجرای بلوک ساروج

 

  • دوستدار محیط زیست: مراحل تولید بلوک ساروج اردبیل به نحوی است که آسیبی به محیط زیست و طبیعت نمی رساند. هم چنین انرژی و سوخت لازم برای تولید این محصول نسبت به دیگر انواع بلوک ها کمتر بوده و به همین جهت در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. این محصول صد در صد قابل بازیافت و استفاده دوباره است.
  • کارپذیری بالا: یکی از بهترین مزایای بلوک ساروج اردبیل کارپذیری بالای آن است. این محصول با سادگی برش خورده و استفاده از آن از این جهت ساده می باشد.
  • پرتی کم مصالح: استفاده از بلوک ساروج اردبیل کمترین پرتی مصالح را دارد و از این جهت در کاهش هزینه ها بسیار موثر است.
  • سرعت اجرای بالا: بلوک ساروج با روش اتوکلاو تولید می شود و به همین علت وزن بسیار کمی دارد. این وزن کم مزایای زیادی از جمله سرعت بالای اجرا، کاهش هزینه های حمل و نقل و اجرا و نصب ساده تر دارد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۴۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما