استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی

۹ مدل جکوزی آکواریومی با مشخصات کامل و قیمت

جکوزی های آکواریومی، یکی از خاص ترین و منحصر بفرد ترین مدل های جکوزی در بازار هستند. در این مدل جکوزی، قسمتی از بدنه و پانل های جانبی از جنس شیشه نشکن بوده و شفاف است. به همین دلیل به آن جکوزی شیشه ای یا آکواریومی نیز می گویند. ظاهر بسیار خیره کننده جکوزی آکواریومی این قابلیت را دارد که به هر سبک چیدمانی، چه مینیمال و ساده باشد و چه پر از جزئیات، جلوه ای مدرن و زیبا ببخشد. به دلیل آن که برای بسیاری افراد، مسئله حفظ حریم شخصی در جکوزی های دارای پانل آکواریومی مطرح می شود، این جکوزی ها غالبا دارای ظرفیت ۱ الی ۲ نفره هستند.

در این مقاله به معرفی و بررسی ۹ مدل جکوزی آکواریومی با مشخصات کامل و قیمت آن ها پرداخته ایم. این جکوزی ها تولید باکیفیت ترین و معتبرترین برندهای ایرانی مانند زرین آب، باداب، تنسر، شاینی، پرشین استاندارد و بادیز هستند. برای مشاهده لیست کامل و متنوع تری از جکوزی آکواریومی می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه کنید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاع از سایر جزئیات این جکوزی ها، با کارشناسان فروش مجرب شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

چه مدل جکوزی آکواریومی برای چه حمامی مناسب است؟

جکوزی آکواریومی در ابعاد، شکل ها و مدل های مختلف تولید شده و می توانید متناسب با متراژ و چیدمان حمام خود، جکوزی مناسب را خریداری کنید. به عنوان مثال، اگر فضای حمام کوچک است و یا چیدمان آن به نحوی طراحی شده که جکوزی در کنج حمام قرار گیرد، جکوزی های آکواریومی به شکل سه گوش، بسیار مناسب هستند. جکوزی آکواریومی سه گوش، تلفیق بسیار زیبایی از پانل شیشه ای و طراحی مثلثی و خاص جکوزی است. مدل مستطیلی جکوزی های آکواریومی نیز از کلاسیک ترین و پر فروش ترین مدل های جکوزی بوده و در حمام های بزرگ و کوچک، بسته به ابعاد آن، قابل نصب هستند.

۱. وان جکوزی آکواریومی مدل ۳۱۰ از برند باداب

جکوزی آکواریومی مدل ۳۱۰ از برند معروف ایرانی باداب، یکی از جکوزی های آکواریومی قیمت مناسب محسوب می شود. این جکوزی طراحی به شکل مستطیل داشته و فضایی به مساحت ۸۰×۱۷۰ سانتی متر مربع را اشغال می کند. از این روی، این مدل جکوزی در دسته جکوزی های متوسط قرار می گیرد. طراحی مستطیلی این جکوزی آکواریومی، این امکان را می دهد تا بتوانید آن را در گوشه دیوار حمام و یا در وسط دیوار قرار دهید. جکوزی آکواریومی مدل ۳۱۰ باداب در ۵ تیپ مختلف ارائه شده و دارای آپشن هایی مانند هالوژن نواری، کنترل دیجیتال، بلوتوث، بلوئر، چندین جت کمر و کف، زیرآب اتومات و کلید پنوماتیک می باشد. هرچه تیپ جکوزی و در نتیجه آپشن های آن بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر می شود.

مشخصات و قیمت وان جکوزی آکواریومی مدل ۳۱۰ از برند باداب
وان جکوزی آکواریومی مدل ۳۱۰ از برند باداب

۲. جکوزی آکواریومی مدل ۷۴۷ از زرین آب

زرین آب یکی از با قدمت ترین برندهای ایرانی بوده و مدل های جکوزی بسیار زیبایی تولید می کند. وان جکوزی آکواریومی زرین آب مدل ۷۴۷ یکی از جکوزی های خیره کننده تولید شده توسط این برند ایرانی است. این جکوزی مستطیلی یک نفره، فضایی به ابعاد ۹۰×۱۷۰ سانتی متر را اشغال می کند. از آن جا که این جکوزی دارای عرض ۹۰ سانتی متری است، فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار داده و کاربر جکوزی احساس راحت تری در حین استراحت در جکوزی دارد. وان جکوزی آکواریومی مدل ۷۴۷ برند زرین آب در ۵ تیپ مختلف ارائه شده و دارای امکاناتی نظیر سیستم پخش کننده صوتی، بلوئر کف، سنسور محافظ و روشنایی می باشد.

مشخصات و قیمت جکوزی آکواریومی مدل ۷۴۷ از زرین آب
جکوزی آکواریومی مدل ۷۴۷ از زرین آب

۳. وان جکوزی آکواریومی برند پرشین مدل کیانا

جکوزی آکواریومی مدل کیانا از برند پرشین استاندارد، به دلیل طراحی منحنی بدنه شیشه ای خود، جلوه زیبایی دارد. این جکوزی یک نفره با ابعادی به طول و عرض ۸۰×۱۸۰ سانتی متر، طراحی مستطیلی دارد. برند پرشین استاندارد همواره به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات موجود در بازار را بر جکوزی های تولیدی خود نصب می کند. به همین دلیل، قیمت جکوزی های این برند، از سایر برندها کمی بیشتر است. از جمله امکانات این جکوزی می توان به سنسور سطح سنج آب، صفحه کنترل دیجیتال، سیستم محافظ جان، ماساژور کناری، تک لامپ کروموتراپی، بلوئر، گرمکن و نمایشگر ساعت و دما اشاره کرد. لازم به ذکر است که در بهترین هتل ها و لاکچری ترین آپارتمان های سراسر کشور، از جکوزی های برند پرشین استاندارد استفاده می شود.

قیمت و مشخصات وان جکوزی آکواریومی برند پرشین مدل کیانا
وان جکوزی آکواریومی برند پرشین مدل کیانا

۴. جکوزی آکواریومی تنسر مدل ۱۰۵

وان جکوزی آکواریومی تنسر مدل ۱۰۵، تلفیق زیبایی از پانل آکواریومی به همراه دستگیره چوبی است. این جکوزی دارای ظرفیت یک نفر بوده و ابعاد آن ۸۰×۱۷۰ سانتی متر مربع است. این جکوزی مستطیل شکل طراحی ساده ای داشته و برای قرار گیری در حمام هایی که متراژ بالای ۴ متر مربع دارند، مناسب هستند. از امکانات این جکوزی در تیپ های مختلف آن، می توان به موتور جکوزی، پانل بغل، چندین جت کمر، هالوژن، بلوئر و کیت رادیو اشاره کرد.

مشخصات و قیمت جکوزی آکواریومی تنسر مدل ۱۰۵
جکوزی آکواریومی تنسر مدل ۱۰۵

۵. وان جکوزی آکواریومی پرشین مدل پرنسس

یکی دیگر از مدل های آکواریومی محبوب برند پرشین استاندارد، جکوزی مدل پرنسس است. این جکوزی طراحی مثلثی و به شکل سه گوش داشته و به همین دلیل، در گوشه و کنج حمام نصب می شوند. ابعاد این جکوزی ۱۵۵×۱۵۵ سانتی متر می باشد. جکوزی آکواریومی مدل پرنسس در طراحی و چیدمان بسیاری از هتل ها از جمله سوئیت های لاکچری هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس تهران، به کار رفته است. این جکوزی دارای ۵ تیپ مختلف با امکانات متنوع است. در حالت کلی، این جکوزی مجهز به امکاناتی از جمله سنسور سطح سنج آب، صفحه کنترل دیجیتال، سیستم محافظ جان، ماساژور کناری، تک لامپ کروموتراپی، بلوئر، گرمکن و نمایشگر دما می باشد.

مشخصات و قیمت وان جکوزی آکواریومی پرشین مدل پرنسس
وان جکوزی آکواریومی پرشین مدل پرنسس

۶. وان جکوزی آکواریومی برند بادیز مدل گامور

جکوزی آکواریومی تک نفره مدل گامور از برند بادیز، یکی دیگر از جکوزی های قیمت مناسب و باکیفیت ایرانی است. این جکوزی در دو سایز ۷۵×۱۶۰ سانتی متر مربع و ۷۵×۱۷۰ سانتی متر مربع تولید می شود. قیمت سایز بزرگ تر این جکوزی، کمی بالاتر است. سایز کوچکتر این جکوزی علاوه بر قیمت پایین تر، برای حمام های کوچک مناسب تر است. اما اگر از نظر فضای حمام محدودیتی نداشته و متراژ بزرگی دارد، سایز بزرگتر این جکوزی انتخاب خوبی بوده و فضای استراحت بیشتری دارد.

مشخصات و قیمت وان جکوزی آکواریومی برند بادیز مدل گامور
وان جکوزی آکواریومی برند بادیز مدل گامور

۷. وان جکوزی آکواریومی برند شاینی مدل N-JA020

شاینی یکی از معتبرترین برندهای ایرانی تولید کننده انواع مدل های وان جکوزی در شکل های مختلف است. وان جکوزی آکواریومی شاینی مدل N-JA020 یکی از تولیدات زیبای این برند است. قسمت شیشه ای و شفاف این جکوزی، نسبت به بیشتر جکوزی آکواریومی، بزرگتر است. چراغ های هالوژن هفت رنگ، در هنگام استفاده از جکوزی روشن شده و جلوه بسیار زیبایی ایجاد می کنند. این جکوزی ابعاد بزرگی به اندازه ۹۶×۱۸۰ سانتی متر مربع داشته و دو نفر بصورت همزمان می توانند از آن استفاده کنند.

مشخصات و قیمت وان جکوزی آکواریومی برند شاینی مدل N-JA020
وان جکوزی آکواریومی برند شاینی مدل N-JA020

۸. وان جکوزی آکواریومی برند بادیز مدل مگا

جکوزی دو نفره مدل مگا از برند بادیز، دارای یک پانل شیشه ای یا آکواریومی بسیار زیبا است. این جکوزی در عین حال که دو نفره است و فضای داخلی جاداری دارد، برای حمام های آپارتمانی بزرگ بسیار مناسبند. این جکوزی مستطیل شکل را می توان هم در کنج حمام و هم در وسط دیوار حمام قرار داد. از جمله امکانات این جکوزی می توان به ماساژور پا، ماساژور جانبی، زیرآب، کلید پنوماتیک، کلید هوا، هالوژن و حفاظ جان اشاره کرد. وان جکوزی آکواریومی برند بادیز مدل مگا، از قیمت مناسب ترین جکوزی های آکواریومی دونفره محسوب می شود.

مشخصات و قیمت وان جکوزی آکواریومی برند بادیز مدل مگا
وان جکوزی آکواریومی برند بادیز مدل مگا

۹. وان جکوزی آکواریومی برند شاینی مدل N-JA028

در آخرین مورد، می خواهیم یکی از بهترین جکوزی های آکواریومی برای حمام های کوچک را به شما معرفی کنیم. وان جکوزی آکواریومی برند شاینی مدل N-JA028 یکی از پرفروش ترین مدل های جکوزی آکواریومی می باشد. پانل شیشه ای بزرگ آن، ظرفیت دو نفره، ابعاد متوسط و قیمت مناسب، همگی سبب محبوبیت زیاد این مدل جکوزی شده اند. از جمله امکانات تیپ های مختلف این جکوزی می توان به هالوژن هفت رنگ، ماساژورهای کف و جانبی، موتور بلوئر، گرم کن و سیستم رادیو صوتی با کابل AUX اشاره کرد.

مشخصات و قیمت وان جکوزی آکواریومی برند شاینی مدل N-JA028
وان جکوزی آکواریومی برند شاینی مدل N-JA028

برای مطالعه بیشتر:

وان حمام شیشه ای

وان برای حمام

قیمت وان جکوزی

قیمت وان ساده ایرانی

ابعاد استاندارد جکوزی

۵ مدل جکوزی چوبی برای خانه های ایرانی ، با قیمت

آخرین عناوین

تولید کننده تری دی پانل

تری دی پنل ‌ها به عنوان یکی از نوآوری‌ های مهم در صنعت ساخت و…

2 ساعت پیش

خرید اسانسور قسطی

خرید اسانسور قسطی ، ساکنین ساختمان های قدیمی و فاقد آسانسور را قادر می سازد…

2 ساعت پیش

آسانسور پنوماتیک

آسانسور پنوماتیک یکی از بروز ترین انواع آسانسورها می باشد که هنگام انتخاب آسانسور کمتر…

3 ساعت پیش

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

1 روز پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

2 روز پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

2 روز پیش