استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۷ مدل وان کلاسیک پایه دار برای حمام های لاکچری به همراه قیمت

۷ مدل وان کلاسیک پایه دار برای حمام های لاکچری به همراه قیمت
۷ مدل وان کلاسیک پایه دار برای حمام های لاکچری به همراه قیمت

وان کلاسیک پایه دار، یکی از مهم ترین و برجسته ترین المان ها در طراحی چیدمان یک حمام لاکچری به سبک کلاسیک و یا نئوکلاسیک است. در سال های بسیار دور، تقریبا در قرن ۱۸ میلادی، از این مدل وان ها که جزو نسل های اولیه وان محسوب می شده اند، در حمام کاخ ها و خانه های سلطنتی و اشرافی استفاده می شده است. وان های کلاسیک پایه دار امروزه نیز محبوبیت خود را حفظ کرده اند. این مدل وان ها زیرمجموعه وان ساده قرار گرفته و مشخصات و تجهیزات به مراتب ساده تری نسبت به وان جکوزی ها دارند.

اگر به دنبال خرید وان پایه دار هستید، در این مطلب می خواهیم ۷ مدل وان کلاسیک پایه دار برای حمام های لاکچری به همراه قیمت آن ها را معرفی کنیم. بدین ترتیب می توانید مقایسه بهتری داشته و وان کلاسیک پایه دار دلخواه خود را از میان این مدل ها انتخاب کنید. برای خرید تمامی این مدل ها و یا اطلاع از سایر جزئیات، می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

وان پایه دار برند تنسر مدل Classic

طراحی بدنه وان پایه دار مدل classic از برند تنسر و همچنین پایه های طرحدار طلایی آن، این مدل وان را به یکی از پرفروش ترین وان های کلاسیک موجود در بازار تبدیل کرده است. ابعاد این وان ۷۰×۱۶۵ سانتی متر بوده و از این روی، برای حمام های دارای متراژ متوسط یا بزرگ مناسب است.

وان پایه دار برند تنسر مدل Classic
قیمت وان پایه دار برند تنسر مدل Classic

وان پایه دار برند باداب مدل Classic Gold

برند باداب نیز قدام به تولید وان های کلاسیک پایه دار کرده است. یکی از مدل های تولیدی این برند، وان پایه دار مدل Classic Gold است. ربدنه وان کلاسیک طلایی همان طور که از نامش پیدا است، به رنگ طلایی بسیار لوکسی می باشد. ابعاد این وان نیز ۷۰×۱۶۰ سانتی متر بوده و پیشنهاد می شود تا به صورت جزیره و با فاصله از دیوار نصب گردد. به همین دلیل این مدل وان خیلی مناسب حمام های کوچک نیست.

وان پایه دار برند باداب مدل Classic Gold
قیمت وان پایه دار برند باداب مدل Classic Gold

وان پایه دار شاینی مدل N-BT023

یکی از قیمت مناسب ترین وان های کلاسیک موجود در بازار، وان کلاسیک پایه دار مدل N-BT023 از برند شاینی می باشد. بدنه این وان کلاسیک ساده بوده و دارای پایه های به رنگ کروم و یا طلایی است. ابعاد این وان ۸۵×۱۸۰ سانتی متر بوده و در رده وان های بزرگ قرار می گیرد.

وان پایه دار شاینی مدل N-BT023
قیمت وان پایه دار شاینی مدل N-BT023

وان پایه دار زرین آب مدل کلاسیک سفید

وان پایه دار برند زرین آب مدل کلاسیک سفید، دارای بدنه ای سفید رنگ و پایه های به رنگ کروم است. وان پایه دار مدل کلاسیک سفید از برند زرین آب دارای ابعاد ۷۰×۱۷۰ سانتی متر و امکاناتی نظیر شاسی استیل، پانل جلو و زیرآب می باشد.

وان پایه دار زرین آب مدل کلاسیک سفید
قیمت وان پایه دار زرین آب مدل کلاسیک سفید

وان پایه دار زرین آب مدل کلاسیک مشکی

 یکی دیگر از پرطرفدار ترین مدل های وان پایه دار مشکی در بازار، وان پایه دار مدل کلاسیک مشکی از برند زرین آب است. این وان دارای بدنه ای زیبا به رنگ مشکی و پایه های طلایی است. همچنین ابعاد این وان نیز ۷۰×۱۷۰ سانتی متر می باشد.

وان پایه دار زرین آب مدل کلاسیک مشکی
قیمت وان پایه دار زرین آب مدل کلاسیک مشکی

وان پایه دار بادیز مدل کلاسیک (پایه کروم)

وان پایه دار مدل کلاسیک با پایه های به رنگ کروم از برند بادیز، یکی دیگر از با کیفیت ترین وان های ایرانی می باشد. این وان تک نفره بوده و دارای ابعادی به طول ۱۸۰ سانتی متر، عرض ۸۰ سانتی متر و ارتفاع ۷۰ سانتی متر است. جنس شاسی این وان از استیل ضد زنگ و جنس بدنه آن آکریلیک است.

وان پایه دار بادیز مدل کلاسیک (پایه کروم)
قیمت وان پایه دار بادیز مدل کلاسیک (پایه کروم)

وان پایه دار بادیز مدل کلاسیک (پایه طلایی)

مشخصات وان پایه دار بادیز مدل کلاسیک با پایه طلایی، همانند مدل مشابه آن با پایه کروم رنگ است. اما قیمت وان کلاسیک با پایه های طلایی رنگ، کمی گران تر از وان کلاسیک با پایه های کروم رنگ است. ابعاد این وان نیز ۷۰×۸۰×۱۸۰ بوده و دارای شاسی استیل و بدنه ای از جنس آکریلیک است.

وان پایه دار بادیز مدل کلاسیک (پایه طلایی)
قیمت وان پایه دار بادیز مدل کلاسیک (پایه طلایی)

برای مطالعه بیشتر:

انواع وان حمام

جکوزی آپارتمانی

وان حمام مشکی

وان جکوزی های زیر ۳۰ میلیون تومان

جکوزی چوبی

جکوزی توکار

۹ مدل جکوزی آکواریومی با مشخصات کامل و قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)