استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۶ مدل وان جزیره که فضای حمام را دگرگون می کند، با قیمت مناسب

۶ مدل وان جزیره که فضای حمام را دگرگون می کند، با قیمت مناسب
۶ مدل وان جزیره که فضای حمام را دگرگون می کند، با قیمت مناسب

یکی از مدرن ترین مدل های وان، وان جزیره است. علت این نامگذاری و تفاوت آن ها با سایر مدل های وان این است که وان مدل جزیره با فاصله از دیوار نصب شده و می توان آن را در هر نقطه ای از حمام قرار داد. وان جزیره در سبک ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شود. بدین ترتیب، خریداران می توانند با توجه به سبک و طراحی دکوراسیون خانه خود، وان جزیره مناسب را خریداری کنند. از جمله سبک های رایج آن می توان به وان جزیره مدرن و وان جزیره کلاسیک پایه دار اشاره کرد. وان های جزیره مدرن برای سبک چیدمان مدرن و مینیمال مناسب هستند. از وان های جزیره ای کلاسیک پایه دار نیز در چیدمان سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک استفاده می شود. همچنین وان جزیره را می توان علاوه بر حمام، داخل اتاق نیز قرار داده و جلوه بسیار خاصی به چیدمان اتاق بخشید.

وان مدل جزیره برای چه سبک هایی از دکوراسیون مناسب است؟

وان جزیره می تواند با طیف وسیعی از سبک های دکوراسیون، از جمله مدرن، کلاسیک و مینیمال، هماهنگ شوند. این مدل وان ها به دلیل طراحی منحصر به فرد خود، می توانند به نقطه کانونی حمام تبدیل شده و زیبایی چشمگیری به آن ببخشند. طراحی ساده و مینیمال وان جزیره ، آن را به انتخابی ایده آل برای حمام های مدرن تبدیل کرده است. وان های مدل جزیره به خوبی با دکوراسیون مینیمال همخوانی دارند. برای سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال حمام می توان از وان با رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی یا خاکستری استفاده کنید.

برای حمام هایی که سبک دکوراسیون کلاسیک دارند، وان های مدل جزیره دارای پایه های بلند و تزئینات کلاسیک، می توانند به حمام شما جلوه خیره کننده‌ای ببخشند. این مدل وان جزیره ، به وان های کلاسیک یا پایه دار نیز معروف بوده و در رنگ های مختلف سفید، طلایی، مشکی و قرمز موجود می باشند.

قیمت وان جزیره

در این مطلب، ۶ مدل وان جزیره که فضای حمام را دگرگون می کند، با قیمت مناسب گرداوری کرده ایم. تمامی این مدل ها در سایت عمران مدرن موجود بوده و برای خرید یا مشاوره می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

۱. وان جزیره تنسر مدل ۱۱۸

وان جزیره تنسر مدل ۱۱۸ یکی از وان های جزیره قیمت مناسب و باکیفیت می باشد. ابعاد این وان ساده ۸۵×۱۷۰ سانتی متر است. همچنین این وان دارای مشخصات شاسی استیل، پانل و زیرآب نیز می باشد.

وان جزیره تنسر مدل 118
وان جزیره تنسر مدل ۱۱۸

۲. وان جزیره آیرال مدل ۱۱۹۲

طراحی منحنی و منحصر بفرد وان جزیره مدل ۱۱۹۲ از برند آیرال، نمای بسیار خاصی به آن داده است. قرار دادن این وان به تنهایی برای دگرگون کردن چیدمان اتاق یا حمام کافی است. وان آیرال مدل ۱۱۹۲ فضایی به ابعاد ۵۵×۸۰×۱۸۰ سانتی متر را اشغال می کند.

وان جزیره آیرال مدل 1192
وان جزیره آیرال مدل ۱۱۹۲

۳. وان جزیره زرین آب مدل پریما مشکی

ظاهر وان جزیره زرین آب مدل پریما مشکی، به دلیل تلفیق رنگ مشکی بدنه و رنگ طلایی یا کروم شیرآلات، بسیار زیبا است. این وان جزیره فضایی دارای طول ۱۷۱ سانتی متر، عرض ۸۰ سانتی متر و ارتفاع ۵۸ سانتی متر است. جنس شاسی این وان از استیل ضد زنگ است.

وان جزیره زرین آب مدل پریما مشکی
وان جزیره زرین آب مدل پریما مشکی

۴. وان جزیره پرشین مدل پارمیس

 به دلیل محبوبیت وان های جزیره، برند پرشین نیز اقدام به تولید وان جزیره کرده است. وان جزیره یک نفره مدل پارمیس از برند پرشین، ابعادی به اندازه ۹۰×۱۹۰ سانتی متر داشته و به همین دلیل جزو وان های بزرگ و جادار محسوب می شود.

وان جزیره پرشین مدل پارمیس
وان جزیره پرشین مدل پارمیس

۵. وان جزیره شاینی مدل N-BT035

برند شاینی چندین مدل وان جزیره دارد. یکی از مدل های وان جزیره برند شاینی با طراحی مدرن، وان جزیره مدل N-BT035 است. ابعاد این وان ۸۰×۱۷۰ سانتی متر بوده و دارای مشخصات شاسی استیل و زیرآب اتومات است.

وان جزیره شاینی مدل N-BT035
وان جزیره شاینی مدل N-BT035

۶. وان جزیره باداب مدل Classic

 اگر به دنبال خرید وان جزیره با طراحی کلاسیک و قیمت مناسب هستید، وان جزیره مدل Classic از برند باداب را پیشنهاد می دهیم. ابعاد این وان نیز متوسط بوده و دارای طول ۱۶۰ سانتی متر و عرض ۷۰ سانتی متر می باشد. جنس شاسی این وان کلاسیک از استیل بوده و زیرآب پدالی دارد.

وان جزیره باداب مدل Classic
وان جزیره باداب مدل Classic

برای مطالعه بیشتر:

جکوزی توکار

جکوزی چوبی

ابعاد جکوزی ۴ نفره گرد

۹ مدل جکوزی آکواریومی با مشخصات کامل و قیمت

۷ مدل وان کلاسیک پایه دار برای حمام های لاکچری به همراه قیمت

مناسب ترین جکوزی ها برای حمام های کوچک، قیمت از ۲۰ میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)