استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی

۶ مدل جکوزی توکار با عکس و قیمت

برای ایجاد محیطی لوکس و خیره کننده، نصب یک جکوزی توکار به تنهایی کافی است. به همین دلیل جکوزی توکار انتخاب بسیاری از طراحان و معماران برای خانه های ویلایی، آپارتمان های لاکچری و هتل ها است. جکوزی های توکار دارای ابعاد و قیمت های مختلفی بوده و شکل های متنوعی دارند. می توان جکوزی توکار را در داخل زمین و یا سکوهای چوبی و سیمانی نصب کرد.

در این مقاله، ۶ مدل از بهترین و جدیدترین جکوزی های توکار را همراه با قیمت و مشخصات آن ها به شما معرفی خواهیم کرد. تمام این وان جکوزی های مدل توکار در سایت عمران مدرن موجود بوده و برای خرید آن می توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۱. جکوزی توکار برند تنسر مدل ۳۰۳

یکی از پر فروش ترین مدل های جکوزی توکار، جکوزی توکار برند تنسر مدل ۳۰۳ می باشد. این جکوزی فول آپشن بوده و دارای آپشن های پیشرفته ای مانند موتور بلوئر (حباب ساز) دو منظوره، هیتر و چراغ هالوژن نواری است. از مزیت های این جکوزی که موجب احساس راحتی بیشتر کاربران شده و ظاهر آن را متمایز می کند، وجود زیر سری به تعداد نفرات است. این جکوزی به شکل گرد بوده و فضایی به ابعاد ۱۶۴×۱۶۴ سانتی متر را اشغال می کند.

جکوزی توکار گرد تنسر مدل ۳۰۳ همراه با قیمت
جکوزی توکار تنسر مدل ۳۰۳

۲. وان جکوزی توکار برند بادیز مدل فلورا

جکوزی توکار برند بادیز مدل فلورا طراحی بسیار ساده ای داشته و مناسب طرفداران سبک مینیمال است. این جکوزی دارای ماساژور های جانبی و پا بوده و تیپ بالاتر آن دارای چراغ هالوژن و محافظ جان می باشد. ابعاد این جکوزی برای حمام های کوچک نیز بسیار مناسب بوده و کوچک ترین جکوزی توکار محسوب می شود.

وان جکوزی توکار گرد بادیز مدل فلورا همراه با قیمت
وان جکوزی توکار بادیز مدل فلورا

۳. جکوزی توکار برند تنسر مدل ۴۰۲ (فول آپشن)

وان جکوزی تنسر مدل ۴۰۲ از سری جکوزی های توکار فول آپشن است. این جکوزی علاوه بر طراحی منحصر بفرد چند ضلعی خود، امکانات بسیار پیشرفته ای را نیز در اختیار کاربران خود می گذارد. از جمله این امکانات می توان به چراغ هالوژن نواری (رشته ای)، هیتر، موتور بلوئر دو منظوره و ۲ موتور با قدرت ۱/۵ اسب بخار اشاره کرد. همچنین این جکوزی مجهز به اسکیمر جهت تصفیه آب درون جکوزی می باشد. ابعاد بزرگ این جکوزی سبب شده است تا کاربران آن فضای آزاد بیشتری داشته و احساس راحتی کنند.

جکوزی توکار گرد تنسر مدل ۴۰۲ فول آپشن همراه با قیمت
جکوزی توکار تنسر مدل ۴۰۲

۴. وان جکوزی توکار برند تنسر مدل ۴۰۱ (فول آپشن)

یکی دیگر از جکوزی های توکار و فول آپشن تولید برند تنسر، وان جکوزی توکار مدل ۴۰۱ است. این جکوزی فول آپشن تنسر نیز مانند مدل بالایی، دارای امکاناتی نظیر چراغ هالوژن نواری (رشته ای)، هیتر، موتور بلوئر دو منظوره، ۲ موتور با قدرت ۱/۵ اسب بخار و اسکیمر می باشد. طراحی جکوزی توکار تنسر مدل ۴۰۱ بهه شکل مربع و در ابعاد ۱۷۰×۱۷۰ سانتی متر است. اگر به هر دلیلی جکوزی های دارای طراحی گرد را نمی پسندید و یا فضای لازم برای نصب آن را ندارید، این جکوزی توکار و بزرگ مربع شکل را پیشنهاد می کنیم.

جکوزی توکار سه نفره تنسر مدل ۴۰۱ فول آپشن همراه با قیمت
جکوزی توکار تنسر مدل ۴۰۱

۵. جکوزی توکار هشت نفره برند فرس مدل J8-2511

وان جکوزی توکار مدل J8-2511 از برند فرس، یکی از جکوزی های هشت نفره با کیفیت موجود در بازار ایران است. اگر برای سالن اسپا، روف گاردن و یا حیاط خود به دنبال یک جکوزی بزرگ برای وقت گذرانی در کنار دوستان و اعضای خانواده خود هستید، جکوزی مدل J8-2511 فرس را پیشنهاد می کنیم.

جکوزی توکار هشت نفره فرس مدل J8-2511 همراه با قیمت
جکوزی توکار فرس مدل J8-2511

۶. وان جکوزی توکار هشت نفره برند بادیز مدل ویژن

جکوزی توکار مدل ویژن از برند بادیز، که زیر مجموعه برند ریتون می باشد، دارای ظرفیت ۸ نفر است. این جکوزی از بزرگترین جکوزی های بازار محسوب می شود. به همین جهت برای قرار دادن در حیاط ویلا، باغ، سالن های اسپا و روف گاردن بسیار مناسب هستند. ابعاد بزرگ و ظرفیت بالای این جکوزی سبب شده تا ۳ موتور بر روی آن نصب شود.

جکوزی توکار هشت نفره بادیز مدل ویژن همراه با قیمت
جکوزی توکار بادیز مدل ویژن

برای مطالعه بیشتر:

پرفروش ترین مدل های وان ساده چوبی ویلایی به همراه قیمت

وان توکار ایرانی

وان ساده حمام زیر ۱۵ میلیون تومان

مشاهده نظرات

  • خیلی عالیه و با چه ظرافت و کیفیتی ساخته شده.انشالا هرموقع بضاعت مالی بنده فرصتی به این بنده حقیر داد حتما از این جکوزی های زیبا استقبال میکنم

آخرین عناوین

تولید کننده تری دی پانل

تری دی پنل ‌ها به عنوان یکی از نوآوری‌ های مهم در صنعت ساخت و…

3 ساعت پیش

خرید اسانسور قسطی

خرید اسانسور قسطی ، ساکنین ساختمان های قدیمی و فاقد آسانسور را قادر می سازد…

3 ساعت پیش

آسانسور پنوماتیک

آسانسور پنوماتیک یکی از بروز ترین انواع آسانسورها می باشد که هنگام انتخاب آسانسور کمتر…

4 ساعت پیش

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

1 روز پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

2 روز پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

2 روز پیش