استعلام قیمت
ثبت درخواست
هوشمندسازی

۶ دوربین مداربسته مخصوص آسانسور + بررسی قیمت و کیفیت تصویر

آسانسور یکی از پرترددترین نقاط در هر آپارتمان و ساختمانی است. به علت بسته بودن فضای آسانسور، از نقاط کور نظارتی محسوب شده و برای سارقان و مجرمان فرصت مناسبی فراهم می کند. نصب دوربین مداربسته در آسانسور امنیت افراد را افزایش داده و همچنین درصورت وقوع حادثه یا جرم، امکان پیگیری کامل آن رخداد توسط سازمان های مربوطه وجود خواهد داشت. پیشنهاد می شود که از دوربین های مداربسته IP، به دلیل کیفیت بالای تصویر و نرخ فریم بیشتر آن، در داخل آسانسور استفاده شود. برای آن که دوربین بتواند فضای داخل کابین آسانسور را بهتر پوشش دهد، زاویه آن را به صورت حداقل ۸۲ درجه در راستای افق و حداقل ۴۴ درجه در راستای عمودی و در جهت درب ورودی آسانسور تنظیم کرد.

به دلیل احتمال بالای تخریب دوربین های مداربسته داخل آسانسور، بهتر است که این دوربین ها ابعاد کوچک و ظاهر نامحسوسی داشته باشند. به همین دلیل استفاده از دوربین های مدل دام را به دوربین های مدل بولت، ترجیح می دهیم. از دیگر قابلیت هایی که به ضبط هرچه بهتر تصاویر و فیلم ها کمک می کند، می توان به خاصیت WDR برای ایجاد تعادل نور تصویر در میان محیط کم نور و پر نور، حالت Corridor Mode برای کابین های مستطیلی بزرگ و همچنین قابلیت مکالمه دوطرفه برای شنود داخل کابین آسانسور و مکالمه با افراد اشاره کرد. در این مطلب به معرفی ۶ دوربین مداربسته مخصوص آسانسور و بررسی قیمت و کیفیت تصویر آن ها پرداخته ایم. برای تهیه این دوربین ها و اطلاع از سایر جزئیات آن ها، می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

۱. دوربین مداربسته آسانسور ۵ مگاپیکسل برند ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T1

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T1 با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می ‌شود. این دوربین، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و قابلیت دید در شب رنگی Warm Light را داراست. از دیگر قابلیت ‌های آن می‌ توان به تشخیص انسان، فنس مجازی، آژیر، مکالمه دوطرفه، نظارت آنلاین بر روی کامپیوتر و موبایل از طریق نرم افزار، انتقال تصویر به صورت real-time، سنسور تشخیص حرکت، قابلیت Watch Dog و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت اشاره کرد.

دوربین مداربسته آسانسور ۵ مگاپیکسل برند ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T1

۲. دوربین مداربسته آسانسور ۴ مگاپیکسل برند unv مدل IPC314SR-DVPF28

دوربین مداربسته unv مدل IPC314SR-DVPF28 دارای کیفیت تصویر ۴ مگاپیکسل با لنز ثابت ۲.۸ میلی متری و همچنین زاویه دید ۱۰۴.۴ درجه است. از دیگر قابلیت های تصویربرداری آن دید در شب با مادون قرمز هوشمند تا برد ۲۰ متر و تنظیمات ضدنور شامل WDR، ۲D/3D DNR، Corridor Mode، HLC، BLC، Defog، Low Light، ROI و OSD اشاره کرد. همچنین این دوربین دارای سنسور تشخیص حرکت، میکروفون داخلی، فیلتر صدای محیط، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت و استانداردهای محافظتی بدنه IP67 و IK10 است.

دوربین مداربسته آسانسور ۴ مگاپیکسل برند unv مدل IPC314SR-DVPF28

۳. دوربین مداربسته آسانسور ۲ مگاپیکسل داهوا مدل DH-HAC-HDW1200LP

دوربین سقفی ۲ مگاپیکسلی داهوا مدل DH-HAC-HDW1200LP قابلیت های بسیار مناسبی برای نصب در کابین آسانسور دارد. این قابلیت ها شامل میکروفون داخلی، تنظیمات بهبود کیفیت تصویر مانند DWDR، DNR، BLC و HLC می باشد. فاصله کانونی لنز این دوربین ۲.۱ میلی متر بوده و زاویه دید گسترده ای را فراهم می کند. بدنه این دوربین نیز دارای استاندارد محافظتی IP67 بوده و در برابر آب و گرد و خاک مقاوم است.

دوربین مداربسته آسانسور ۲ مگاپیکسل داهوا مدل DH-HAC-HDW1200LP

۴. دوربین مداربسته آسانسور ۴ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS

دوربین سقفی مینی دام هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS با کیفیت تصویر ۴ مگاپیکسل، ابعاد گوچکی داشته و مناسب آسانسور است. این دوربین دارای WDR 120db، ۳D DNR، تنظیم نور DAY/NIGHT و دید در شب مادون قرمز تا ۱۰ متر است. همچنین از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت پشتیبانی کرده و بدنه آن از استانداردهای IP66 و IK08 برای مقاومت در برابر آب و خاک و ضربه ساخته شده است.

دوربین مداربسته آسانسور ۴ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD2542FWD-IS

۵. دوربین مداربسته آسانسور ۸ مگاپیکسل برند هایک ویژن مدل DS-2CD2543G0-IS

یکی دیگر از دوربین های مداربسته برای آسانسور از برند هایک ویژن، دوربین ۸ مگاپیکسلی مدل DS-2CD2543G0-IS می باشد. این دوربین مینی دام قابلیت چرخش عمودی و افقی داشته و از دید در شب تا فاصله ۱۰ متری پشتیبانی می کند. همچنین دارای ویژگی هایی نظیر PoE، HLC، BLC، WDR، ۳D DNR و ROI است. از دیگر قابلیت های آن نیز رم ۲۵۶ گیگابایت، قابلیت تشخیص نفوذ، عبور از خط، پروتکل ONVIF، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت و استانداردهای حفاظتی IP66 و IK08 می باشد.

دوربین مداربسته آسانسور ۸ مگاپیکسل برند هایک ویژن مدل DS-2CD2543G0-IS

۶. دوربین مداربسته آسانسور ۲ مگاپیکسل برند مایل سایت MS-C2181-PA

دوربین مداربسته برند مایل سایت مدل MS-C2181-PA از دوربین های سبک وزن و ۲ مگاپیکسلی است. این دوربین به طور خلاصه دارای مشخصاتی نظیر WDR 75db ، PoE و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت می باشد.

دوربین مداربسته آسانسور ۲ مگاپیکسل برند مایل سایت MS-C2181-PA

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

۳ مدل دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره

دوربین مداربسته مناسب منزل مسکونی + ۶ پکیج برای هر سلیقه ای

۱۰ مدل دوربین مداربسته مناسب مغازه به همراه قیمت

دوربین های مختص محیط اداری + ۸ مدل بادوام

۱۱ تا از بهترین دوربین های مداربسته مناسب طلافروشی

۱۰ مدل دوربین مداربسته مناسب هایپرمارکت

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

5 ساعت پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

1 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

1 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

1 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

2 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

2 روز پیش