استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی

۵ کابین جکوزی مناسب دیسک کمر با قیمت

یکی از روش های موثر در تسکین درد و بهبود دیسک کمر، استراحت در جکوزی است. گرمای آب درون وان جکوزی ها و جت های ماساژور در ناحیه کمر که دارند، می ‌توانند به کاهش درد و تسکین عضلات در ناحیه کمر کمک کنند. از طرفی، برخی از این کابین های جکوزی مجهز به سونا بخار نیز می باشند. البته برای استفاده ایمن جهت بهبود دیسک کمر، لازم است تا ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

کابین جکوزی، به شکل اتاقکی محصور بر روی وان جکوزی است. وجود این کابین شیشه ای بر روی وان، به تمیز و خشک ماندن محیط اطراف جکوزی و همچنین ایجاد چیدمانی خاص، کمک بسیاری می کند. در این مقاله به معرفی ۵ کابین جکوزی مناسب دیسک کمر و بهبود آن، از بهترین و باکیفیت ترین برندهای ایرانی پرداخته ایم. برای تهیه این کابین های جکوزی دار می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

کابین جکوزی پرشین مدل هلنا

کابین جکوزی مدل هلنا از برند پرشین استاندارد، به صورت نیم کابین است. یعنی بر خلاف سایر کابین ها، تنها بخشی از جکوزی که دوش سقفی و دوش دستی قرار گرفته، محصور می باشد. جکوزی این کابین مجهز به جت های ماساژور کمر و پا بوده و برای گرم کردن و تسکین درد دیسک کمر تاثیر گذار است. ابعاد این جکوزی ۷۰×۱۷۰ سانتی متر و ارتفاع کابین آن ۲۲۰ سانتی متر از زمین است. از دیگر امکانات آن می توان به روشنایی، آینه، صفحه کنترل دیجیتال و سیستم محافظ جان اشاره کرد.

قیمت و مشخصات کابین جکوزی پرشین مدل هلنا

کابین جکوزی زرین آب مدل میلان

کابین جکوزی مدل میلان از برند زرین آب، دارای هیدروشاور یا همان جت های کوچک تعبیه شده در بدنه کابین جهت ماساژ ایستاده و ایجاد آرامش بیشتر است. ابعاد این کابین جکوزی دار ۲۲۵×۹۵×۱۷۰ سانتی متر بوده و یک نفره است. این کابین در ۳ تیپ مختلف ارائه شده و در مجموع شامل مشخصاتی نظیر شیرآلات، دوش ثابت و متحرک، تهویه، روشنایی، سونا بخار و سیستم صوتی هستند.

قیمت و مشخصات کابین جکوزی زرین آب مدل میلان

کابین جکوزی شاینی مدل NSR005

جکوزی کابین دار برند شاینی مدل NSR005 ابعادی به اندازه ۲۱۸×۹۷×۱۵۵ سانتی متر دارد. طراحی این کابین جکوزی یک نفره، به شکل مستطیلی است. تیپ ۲ این کابین شامل امکاناتی نظیر جکوزی، سونا بخار، سیستم صوتی (بلوتوث)، ماساژور کمر، ماساژور پا، سیستم ازن، ریموت کنترل، دماسنج، سیستم هشدار، دوش دستی، دوش سقفی، تهویه و چراغ سقفی LED است.

قیمت و مشخصات کابین جکوزی شاینی مدل NSR005

کابین جکوزی پلی تک مدل سیلوانا

یکی دیگر از کابین جکوزی های ماساژور دار، کابین جکوزی مدل سیلوانا از برند پلی تک است. این کابین جکوزی دار ابعادی به اندازه ۱۵۴×۸۰×۱۵۰ سانتی متر دارد. امکانات آن نیز شامل دوش تلفنی و ثابت، ماساژور، آیینه، قابلیت نصب سیستم جکوزی، قابلیت انتخاب چراغ LED، قابلیت انتخاب تهویه و قابلیت انتخاب شیرآلات است.

قیمت و مشخصات کابین جکوزی پلی تک مدل سیلوانا

کابین جکوزی شاینی مدل NSR003

کابین جکوزی مدل NSR003 برند شاینی، به شکل نیم گرد (گوشه) بوده و ابعادی به طول و عرض ۱۳۰×۱۳۰ سانتی متر و ارتفاع ۲۱۸ سانتی متر دارد. جکوزی این کابین دارای ماساژور کمر و پا است. از دیگر امکانات این کابین جکوزی دار می توان به سونا بخار، سیستم صوتی (بلوتوث)، سیستم ازن، ریموت کنترل، دماسنج، سیستم هشدار، دوش دستی، دوش سقفی، تهویه و چراغ سقفی LED اشاره کرد.

قیمت و مشخصات کابین جکوزی شاینی مدل NSR003

برای مطالعه بیشتر:

کابین دوش ارزان قیمت

قیمت سونا جکوزی

ایا سونا جکوزی برای دیسک کمر مفید است

نحوه استفاده از جکوزی سرد و گرم

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

17 ساعت پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

2 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

2 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

2 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

2 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

2 روز پیش