استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

گروه صنعتی پرشین فولاد آریا

گروه-صنعتی-پرشین-فولاد
گروه-صنعتی-پرشین-فولاد

مجتمع پرشین فولاد امروزه از قطب های تولید میلگرد ساختمانی خصوصا در پروژه های زیربنایی و کلان کشور می باشد. گروه صنعتی پرشین فولاد در سال ۱۳۶۵ در تهران تأسیس شد و به تولید پروفیل و میلگردهای فولادی پرداخت، اما فعالیت اصلی مجتمع فولاد پرشین آریا از سال ۱۳۸۷ و در زمینه تولید انواع میلگرد در کشور می باشد. در حال حاضر این شرکت تصمیم به راه اندازی بخشی جدید جهت تکمیل زنجیره تولید خود دارد که این بخش شامل خط تولید ذوب و ریخته گری و همچنین خط تولید آهن اسفنجی می باشد. هم اکنون پروژه ذوب و ریخته گری به ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال، پروژه ورق سرد گالوانیزه به ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال، پروژه تیرآهن سنگین به ظرفیت ۴۰۰ هزار تن در سال و پروژه آهن اسفنجی به ظرفیت ۴۰۰ هزار تن در سال برای توسعه این مجتمع در دست انجام قرار دارند.

محصولات گروه صنعتی پرشین فولاد آریا (خرید محصولات)

تولیدات گروه صنعتی پرشین فولاد شامل دو دسته میلگرد و پروفیل ها می باشد. میلگرد تولیدی این مجتمع در انواع گرید های A1 تا A4 در سایز های مختلف مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ تولید می گردد و پروفیل های تولیدی این مجتمع شامل قوطی های مربع مستطیل در ابعاد مختلف و همچنین انواع چهارچوب های در و لوله داربستی می باشد.

گروه میلگرد (قیمت میلگرد پرشین فولاد آریا)

محصولات اصلی پرشین فولاد در حال حاضر میلگردهای تولیدی این مجتمع می باشد. پرشین فولاد ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال را به تولید میلگرد اختصاص داده و تمرکز ویژه ای بر تولید این محصولات دارد. انواع میلگرد های تولیدی پرشین فولاد عبارت اند از:

  • میلگرد ساده A1: میلگرد ساده A1 جهت مصارف صنعتی در سایزهای ۸ تا ۳۲ میلیمتر
  • میلگرد آج دار A2: میلگرد آجدار A2 پرشین فولاد در سایزهای ۸ تا ۱۲ میلیمتر
  • میلگرد آج دار A3: میلگرد آج دار A3 پرشین فولاد در سایزهای ۸ تا ۳۲ میلیمتر
  • میلگرد BS: میلگرد گرید استاندارد BS جهت صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس در سایزهای ۸ تا ۳۲ میلیمتر

میلگردهای تولیدی گروه صنعتی پرشین فولاد با بهره گیری از فناوری های روز دارای شکل پذیری و جوش پذیری بالا ضمن حفظ استحکام بالا در آن ها می باشد به گونه ای که ازدیاد طول نسبی به دست آمده در آزمایش محصولات آج ۴۰۰ یا A3 این شرکت در حد آج ۳۴۰ یا A2 می باشد. این مورد علاوه بر تضمین شکل پذیری و جوش پذیری میلگرد، موید مقاومت بالای محصولات در برابر خستگی و بارهای سیکلی و دینامیکی می باشد.

آج میلگردهای پرشین فولاد با استفاده از دستگاه های CNC با دقت بالا ساخته می شود تا از تمرکز تنش و خستگی ناشی از نزدیکی آج های طولی و عرضی جلوگیری شود.

گروه پروفیل (قیمت پروفیل پرشین فولاد)

  • قوطی های مربع مستطیل

قوطی های مربع مستطیل تولیدی پرشین فولاد، هم برای مصارف صنعتی و هم برای مصارف ساختمانی، در ابعاد بسیار متنوع تولید و عرضه می گردد. ابعاد قوطی های تولیدی پرشین فولاد با توجه به طول، عرض و ضخامت فولاد مقطع متغیر می باشد. کوچکترین مقطع تولیدی دارای ابعاد ۲۰*۱۰ میلیمتر بوده و ابعاد بزرگترین مقطع تولیدی آن ۱۰۰*۴۰ میلیمتر می باشد. لازم به ذکر است که مقاطع پرشین فولاد در ضخامت های ۱.۸، ۲، ۲.۵، و ۳ میلیمتر تولید می گردند. در جدول زیر انواع مقاطع قوطی تولیدی پرشین فولاد قابل مشاهده است.

  • چهارچوب درب

چهارچوب های تولیدی پرشین فولاد، در انواع ساده، فرانسه، ایتالیایی(رومی) و مکزیکی در ضخامت های ۱.۸ و ۲ میلیمتر تولید میگردد. در جدول زیر چهارچوب های تولیدی پرشین فولاد مشاهده می گردد.

ویژگی پروفیل های تولیدی گروه صنعتی پرشین فولاد، قابلیت فرم پذیری، جوش پذیری، مقاومت بالا و دقت ابعادی و کیفیت سطحی بالای آن ها می باشد.

پروژه های گروه صنعتی پرشین فولاد آریا (مشاهده پروژه ها)

گروه صنعتی پرشین فولاد در حال حاضر تولید محصولات فولادی مورد نیاز در برخی پروژه های زیرساختی بزرگ در کشور بر عهده دارد و همچنین با توجه به امکان تولید میلگرد با استاندارد BS، قابلیت صادرات این محصول را به کشورهای حاشیه خلیجه فارس دارد.

موقعیت کارخانه (تماس با پرشین فولاد)

موقعیت کارخانه گروه صنعتی پرشین فولاد سبب شده تا با دسترسی آسان به سیستم حمل و نقل ریلی و همچنین جانمایی مناسب برای حمل و نقل جاده ای، مشکلی از بابت ارسال محصولات آن برای مشتری نداشته باشد و محصولات خود را در زمان مناسب به دست مشتری برساند.


نشانی دفتر مرکزی: بلوار میرداماد، برج آرین، بلکو غربی، طبقه ۱۱، واحد ۳۹
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۵۸۳۸۱
نشانی کارخانه: کیلومتر ۱۸ اتوبان تاکستان به ابهر، مجتمع صنعتی پرشین فولاد
شماره تماس: ۰۲۸۳۳۸۵۸۱۰۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *