کفپوش بتنی ترافیکی

کفپوش بتنی ترافیکی

تعداد ارائه دهنده ها

۴ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت کفپوش بتنی ترافیکی به ضخامت، طرح، رنگ و کیفیت آن وابسته است. برای خرید کفپوش بتنی ترافیکی باید متراژ پروژه، شرایط آب و هوایی، میزان ترافیک و ... را مدنظر قرار داد. به طور کلی کفپوش بتنی ترافیکی قیمت مقرون بصرفه ای دارد. عمران مدرن ارائه دهنده انواع کفپوش بتنی ترافیکی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

ابعاد

ابعاد را مشخص کنید

رنگ

رنگ را مشخص کنید

طرح

ترافیکی x

فرآیند تولید

فرآیند تولید را مشخص کنید

برند

برند را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/UQE4PV0pmnCst374FmcYgD9hhbXeLVe7.jpg

کفپوش بتنی -cp14184

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۲۷,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۲۰x۱۰x۸

رنگ:

طوسی

طرح:

ترافیکی ۶ضلعی

کفپوش بتنی -cp14185

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۲۷,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۲۰x۱۰x۸

رنگ:

طرح:

ترافیکی
https://omranmodern.com/files/products/EAGznKOPHPaN66yQHWzsurl14VtlXmrh.jpg

کفپوش بتنی -cp14186

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۳۷,۰۰۰ تومان

رنگ:

طرح:

ترافیکی
https://omranmodern.com/files/products/tGuVrli10leHjslrbNaqe6rj7TK8XNng.jpg

کفپوش بتنی -cp14215

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۲۰x۳۰x۸

رنگ:

طوسی

طرح:

۵تکه
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

کفپوش بتنی ترافیکی

کفپوش بتنی ترافیکی در مکان های پرتردد مورد استفاده قرار می گیرد. این کفپوش ها از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل برای اماکن صنعتی و مکان های با ترافیک بالا بسیار مناسب می باشند. همچنین برای مکان هایی که کف آنها در معرض سایش می باشد، کفپوش بتنی ترافیکی بهترین گزینه است.

 

کفپوش بتنی ترافیکی
كفپوش بتنی ترافیكی

 

قیمت کفپوش بتنی ترافیکی

قیمت کفپوش بتنی ترافیکی به رنگ، ضخامت و کیفیت آن وابسته است. این کفپوش ها در انواع رنگ های طوسی، زرد، قرمز، مولتی کالر و ... تولید می شوند. از بین انواع این محصول، قیمت کفپوش بتنی ترافیکی طوسی از سایر رنگ ها کمتر است. انواع مولتی کالر نیز نسبت به سایر رنگ ها قیمت بالاتری دارند. نوع و سیمان مصرفی بر روی قیمت کفپوش بتنی ترافیکی تاثیرگذار است. باید توجه داشت که قیمت های ارائه شده این محصولات، قیمت درب کارخانه می باشد. به این معنی که هزینه های حمل و نقل نیز به قیمت نهایی اضافه می گردد. این هزینه با توجه به مسافت حمل و نوع ماشین مورد نیاز برای جابجایی تعیین می شود.

 

خرید کفپوش بتنی ترافیکی

خرید کفپوش باید با توجه به محل کاربری آن انجام شود. برای خرید کفپوش بتنی ترافیکی باید مشخصات فنی آن همچون مقاومت فشاری، مقاومت در برابر سایش و میزان تحمل دوره یخبندان را مدنظر قرار داد. وزن کفپوش از سایر مشخصاتی است که در خرید کف پوش بتنی ترافیکی باید به آن توجه نمود. همچنین پیش از خرید باید ابعاد، رنگ و متراژ کفپوش مورد نیاز تعیین گردد. این کفپوش ها غالبا به صورت پالت بسته بندی می شوند. این نوع بسته بندی به جابجایی هر چه راحت تر محصول و همین طور سالم به مقصد رسیدن کالا کمک می نماید. در صورت بسته بندی به صورت پالت هزینه ای به ازای هر پالت به هزینه خرید اضافه می شود.

امروزه خرید و فروش اینترنتی کالاها و محصولات ساختمانی بسیار گسترش یافته است. خرید کفپوش بتنی ترافیکی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است. اما خرید اینترنتی دارای مزایایی همچون صرفه جویی در زمان و حذف هزینه های مربوط به رفت و آمد به فروشگاه می باشد. همچنین می توان انواع کفپوش بتنی ترافیکی را به همراه ویژگی هایی همچون ابعاد، رنگ، مشخصات فنی محصول و قیمت آن مشاهده کرده و در نهایت بهترین و مناسب ترین نوع کفپوش را خریداری نمود.

 

کفپوش بتنی ترافیکی
کاربرد ٰكفپوش بتنی ترافیكی

 

روش تولید کف پوش بتنی ترافیکی

کفپوش های بتنی ترافیکی به روش پرسی تولید می شوند. معمولا این عملیات در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول لایه زیرین که به آن base گفته می شود و درشت دانه تر از لایه بالایی است، توسط دستگاه پرس فشرده می شود. در مرحله بعدی نیز لایه بالایی یا face فشرده سازی می شود. لایه بالایی کفپوش بتنی ترافیکی ضخامت کمتری داشته و ریزدانه تر است. ضخامت این لایه به طور معمول بین ۲ تا ۵ میلی متر می باشد.

 

کاربرد کفپوش بتنی ترافیکی

همان طور که پیشتر نیز بیان شد این کفپوش برای اماکن پرترافیک قابل استفاده است. بنابراین می توان از آن برای کفپوش پیاده روها مسیرهای پیاده روی استفاده کرد. انبارها و مراکز صنعتی از دیگر محل های کاربرد کفپوش بتنی ترافیکی می باشد. در ساخت بندرگاه ها و اسکله ها نیز می توان از این کفپوش استفاده نمود. در پارکینگ ها که روزانه تعداد زیادی ماشین در حال رفت و آمد و جابجایی می باشند، کفپوش بتنی ترافیکی انتخاب مناسبی است. در زیرزمین، مراکز تجاری و محوطه سازی باغ، ویلا، رستوران و ... هم کاربرد دارد.

 

کفپوش بتنی ترافیکی
کفپوش ترافیکی

 

مزایای کفپوش بتنی ترافیکی

مقاومت خمشی، فشاری و سایشی کفپوش بتنی ترافیکی بسیار بالا است. در نتیجه در برابر نیروهای وارده مقاوم بوده و به راحتی ترک نمی خورد. از آنجایی که این کفپوش در برابر سیکل های یخبندان و ذوب مقاوم است، مانع از سر خوردن و آسیب می گردد. کفپوش بتنی ترافیکی جذب آب بسیار پایینی دارد. از دیگر مزایا و ویژگی های این محصول می توان به امکان تولید در ابعاد و رنگ های مختلف اشاره کرد. اجرای کفپوش بتنی ترافیکی آسان بوده و با سرعت بالایی قابل انجام است. در اجرای آن می توان از ترکیب ابعاد و رنگ های مختلف استفاده کرد و طرح های زیبایی را پیاده سازی نمود. نگهداری آن بسیار آسان و کم هزینه بوده و از این رو خرید کفپوش بتنی ترافیکی مقرون بصرفه می باشد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۶ از ۵ - از مجموع ۸ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما