در دسته کابین دوش (حمام)

ثبت درخواست

telephone
ابتدا
۱
انتها

کابین دوش

کابین دوش ، فضایی محصور برای دوش گرفتن و استحمام است. در آپارتمان های امروزی، به دلیل محدود بودن و مشترک بودن فضای حمام و سرویس بهداشتی، تفکیک این دو فضا از یکدیگر اهمیت بسیاری دارد. در دهه های قبل استفاده از پرده حمام و یا دیواره های کاشی کاری شده برای این امر رواج داشته است. اما امروزه برای صرفه جویی در فضای حمام و تفکیک کردن آن، از كابين حمام استفاده می شود. قیمت کابین دوش خانگی نسبت به سایر روش های جدا سازی مانند پرده دوش و یا ساخت دیواره، با توجه به دوام آن، بسیار مناسب تر است. با توجه به تنوع قیمت کابین حمام ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند به سراغ کابین دوش ارزان قیمت بروند. امروزه با پیشرفت صنعت و تولید، تعداد برندهای تولید کننده و سازنده کابین دوش ایرانی افزایش یافته است. در نتیجه برای انتخاب کابین دوش ارزان قیمت گزینه های بسیاری پیش روی شما قرار گرفته است. علاوه بر آن، کیفیت محصولات سازنده کابین دوش ایرانی کاملا قابلیت رقابت با نمونه های خارجی و وارداتی را دارند. از جمله معتبرترین برندهای ایرانی سازنده کابین دوش می توان به زرین آب، شاینی، پرشین، پلی تک و باداب اشاره کرد. همچنین محصولات این برندها دارای ضمانت نامه و گارانتی اصل و معتبر بوده و خدمات پس از فروش ارائه می کنند.

 

کابین دوش
کابین دوش

 

کابین حمام

کابین حمام یا همان کابین دوش ، هم برای خانه های بزرگ و لوکس و هم برای حمام های کوچک کاربرد داشته و با هر نوع سبک دکوراسیونی نیز همخوانی دارد. امروزه دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی و نظم آن نیز اهمیت بسیاری پیدا کرده است. طراحی و جلوه مدرن کابین حمام ، باعث ایجاد هماهنگی زیبایی در داخل حمام می‌گردد. نصب کابین حمام بسیار ساده بوده و روشی موثر برای تفکیک فضای دور دوش و یا جدا کردن فضای حمام از قسمت روشویی و سرویس بهداشتی است. با خرید کابین حمام و کابین دوش ارزان قیمت ، می توان با صرف هزینه کمی، هم از فضای حمام استفاده بهینه تری کرده و هم محیط سرویس بهداشتی را تمیز و مرتب نگه داشت. 

 

کابین دوش ارزان قیمت

انتخاب کابین دوش ارزان قیمت و در عین حال مناسب و با کارایی بالا، همواره یکی از دغدغه های اصلی مشتریان این محصول است. گاهی کابین دوش ارزان قیمت می‌ تواند کارایی بهتری نسبت به کابین دوش های گران قیمت داشته باشد. برای مثال، کابین دوش و بخار فریم دار که ارزان‌ تر از کابین دوش و بخار فریم لس است، دارای آب‌ بندی بهتری است. در حالی که کابین دوش فریم لس و به خصوص کابین دوش لولایی، آب ‌بندی نسبتا ضعیف تری دارند. یکی از راهکار های خرید کابین دوش ارزان قیمت ، خرید یک پارتیشن یا دیوایدر شیشه ای ساده بدون درب، برای تفکیک فضای حمام است. برخی از برند های سازنده کابین دوش ، پارتیشن و دیوایدر های ساده حمام نیز تولید می کنند. قیمت این پارتیشن ها، به دلیل یراق آلات و تکنیک ساخت ساده تری که دارند، نسبت به انواع کابین های دارای درب ارزان تر هستند. می توان این پارتیشن ها را با ابعاد و ویژگی های سفارشی مانند رنگ فریم و رنگ شیشه دلخواه، به سازنده کابین دوش سفارش داد. استفاده از پارتیشن یا دیوایدر ساده علاوه بر زیبایی و جلوه مدرنی که به محیط می بخشد، از پاشش آب در هنگام استحمام به روشویی و سایر قسمت های سرویس بهداشتی جلوگیری می کند.

 

قیمت کابین دوش

قیمت کابین دوش و بخار ، بسته به عوامل مختلف، مقدار های متفاوتی دارد. می ‌توان برای کاهش هزینه ‌ها، یک کابین دوش ارزان قیمت و ساده را انتخاب کرد. قیمت کابین حمام ساده بسیار پایین‌ تر از قیمت کابین سونا خواهد بود. از جمله مهم ترین عواملی که بر قیمت کابین دوش ارزان اثر گذارند می توان به ابعاد، مدل نصب، فریم، لولایی یا کشویی بودن درب های کابین، مات و یا شفاف بودن شیشه کابین و رنگ فریم ها و یراق آلات و شیشه اشاره کرد. به همین دلیل کابین دوش قیمت ثابتی ندارد. به عنوان مثال برای کسانی که به دنبال کابین دوش ارزان قیمت هستند، بهتر است کابین دوش فریم دار با ابعاد کوچک تر و درب های کشویی را انتخاب کنند. متقاضیان خرید كابين حمام ، می توانند با توجه به نیاز ها و انتظارات خود، بودجه مالی که در اختیار دارند و متراژ حمام کابین مناسب را سفارش دهند. در ادامه، به طور مختصر مهم ترین عوامل موثر بر قیمت کابین دوش ارزان را که لازم است خریداران قبل از خرید کابین دوش بدانند، بررسی خواهیم کرد.

 

فریم کابین حمام

کابین حمام از لحاظ فریم به دو دسته کابین حمام فریم دار و کابین حمام بدون فریم طبقه بندی می شود. کابین دوش فریم دار دارای پروفیل آلومینیومی در اطراف پانل های شیشه ای خود است و توسط آن به دیوار و پانل های جانبی متصل می شود. پانل های شیشه ای فریم دار نیازی به شیشه با ضخامت بالا ندارند. به همین دلیل قیمت کابین حمام فریم دار از قیمت کابین حمام فریم لس کمتر است. پانل های فریم لس کابین حمام به وسیله تعدادی بست به دیوار، زمین، وان، جکوزی، سکو یا لبه سنگی متصل می ‌گردند. ممکن است با توجه به ابعاد و وزن کابین دوش فریم لس، به جک های نگهدارنده برای نصب محکم به دیوار نیاز داشته باشد که قیمت بالایی دارند. از مزایای کابین دوش ارزان فریم لس نسبت به کابین دوش ارزان فریم دار می توان به استحکام بالا تر شیشه ها و نظافت و نگهداری آسان تر آن اشاره کرد. لیست قیمت کابین دوش و بخار از برند های مختلف و در انواع مدل ها، در سایت عمران مدرن موجود است.

 

کابین حمام
کابین حمام فریم دار

 

ابعاد کابین دوش

کابین دوش ارزان در ابعاد و مدل های مختلف و همچنین به طور سفارشی ساخته می شوند. شاید برخی از افراد این تصور را داشته باشند که کابین دوش ها مختص حمام و سرویس های بهداشتی بزرگ می باشد. اما این تصور غلط است؛ چرا که مشتری می تواند متناسب با ابعاد حمام و بودجه خود، کابین دوش ارزان قیمت مناسب را سفارش دهد. هر چه ابعاد کابین دوش بزرگ تر باشد، قیمت کابین دوش خانگی بالاتر خواهد بود. بنابراین، کابین حمام قيمت مشخصی نداشته و بر اساس سفارش و سلیقه مشتری تعیین می‌شود. قبل از اقدام به خرید كابين دوش حمام ، چه به صورت سفارشی و چه به صورت پیش ساخته، ابتدا باید مساحت حمام را به خوبی اندازه گیری کرد. زمان اندازه‌ گیری و تولید کابین دوش و بخار باید در آخرین مرحله پس از اتمام کاشی کاری، نقاشی سقف و یا سقف کاذب و همچنین پس از نصب روشویی، توالت فرنگی و شیرآلات صورت گیرد. زیرا برای اندازه ‌گیری و برداشت نهایی برای تولید کابین دوش ارزان نباید هیچ گونه ابهام و شک و شبهه ‌ای در ارتباط با کف، سقف و دیوار وجود داشته باشد. چون تغییر سایز و اندازه در کف، دیوار و سقف، تمامی اندازه ‌گیری ها و طراحی ابعاد کابین دوش را خدشه‌ دار می‌کند. همچنین شیشه‌های کابین دوش ارزان بعد از مرحله سکوریت، تحت هیچ شرایطی قابلیت برشکاری، سوراخکاری و ابزار زدگی را ندارد و هرگونه اشتباه در اندازه ‌گیری، منجر به تعویض شیشه، افزایش زمان و خسارت مالی خواهد شد. پس زمان تماس برای حضور کارشناس، باید در آخرین مرحله و بعد از طی شدن تمامی مراحل کار دوش کابین باشد.

 

جنس و ضخامت شیشه کابین حمام

برای خرید کابین دوش ارزان ، می‌ توان به جای کابین دوش های شیشه ای از کابین دوش طلقی پلکسی گلاس استفاده نمود. زیرا با توجه به عدم نیاز به مات کردن طلق و وزن سبک تر آن، در نهایت هزینه پایین‌ تری نسبت به کابین دوش های شیشه ای داشته و گزینه مناسبی برای خرید کابین دوش ارزان قیمت هستند. اما از آنجایی که شیشه زیبایی بیشتری دارد، این متریال طرفداران بیشتری دارد. جنش شیشه کابین ها اکثرا از نوع شیشه سکوریت نشکن و با ضخامت های مختلف از ۶ میلیمتر گرفته تا ۱۲ میلیمتر است. هر چه ضخامت شیشه کابین دوش ارزان بیشتر باشد، قیمت کابین دوش ارزان بیشتر می شود. همچنین رنگ شیشه ‌های کابین دوش ارزان نیز متفاوت بوده و امکان سفارش و خرید کابین دوش قیمت مناسب در رنگ‌های ساده، دودی، برنزی و حتی به صورت شفاف یا مات (سندبلاست) میّسر است. رنگ و طرح سند بلاست شیشه کابین دوش، بر قیمت کابین دوش ارزان اثر گذار است.

 

کابین دوش ارزان قیمت
کابین دوش ارزان قیمت

 

قیمت کابین حمام و یراق آلات آن

اتصالات، یراق آلات و قطعات مورد استفاده در کابین دوش دارای کیفیت و رنگ‌ های متفاوتی هستند. هر چه کیفیت یراق آلات و اتصالات به کار رفته در کابین دوش بالا تر باشد، قیمت کابین دوش و بخار بیشتر خواهد شد. همچنین رنگ یراق آلات، فریم ها و اتصالات به کار رفته نیز بر قیمت کابین دوش ارزان موثرند. در هنگام انتخاب کابین دوش حمام دقت شود که فریم‌ ها و یراق آلات مورد استفاده در کابین دوش ، باید ضد آب و ضد زنگ باشند.

 

خرید کابین دوش

خرید کابین دوش نه تنها جلوه مدرن و زیبایی به دکوراسیون حمام می دهد، بلکه در تمیز نگه داشتن محیط حمام و سرویس بهداشتی نیز بسیار کارامد است. خرید کابین دوش به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است. امروزه خرید کابین دوش حمام به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه ها، بسیار رایج است. برای خرید کابین دوش به صورت آنلاین لازم است تا ابعاد و ویژگی های مورد نظر کابین حمام را دانسته و سپس آن را از مرجع و فروشگاه اینترنتی معتبری خریداری کرد. در سایت عمران مدرن، انواع کابین دوش حمام از معتبر ترین و با کیفیت ترین برند ها گردآوری شده است. جهت خرید انواع کابین دوش ارزان قیمت یا دریافت استعلام لیست قیمت کابین دوش خانگی ، می توان به سایت عمران مراجعه کرد.

 

انواع کابین دوش

کابین حمام علاوه بر جلوه لوکس و مدرنی که به چیدمان حمام می بخشد، موجب مرتب و تمیز ماندن محیط حمام نیز می شود. همان طور که گفتیم، کابین حمام یک فضای بسته برای استحمام بوده و در داخل حمام و یا گوشه اتاق نصب می شود. امروزه انواع کابین دوش در مدل های متنوع در بازار موجود است. تركيب كابين دوش ساده شامل دور دوشی و زیر دوشی و یا یک پارتیشن حمام ساده بوده و کابین حمام پیشرفته شامل کابین سونا و جکوزی می شود. کابین دوش حمام به دو دسته فریم دار و فریم لس تقسیم بندی می شود. انواع کابین دوش از نظر نحوه باز شدن درب دوش کابین ، به دو دسته کشویی یا لولایی تقسیم می شوند. متقاضیان خرید كابين حمام ، می توانند با توجه به نیاز ها و انتظارات خود و همچنین بودجه مالی که در اختیار دارند، کابین مناسب را سفارش دهند. در ادامه ویژگی های این کابین ها به طور مختصر توضیح داده شده است. 

 

مدل کابین حمام فریم دار

کابین دوش فریم دار، دور پانل های خود دارای پروفیلی فلزی غالبا از جنس آلومینیوم است که توسط آن به دیوار و پانل های جانبی متصل می شود. به دلیل اتصال محکم فریم ها در کابین دوش فریم دار، نیازی به شیشه های با ضخامت بالا نیست و حتی می توان از شیشه های ۶ میلی متری نیز استفاده کرد. به همین دلیل قیمت کابین دوش خانگی فریم دار از قیمت کابین دوش خانگی بدون فریم، کمتر است. به خاطر فریم های به کار رفته در اطراف پانل ها، این مدل کابین دوش ، آب بندی بسیار بالایی دارد.

 

کابین حمام بدون فریم (فریم لس)

از مدل های پر فروش کابین دوش حمام ، می توان به کابین دوش بدون فریم یا فریم لس اشاره کرد. کابین دوش فریم لس ظاهر بسیار ساده، زیبا و مینیمالی دارد. پانل های فریم لس این مدل کابین دوش ، به وسیله تعدادی بست به دیوار، زمین، وان جکوزی یا لبه سنگی متصل می شوند. در کابین دوش های فریم لس، از شیشه های با ضخامت بالا برای استحکام بیشتر استفاده می شود و به همین دلیل وزن آن بیشتر می شود. ممکن است با توجه به ابعاد و وزن کابین دوش فریم لس، به جک های نگهدارنده برای نصب محکم آن به دیوار نیاز باشد که قیمت بالایی دارند. در نتیجه با توجه به ضخامت بیشتر شیشه ها و جک های نگهدارنده، به طور کلی قيمت كابين حمام فریم لس نسبت به مدل فریم دار آن گران تر است.

 

کابین حمام
کابین دوش بدون فریم (فریم لس)

 

کابین حمام کشویی

کابین حمام که درب آن به صورت کشویی یا ریلی باز می شود، از یک قسمت با شیشه ثابت و یک درب متحرک تشکیل شده است. استفاده از درب کشویی و ریلی، به فضای اضافی جهت باز و بسته کردن درب ها نیاز نداشته و به راحتی بر روی دیواره ثابت کابین دوش حرکت می‌کند. به همین دلیل مدل های دارای درب کشویی، یکی از مدل های پر فروش و بسیار مناسب کابین دوش برای حمام و سرویس بهداشتی دارای فضای کوچک است. 

 

كابين دوش لولایی

كابين دوش لولایی، دارای یک یا دو درب لولایی بازشو می‌ باشند. مدل کابین حمام لولایی، دو دسته شیشه ثابت و بازشو دارد که شیشه ‌های ثابت و متحرک، به وسیله یراق آلات ضد زنگ به دیوار و شیشه‌ های جانبی متصل می شوند. می توان رنگ یراق آلات به کار رفته در کابین حمام شیشه ای لولایی را به دلخواه انتخاب کرد.

 

كابين دوش
كابين دوش لولایی

 

کابین سونا و جکوزی

كابين سونا و جکوزی، از نسل های جدید تر و مجهز تر کابین حمام است. کابین سونا و جکوزی از كابين حمام های پیشرفته محسوب شده و لذت استراحت در یک سونای بخار خانگی را به فرد می دهد. امکاناتی که این کابین ها می توانند داشته باشند، بسیار متفاوت است. برخی از کابین های سونا بخار ، مجهز به وان جکوزی نیز می باشند. به این ترتیب با خرید کابین سونا و جکوزی می توان در ابعادی به اندازه یک کابین دوش ، هم از سونا بخار و هم از وان جکوزی استفاده کرد. این مدل كابين دوش قيمت بالاتری نسبت به کابین ها و دوردوشی های معمولی دارد.

 

پارتیشن حمام

یکی از ساده ترین و قیمت مناسب ترین مدل های کابین حمام ، پارتیشن حمام می باشد. پارتیشن حمام از یک یا چند پانل شیشه ای بدون فریم یا فریم دار تشکیل شده و درب ندارد. نسبت به سایر انواع کابین حمام ، پارتیشن یا دیوایدر حمام نصب بسیار آسان تری دارد. قيمت كابين دوش مدل پارتیشن بسیار مناسب است. به همین دلیل به کسانی که برای خرید کابین دوش بودجه کمتری دارند، خرید پارتیشن حمام را پیشنهاد می دهیم.