استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چسب سرامیک کف

چسب سرامیک کف
قیمت چسب سرامیک کف

چسب سرامیک کف برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک روی کف ساختمان بکار می رود. برای کارآیی بهتر، مواد پلیمری اصلاح شده نیز در این محصول وجود دارد. پودر چسب سرامیک کف و کاشی بر پایه سیمان و مواد شیمیایی است که در مقابل نفوذ آب مقاوم است و لذا برای نصب کاشی و سرامیک در حمام ، دستشویی استفاده می شود. این پودر ۲۴ ساعت بعد از اینکه استفاده شد در برابر حرارت (۳۰-تا ۱۲۰) درجه سانتی گراد مقاوم است. امروزه برای نصب و اجرای سرامیک کف با چسب از چسب‌های سرامیک استفاده می‌شود که با توجه به مزیت‌های بسیار زیاد مانند سهولت و کیفیت انجام کار در مقایسه با روش‌های زمان‌بر و سخت ساخت مانند ملات سیمان و ماسه ، با استقبال و محبوبیت بسیار بالایی مواجه شده است. برای اطلاع از قیمت چسب سرامیک کف با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت چسب سرامیک کف

برای اجرای سرامیک کف با چسب اکثر افراد ماهر چسب را با مقداری چسب بتن مخلوط می‌کنند تا چسبندگی آن افزایش یابد. ضخامت مناسب برای اجرای چسب سرامیک کف ۱ تا ۶ میلی‌متر است. این اندازه، از اشغال زیاد فضا جلوگیری می‌کند.

با توجه به مزیت هایی که چسب سرامیک کف دارد قیمت آن کاملا مقرون به صرفه است. از جمله مزیت های آن میتوان به سرعت بسیار بالا هنگام نصب ، استحکام در سال‌ها بعدی، مقاومت بالا در برابر زلزله ، ضد ارتعاش نمودن سطح نصب نسبت به ملات‌های دیگر ، وزن بسیار کم بابت سبک‌سازی کف اشاره کرد.

همچنین چسب سرامیک کف در مناطق پر باران و در برابر باران‌های دائمی سطح ، آب‌بندی ایجاد کرده و از نفوذ رطوبت جلوگیری می‌نماید.

استعلام قیمت چسب سرامیک کف
چسب سرامیک کف
اجرای سرامیک کف با چسب

اجرای سرامیک کف با چسب

تراز کردن سرامیک ها در پایان کار، بسیار اهمیت دارد و فقط باید با استفاده از شمشه تراز انجام شود .

بعد از گذشت دو روز از نصب سرامیک ، باید بندکشی انجام شود که با ترکیب پودر سنگ ، سیمان سفید و پودر رنگ و آماده کردن دوغاب، سرامیک ها را بندکشی کرده و بعد از مدت کوتاهی دوغاب اضافی را با یک دستمال یا گونی نم دار پاک کنیم.

سرامیک ها جزو مصالح ساختمانی با طول عمر بالا و دوام بسیار در صنعت ساختمان میباشند اگر شکسته شده و یا ترک بردارند، عمدتاً به دلیل نصب نادرست آن‌ها است. به همین دلیل استفاده درست از چسب سرامیک کف اهمیت زیادی دارد.

چسب سرامیک کف

 

اهمیت زیرسازی در اجرای سرامیک کف

قیمت نصب سرامیک کف با چسب

قیمت نصب کاشی و سرامیک کف با چسب نسبت به روش های قدیمی تر و سنتی بالاتر است علت آن به اهمیت زیرسازی قبل از نصب بر میگردد. برای نصب با چسب نیاز به یک زیرسازی مناسب (سطح کار باید سیمانی و کاملا صاف باشد) داریم در روش سنتی استفاده از ملات، این متریال خود به‌عنوان چسب عمل می‌کند و زیرسازی با آن انجام می‌شود. همین امر نصف هزینه را برای مشتری کم می‌کند. این روش نه تنها برای سرامیک که برای کاشی هم توصیه نمی‌شود و اصلا اصولی نیست و تیم نصب نمی‌تواند هیچ مسئولیتی قبول کند.

چسب سرامیک کف قیمت

مقدار مناسب چسب بستگی به صاف یا ناصافی زیر سطح سرامیک کاری دارد. در حالت نرمال ۳ کیلوگرم برای هر متر مربع چسب نیاز می باشد. چسب سرامیک کف قیمت متفاوتی داشته و به عواملی چون برند و کیفیت و .. بستگی دارد.

قیمت نصب سرامیک کف

 

اجرای سرامیک کف

سرامیک کف با چسب

چسب سرامیک کف در دو نوع پودری و خمیری در بازار وجود دارد. چسب های سرامیک پودری، از انواع ملات خشک است که بر پایه سیمان طراحی و تولید می شود که با توجه به پلیمرهای زیادی که در ساخت آن به کار رفته پس از مخلوط شدن با آب و خشک شدن، در برابر آب کاملا نفوذ ناپذیر است.

سرامیک کف با چسب از مزایای زیادی برخوردار است به همین علت امروزه مورد توجه استادکاران قرار گرفته است.

روش نصب سرامیک کف با چسب

چند نکته را برای روش نصب سرامیک کف با چسب باید در نظر گرفت :

زمان نصب سرامیک کف محل اجرای کار تمیز و عاری از گرد و خاک زیاد و یا پستی و بلندی باشد.

هنگام نصب سرامیک کف با چسب دمای محل اجرای سرامیک حدودا ۱۸ الی ۲۵ درجه سانتیگراد باشد.

حداقل ۷۰ درصد سرامیک آغشته به خمیر سرامیک باشد.

سرامیک های قدیمی را با تیشه نوک دار چکش خور کنید.

پس از نصب سرامیک با پودر چسب تا ۱۵ دقیقه قابل اصلاح و حرکت است. پس از آن بهتر است تا حداقل ۲۴ ساعت بر روی سرامیک حرکتی انجام نشود. زیرا سرامیک از جای خود به اصطلاح جاکن میشود و چسبندگی ملات وجود ندارد. در نهایت پس از لق شدن حتی بعد از دوغاب ریزی مشکل آن نیز برطرف نمیشود .

سرامیک کاری کف با چسب

سرامیک کاری کف با چسب به سرعت توانست جایگزین روش‌های قدیمی شود. هر چند ممکن است استفاده از این محصول نیز معایبی به همراه داشته باشد. معمولا از ماله دندانه‌دار به خاطر کارآمد بودن برای استفاده از چسب سرامیک کف در مساحت یک متر مربع استفاده می‌شود. در روش استفاده از چسب سرامیک کف به ازای هر ۱ مترمربع سرامیک به‌طور میانگین و با توجه به یک زیرسازی اصولی به ۷ الی ۸ کیلوگرم چسب پودری و به‌ازای هر ۲۰ مترمربع سرامیک یک گالن ۸ الی ۹ لیتری چسب بتنی نیاز داریم. کف زیرسازی باید کاملا تمیز و عاری از هرگونه روغن و آلودگی باشد. برای استحکام بیش‌تر جهت ماله کشیدن به‌صورت راه‌راه و ترجیحا در یک جهت باشد، چرا که شکل های موجی و پیچشی سبب ناهمگون شدن سطح و عدم توزیع یکنواخت مواد می شود. ضخامت چسب  به ۱ سانتی متر می‌رسد.

سرامیک کاری کف با چسب

 

سرامیک کاری کف با چسب

درباره پودر بند کشی: مقدار استفاده از این پودر بستگی به سایز سرامیک ها دارد. هرچه سرامیک کوچک‌تر باشد بندکشی بیش‌تر و پودر هم به نسبت بیش‌تر استفاده می شود و برعکس.

آموزش سرامیک کاری کف با چسب

نصب سرامیک کف با روش دوغابی و استفاده از چسب سرامیک کف متفاوت است. تفاوت عمده نصب سرامیک چسبی به علت اهمیت زیر سازی است. ملات برای نصب سرامیک کف با چسب به ضخامت حداکثر ۱ سانتیمتر و برای سرامیک دوغابی حداقل ۳ سانتی متر اجرا می شود. با ملات ماسه و سیمان و آب باعیار حداقل ۲۵۰ اجرا میشود.

از طرفی ملات نصب سرامیک کف با چسب از مصالح ریزدانه مثل مخلوط پودر سنگ و سیمان سفید یا سیاه و چسب بتن و آب و یا پودر آماده چسب سرامیک کف است.

چسب سرامیک کف بر پایه مواد سیمانی و مخلوط رزین های صنعتی با مقاومت بالا ساخته شده است و در کیسه های ۲۵ کیلویی در بازار موجود است. روش محلوط کردن آن همانند پودر سنگ و سیمان با آب میباشد. با این تفاوت که پودر چسب آماده از نوع رزین های صنعتی ساخته شده است. شما فقط با مخلوط یک به تقریبا سه پیمانه آب با مخلوط و هم زدن و اضافه نمودن پودر چسب سیمان با آب میتوانید خمیر صاف و یکدستی را آماده کنید. با کشیدن آن با برس مخصوص شانه ای بر روی کف سرامیک را در محل نصب نمایید.

برای مطالعه بیشتر :

عایق کاری

قیمت ایزوگام

چسب درزگیر سرامیک

چسب پودری سرامیک

چسب مخصوص سرامیک

قیمت بلوک هبلکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.53 ( 7 نظر)