چسب درزگیر

چسب درزگیر

دسته بندی

چسب ساختمانی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

چسب درزگیر سرامیک به منظور بندکشی، درزگیری و ... مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت چسب درزگیر سرامیک به نوع، برند و کیفیت آن وابسته است. عمران مدرن ارائه دهنده انواع چسب درزگیری سرامیک می باشد. به منظور خرید و استعلام قیمت بهترین چسب درزگیر سرامیک می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

نوع

نوع را مشخص کنید

برند

برند را مشخص کنید

وزن

وزن را مشخص کنید

رنگ

رنگ را مشخص کنید

کشور سازنده

کشور سازنده را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/dXxo1D6AQjiZ815hUbApcnQ68SpnYfkQ.jpg

چسب درزگیر سیلیکونی خنثی N905 مایع آکفیکس

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

حجم (لیتر):

۰.۳۱

رنگ:

کشور سازنده:

ترکیه

محل استفاده:

مصارف ساختمانی

کاربرد:

درزگیری آشپزخانه و حمام، درب و پنجره، آجر، بتن، PVC، چوب

توضیحات:

بسته بندی ۲۴ عددی
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

چسب درزگیر سرامیک

چسب درزگیر سرامیک یکی از انواع درزگیرها است. درزگیرها به منظور درزگیری اتصالات و فاصله­ های بین دو یا چند ماده مورد استفاده قرار می­گیرند. چسب بندکشی سرامیک اصولاً برای پر کردن درز های بین سرامیک و انواع مصالح داخل ساختمان به کار می‌ روند. البته درزگیرها در انواع مدل ها تولید می گردند. شما می توانید بسته به نوع نیازتان بهترین چسب درزگیر سرامیک مورد نظر خود را در سایت عمران مدرن سفارش دهید.

در کل هدف اصلی استفاده از درزگیر، درزگیری اتصالات به منظور جلوگیری از نشتی است. این اتفاق با استفاده از خاصیت چسبندگی و قابلیت حرکتی آنها که از خواص لازم و مهم یک درزگیر می­باشد، رخ می دهد. از انواع چسب درزگیر ، چسب درزگیر سرامیک نانو میباشد. از طرف دیگر چسب­ درزگیری سرامیک به منظور نگه­داشتن مواد مشابه یا غیر مشابه در کنار یکدیگر به عنوان روشی جایگزین برای سایر روش­های کنار هم نگه داشتن مواد مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت چسب درزگیر سرامیک نسبت به کارایی آن کاملا مقرون به صرفه است.

 

چسب درزگیر سرامیک
چسب درزگیر سرامیک

 

قیمت چسب درزگیر سرامیک

قیمت چسب درزگیر سرامیک به عوامل زیادی بستگی دارد. بهترین درزگیر کاشی و سرامیک را بهتر است از مراکز معتبر در سایت عمران مدرن تهیه کنید. چسب درزگیر سرامیک با قیمت عمده و کیفیت خوب توسط بهترین تولید کنندگان در داخل تولید و عرضه می شود.

این چسب دارای کیفیت ها و قیمت های متفاوتی است. در سایت عمران مدرن فروشندگان متعددی در زمینه فروش چسب درزگیر معرفی شده است که این کار مقایسه قیمت چسب درزگیر سرامیک را برای شما آسان میکند. قیمت چسب درزگیر سرامیک نسبت به کارایی آن بسیار مناسب است. چسب بندکشی یکی از محصولاتی است که بسیار مورد پسند و استفاده عوام است و شما می توانید از این محصول در صنعت ساختمان با بهترین کیفیت استفاده خوبی داشته باشید. بهترین چسب درزگیر سرامیک باید به سهولت و بدون نیاز به مهارت قابل استفاده باشد و ماندگاری طولانی داشته باشد از نظر سلامتی نه حین استفاده نه حین 

 

بهترین چسب درزگیر سرامیک

گرفتن درز و فواصل بین کاشی و سرامیک در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر این مسئله به خوبی انجام نشود موجب نفوذ آب و رطوبت به قسمت های مختلف شده و پس از مدت کوتاهی پوسیدگی و زنگ زدگی و تخریب به بار می آورد. چسب درزگیر سرامیک یکی از مهمترین موادی است که از آن برای درزبندی و آب بندی بین کاشی و سرامیک ها و یا کاشی و کابینت می توان استفاده کرد.

بهترین چسب درزگیر سرامیک و کاشی پرکننده ضدآب است که پس از نصب کاشی و سرامیک می توان از آن برای درزبندی و پر کردن حد فاصل میان لبه های کاشی و سرامیک استفاده کرد.

از کاربردهای دیگر استفاده از چسب درزگیر سرامیک بر روی آب بندی های قدیمی کاشی و سرامیک و انواع درز هاست که بر اثر گذر زمان زرد و کثیف شده اند. به دلیل رنگ سفیدی که چسب درزگیری سرامیک دارد، میتوان با درزگیری مجدد روی درزهای قدیمی آن ها را تمیز و درخشان کرد و محیط سرویس بهداشتی ، حمام یا آشپزخانه را تمیز و نو کرد.

 

قیمت چسب درزگیر سرامیک
درزگیری با چسب

 

چسب بندکشی سرامیک

خمیر درزگیر و بندکشی برای درزگیری، آب بندی و بندکشی سرویس های بهداشتی، سینک ظرف شویی، کاشی، سنگ، موزاییک، سرامیک، حمام، سونا و جکوزی، استخر، آشپزخانه، تراس، بندکشی های تخریب شده، ورودی و خروجی لوله آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. خمیر درزگیر و بندکشی از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و برای آب بندی و بندکشی انواع سطوح مناسب می باشد. این خمیر در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم و در شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است. در برابر UV خورشید مقاوم می باشد. قابل اشتعال نمی باشد. در برابر فشار مقاوم بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد. در برابر شوینده ها، اسیدها و مواد شیمیائی مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی فروشگاه های اینترنتی زیادی در زمینه فروش چسب درزگیر سرامیک فعالیت میکنند که تهیه بهترین چسب درزگیر سرامیک راحت تر شده است.

 

چسب درزگیر سرامیک نانو

کاربرد عمده چسب درزگیر نانو درزگیر کاشی و سرامیک جهت درزگیری بندهای قدیمی کاشی و سرامیک و انواع سنگ می باشد که پس از درزگیری به کمک نانو درزگیر کاشی و سرامیک بندهایی کاملاً واترپروف و با عمر طولانی حصول خواهد شد. چسب درزگیر سرامیک نانو محصولی کار آمد با چند کاربرد مختلف می باشد . علاوه بر درزبندی از این محصول می توان جهت اختلاط با رنگ های پلاستیک پایه آب برای واترپروف شدن رنگ استفاده نمود. یکی دیگر از مصارف چسب درزگیر سرامیک و کاشی نانو به عنوان آب بندی گچ می باشد که باید جایگزین آب مصرفی اختلاط گچ شود تا سطح گچ را آب گریز نماید. اگر به دنبال بهترین چسب درزگیر سرامیک موجود در بازار هستید چسب های نانو بهترین گزینه است. 

برای استفاده از چسب درزگیر سرامیک نانو بهتر است ابتدا گرد و غبار و آلودگی را از لبه ها و سطح کار و بین درزها با یک پارچه تمیز کنید. ممکن است مقداری چسب کاشی یا سیمان روی آن چسبیده باشد سعی کنید سطح مورد نظر را کاملا یکدست و تمیز کنید و اضافات را بردارید. این اضافات و زایده ها می تواند مانع از آب بندی درست شود و کار نهایی نتیجه خوبی نخواهد داد. بعد از تمیز شدن کمی مکث کنید تا سطح کاملا خشک شود.

اکنون سر چسب را در مرکز درز قرار دهید تا چسب از خط بیرون نیاید. حال چسب را به ارامی فشار داده و تا انتهای خط درز های کاشی تان ادامه دهید تا پر و یکدست شود. منطقه درزبندی شده را برای ۲۴ ساعت بگذارید تا کاملا خشک شود. حال می توانید با خیال راحت از فضا استفاده کنید. توجه داشته باشید که این روش برای حد فاصل میان کابینت ها ، سینک و کابینت ، کاشی و سینک نیز به همین صورت است.

 

چسب درزگیری سرامیک
مزایای چسب درزگیری سرامیک

 

چسب درز سرامیک

چسب بندکشی سرامیک با توجه به ترکیبات و فرمولاسیون محکمی که دارد از مزایا و کاربرد زیادی بهره مند است. یکی از کاربرد های چسب درزگیر سرامیک بندکشی ، ضد آب نمودن سطوح مختلف از جمله : آبندی کف حمام و دستشویی، پشت بام، استخر، مخازن آب، کف کولرهای آبی و آبندی درزهای بین درب و پنجره میباشد. ظروف خمیر درزگیری و بندکشی به گونه ای طراحی شده که به راحتی می‌توان فاصله بین کاشی و سرامیک و درزهای  درب و پنجره و شکاف و ترک های روی دیوار و سقف گرفته شود. بهترین درزگیر کاشی و سرامیک را قادر هستید با صرف کمترین هزینه خریداری کنید بنابراین می توانید از چسب بندکشی برای درزگیری هر نوع کاشی استفاده کنید.

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

فرزاد جهانی

چسب درز کاشی در بسته بندی های بزرگ تر هم وجود داره؟

سینا محرابی

درزگیر سرامیک فقط سفید رنگه؟

سعید رحمانی

بهترین چسب درزگیر سرامیک چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

مینو

چسب درز کاشی با چسب سرامیک متافاوت هست؟

کریم

ماندگاری درزگیر سرامیک چه مدت هست

فرهاد موسوی

چسبی که توی سایتتون ارائه دادین بهترین چسب درزگیر سرامیک محسوب میشه؟

کیومرث بهارلو

آیا این چسب در رنگهای مختلف وجود دارد یا فقط سفید هست( یا میشود آنرا با نوعی رنگ مخلوط کرد؟)

مانیا رستگار

مواد چسب درزگیر سمی نیست؟ یعنی بعد از استفاده توی محیط بهتره ترک کنیم اونجا رو یا نه؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما