استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پنجره دو جداره

پنجره دو جداره
شیشه دو جداره

پنجره دو جداره در واقع ترکیبی از زیبایی و ماندگاری است که امروزه به گزینه نخست مشتریان و شرکت ها یا موسساتی تبدیل شده است که در زمینه ساختمان سازی فعالیت دارند. درب و پنجره دوجداره موجود در بازار از پروفیل محکم و مقاومی به نام یو پی وی سی تشکیل می شود که به نوعی میزان مقاومت و عایق بندی آن را افزایش می دهد. پنجره های موجود از ترکیب دو لایه از شیشه و گاز آرگون که یک گاز بی خطر و بی اثر است در بین دو لایه شیشه محافظ استفاده می شود.

به خاطر داشته باشید  upvc  در مقایسه با پروفیل pvc از رکوردهای ساختاری بیشتری برخوردار بوده و به تبع آن نیز از تقاضای بیشتری در بازار تولید برخوردار می باشد. در کشور ما به دلیل تغییرات اقلیمی و آب و هوایی مختلفی که دارد صنعت ساختمان سازی باید با حساسیت خاصی صورت گیرد و از همین رو استفاده از انواع درب و پنجره upvc اهمیت ویژه دارد.

پنجره دوجداره
پنجره دوجداره

ولی چه دلایل دیگری غیر از استحکام و ماندگاری این محصول موجب شده است تا استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی از رونق بیشتری در مقایسه با محصولات مشابه در بازار برخوردار باشد؟ استفاده و ساخت پنجره UPVC می تواند مزایای مهمی را در پی داشته باشد. در واقع مهمترین دلیلی که می تواند اهمیت این مساله را بیشتر آشکار سازد غیر از صرفه های اقتصادی هم برای تولید کننده و هم برای مشتری به کیفیت و کارایی بالای این محصول مرتبط است. در ادامه این مطلب شما را با ویژگی هایی که موجب شده است از پروفیل یو پی وی سی در ساخت انواع درب و پنجره upvc بهره گرفته شود بیشتر آشنا خواهیم کرد. اگر فکر می کنید هنوز هم نیاز دارید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این موضوع کسب نمایید بهتر است تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

ویژگی های پروفیل upvc و دلایل کاربرد آن در ساخت پنجره دو جداره

ویژگی ها و مهمترین دلایل استفاده از پلیمر یو پی وی سی در ساخت انواع درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی موجب شده است تا استفاده از آن را بیشتر از سایر پلیمرهای موجود  بیشتر توجیه پذیر باشد. این قضیه به خصوص زمانی بیشتر آشکار می گردد که قصد داشته باشیم تا در مقایسه با درب و پنجره های قدیمی تر که از جنس فلز یا چوب بودند به مقایسه بپردازیم. مهمترین ویژگی هایی که می تواند یو پی وی سی را به یک پروفیل مطمئن جهت استفاده در انواع درب و پنجره upvc  یا پنجره دو جداره تبدیل کند عبارتند از:

  • منعطف بوده و می تواند در اشکال و طرح های مختلفی قالب بندی شده و مورد استفاده قرار گیرد.
  • وزن چندانی ندارد و همچنین در برابر دمای زیاد و نامتعارف مقاومت بالایی دارد.
  • در برابر سرما و گرما و در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم بوده و یک عایق رطوبتی محسوب می شود.
  • در برابر شدت جریان الکتریکی مقاومت بالایی دارد.
  • ضربه پذیری upvc  بسیار بالا می باشد.
  • در برابر اکسیداسیون و پوسیدگی یا سایش مقاوم است.
  • تغییر رنگ نمی دهد و از رنگ پذیری و پایداری بالایی برخوردار است.
  • پروفیل یو پی وی سی می تواند مورد بازیافت قرار گرفته و بنابراین زیست محور به شمار می رود.

مواردی که به آنها اشاره کردیم فقط بخشی از مهمترین دلایل و ویژگی های استفاده از این نوع پروفیل مقاوم می باشد. با این وجود استفاده از آن در انواع پنجره دو جداره هم می تواند مزایای بیشتری را برای ساختمان ها و مجتمع های مسکونی یا تجاری در پی داشته باشد. در ادامه این مطلب تلاش کرده ایم تا ویژگی هایی را که یک پنجره دوجداره را از سایر پنجره ها متمایز می سازد و می تواند انتخاب هوشمندانه ای را برای شما رقم بزند برشمرده و بیشتر مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

پروفیل upvc

 

پروفیل upvc

چرا باید پنجره دو جداره یو پی وی سی را انتخاب کنیم؟

شاید از خودتان سوال کنید که اصولا نصب و استفاده از پنجره دو جداره یا پنجره upvc تا چه اندازه می تواند منطقی باشد و آیا می تواند بازخوردهای مناسبی را از مشتریان به دنبال داشته باشد؟. آیا انواع درب و پنجره دو جداره از یراق و کیفیت مناسبی برخوردار هستند؟ آیا قیمت درب و پنجره دو جداره مناسب است؟ همچنین سوال دیگری که ممکن است ذهن شما را به خودش معطوف کند این نکته است که آیا ممکن است در آینده نسل دیگری از انواع پنجره های چند جداره نیز تولید و وارد بازار شوند؟

ما در این بخش از مطلب سعی کرده ایم تا به بارزترین مواردی که می تواند به تمام این سوالات و نیز سایر پرسش هایی که شما در مقام یک مشتری با آنها مواجه هستید اشاره کنیم. در واقع از این طریق سعی کرده ایم تا به سوالات شما پاسخ مناسب و قانع کننده ای بدهیم.

پنجره دو جداره یو پی وی سی

 

پنجره دو جداره یو پی وی سی

سیستم ایمنی و محافظتی در برابر انواع سرقت

همانطور که اشاره کردیم انواع درب و پنجره UPVC به گونه ای طراحی و تولید شده اند که از سرقت و نفوذ سارقان به داخل منزل جلوگیری کند. این کار از طریق سیستم حفاظتی قدرتمند پنجره UPVC  که با  چند قفل داخلی تجهیز شده و عملا راه نفوذ به داخل ساختمان را می بندد. حتی به دلیل استحکام و ضربه پذیری بالای درب و پنجره دو جداره می توانید آنها را با روش های خاصی به مکانیزم های دفاعی و حفاظتی از قبیل سیستم های دزدگیر یا ضد گلوله نیز مجهز کنید. 

شیشه دو جداره

 

شیشه دو جداره

مقاومت در برابر انواع حریق و دمای نامتعارف

انواع پنجره دو جداره به دلیل وجود مواد ضد آتش زا در ترکیبات آن توانسته است در محیط هایی که خطر آتش سوزی به دلایل مختلفی وجود دارد نیز مورد استفاده قرار گیرد. این ویژگی یکی از مواردی است که مشتریان و کاربران قبل از نصب و استفاده از این نوع پنجره و حتی قبل از اندیشیدن در خصوص قیمت پنجره دو جداره به آن فکر می کنند. در واقع زمانی که می گوییم این نوع پنجره دو جداره یو پی وی سی در برابر حریق مقاوم است بدین معنی است که سیستم حفاظتی و امنیتی آن را بار دیگر به اثبات رسانده ایم و شما می توانید در خصوص خرید و استفاده از آن با فراغ خاطر تصمیم گیری کنید.

دوام و استحکام فوق العاده در برابر شرایط جوی

همانطور که در موارد فوق اشاره کردیم شما با نصب و استفاده انواع پنجره دو جداره در واقع چند کاربرد حفاظتی و ایمنی را به ساختمان مسکونی خودتان اضافه کرده اید که از هر نظر ستودنی است. ترکیبات خاصی که در ساخت پروفیل یو پی وی سی به کار رفته است مانع نفوذ سرما و گرما به داخل محیط منزل می شود.  در واقع به نوعی نقش یک عایق بی نظیر هم در برابر سرما و گرما و هم از نظر آلودگی صوتی را بر عهده دارد. این نکته زمانی بیشتر اهمیت پیدا می کند که به این قضیه در نقاط پرجمعیت و پر ترافیک کلان شهرها توجه کنیم.

در این صورت لزوم استفاده از پنجره دو جداره بیشتر تثبیت می شود. از طرفی این پنجره ها همچنین قادر هستند تا در برابر انواع تغییرات آب و هوایی مقاومت کنند و خطر اکسیداسیون یا نفوذ اشعه ماورا بنفش از این پنجره ها وجود ندارد. به همین دلیل در صورتی که از مشاوره کارشناسان فروش در این زمینه استفاده کنید نخستین گزینه ای را که به شما معرفی می کنند همین نوع پنجره می باشد.

درب و پنجره دو جداره

 

درب و پنجره دو جداره

زیبایی و طراحی

با وجود تمام ویژگی هایی که برای انواع پنجره های یو پی وی سی برشمردیم زیبایی و طراحی چشم نواز این پنجره ها نیز می تواند کار انتخاب شما را راحت تر کند. در واقع رنگ بندی این پنجره ها و ترکیب صنعت و هنر که در تولید درب و پنجره UPVC  به کار رفته است جلوه خاصی به ساختمان شما می بخشد. این ترکیب و هماهنگی در دکوراسیون داخلی نیز با وجود این نوع پنجره دو جداره کاملا مشهود است. پنجره های یو پی وی سی غالبا به دو شکل ریلی یا یک لنگه ثابت و بازشو در بازار تولید و عرضه می شوند. 

قیمت مناسب درب و پنجره دو جداره

قیمت پنجره دو جداره تابعی از هزینه های جانبی مختلفی است که در زمان تولید و نیز به هنگام نصب به آن افزوده می شود. با تمام این تفاصیل می توان گفت که خرید پنجره دو جداره در مقایسه با توجه به عواملی از قبیل کارایی و ماندگاری آن و از سوی دیگر کیفیت این نوع پنجره مقرون به صرفه می باشد. هر چند این قیمت می تواند در مقایسه با قیمت شیشه سه جداره در بازار و محصولات دیگر با توجه به سایز و ابعاد مختلف یا تغییرات قیمت در بازارهای جهانی و میزان عرضه و تقاضا نیز متغیر باشد. این قضیه زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که در طرح ها و پروژه های ساختمان سازی انبوه قصد داشته باشید از این نوع پنجره ها استفاده کنید. البته قطعا در این شرایط تخفیفات مختلف و شرایطی از قبیل گارانتی لازم نیز به شما تعلق خواهد گرفت.

قیمت شیشه دو جداره

 

قیمت شیشه دو جداره

توصیه می کنیم به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع پنجره دو جداره و قیمت شیشه سه جداره و  کاربردهای این محصولات پر کاربرد حتما از وب سایت عمران مدرن بازدید نمایید. در این وب سایت معتبر خدمات فنی و مهندسی و آخرین مطالب این حوزه برای شما به اشتراک گذاشته می شود. سوالاتی از قبیل کاربردهای انواع درب و پنجره یو پی وی سی و کسب هر نوع راهنمایی و مشاوره لازم در این زمینه را از وب سایت عمران مدرن دریافت نمایید.

برای مطالعه بیشتر:

درب اتوماتیک

قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۱

جکوزی اماده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.67 ( 7 نظر)

۳۴ نظر

  1. برای استعلام قیمت پنجره دو جداره در کرج با کجا تماس بگیریم؟

  2. پنجره دو جداره با چهارچوب فلزی داریم ؟ چون تغیبر چهارچوب ها خیلی هزینه برداره

  3. بنده برای منظره ساختمان مایلم از پنجره های دوجداره استفاده کنم با این تفاوت که به صورت یک تکه کار بشه و در یک طبقه از ساختمان پنجره طراحی شده قابل باز شدن نباشه آیا مایل به همکاری هستید؟

  4. میخواستم بدونم حتما باید رنگ چارچوب پنجره سفید باشه یا میشه بسته به نوع دکور خونه از تنوع رنگی هم در پنجره های دو جداره استفاده کرد

  5. حامد اسماعیلی

    سلام آیا برای تعویض پنجرهای قدیمی باید چهار چوب را هم برداشت یا پنجره دو جداره را میشه رویه چهار چوب آن نصب کرد

  6. از ویژگی های درب و پنجره upvc یا پنجره دو جداره این است که منعطف بوده و می تواند در اشکال و طرح های مختلفی قالب بندی شده و مورد استفاده قرار گیرد ؛ یعنی امکان دارد که برای پنجره های دایره ای و مثلثی هم پنجره دوجداره سفارش داد؟

  7. شیشه ای که در ساخت پنجره دوجداره استفاده میشه چه نوعیه و اینکه اگه میشه از مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره هم فیلم بزارین

  8. این شیشه ها کلا به رنگ سفید هستن یا انتخاب رنگ هم برای پنجره دو جداره امکان داره

  9. سلام ، تشکر از سایت خوبتون و مطالب کاربردی که به اشتراک میزارید 🌸
    یک سوال در مورد پنجره دوجداره دارم ، پنجره های دوجداره که اکثرا اون ها رو با این ویژگی می‌شناسیم که عایق صدا هستند و مانع عبور گرد و خاک و سرما هستند؛ اما آیا برای تعویض پنجره های معمولی به پنجره های دوجداره میشه از همون قالب و چهارچوب پنجره های معمولی استفاده کرد چون ویژگی های پنجره های دوجداره از قالبتون نیست که از اون شیشه هاست!!

  10. سلام . لطفا برند های مختلف پنجره دوجداره رو هم معرفی کنین

  11. سلام برای نورگیر خونه میتونیم از پنجره دوجداره استفاده کنیم؟

  12. سلام برای قسمتی از سقف خونه میشه از پنجره دوجداره استفاده کرد؟

  13. شیشه و پروفیل رو یه جا باید سفارش بدیم؟

    • سلام کاربر گرامی
      در صورتی که نیاز به تعویض شیشه به صورت مجزا دارید میتونید با شماره زیر تماس بگیرید و سفارش خودتون رو ثبت کنید:
      ۰۲۱-۷۷۸۹۶۶۲۵‌‌‍‎
      اگر قصد تعویض پنجره معمولی قدیمی به پنجره دو جداره داشته باشید باید شیشه و پروفیل رو با هم سفارش بدید.

  14. کسی میتونه مقایسه حرفه ای بین پنجره سالکو و وین تک رو داشته باشه ؟ ممنون میشم کمک کنید

  15. چه رنگ هایی برای پروفیل پنجره های یو پی وی سی هست ؟

  16. ببخشید هزینه تعویض پنجره های معمولی با پنجره های دو جاره چقدره؟

  17. سلام. خدا قوت. ی سوال داشتم.
    پنجره دو جداره از لحاظ محیط زیستی آلودی ایجاد نمیکنه. اگر اینطور هست و اطلاع دارید چه میزان. آیا قابل نادیده گرفتن هست یا باید مورد توجه قرار بگیره برای ساختمانهای ایمن از نظر محیط زیست!

    • سلام کاربر گرامی
      در ساخت پنجره دو جداره upvc از مواد مضر BPA استفاده نشده است. این ماده از آلاینده های خطرناک برای سلامت انسان است که در صورت تهیه پنجره های استاندارد چنین آلاینده ای وجود ندارد. بعلاوه بخش قابل توجهی از متریال ساخت این پنجره ها امکان بازیافت خواهد داشت. توجه داشته باشید همه این موارد در صورتی است که پنجره از استانداردهای زیست محیطی لازم برخوردار باشد.

  18. پنجره دو جداره همون پنجره upvc هست؟

  19. پنجره دوجداره واقعا نعمته، واقعا از شر صدا و گرد و خاک خلاص شدیم از وقتی پنجره های یو پی وی سی زدیم

  20. پنجره دو جداره علاوه بر اینکه باعث کاهش نفوذ سر و صدا میشه قشنگ هم هست. مرسی از مطلب خوبتون.

  21. با تشکر مطلب بسیار کاربردیه

  22. تو یه خونه قدیمی که پنجره دوجداره نداره، میتونم پنجره ها رو عوضش کنم و پنجره دوجداره اش کنم؟

  23. برای تعویض پنجره با قیمت مناسب کسی رو میشناسید؟