استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی

پرفروش ترین مدل های وان ساده چوبی ویلایی به همراه قیمت

امروزه بیشتر ویلاها مجهز به استخر و جکوزی می باشند. زیرا استراحت در جکوزی آب گرم و معاشرت با دوستان و یا اعضای خانواده، یکی از دلچسب ترین تفریحات در تعطیلات به شمار می رود. وان های ساده چوبی یا طرح چوب، پانل هایی از جنس چوب ترموود دارند. ترموود علاوه بر ظاهر بسیار زیبای چوب، در مقابل حرارت، رطوبت و خوردگی حشرات دوام بسیار بیشتری دارد. بیشتر وان های ساده خریداری شده برای ویلاها و خانه های بزرگ، از نوع وان ساده چوبی هستند. چرا که ظاهر چوبی این وان ها، ترکیب بسیار زیبایی در کنار طبیعت است.

در این مقاله ۸ مدل از پرفروش ترین وان های ساده چوبی برای خانه های ویلایی به همراه قیمت و مشخصات آن ها، معرفی خواهیم کرد. برای تهیه تمامی این وان های چوبی، می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران تماس حاصل فرمایید.

۱. وان ساده چوبی بادیز مدل فلورا

یکی از پر فروش ترین وان های ساده چوبی، وان ساده مدل فلورا از برند بادیز است. این وان با طراحی گرد، دارای ابعاد ۱۵۰×۱۵۰ و ظرفیت ۳ الی ۴ نفره است. از این جهت، برای نصب در حمام، حیاط و تراس ویلاها بسیار مناسب است. امکانات این وان ساده شامل شاسی استیل، زیرسری، پانل جلو و زیرآب پدالی می شود.

وان ساده چوبی بادیز مدل فلورا

۲. وان ساده چوبی بادیز مدل مارتین ۴ نفره

برند بادیز دارای وان ساده چوبی مدل مارتین با ظرفیت ۴ نفره است. این وان دارای ابعاد ۱۸۰×۲۱۰ سانتی متر بوده و بسیار جادار است. وان ساده چوبی ۴ نفره مدل مارتین دارای مشخصاتی نظیر شاسی استیل، زیرسری، پانل جلو و زیرآب پدالی می باشد.

وان ساده چوبی بادیز مدل مارتین ۴ نفره

۳. وان ساده چوبی بادیز مدل مارتین ۶ نفره

یکی دیگر از وان های ساده چوبی چند نفره برند بادیز، وان ساده مدل مارتین ۶ نفره است. قیمت مدل ۶ نفره این وان از مدل ۴ نفره اش، بیشتر است. ابعاد این وان ۱۸۰×۲۱۰ سانتی متر است. از جمله امکانات این وان می توان به شاسی استیل، زیرسری، پانل جلو و زیرآب پدالی اشاره کرد.

وان ساده چوبی بادیز مدل مارتین ۶ نفره

۴. وان ساده چوبی بادیز مدل ویژن

یکی از بزرگترین وان های ساده موجود در ایران، وان ساده چوبی مدل ویژن از برند بادیز است. این وان ۸ نفره دارای ابعادی به طول ۲۷۰ سانتی متر، عرض ۲۱۰ سانتی متر و ارتفاع ۹۰ سانتی متر است. همچنین این وان دارای شاسی استیل، زیرسری، پانل جلو و زیرآب پدالی میباشد.

وان ساده چوبی بادیز مدل ویژن

۵. وان ساده چوبی فرس مدل V3-2533

نحوه نصب وان ساده چوبی مدل V3-2533 از برند فرس، به شکل کنجی است. اما طراحی داخلی وان به شکل گرد است. ابعاد کلی این وان ساده ۱۶۵×۱۶۵ سانتی متر بوده و دارای مشخصاتی نظیر پانل طولی و عرضی، شاسی استیل، زیرسری، دستگیره، سیفون پدالی و همچنین امکان نصب شیرآلات ۴ تکه به خواست مشتری می باشد.

وان ساده چوبی فرس مدل V3-2533

۶. وان ساده چوبی تنسر مدل ۳۰۸

یکی از وان های ساده دو نفره و چوبی ایرانی، وان ساده مدل ۳۰۸ از برند تنسر است. این وان ساده دارای ابعاد ۱۲۰×۱۷۰ سانتی متر بوده و طراحی آن به شکل مستطیل است. امکانات این وان شامل شاسی، پانل جلو و زیرسری می باشد.

وان ساده چوبی تنسر مدل ۳۰۸

۷. وان ساده چوبی باداب مدل ۲۰۸

اگر به دنبال وان ساده چوبی و کمجا هستید، وان ساده مدل ۲۰۸ از برند تنسر انتخاب بسیار خوبی است. زیرا ابعاد این وان سه گوش (کنجی)، ۱۳۲×۱۳۲ سانتی متر بوده و در رده وان های کوچک قرار می گیرد. مشخصات این وان شامل یک پانل بزرگ، شاسی استیل، زیرآب پدالی و زیرسری است.

وان ساده چوبی باداب مدل ۲۰۸

برای مطالعه بیشتر:

وان حمامی

جکوزی خانگی قیمت مناسب

جدیدترین مدل های وان ساده آکواریومی با قیمت

۳ مدل وان ساده توکار به همراه قیمت و مشخصات کامل

وان جزیره

جکوزی های گرد خانگی ، با قیمت و جزئیات

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

13 ساعت پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

1 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

1 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

2 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

2 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

2 روز پیش