استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱

شرکت مهندسی پارسیا (پارسیاوود) در سال ۱۳۸۵ با هدف طراحی و اجرای پروژه‌های معماری و ساختمانی با استفاده از مواد و متریال نوین در صنعت ساختمان به وسیله‌ی گروه مهندسان معمار جوان با درجه‌ کارشناسی ارشد معماری تشکیل گردید. پارسیاوود پس از سال‌ها تجربه، تلاش و اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه با استفاده از چوب ترمو در زمینه‌های مختلف شامل:

نمای چوبی ساختمان (cladding، کلدینگ، نمای چوبی، چوب نمای ساختمان)

کف چوبی (Decking، دکینگ)

پارکت‌های تمام چوب و پارکت ‌های لمینیت

محوطه و استخر، پرگولا، آلاچیق و لوور چوبی

آماده ارائه‌ی خدمات و انجام پروژه‌ های معماری و ساختمانی می‌باشد.

استفاده از چوب در بخش های مختلف ساختمان همیشه مورد پسند طیف گسترده ای از افراد بوده است. استفاده هایی همچون پارکت چوبی، نمای چوبی ساختمان، استفاده از چوب خصوصا چوب ترمووود در محوطه سازی، استفاده از چوب ترموود در ساخت پرگولا و آلاچیق به خاطر مزایا و زییایی که به ارمغان می آورند و همچین به علت طبیعی بودن بودن چوب، جایگاه همیشگی خود را بین علاقمندان حفظ کرده است.

خدمات پارسیاوود (هزینه خدمات)

روف گاردن

روف گاردن یا بام باغ، پوشش گیاهی در پشت بام است که به محوطه سازی و ایجاد فضای سبز می پردازد. روف گاردن، گاهی همسطح زمین و گاهی بر روی بام زیر زمین اجرا می گردد که در زمستان به کاهش از دست رفتن گرما کمک بسزایی می کند. گاها روف گاردن با بام سبز یکی پنداشته می شود. اما باید دانست بام سبز پدیده ای فراتر از روف گاردن یا همان بام باغ است و تجهیزاتی همچون سلولهای خورشیدی و توربین های بادیی و … را طلب می کند. باغچه های روی بام یا روف گاردن می تواند محل مناسبی برای استراحت و پذیرایی و همچنین پرورش گیاهان مختلف باشد. با توجه به زندگی شهر نشینی و حضور ساختمانهای بلند و کمبود فضاهای سبز برای ساکنین ساختمان ها، روف گاردن می تواند فضای مناسبی را ایجاد کند تا این کمبود کمتر حس شود. در سالهای اخیر بسیاری از کشور ها همچون توکیو، تورنتو، برلین، لندن و … در ساخت روف گاردن ها پیشگام شده اند. زیرا آن را در بهبود کیفیت محیط زیست سهیم می دانند.

روف گاردن

نمای چوبی

امروزه تمایل به طراحی و استفاده از المان های مدرن در زندگی افزایش یافته که بارز ترین آنها استفاده از چوب نمای ساختمان ها و ترمووود (ترموود) در طراحی و دکوراسیون داخلی می باشد. که از طراحی های کلاسیک و سنتی فاصله گرفته است. یکی از ملزومات طراحی مدرن استفاده از متریال های مدرن است. شرکت پارسیاوود متریال های مرغوب و درجه یک را در پروژه ای خود به کار می گیرد.

نمای چوبی

کف چوبی

به کار گیری ترمووود در کف که اصطلاحا کف چوبی (Decking) نامیده می شود، باعث زیبایی، دوام در سازه مد نظر شما می شود. با استفاده از کف چوبی ترمووود زیبایی چوب طبیعی علاوه بر نمای چوبی ساختمان شما از زیبایی های طبیعی زیرپای خود لذت ببرید .
استفاده از کف چوبی علاوه بر زیبایی مزایای دیگری نیز دارد. ترمووود در کف ترکیبی از دوام بالا با ظاهر زیبا و مهمتر از همه بدون داشتن خطرات بهداشتی ناشی از مواد شیمیایی است. دوام و ثبات یکی از مهمترین ویژگی های هر محصولی است که در کف سازی استفاده می شود. همچنین دراین محصول مقاومت دربرابر پوسیدگی بطور قابل توجهی بالاست.

کف چوبی

سایبان چوبی (پرگولا)

سایبان چوبی المانی غیر مسقف و سازه ای است که به منظور ایجاد زیبایی و فضایی نیم سایه بر روی تراس ها، روف گاردن ها، روی ورودی ها و روی راهروها و مسیرهای پیاده روی احداث می گردد و از الوارهای چوب به فواصل معین در طراحی سقف آن استفاده می گردد. ستون ها و سقف مشبک این سازه اجازه می دهد که گیاهان پیچک مانند به زیبائی سطح آنرا پوشانده و و بر زیبایی بصری محیط تاثیر به سزایی بگذارد .

سایه بان های چوبی با شبکه ها و طراحی های چوبی زیبا ساخته می شوند و گاه نیمکتهای چوبی و مبلمان فضای باز نیز برای دمی آسودن و لذت بردن از فضای نیم سایه در آنها تعبیه می شود. برای خانه یا فضاهای تجاری، پرگولا هر دو نقش فرم و عملکرد را در معماری بازی می کند. یک پرگولا می تواند حریم نیمه خصوصی، نیم سایه و یا یک فضای نیمه مسقف رو به فضای باز، یک نقطه کانونی را برای استفاده کنندگان فراهم آورد.

سایبان چوبی

چوب سایبان چوبی از ترموود می باشد. ترمووود از فرآیندی است که چوب را با حرارت حداکثر ۲۳۰ درجه سانتی گراد در مجاورت بخار آب و گردش هوا قرار می دهند. در این فرآیند مغز چوب بین دمای ۱۸۵ تا ۲۱۲ درجه سانتی گراد می رسد. در این شرایط حرارت باعث می شود که زنجیره های سلولزی بشکند. در این فرآیند چوب عاری از هرگونه حشرات و میکرو ارگانیزم ها می شود. و اسید ها تجزیه می گردد. در پایان این فرآیند رطوبت الوار ها بین ۴ تا ۶ درصد ثابت و صمغ چوب خارج می شود.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی چوبی

مبلمان چوبی

مبلمان چوبی

درب پارکینگ

درب چوبی پارکینگ

محصولات

  • نمای چوبی
  • چوب های مناسب نما
  • چوب های مناسب لوور
  • چوب های مناسب کف
  • پارکت چوبی مهندسی شده
  • انواع رنگ ترموود

پروژه ها

انواع نمای چوبی (نمای چوبی فست فود شوئینه، نمای چوبی ساختمان سپهر (پرشیا خودرو))

نمای چوبی ساختمان های مسکونی در تهران و شهرستان ها (زینعلی، هشت بهشت، بلوار فردوس، اندرزگو، حافظ، میرداماد، سعادت آباد، سئول، فرشته، گیشا، مبارک آباد، مشهد، هروی، یوسف آباد، مازندران و …)

چندین پروژه اجرای روف گاردن و سایبان چوبی

چندین پروژه دکوراسیون داخلی و درب پارکینگ چوبی


تماس با شرکت چوب پارسیاوود

آدرس دفتر مرکزی: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان شاد آور، کوچه دوم شرقی، پلاک ۱۲، طبقه ۵، واحد ۵۰۲
تلفن: ۵۰-۲۲۶۵۴۳۴۸

آخرین عناوین

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

1 ساعت پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

19 ساعت پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

20 ساعت پیش

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

4 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

4 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

4 روز پیش