استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی

وان ساده دو نفره برای حمام های کوچک به همراه قیمت و جزئیات

در بسیاری از خانه ها و آپارتمان ها، مساحت حمام ها کوچک در نظر گرفته می شوند. افراد بسیاری به خرید وان دو نفره علاقه مند هستند. اما متراژ کوچک حمام، آن ها را دچار تردید می کند. وان ساده دو نفره در ابعاد و مدل های بسیار متنوعی در بازار موجود است. با توجه به ابعاد حمام خانه خود، گزینه های بسیاری از اندازه های مختلف وان ساده دو نفره در شکل های مختلف سه گوش، مستطیلی و گرد پیش روی شما قرار می گیرد.

در این مطلب، ۸ مدل از شیک ترین وان ساده دو نفره برای حمام های کوچک به همراه قیمت و جزئیات آن ها را معرفی خواهیم کرد. این ۸ مدل وان ساده دو نفره، تنها نمونه ای از مدل های موجود در سایت عمران مدرن هستند. چنانچه قصد خرید و یا اطلاع از سایر مشخصات مدل های درج شده دارید، می توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

۱. وان ساده دو نفره زرین آب مدل 840

طرح وان ساده دو نفره مدل ۸۴۰ از برند زرین آب، به شکل سه گوش (کنجی) بوده و در گوشه دیوار حمام قرار می گیرد. ابعاد این وان نیز ۱۴۰×۱۴۰ سانتی متر است. در نتیجه یکی از مناسب ترین وان ها برای حمام های کوچک، وان ساده دو نفره زرین آب مدل 840 است. مشخصات این وان نیز شامل شاسی استیل، پانل جلو و زیرآب است.

قیمت و جزئیات وان ساده دو نفره زرین آب مدل 840

۲. وان ساده دو نفره تنسر مدل 202

یکی از کمجا ترین وان های ساده دو نفره برند تنسر، وان ساده مدل ۲۰۲ است. این وان به شکل سه گوش بوده و در کنج دیوار قرار می گیرد. همچنین فضایی به ابعاد ۱۳۳×۱۳۳ سانتی متر اشغال می کند. مشخصات این وان ساده شامل شاسی استیل، پانل جلو و زیرسری می شود.

قیمت و جزئیات وان ساده دو نفره تنسر مدل 202

۳. وان ساده دو نفره پرشین مدل والریا

طراحی به شکل قلب وان ساده دو نفره پرشین مدل والریا، آن را به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین وان دو نفره عاشقانه تبدیل کرده است. البته نحوه نصب این وان به شکل کنجی و در گوشه دیوار حمام بوده و فضایی به ابعاد ۱۰۵×۱۷۸ سانتی متر را اشغال می کند. این وان دارای مشخصاتی نظیر شاسی ، زیر سری ، زیر آب و پانل جلو می باشد. در صورت تمایل، می توانید این وان را با پانل ترموود سفارش دهید.

قیمت و جزئیات وان ساده دو نفره پرشین مدل والریا

۴. وان ساده دو نفره آریانا مدل 703

برند آریانا مدل های متنوعی وان ساده دو نفره تولید می کند. وان ساده مدل ۷۰۳ این برند با ابعاد ۱۵۰×۱۵۰ سانتی متر، برای حمام های کوچک اندازه بسیار مناسبی دارد. از مشخصات این وان شاسی استیل، پانل جلو و زیرسری می باشد. رنگ زیرسری ها ممکن است در هنگام سفارش با تصویر زیر متفاوت باشد.

قیمت و جزئیات وان ساده دو نفره آریانا مدل 703

۵. وان ساده دو نفره فارس وان مدل Alpha

اگر به دنبال وان ساده دو نفره ای هستید که هم ابعادی متوسط و هم قیمت بسیار مناسبی داشته باشد، وان دو نفره فارس وان مدل Alpha (آلفا) را پیشنهاد می دهیم. ابعاد این وان ۱۱۰×۱۷۰ سانتی متر بوده و دارای شاسی، پانل جلو و جانبی، زیرسری و سیفون است.

قیمت و جزئیات وان ساده دو نفره فارس وان مدل Alpha

۶. وان ساده دو نفره شاینی مدل N-BT014

وان ساده دو نفره مدل N-BT014 از برند شاینی، یکی از بهترین وان های دو نفره برای حمام های کوچک است. این وان دارای ابعادی به اندازه ۱۴۵×۱۴۵ سانتی متر است. مشخصات این وان ساده شامل شاسی استیل، زیر سری، زیر آب اتوماتیک و پانل جلو می باشد.

قیمت و جزئیات وان ساده دو نفره شاینی مدل N-BT014

۷. وان ساده دو نفره بادیز مدل ماریو

وان ساده مستطیل شکل و دو نفره مدل ماریو از برند بادیز، نسبت به سایر وان های دو نفره و مستطیلی، ابعاد کوچک تری دارد. این وان در دو سایز ۱۱۰×۱۶۰ سانتی متر و ۱۲۰×۱۷۰ سانتی متر تولید می شود. وان ماریو از برند بادیز دارای مشخصات شاسی استیل، زیر سری، پانل جلو و زیرآب پدالی است.

قیمت و جزئیات وان ساده دو نفره بادیز مدل ماریو

۸. وان ساده دو نفره باداب مدل 304

طراحی خاص و منحنی وان ساده دو نفره مدل ۳۰۴ از برند باداب، آن را به یکی از وان های پرفروش دو نفره تبدیل کرده است. ابعاد این وان ۱۰۸×۱۷۷ سانتی متر بوده و از این روی برای حمام هایی که مساحت حداقل ۳ متر دارند، مناسب است. مشخصات این وان شامل یک پانل بزرگ، شاسی استیل، زیرآب پدالی و زیرسری می شود.

قیمت و جزئیات وان ساده دو نفره باداب مدل 304

برای مطالعه بیشتر:

قیمت وان

وان حمام

ابعاد وان دونفره

وان کم جا

این ۸ مدل وان کوچک در هر حمامی جا می شوند !

وان ساده مدرن، معرفی ۶ مدل تکمیل کننده یک حمام لوکس

آخرین عناوین

بازسازی منزل

بازسازی منزل یکی از پروژه های هیجان انگیز و در عین حال چالش برانگیز است…

20 ساعت پیش

جکوزی های ۴ نفره خانوادگی ، قیمت + ابعاد

اگر شما هم به دنبال یک جکوزی خانوادگی هستید، جکوزی ۴ نفره بهترین انتخاب برای…

21 ساعت پیش

ساندویچ پانل پلی استایرن

ساندویچ پانل پلی استایرن از جمله مصالح ساختمانی مدرن است که از دو لایه فلزی…

22 ساعت پیش

جدول بتنی فاما

جدول بتنی فاما از جمله فرآورده های بتنی موجود در بازار مصالح به منظور استفاده…

22 ساعت پیش

ضد یخ بتن مسلح

ضد یخ بتن مسلح ، یک محصول بدون یون کلر است که برای کاهش نقطه…

23 ساعت پیش

ال اس اف در مازندران

در سال های گذشته، استفاده از سازه ال اس اف در مازندران به طور چشم…

2 روز پیش