استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵

افراد بسیاری قصد خرید جکوزی و وان کم جا دونفره دارند. اما از آن جا که امروزه مساحت بیشتر حمام ها کوچک بوده، امکان نصب جکوزی های دو نفره بزرگ خانگی وجود ندارد. طراحان و سازندگان برای حل این مسئله، راه حل هایی از جمله تولید انواع وان کم جا ارائه کرده اند. کم جا ترین مدل های جکوزی متعلق به جکوزی های کنجی یا سه گوش می باشد. در نتیجه با خرید جکوزی های دونفره به شکل کنجی، می توان برای حمام های کوچک نیز جکوزی دو نفره تهیه کرد. در حالت کلی، وان کم جا مدل کنجی به دلیل قرار گرفتن در کنج دیوار حمام و همچنین انحنای جلوی جکوزی، فضای به مراتب کمتری نسبت به جکوزی های مستطیلی و حتی گرد اشغال می کنند.

در این مطلب، ۷ مدل از بهترین وان جکوزی های کنجی و دو نفره را به همراه قیمت و مشخصات آن ها به شما معرفی خواهیم کرد. عمران مدرن نماینده معتبر فروش آنلاین برندهای باکیفیتی نظیر باداب، تنسر، زرین آب، پرشین استاندارد، فارس وان، بادیز و آریانا می باشد. برای خرید تمامی این مدل ها می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید. 

۱. وان جکوزی باداب مدل ۲۰۸

طراحی و ظاهر جکوزی باداب مدل ۲۰۸ بی نظیر است. ترکیب پانل های طرح چوب با نمای شفاف و آکواریومی و همچنین ساختار سه گوش و مثلثی شکل این جکوزی، بسیار فوق العاده است. ظرفیت این جکوزی ۲ نفره بوده و فضایی تنها به ابعاد ۶۱×۱۳۲×۱۳۲ سانتی متر اشغال می کند.

قیمت و مشخصات وان جکوزی باداب مدل ۲۰۸

۲. وان جکوزی برند تنسر مدل ۲۰۳ پله دار

جکوزی برند تنسر مدل ۲۰۳ پله دار به شکل کنجی بوده و دارای ظرفیت ۲ نفره است. ابعاد این جکوزی سه گوش، ۶۵×۱۳۰×۱۳۰ سانتی متر است. به دلیل پله ای که در پانل جلویی این جکوزی قرار گرفته، ورود و خروج به درون جکوزی بسیار راحت است.

قیمت و مشخصات وان جکوزی برند تنسر مدل ۲۰۳ پله دار

۳. وان جکوزی برند آریانا مدل ۷۰۳

جکوزی کنجی و دو نفره برند آریانا مدل ۷۰۳ فضایی تنها به ابعاد ۵۵×۱۵۰×۱۵۰ سانتی متر را اشغال می کند. از امکانات این جکوزی در تیپ های مختلف آن می توان به زیرآب، ماساژور کناری و بلوئر کف اشاره کرد.

قیمت و مشخصات وان جکوزی برند آریانا مدل ۷۰۳

۴. وان جکوزی زرین آب مدل برمودا

وان جکوزی مدل برمودا یکی از کالاهای برند باکیفیت زرین آب می باشد. ظرفیت تعداد نفراتی که می توانند از این جکوزی سه گوش (کنجی) استفاده کنند، دو نفر بوده و در دو سایز مختلف نیز تولید می شود. جکوزی زرین آب مدل برمودا دارای دو سایز ۱۳۰×۱۳۰ و ۱۵۰×۱۵۰ سانتی متر می باشد. از امکانات این جکوزی در تیپ های مختلف آن می توان سنسور محافظ، روشنایی، سیستم پخش کننده صوتی و بلوئر کف را نام برد.

قیمت و مشخصات وان جکوزی زرین آب مدل برمودا

۵. وان جکوزی شاینی مدل N-JA016

مدل N-JA016 ، یکی از مدل جکوزی های سه گوش (کنجی) و دو نفره برند شاینی است. ابعاد این جکوزی آکواریومی، ۷۰×۱۵۰×۱۵۰ سانتی متر است. همچنین این جکوزی دارای امکاناتی نظیر ماساژور جانبی، زیرآب اتومات، محافظ جان، چراغ هالوژن رنگی، بلوئر، هیتر و سیستم رادیو صوتی با کابل AUX می باشد.

قیمت و مشخصات وان جکوزی شاینی مدل N-JA016

۶. وان جکوزی فارس وان مدل Arshia

طراحی وان جکوزی مدل Arshia از برند فارس وان، تلفیقی از طراحی کنجی و مستطیلی با یکدیگر است. ابعاد این جکوزی دونفره، ۶۰×۱۲۰×۱۷۰ سانتی متر است. قدرت موتور این جکوزی ۱.۲ اسب بخار بوده و بسته به تیپ جکوزی، ۱۰ جت ماساژور جانبی و ۸ جت ماساژور در کف دارد.

قیمت و مشخصات وان جکوزی فارس وان مدل Arshia

۷. وان جکوزی بادیز مدل اسکای

پانل وان جکوزی بادیز مدل اسکای به شکل آکواریومی طراحی شده است. جنس قسمت شفاف این جکوزی، از شیشه نشکن می باشد. این جکوزی هم به صورت تک نفره و هم دو نفره قابل استفاده است. ابعاد جکوزی مدل اسکای ۶۵×۱۵۰×۱۵۰ سانتی متر است. این جکوزی در دو تیپ ارائه شده و دارای امکاناتی نظیر زیرسری، ماساژور پا و جانبی، زیرآب، کلید پنوماتیک، کلید هوا، هالوژن و حفاظ جان می باشد.

قیمت و مشخصات وان جکوزی بادیز مدل اسکای

برای مطالعه بیشتر:

خرید اینترنتی وان حمام

جکوزی آپارتمانی

ابعاد استاندارد جکوزی

مناسب ترین جکوزی ها برای حمام های کوچک، قیمت از ۲۰ میلیون تومان

این ۸ مدل وان کوچک در هر حمامی جا می شوند !

وان جکوزی های زیر ۳۰ میلیون تومان

آخرین عناوین

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

11 ساعت پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

12 ساعت پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

18 ساعت پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

1 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

1 روز پیش

آیا هبلکس برای دیوار سوله استفاده می شود؟

هبلکس به عنوان یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی سبک و مقاوم امروزه مورد توجه…

1 روز پیش