استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نازک کاری ساختمان

هزینه نازک کاری ساختمان
هزینه گچبری و گچکاری ساختمان

لیست شرکت های مجری نازک کاری ساختمان

نازک کاری ساختمان از مراحل اجتناب ناپذیر در ساختمان سازی است. نازک کاری ساختمان شامل گچکاری، ابزار زنی، گچبری، رابیتس کاری، اجرای سقف کاذب، نصب گچبری پیش ساخته و … می باشد. هزینه نازک کاری ساختمان با توجه به قیمت مصالح، سرعت و کیفیت اجرا، دستمزد کارهای ساختمانی و نوع پروژه متفاوت است. به طور مثال، از عوامل موثر بر قیمت گچ کاری می توان به متراژ کار، محل اجرا، دستمزد استادکار و قیمت متریال مصرفی اشاره نمود.

ممکن است قیمت گچ کاری از شهری به شهر دیگر متفاوت باشد. همچنین با توجه به مهارت استادکار نیز دستمزد گچکاری تغییر خواهد کرد. علاوه بر این، قیمت گچکاری دیوار با قیمت گچکاری سقف متفاوت است. قیمت گچ کاری معمولا به صورت متر مربع تعیین می شود.

در این مطلب به معرفی بهترین شرکت های فعال در زمینه نازک کاری ساختمان پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها برای مشاهده نمونه کار، تماس با شرکت و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان ارائه شده است.

نازک کاری ساختمان

۱-  شرکت آرک نوا در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل  گچبری دستی می باشد. برای تماس با آرک نوا و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آرک نوا و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان

۲-  شرکت تهران پاینتر در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل گچ کاری می باشد. برای تماس با تهران پاینتر و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تهران پاینتر و اطلاع از قیمت نازک کاری ساختمان ۱۴۰۱

۳-  شرکت خدمات ساختمان پایتخت در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل گچ کاری می باشد. برای تماس با خدمات ساختمان پایتخت و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با خدمات ساختمان پایتخت و اطلاع از قیمت نازک کاری ساختمان

۴-  شرکت مرادی در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل  گچبری دستی و نصب گچبری پیش ساخته می باشد. برای تماس با مرادی و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مرادی و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان
جدول نازک کاری ساختمان

۵-  شرکت نصب کاشی و سرامیک استادکار در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل گچ کاری می باشد. برای تماس با شرکت نصب کاشی و سرامیک استادکار و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت نصب کاشی و سرامیک و اطلاع از قیمت نازک کاری ساختمان

۶-  شرکت استاد تیمور یارمرادی در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل گچ کاری، ابزار زنی، گچبری دستی و  رابیتس کاری می باشد. برای تماس با استاد تیمور یارمرادی و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با استاد تیمور یارمرادی و اطلاع از قیمت نازک کاری ساختمان

۷-  شرکت خدمات ساختمانی مقیمی در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل گچ کاری، گچبری دستی، رابیتس کاری و نصب گچبری پیش ساخته می باشد. برای تماس با خدمات ساختمانی مقیمی و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با خدمات ساختمانی مقیمی و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان

۸-  شرکت درنیکا دکور در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل گچبری دستی و نصب گچبری پیش ساخته می باشد. برای تماس با درنیکا دکور و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با درنیکا دکور و اطلاع از قیمت نازک کاری ساختمان۱۴۰۱

۹-  شرکت نوکلاسیک در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل گچ کاری می باشد. برای تماس با نوکلاسیک و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

هزینه نازک کاری ساختمان
تماس با نوکلاسیک و اطلاع از قیمت نازک کاری ساختمان

۱۰-  شرکت مجتبی پارسایی در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل گچبری دستی و نصب گچبری پیش ساخته می باشد. برای تماس با مجتبی پارسایی و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مجتبی پارسایی و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان

۱۱-  شرکت گچ بری شیک در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل گچ کاری، گچبری دستی و نصب گچبری پیش ساخته می باشد. برای تماس با گچ بری شیک و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گچ بری شیک و اطلاع از قیمت نازک کاری ساختمان

۱۲-  شرکت پاک ساب در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل گچ کاری و  گچبری دستی می باشد. برای تماس با پاک ساب و اطلاع از هزینه نازک کاری ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پاک ساب و اطلاع از قیمت نازک کاری ساختمان

خرید جکوزی

تابلوی برق

ثامن بتن قزوین

قیمت آبنمای صخره ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!

۲ نظر

  1. هزینه نازک کاری ساختمان حدودا چقدره؟

  2. برای کاهش هزینه های نازک کاری ساختمان چکار باید کرد؟!