بلوک نیوجرسی بتنی

بلوک نیوجرسی بتنی

تعداد ارائه دهنده ها

۱۵۴ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان تا ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

قیمت بلوک نیوجرسی بتنی به ابعاد آن شامل طول، ارتفاع و عرض پاشنه، کیفیت و عیار بتن مصرفی در ساخت و قیمت متریال اولیه ساخت، وابسته است. لیست قیمت نیوجرسی بتنی با توجه به ویژگی های ذکر شده بین ۲۰۰٬۰۰۰ تومان تا ۸٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان متغیر می باشد. از این میان انواع جاده ای نیوجرسی بتنی قیمت بالاتری دارند. نیوجرسی سیمانی جاده معمولا در دو سایز ۴ و ۶ متری مورد استفاده قرار می گیرد. برای مصارف درون شهری از نیوجرسی بتنی کوچک استفاده می شود که قیمت کمتری دارد. ابعاد محصول بر وزن نیوجرسی بتنی تاثیرگذار است. عمران مدرن ارائه دهنده انواع نيوجرسي بتني با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت نیوجرسی پیش ساخته بتنی می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

محل ارسال

محل ارسال را مشخص کنید

طول (سانتی متر)

طول (سانتی متر) را مشخص کنید

نوع اتصال

نوع اتصال را مشخص کنید

میلگرد

میلگرد را مشخص کنید
ابتدا
۱
۲
۳
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نیوجرسی بتنی

بلوک نیوجرسی قطعات بتنی یا پلاستیکی است که به منظور جداسازی مورد استفاده قرار می گیرد. عمده کاربرد بلوک نیوجرسی بتنی برای جداسازی مسیر حرکت اتومبیل در جاده ها می باشد، بنابراین به عنوان نیوجرسی جاده نیز شناخته می شوند. نیوجرسی پیش ساخته بتنی به میزان قابل توجهی میزان خسارات جانی و مالی ناشی از تصادفات را کاهش می دهند. دلیل نامگذاری نیوجرسی سیمانی ، به اولین استفاده این بلوک در ایالت نیوجرسی باز می گردد. در طی این سال ها استفاده از بلوک نیوجرسی در تمامی سیستم های راهسازی عمومیت یافته و در ایران نیز از سال ۱۳۷۵ این بلوک ها برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت.

در ساخت بلوک نیوجرسی بتنی از سیمان، سنگدانه، آب، میلگرد، افزودنی و مفصل استفاده می شود. نیوجرسی بلوکی است که معمولا در طول ها و در ارتفاع های مختلف ساخته می شود. طول های، ۵۰، ۱۵۰، ۴۰۰ و ۶۰۰ سانتی متر از جمله آنها است. در ضرورت استفاده از بلوک نیوجرسی سیمانی باید گفت که آمار واژگونی اتومبیل ها در ایران بسیار بالاست، بالا بودن این آمار حتی با در نظر گرفتن ایمنی پایین اتومبیل ها و فرهنگ رانندگی بد باز هم قابل توجیه نیست. دلیل واضح این میزان تلفات وضعیت نامناسب حریم جاده هاست.

 

نیوجرسی بتنی
بلوک نیوجرسی

قیمت بالابر ساختمانی                                                                                                                      بلوک هبلکس                                                                                        قیمت میلگرد ۱۶ همدان

نیوجرسی جاده

نیوجرسی جاده هم به صورت مسلح و هم به صورت غیر مسلح قابل استفاده است. منظور از نیوجرسی جاده مسلح ، انواعی است که در ساخت آن از میلگرد استفاده شده است. قیمت نیوجرسی جاده مسلح از نوع غیر مسلح آن بیشتر می باشد. علاوه بر این، وزن بالاتری نیز دارد. چنانچه تاییدیه راهداری مورد نیاز باشد، باید از نیوجرسی جاده مسلح استفاده شود. در غیر این صورت می توان بر اساس نظر مهندس ناظر از نیوجرسی جاده غیر مسلح استفاده کرد. برای جلو مغازه، تبلیغات و مواردی از این دست عموما از نیوجرسی سیمانی غیر مسلح استفاده می گردد. عمده کاربرد نیوجرسی جاده برای جداسازی ترافیک مسیرها از یکدیگر و همین طور مشخص نمودن حریم جاده ها می باشد.

 

قیمت نیوجرسی جاده

قیمت نیوجرسی به جنس آن وابسته است. قیمت نیوجرسی بسته به متریال و استانداردهای استفاده متفاوت است. با توجه به طول، ارتفاع، عرض پاشنه، عیار بتن نیوجرسی و میلگرد مورد استفاده در ساخت، بلوک نیوجرسی بتنی قیمت متفاوتی خواهد داشت. در صورت اجرای بلوک نیوجرسی سیمانی در محل، هزینه ها به شدت بستگی به مدیریت پیمانکار دارد. هزینه های رفت و آمد و حرفه ای بودن سازنده می تواند به طرز چشم گیری از قیمت نیوجرسی بتنی بکاهد. نیوجرسی پیش ساخته بتنی به صورت دست دوم نیز عرضه می گردد که قیمت بلوک نیوجرسی دست دوم کمتر است. موارد پیش ساخته بسیاری در بازار موجود است که با هزینه های کم کار شما را راه می اندازد. همچنین برای اجرای پروژه، تهیه قالب نیوجرسی دست دوم که استاندارد و با کیفیت باشد نیز انتخاب هوشمندانه ای است و از قیمت بلوک نیوجرسی کم خواهد کرد.

 

نيوجرسسی جاده
جداسازی جاده با استفاده از بلوک نیوجرسی

 

قیمت نیوجرسی 3 متری

قیمت نیوجرسی 3 متری با توجه به ارتفاع، کیفیت، پاشنه و … متفاوت است. به طور مثال قیمت نیوجرسی 3 متری با ارتفاع یک متر و ده سانت، حدود ۲٬۴۰۰٬۰۰۰ تومان و قیمت نیوجرسی 3 متری با ارتفاع یک متر و شصت سانت حدود ۲٬۵۰۰٬۰۰۰ تومان می باشد. لازم به ذکر است که قیمت نیوجرسی 3 متری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. در حال حاضر با توجه به وضعیت نابسامان بازار و تغییرات قیمت متریال اولیه، قیمت نیوجرسی 3 متری به صورت روزانه و یا حتی ساعتی در حال تغییر می باشد.

 

فروش نیوجرسی بتنی

نيوجرسي بتني بر اساس سایز و اندازه به انواع نیوجرسی بتنی کوچک یا مینی نیوجرسی بتنی ، بزرگ و متوسط دسته بندی می گردد. با توجه به مصرف و نوع استفاده، اقدام به خرید هر یک از انواع این سایزها می نمایند. لیست قیمت نیوجرسی بتنی فروشگاه ها، متفاوت است. زیرا علاوه بر تفاوت در نوع محصول، تفاوت در کیفیت نیز موجب تغییر لیست قیمت نیوجرسی بتنی می گردد. فروش نیوجرسی بتنی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است. از مزایای خرید و فروش نیوجرسی بتنی به صورت اینترنتی ، صرفه جویی در زمان و امکان مشاهده انواع مختلف و مقایسه قیمت های نیوجرسی پیش ساخته بتنی با یکدیگر می باشد.

 

مینی نیوجرسی بتنی
مینی نیوجرسی بتنی

 

خرید نیوجرسی بتنی

برای خرید نیوجرسی باید پارامترهای مختلفی همچون محل کاربری را مدنظر قرار داد تا انواع نیوجرسی مناسب را خریداری نمود. از جمله پارامترهای موثر در خرید نیوجرسی بتنی ابعاد آن است. برای برخی از پروژه ها خرید نیوجرسی بتنی کوچک لازم است و برای برخی دیگر به ابعاد بزرگتر بلوک نیوجرسی نیاز است. عیار بتن مصرفی در ساخت از دیگر پارامترهایی است که باید در خرید انواع نیوجرسی مدنظر قرار داد. همان طور که پیشتر بیان شد، خرید نیوجرسی بتنی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است. با خرید اینترنتی به راحتی می توان لیست قیمت نیوجرسی بتنی را استعلام نموده و با مقایسه قیمت ها و ویژگی های محصول، در نهایت بهترین و مناسب ترین نوع نيوجرسي بتني را خریداری کرد.

 

انواع بلوک نیوجرسی بتنی

نیوجرسی ساده قابل حمل

نیوجرسی ساده و یا کلیددار که برای انحراف حجم ترافیک حین عملیات ساخت و ساز به کار می رود.

نیوجرسی بتنی کوچک شهری

این نوع نیوجرسی پیش ساخته بتنی برای جداسازی معابر و گذرگاه های شهری به کار می رود و امکان عبور دادن لوله از داخل آن وجود دارد. همچنین امکان استفاده از شبرنگ ها نیز بر روی نیوجرسی بتنی کوچک وجود دارد. مینی نیوجرسی بتنی غالبا در طول ۵۰ سانتی متر تولید می شود. از متداول ترین ابعاد نیوجرسی بتنی کوچک ۵۰*۴۰*۴۰ سانتی متر می باشد.

بلوک نیوجرسی جاده تیپ یک

موانع سیمانی و پلاستیکی برای جداسازی خطوط ترافیک، کاهش میزان خسارت در جاده های پرتردد و کاهش احتمال آسیب دیدن عابران به کار می رود.

 

بلوک نیوجرسی
نیوجرسی بتنی کوچک قابل حمل

 

بلوک نیوجرسی پیش ساخته بتنی تیپ دو

برای جاده هایی که دید کمی دارد و در داخل و یا خارج شهرها از این نوع نیوجرسی پیش ساخته بتنی استفاده می گردد که به دو صورت نری و مادگی نصب می شود.

 

کاربردهای نیوجرسی بتنی

این روزها استفاده های گسترده ای از بلوک نيوجرسي برای کاربردهای گوناگون وجود دارد. تنوع کاربردهای این سازه ی کوچک باعث شده است که ایده نیوجرسی پلاستیکی با استقبال مواجه شود و کارایی های متنوعی نیز داشته باشد. در ادامه به انواع کاربردهای نیوجرسی بتنی اشاره شده است.

نیوجرسی سیمانی و جداسازی خطوط

در ابتدا بلوک نیوجرسی بتنی برای تشخیص صحیح مسیر و جداسازی خطوط ساخته شد. جداکننده ای که نه تنها مسیر عبور را روشن می کند بلکه در صورتی که به اشتباه اتومبیل از مسیر خارج شود و با آن برخورد کند، به جای واژگونی، اتومبیل به مسیر اصلی بازمی گردد. در صورتی که نیوجرسی سیمانی برای جاده های دوطرفه نصب شود ارتفاع آن به نحوی طراحی شده که جلوی نور آزار دهنده اتومبیل مقابل را بگیرد.

 

بلوک نیوجرسی بتنی و تفکیک فضا

برای فضاهایی مانند پارکینگ و یا کارخانه این موانع به وضوح دیده می شود. شهرداری ها اگر قصد داشته باشند عبور و مرور را به محلی ممنوع کنند از بلوک نيوجرسي بتني استفاده می کنند. به طور کلی تفکیک فضاها به سادگی با نیوجرسی سیمانی انجام می شود. علاوه بر فضاهایی مانند پارکینگ یا فضای سبز، برای مشخص کردن ایستگاه های تاکسی و اتوبوس نیز می توان از انواع بلوک نیوجرسی بتنی استفاده کرد. تفکیک فضاهای خصوصی باغ و ویلا نیز می تواند با نیوجرسی پیش ساخته بتنی انجام شود. همچنین انواعی از بلوك نيوجرسي بتني برای تفکیک فضای پمپ بنزین و محل هایی که به صف نیاز است قرار داده می شود.

جلوگیری از ورود آب رودخانه و آبگرفتگی معابر

بلوک نیوجرسی بتنی در برابر ورود آب رودخانه ها و وقوع سیل مقاومت مناسبی دارد. با کمک نیوجرسی پلاستیکی که قابلیت حمل دارد و در ترکیب با کیسه های شن نیز می توان مسیر حرکت آب را منحرف کرد. البته نباید انتظار یک سیل بند را از آن داشت اما انحراف زاویه حرکت آب برای ممانعت از ورود آب به مزارع و خانه ها می تواند از خسارت های مالی بکاهد. ساخت سیل بند به وسیله بلوک نیوجرسی در مواقع بحرانی نیاز به هماهنگی و مهارت و سرعت عمل دارد.

 

بلوک نیوجرسی
بلوک نیوجرسی پلاستیکی

 

مزیت بلوک نیوجرسی برای جاده ها

طراحی بلوک نیوجرسی بتنی باید به صورتی باشد که در صورت برخورد اتومبیل با سرعت بالا به آن، نه تنها از واژگونی خودرو جلوگیری شود، بلکه موجب برگشت اتومبیل به مسیر اصلی گردد. بلوک نیوجرسی جاده پاسخگوی این نیاز است. از زمانی که استانداردهای راهسازی، پیمانکاران را ملزم به استفاده از بلوک نيوجرسي بتني در اطراف جاده ها کرد به وضوح میزان تلفات ناشی از تصادفات کاهش یافته است.

بلوک نیوجرسی بتنی حریم جاده را مشخص می کند، در صورتی که اتومبیل با آن برخورد کند احتمال واژگونی کاهش می یابد. گارد به بدنه اتومبیل فرو نمی رود و طراحی به نحوی است که اتومبیل را در مسیر جاده نگه می دارد. تمامی این مزایا به معنای نجات پیدا کردن جان هزاران نفر در جاده هاست.

 

بلوک نیوجرسی بتنی
بلوک نیوجرسی بتنی

 

قالب نیوجرسی سیمانی

بلوک نیوجرسی بتنی برای تعیین حریم راه ها و انتقال ترافیک به معابر مشخص استفاده می شود. جزئیات قالب ها و کارکرد آنها برای مواردی که قالب نیوجرسی سیمانی برای اجرای کانال آب و جاده خاکی استفاده شده، مواردی که قالب جرسی برای عابران پیاده طراحی می شود و یا مواردی که برای جدا کردن فضاهای شهری و پارک ها و راه های ترافیکی تولید می شود، متفاوت است.

بر اساس کاربردی که خواهد داشت مصالح و شیوه ساخت متفاوت است. حتی ممکن است نیاز به میلگرد وجود داشته باشد. قالب جرسی بر اساس استانداردها و کاربرد ساخته می شود و پس از آن بتن داخل قالب ریخته شده و قسمتی که به صورت کشویی طراحی شده بتن نیوجرسی جاده را داخل قالب نگه می دارد. پس از بتن ریزی، برای بازکردن قالب، همان در کشویی کمک خواهد کرد. برای نصب، تفکیک و اجرای بلوک نیوجرسی بتنی نیاز به نیروی انسانی وجود دارد.

 

قالب نیوجرسی
قالب نیوجرسی

 

انواع اتصالات نیوجرسی پیش ساخته بتنی

یکی از ویژگی های خاص نیوجرسی سیمانی شیوه اتصال آن هاست. به طور کلی قالب نیوجرسی بلوک از بدنه، درپوش، شاسی، میان بولت، قید نگهدارنده و جک دوپیچ تشکیل شده است و وزن آن چیزی حدود ۹۷۵ کیلوگرم است و هرچه طول قالب بالاتر باشد وزن آن بیشتر می شود. به طور کلی در دو مدل ۴ متری و ۶ متری تولید می شود. در ساخت بلوک نیوجرسی بتنی باید به مفاصل توجه ویژه شود زیرا ساختارهای اشتباه می تواند مقاومت کل بتن نیوجرسی جاده را تحت تاثیر قرار دهد. اتصالات این بلوک ها که وزنی معادل ۱۳/۲ کیلوگرم دارند با یک نری و دو مادگی، اتصالی محکم را شکل می دهد. اتصالات بلوک نيوجرسي بتني سه دسته را شامل می شود:

 

نیوجرسی بتنی
 نيوجرسي بتني بدون اتصال

 

نيوجرسي بتني
بلوک نیوجرسی مفصلی

 

بلوک نیوجرسی بتنی
نيوجرسي بتني کام و زبانه

 

بلوک نیوجرسی بتنی - مصالح مورد نیاز برای تولید

یک بلوک نیوجرسی بتنی از ۶ جزء اساسی تشکیل شده است. سه جزء آن مربوط به بتن نیوجرسی جاده است که ترکیبات سیمان و سنگدانه و آب خواهد بود، جزء بعدی نیز میلگرد است که در صورت نیاز داخل نيوجرسي بتني به کار می رود. افزودنی های مناسب برای ساخت و عمل آوری استفاده می شود و جزء آخر نیز مفصل است که داخل برخی از انواع نیوجرسی بتنی کار شده است.

 

روش ساخت نیوجرسی بتنی

برای تولید بلوک نیوجرسی بتنی چهار روش اساسی وجود دارد. دو روش مربوط به شیوه بتن ریزی می شود. دسته سوم به صورت پیش ساخته و نوع چهارم به صورت دستی تولید می شود. قالب های جرسی به صورت استاندارد بر اساس کاربرد طراحی می شود. طول قالب نیز بر اساس محل نصب تعیین می شود. سپس باید مشخص شود که بتن ریزی در محل نصب، اجرا خواهد شد یا بلوک ها به صورت پیش ساخته تولید می شود. به این صورت چهار حالت وجود دارد:

انواع نیوجرسی بتنی با بتن ریزی ایستاده

در روش ایستاده، قالب به صورت سرپا به شکلی که قرار است نصب شود قرار گرفته، از بالای قالب بتن ریزی انجام می شود. قالب مونتاژ شده بهتر است از کف با قطعاتی که از قالب های پیشین حین بتن ریزی به جای مانده پوشانده شود. این روش متداول ترین روش تولید بلوک نیوجرسی بتنی است. معمولا تولید این بلوك چالش خاصی ندارد.

 

نیوجرسی سیمانی با بتن ریزی برعکس

در تولید بلوک نیوجرسی بتنی به این روش، قالب را سر و ته کرده و بتن ریزی را از کف انجام می دهند. به این صورت مشکلی که برای کف حالت ایستاده به وجود می آمد، ایجاد نخواهد شد. اما چالش دیگری که وجود دارد برعکس کردن بلوک نيوجرسي بتني است که یا با جرثقیل یا با دستگاه باید از نقطه ثقل بلوک و با دقت انجام شود. کارگران برای انجام این کار باید مهارت داشته باشند.

 

بلوک نیوجرسی بتنی
 بتن ریزی برعکس نیوجرسی سیمانی

 

نیوجرسی پیش ساخته بتنی اتومات

این نوع بلوک نیوجرسی بتنی ، در کارخانه تولید می شود. از تفاوت های این روش ساخت نيوجرسي بتني با دو روش ذکر شده دیگر، در محل ساخت آنها می باشد. به طوری که ساخت بلوک نیوجرسی جاده با بتن ریزی ایستاده و برعکس در محل نصب انجام شده اما در این حالت با دستگاه های اتومات داخل کارخانه کار بتن ریزی و تزریق انجام می شود. پس از آن نیوجرسی پیش ساخته بتنی را به محل نصب منتقل می کنند. عمل آوری به وسیله بخار انجام شده و بلوک ها بر اساس استانداردهای مقاومت آزمایش می شود.

 

روش سنتی تولید نیوجرسی بتنی

در روش سنتی یا دستی، تمامی مراحل تولید نيوجرسي بتني به صورت دستی و قطعه قطعه انجام می شود.

 

ابعاد نیوجرسی بتنی

ابعاد نیوجرسی بتنی مورد نیاز برای کاربری های مختلف با هم متفاوت است. به طور مثال، ابعاد نیوجرسی بزرگ که برای جاده های برون شهری مورد استفاده قرار می گیرد، ۰/۷*۱*۶ متر است که ۰/۷ ابعاد پاشنه نیوجرسی جاده ، ۱ متر اندازه ارتفاع و ۶ متر طول نیوجرسی جاده می باشد. ابعاد نیوجرسی بتنی از نوع متوسط ۰/۷*۱*۴ متر است که از آن هم برای بزرگراه ها و جاده های برون شهری استفاده می گردد. برای خیابان ها و مناطق کم دید، می توان از ابعاد نیوجرسی بتنی  ۰/۶*۰/۸*۱/۵ متر استفاده کرد. برای اطلاع از سایر ابعاد نیوجرسی جاده و خرید محصول مورد نظر می توانید با شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

 

وزن نیوجرسی

وزن نیوجرسی بتنی یکی از مشخصات فنی این فراورده بتنی به شمار می رود. به طور کلی وزن نیوجرسی بتنی بالاست و جابجایی آن با جرثقیل و ماشین های مخصوص حمل امکان پذیر است. یکی از شاخصه های موثر بر وزن نیوجرسی ، ابعاد آن است. همچنین برند محصول هم بر وزن نیوجرسی بتنی تاثیرگذار است. به طوری که در ابعاد یکسان، ممکن است وزن نیوجرسی برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت باشد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

صاحب حیدری

سلام و عرض ادب بعد از سفارش <a style="color: #424242 !important;" href="https://rayanpeybeton.ir/concrete-newjersey/">نیوجرسی بتنی</a> حدودا ظرف چه مدت آماده میشود؟

جمال فاضلی

وزن نیوجرسی بتنی یک متر در نیم متر حدودا چقدره؟

ایمان حبیبی

هر تریلی چنتا نیوجرسی بتنی 2 متری رو میتونه حمل کنه؟ ارسال به همه شهرها دارید؟

حامد عباسی

قیمت نیوجرسی توی همه کارخونه های ذکر شده یکسانه؟

صحرا خردمند

نیوجرسی جاده از لحاظ ابعاد با نیوجرسی های شهری متفاوته؟

چاووشی

نیوجرسی جاده تعداد بالا چند حساب میکنید

احسان میری

قیمت نیوجرسی بتنی رو چطور میتونم استعلام کنم

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما