نرده سیمانی

نرده سیمانی

تعداد ارائه دهنده ها

۱۸ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

لیست قیمت نرده سیمانی یا همان نرده بتنی به طرح، رنگ، ابعاد، نوع و کیفیت آن وابسته است. از آن می توان به عنوان نرده بتنی دور باغچه ای ، فضای سبز، پارکینگ، تراس، آلاچیق و ... استفاده نمود. در خرید نرده سیمانی پیش ساخته باید مواردی همچون محل اجرا، متراژ کار، قیمت و کیفیت محصول را مدنظر قرار داد. عمران مدرن ارائه دهنده انواع نرده های سیمانی با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

renov_banner
https://omranmodern.com/files/products/lXnLeELVlXYLs8Ee4XDwEjpWuDaW4MQ8.jpg

نرده سیمانی -cp17100

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۶x۸۰x۸۶

رنگ:

سفید
https://omranmodern.com/files/products/1Sfk8j8kfj2JS7XNiWVhHY3ZDCb17Gyk.jpg

نرده سیمانی -cp17101

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۶x۸۰x۸۶

رنگ:

سفید
https://omranmodern.com/files/products/JBAH9DbJ4Rnojl9KziboHSUCReh65Sfh.jpg

نرده سیمانی -cp17102

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۱۶x۱۶x۸۰

رنگ:

سفید

وزن:

۱۴
https://omranmodern.com/files/products/lsOWkfd1Jf1ZhGAK4IwgLEvzKpJo7TQ6.jpg

نرده سیمانی -cp17103

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۹۰

رنگ:

سفید
https://omranmodern.com/files/products/cmS013aKnxvQGnr0eB8bdq4ITYw3fI8d.jpg

نرده سیمانی -cp17104

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۱۰۰

رنگ:

سفید
https://omranmodern.com/files/products/1niSVfKD5iqly5kb5W6AG9E5PWhNkVAo.jpg

نرده سیمانی -cp17105

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۹۰

رنگ:

سفید
https://omranmodern.com/files/products/2gNtBLNUCdqhVaQdtI3Cy4mZRCrP5WAE.jpg

نرده سیمانی -cp17106

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۹۰

رنگ:

سفید
https://omranmodern.com/files/products/e06quTdKVbORoHD4rfwsfQ5Sfl8fBbIG.jpg

نرده سیمانی -cp17107

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۹۰

رنگ:

مشکی
https://omranmodern.com/files/products/RES3HGP6gDUlHzwoLLLKOcVAIhXcMj4O.jpg

نرده سیمانی -cp17108

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۶۵x۹۸

رنگ:

سفید
https://omranmodern.com/files/products/dU3CxS6CvuJOyxUjs5P6RWsYFBLHClUY.jpg

نرده سیمانی -cp17109

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۵۵x۸۰

رنگ:

سفید
ابتدا
۱
۲
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نرده سیمانی

نرده سیمانی یا نرده بتنی پیش ساخته نوعی فرآورده بتنی است که به منظور حصارکشی دور باغچه، آلاچیق یا تراس مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای جداسازی فضای سبز پارک ها، بوستان ها و مراکز تفریحی نیز قابل استفاده است. نرده بتونی در اندازه، رنگ و طرح های مختلفی تولید می شود که می توان با توجه به محل اجرا و قیمت نرده سیمانی پیش ساخته ، اقدام به خرید مناسب ترین نوع آن نمود.

 

نرده سیمانی
نرده سیمانی پیش ساخته

 

لیست قیمت نرده سیمانی

لیست قیمت نرده سیمانی به عواملی همچون کیفیت، ابعاد، طرح و رنگ آن وابسته است. هر چه در تولید نرده سیمانی از متریال با کیفیت تری استفاده گردد محصول نهایی کیفیت و قیمت بالاتری خواهد داشت. نرده های سیمانی هم به صورت مسلح و هم غیرمسلح قابل تولید هستند. بدیهی است که قیمت نرده بتنی مسلح و غیر مسلح با یکدیگر متفاوت می باشد. نوع سیمان مصرفی، عیار بتن، مقاومت کششی، فشاری و خمشی محصول از پارامترهای موثر بر قیمت نرده سیمانی پیش ساخته محسوب می گردند. به طور کلی قیمت نرده بتونی نسبت به برخی دیگر از محصولات مشابه همچون نرده سنگی مقرون بصرفه تر است، ضمن اینکه نرده های سیمانی از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. قیمت نرده سیمانی پیش ساخته غالبا به صورت هر عدد ارائه می گردد.

نرخ ارز و وضعیت بازار هم بر لیست قیمت نرده سیمانی تراس ، بالکن ، باغچه و … تاثیرگذار است. در حال حاضر با توجه به آشفتگی و نابسامانی بازار، لیست قیمت نرده سیمانی بالکن مشخص و ثابت نبوده و دائما در حال تغییر است. بنابراین توصیه می گردد پیش از واریز وجه و خرید محصول، قیمت انواع نرده سیمانی پیش ساخته استعلام گردد.

 

نرده بتونی
نرده سیمانی طرح چوب

 

خرید نرده بتنی

در خرید نرده سیمانی عواملی همچون محل اجرا، سلیقه مشتری، قیمت نرده بتنی ، طرح و میزان مقاومت آن تاثیرگذار است. برای اطمینان از کیفیت محصول باید از مراکز معتبر فروش نرده بتونی اقدام به خرید نمود. از مواردی که می توان در خرید نرده سیمانی پیش ساخته با کیفیت به آن توجه کرد، عدم وجود خلل و فرج و بافت اسفنجی می باشد.

با توجه به حجم خرید نرده های سیمانی ، وسیله نقلیه مورد نیاز برای حمل و نقل تعیین می گردد که در برآورد هزینه ها باید این موضوع را هم مدنظر قرار داد. در بارگیری، جابجایی و تخلیه محصول باید دقت لازم را مبذول داشت تا نرده بتنی دچار لب پریدگی و آسیب نشده و از زیبایی آن کاسته نشود.

 

قیمت نرده بتنی
خرید نرده بتونی

 

قیمت انواع نرده سیمانی

فروش نرده سیمانی پیش ساخته هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است. به دلیل مزایای بالا و افزایش کاربرد، فروش نرده بتنی افزایش یافته است. فروش اینترنتی نرده سیمانی نسبت به خرید حضوری دارای مزایایی همچون صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد می باشد. علاوه بر این فروش نرده بتونی به صورت آنلاین امکان مشاهده مشخصات محصول همچون رنگ، ابعاد و طرح را به همراه قیمت نرده بتنی پیش ساخته برای خریدار فراهم می نماید که در نهایت موجب سهولت در خرید و انتخاب مناسب ترین گزینه می گردد.

 

نرده بتونی
انواع طرح و رنگ نرده بتونی

 

قیمت نرده سیمانی باغچه

می توان گفت که یکی از پرکاربردترین محل های استفاده از انواع نرده سیمانی دور باغچه است. برای این منظور می توان از نرده طرح چوب سیمانی نیز استفاده کرد. قیمت نرده سیمانی باغچه نیز به تمامی فاکتورهای اشاره شده در بالا وابسته است.

 

نرده بتنی پلیمری

نرده بتنی پلیمری نوعی فرآورده بتنی است که به روش سنگ مصنوعی تولید می شود. مهم ترین کاربرد آن به عنوان نرده پلیمری باغچه می باشد. علاوه بر آن، همچون نرده های سیمانی به منظور حصارکشی فضای سبز پارک ها، بوستان ها، مراکز تفریحی، آلاچیق یا تراس نیز قابل استفاده می باشند. از مزایای نرده بتنی پلیمری می توان به مقاومت بالای آن در برابر جذب آب و همین طور در برابر سرما و گرما اشاره کرد.

 

نحوه تولید نرده بتنی پلیمری

به منظور تولید نرده بتنی پلیمری ابتدا ماسه و شن را با یکدیگر مخلوط کرده و سپس سیمان را به آن اضافه می کنند و به صورت خشک مخلوط می نمایند. در گام بعدی مقداری آب به مخلوط خشک اضافه می کنند، به اندازه ای که فقط رطوبت ایجاد شود. مرحله بعدی تولید نرده بتنی پلیمری ، اضافه کردن مواد افزودنی است. برای جلوگیری از افت بتن، باید از ترکیب بیش از اندازه مواد افزودنی جلوگیری کرد. از افزودنی بتن برای افزایش کیفیت محصول و دستیابی به اهدافی همچون افزایش مقاومت نرده پلیمری باغچه در برابر یخبندان استفاده می گردد.

پس از تهیه ملات، قالب گیری انجام می شود. سپس قالب ها را روی میز ویبره قرار می دهند. برای تولید نرده بتنی پلیمری مسلح ، نیاز به دو مرحله ویبره می باشد. در مرحله اول ملات قالب گیری شده را ویبره می کنند و در مرحله بعدی میلگردها را بر روی بتن قرار داده و عملیات ویبره را ادامه می دهند تا میلگردها در بتن فرو روند. سپس قالب ها را برای انجام عملیات کیورینگ در قفسه های مربوطه قرار می دهند. امکان مسلح سازی در طرح های ساده تر نرده پلیمری باغچه (همچون طرح حصار و صراحی) وجود دارد.

 

نرده بتنی پلیمری
نرده پلیمری

 

نرده بتنی دور باغچه ای

نرده بتنی دور باغچه یکی از کاربردی ترین انواع نرده بتنی است که برای جدا سازی فضای باغچه استفاده می شود. نرده باغچه سیمانی باعث جداسازی فضای گلکاری شده باغچه از محیط می شود و روشی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به گل و گیاه است. در واقع استفاده از نرده بتنی باغچه یکی از روش های زیبا سازی و محوطه سازی حیاط ساختمان های مسکونی، پارک ها و فضای سبز است. قیمت نرده بتنی دور باغچه به مواردی چون طرح، رنگ، ابعاد، نوع و کیفیت نرده سیمانی دور باغچه ای وابسته است. طرح های مثل حصیری، حصار، آبنوس، المپیک و جنگلی از انواع مختلف نرده دور باغچه سیمانی است که بیشترین کاربرد را در محوطه سازی دارند.

 

نرده سیمانی باغچه

استفاده از نرده باغچه سیمانی می‌تواند به دلایل گوناگونی انجام شود. دور نگه داشتن حیوانات، محافظت از آن در برابر ورود افراد یا صرفا مشخص کردن مرز باغچه یا یک باغ می‌تواند از جمله موارد استفاده از نرده بتنی باغچه یا نرده پلیمری باغچه باشد. البته در بعضی موارد افراد از نرده بتنی باغچه برای بهبود نمای حیاط یا بوستان استفاده می کنند. همه این موارد باعث شده امروزه خرید نرده دور باغچه سیمانی بیشتر از قبل مرسوم شود.

 

نرده بتنی دور باغچه ای
نرده سیمانی باغچه

 

کاربرد نرده پلیمری باغچه

نرده بتنی دور باغچه معمولا برای حفاظت گیاه از مسیر های فرعی استفاده می شود. نرده سیمانی باغچه استحکام بالایی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند. ارتفاع نرده بتنی دور باغچه ای با توجه به فضای سبز مد نظر متغیر خواهد بود. مثلا برای باغچه های خانگی با گیاهان کوتاه از نرده سیمانی دور باغچه با ارتفاع کم استفاده می شود. 

 

نرده سیمانی تراس

استفاده از نرده بتنی تراس علاوه بر بحث زیبایی از لحاظ ایمنی نیز اهمیت زیادی دارد. حداقل ارتفاع نرده سیمانی تراس ۷۰ سانتی متر و فاصله استاندارد بین هر دو نرده بتنی تراس بین ۸ تا ۱۰ سانتیمتر فضای می باشد. استفاده از نرده سیمانی تراس مدل صراحی در ساختمان هایی با نمای کلاسیک و رومی، زیبایی نما را دو چندان می کند. امروزه استفاده از نرده بتنی تراس مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است، زیرا در عین زیبایی، قیمت نرده سیمانی تراس مقرون به صرفه بوده و نگهداری آن آسان است.

 

نرده سیمانی بالکن

یکی از کاربردهای انواع نرده سیمانی پیش ساخته ایجاد حفاظ برای بالکن منازل مسکونی است. استفاده از این نرده ها علاوه بر زیبایی حس امنیت و آرامش را برای ساکنین به همراه دارد. با توجه به دکوراسیون منزل می توان از نرده سیمانی طرح رومی برای منازل با طراحی کلاسیک استفاده کرد. از آنجایی که ارتفاع نرده سیمانی پیش ساخته معمولا ۸۰ سانتی متری است از نظر امنیت برای بالکن گزینه مناسبی به شمار می آیند. لیست قیمت نرده سیمانی بالکن به ابعاد، کیفیت و … وابسته است. از آنجایی که امنیت این فضا از اهمیت بالایی برخوردار است علاوه بر کیفیت محصول و قیمت نرده سیمانی بالکن ، باید در نصب آن نیز دقت نمود.

 

انواع نرده سیمانی پیش ساخته

از پرکاربردترین محل های استفاده از این فرآورده بتنی، به عنوان نرده باغچه سیمانی است. یکی از انواع نرده بتونی ، نرده های پلیمری هستند که به دو صورت مسلح و غیر مسلح قابل تولید می باشند. از نظر طرح انواع نرده بتنی پیش ساخته شامل مواردی همچون نرده بتونی طرح جنگلی، حصیری، حصار، المپیک و ... می باشد. در ادامه به معرفی مختصر طرح های نرده سیمانی پیش ساخته پرداخته شده است.

 

قیمت نرده بتنی
نرده بتنی پلیمری

 

نرده بتنی طرح چوب

نرده بتنی طرح چوب ظاهری شبیه چوب دارد و با نگاه کردن به آن حس چوبی بودن به بیننده منتقل می شود. نرده طرح چوب سیمانی برای جداسازی فضای سبز پارک ها، بوستان ها و مراکز تفریحی قابل استفاده است. معمولا نرده بتنی طرح چوب مدل جنگلی است و رنگ قهوه ای دارد. نرده های بتنی طرح چوب در پارک ها و فضاهای سبز شهری برای جداسازی باغچه کاربرد بسزایی دارند. نرده های سیمانی طرح چوب استحکام بالایی دارند و خرید آن ها با توجه به مزایا و ویژگی ها مقرون به صرفه است.

از نرده بتنی طرح چوب عمدتا با هدف افزایش زیبایی، ساماندهی و نظم دهی بیشتر در پارک های جنگلی و جداسازی لاین های عابران پیاده موجود در پارک با فضاهای سبز استفاده می شود. اجرای این عملیات علاوه بر افزایش پاکیزگی محیط در لاین عابران پیاده پارک ها، باعث نگهداری بهینه تر، مطلوب تر و سالم تر درختان و فضاهای سبز و جلوگیری از وارد شدن صدمات احتمالی به درختان به دلیل اهمال کاری بعضی از افراد و کودکان خواهد شد. همچنین نرده های سیمانی طرح چوب زیبایی و شادابی محیط پارک را نیز ارتقاء خواهد داد.

نرده های سیمانی طرح چوب هم به صورت مسلح و هم غیرمسلح قابل تولید است. بدیهی است که قیمت نرده سیمانی طرح چوب مسلح و غیر مسلح با یکدیگر متفاوت می باشد. روش ساخت نرده سیمانی طرح چوب شامل مخلوط کردن شن، ماسه و پودر سنگ با استفاده از دستگاه مخلوط کن است. سپس به این ترکیب کم کم آب اضافه می کنند. در گام بعدی از روش ساخت نرده سیمانی طرح چوب ، مواد پلیمری و رزینی را می افزایند. پس از آن قالب گیری انجام می شود. بعد از ریختن مواد به درون قالب، به کمک ویبراتور ، حباب و فضاهای خالی ملات را خارج می نمایند. آخرین مرحله از روش ساخت نرده سیمانی طرح چوب ، قالب برداری است.

 

نرده بتونی حصار

نرده بتونی حصار که به طرح نارون نیز شناخته می شود، ظاهری همانند حصارهای چوبی قدیمی دارند. این نوع نرده های سیمانی به دو صورت نوک تیز و نوک گرد تولید و عرضه می شوند.

 

قیمت نرده بتنی
نرده بتونی حصار

 

نرده بتنی پیش ساخته حصیری

نرده های حصیری به دلیل طرح حصیر مانند خود به این نام شناخته می شوند. طرح این نرده بتونی به صورت چهار ضلعی های تو خالی می باشد.

 

قیمت نرده بتنی
نرده سیمانی حصیری

 

نرده سیمانی طرح المپیک

طرح نرده بتنی المپیک از دایره های توخالی تو در تو تشکیل شده است که به دلیل شباهت به پرچم المپیک به این نام شناخته می شود.

 

نرده بتنی
نرده بتني المپیک

 

نرده بتونی جنگلی

این نوع از نرده بتونی که با عنوان نرده های سیمانی طرح چوب نیز شناخته می شود، ظاهری همانند شاخه های درختان دارد که در هم فرو رفته اند. این نرده های سیمانی را می توان به رنگ های دلخواه رنگ آمیزی نمود. طرح و قیمت نرده سیمانی طرح چوب آن را به گزینه مناسبی برای استفاده در حصارکشی فضای سبز تبدیل کرده است.

 

نرده سیمانی جنگلی

 

نرده بتنی صراحی

صراحی در لغت به معنای ظرف شکم دار سر تنگ است. از آنجایی که این نرده های بتنی تا حدودی ظاهری مشابه دارند، با نام نرده بتنی صراحی شناخته می شوند. کاربرد عمده این نرده های سیمانی در تراس و بالکن است.

 

قیمت نرده بتنی
نرده بتني صراحی

 

نرده سیمانی طنابی

ظاهر این نرده ها به صورتی است که گویا چند شاخه درخت به صورت عمودی و افقی (عمود بر هم) به کمک طناب به یکدیگر متصل شده است.

 

نرده بتنی
نرده بتني طنابی

 

نرده بتنی خود رنگ

نرده بتنی خود رنگ به نرده هایی گفته می شود که نیاز به رنگ آمیزی ندارند. از این نرده ها می توان برای ساختمان های با نمای رومی و تراس و حتی باغچه ها استفاده کرد. این نوع نرده بتونی در طرح های مختلفی عرضه می گردد.

 

قیمت نرده بتنی
انواع نرده بتونی

 

مزایای نرده سیمانی پیش ساخته

نرده بتونی استحکام و مقاومت بالایی دارد. در شرایط آب و هوایی مختلف نیز قابل کاربرد است. از آنجایی که نرده های سیمانی غالبا در فضاهای بیرونی و سرباز مورد استفاده قرار می گیرند، این ویژگی نرده بتنی یکی از مهم ترین مزایای آن محسوب می گردد. نرده بتونی به صورت پیش ساخته بوده و به راحتی و در کمترین زمان قابل نصب و بهره برداری می باشد. یعنی زمانیکه افراد فرصت کافی برای روش های سنتی ندارند نرده سیمانی پیش ساخته گزینه مناسبی بشمار می آید. همان طور که پیشتر نیز بیان گردید، تنوع طرح، ابعاد و رنگ آن بالا بوده و می توان متناسب با محل اجرا و سلیقه اقدام به استعلام قیمت نرده سیمانی و خرید آن نمود. تعمیر و نگهداری نرده بتنی پیش ساخته آسان بوده و با کمترین هزینه امکان پذیر است. قابلیت رنگ پذیری نرده بتونی بالا بوده و به راحتی می توان آن را با هر رنگ دلخواهی رنگ آمیزی کرد.

 

نرده بتنی
نرده بتني سفید

 

روش نصب نرده بتنی پلیمری

به منظور نصب نرده بتنی پلیمری می توان از روش توکار و یا روکار استفاده کرد. در روش توکار، برای جاگذاری پایه های نرده باید حفاری انجام شود. پس از آن پایه های نرده پلیمری باغچه را در گودال حفاری شده قرار  داده و با بتن پر می کنند. در این روش نرده پلیمری باغچه به صورت مستحکم در جای خود نصب می شود. در نصب نرده بتنی پلیمری به صورت روکار، از چسب سنگ استفاده می شود. از مزایای این روش بالا بودن سرعت اجرا و زیباتر بودن آن است. اما به مرور زمان امکان لق شدن آن وجود دارد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

سامان جمشیدی

نرده سیمانی با طول بیشتر از ۹۰ موجود نمی کنید؟

حمیدرضا لشکری

توی نرده سیمانی از میلگرد استفاده شده؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما