استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک
درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک به عایق بندی ساختمان کمک نموده و از اتلاف و هدررفت انرژی جلوگیری می کند. در واقع، با جداسازی فریم خارجی از فریم داخلی درب آلومینیومی ترمال بریک از اتلاف انرژی جلوگیری می شود. با شکست حرارتی، انرژی بهینه سازی می شود. شکست حرارتی از تاثیر هوای سرد در زمستان و هوای گرم در تابستان بر روی دمای مطلوب خانه جلوگیری نموده و دما را متعادل نگه می دارد.

در مناطق سردسیر در زمستان سرمای هوا به شدت بالاست. پنجره های چوبی و آهنی به دلیل رطوبت و پوسیدگی مناسب استفاده در این مناطق نیستند. درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک این مشکل را حل می کند و مزایای دیگری نظیر تنوع رنگ و استحکام و سبکی وزن و … را به همراه دارد. طول عمر مفید درب آلومینیومی ترمال بریک حتی به ۵۰ سال هم می رسد.

قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک
درب آلومینیومی ترمال بریک مدل بازشو لولایی

قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

علاوه بر قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ،‌ کیفیت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. پایه و اساس درب آلومینیومی ترمال بریک را پروفیل آن شکل می دهد که اگر کیفیت مطلوبی نداشته باشد، درب آلومینیومی ترمال بریک دوام خوبی نداشته و به راحتی پوسیده و تخریب می شود و هزینه تعمیر یا ساخت مجدد را در پی دارد. بعد از فولاد، بهترین فلز مورد استفاده در صنعت ساختمان آلومینیوم است که در تولید درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک نقش اساسی دارد. در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک پرداخته شده است.

قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک و عوامل موثر  

در تعیین قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک عوامل مختلفی نقش دارند که عبارتند از :

  • وزن آلومینیوم مصرف شده در تولید درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک
  • کیفیت لاستیک epdm مورد استفاده در درب آلومینیومی ترمال بریک
  • شرکت سازنده پروفیل درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک  
  • رنگ پروفیل درب آلومینیومی ترمال بریک
  • هزینه های مربوط به حمل و نقل
  • نوع شیشه مصرفی درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک
  • یراق آلات و نوع بازشو درب آلومینیومی ترمال بریک
درب آلومینیومی ترمال بریک
عوامل موثر بر قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک و رنگ آن

به طور کلی سه مدل اصلی رنگ و طرح پنجره آلومینیوم وجود دارد که در مجموع بیش از ۲۰۰ رنگ مختلف را شامل می شوند. اگر رنگ آمیزی پوشش آنادایز باشد مانند ترمال بریک شامپاینی قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک بیشتر از سایر رنگ هاست. چنان چه پوشش پودری الکترواستاتیک باشد هزینه آن کمتر است و تنوع رنگ بالاتری وجود دارد. اگر روکش طرح چوب یا خود آلومینیوم باشد ارزان ترین حالت ممکن خواهد بود.

ساخت درب آلومینیومی ترمال بریک

برای ساخت درب آلومینیومی ترمال بریک ابتدا باید به طور دقیق ابعاد درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک توسط نصاب یا فرد متخصص اندازه گیری شود. اغلب پروفیل های آلومینیوم مورد استفاده در ساختمان و سازه ها توسط شرکت ها در ابعاد متداول و استاندارد از پیش آماده و ساخته شده اند. در صورت استفاده از درب آلومینیومی ترمال بریک در اندازه غیر استاندارد باید با سازندگان صحبت کرد تا درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک دلخواه ما را طراحی و تولید کنند. پس از طراحی و ساخت نوبت به اجرای پروژه و نصب یراق آلات و انتخاب بازشو می رسد. همه عوامل گفته شده در تعیین قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک نقش اساسی دارند.

درب آلومینیومی ترمال بریک و رنگ بندی زیبا

رنگ درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری در کیفیت و طول عمر نیز نقش دارد. روش رنگ آمیزی درب آلومینیومی ترمال بریک خاص است. فرآیندهای شیمیایی و مخصوصی  در رنگ آمیزی اثر دارند. آنادایزینگ، رنگ آمیزی پودری_الکترواستاتیک از روش های متداول برای رنگ آمیزی درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک هستند.

رنگ های خاص و زیبا علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری بر قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک نیز موثرند. به طور مثال، همان طور که پیشتر نیز اشاره شد استفاده از رنگ شامپاینی که رنگی خاص و منحصر به فرد است موجب افزایش قیمت درب آلومینیومی ترمال بریک نسبت به درب ترمال بریک با رنگ معمولی می شود.

درب آلومینیومی ترمال بریک
درب آلومینیومی ترمال بریک در رنگ خاص

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک و عایق بندی

اصلی ترین دلیل محبوبیت و رشد سریع درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، عایق بندی عالی آن است. آلومینیوم به طور ذاتی به دلیل رسانش بالایی که دارد به راحتی حرارت را منتقل می کند. استفاده از  عایق ترمال بریک در درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک این نقطه ضعف را تا حدود ۹۰ درصد بر طرف می کند. آب بندی و هوا بندی و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار از کاربردهای عایق ترمال بریک است.

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک و محیط زیست

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دلیل ذات آلومینیومی خود و خاصیت پلیمری ترمال بریک می تواند پس از پایان عمر خود دوباره به چرخه طبیعت بازگردد و در ساخت دوباره درب آلومینیومی ترمال بریک مورد استفاده قرار گیرد؛ بر خلاف پنجره upvc که ذات پلاستیکی و غیرقابل بازیافت دارد. در واقع سازنده با پرداخت اولیه قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک سرمایه گذاری بلند مدتی در پروژه خود انجام می دهد.

مزایای درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریکمعایب درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک
عایق بندی بی نظیر و عالیبیشتر بودن قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک نسبت به سایر درب و پنجره ها
رنگ زیبا و با کیفیت 
تنوع بالای یراق آلات و نوع بازشو 
پروفیل سبک و مستحکم آلومینیوم 

برای مطالعه بیشتر :

ترمال بریک

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

مزایای پنجره ترمال بریک

ساخت پنجره ترمال بریک

پنجره نرمال بریک

پروفیل آلومینیوم آکپا

آلومینیوم اختصاصی آکرول

نصب پنجره ترمال بریک

شیشه ترمال بریک

پروفیل ترمال بریک

آلومینیوم ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌‍‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!