استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵

موتور گیرلس زیلابگ ، یک نوع موتور بدون دنده است که در آسانسورها استفاده می شود. این موتور از قطعات ساده تری نسبت به موتورهای دنده دار یا گیربکس تشکیل شده است. این امر موجب می شود که عمر مفید آن بیشتر از موتورهای دنده دار باشد. زیلابگ با بهره گیری از نوآوری هایی در طراحی و استفاده از قطعات با کیفیت بالا، توانسته است موتورهای گیرلسی با کیفیت بالا تولید نماید.

در این مقاله، به معرفی برخی محصولات موتور گیرلس زیلابگ پرداخته شده است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام لیست قیمت موتور گیرلس زیلابگ می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت موتور گیرلس زیلابگ

  • قیمت موتور گیرلس زیلابگ مدل SM200/45D-20، ۲۰۵۸۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور در نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. سرعت این موتور آلمانی ۱.۶ متر بر ثانیه است و توانی معادل ۱۴.۳ کیلووات دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام کامل محصولات زیلابگ می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور گیرلس زیلابگ مدل SM225 60B، ۲۷۵۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور در نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. سرعت این موتور آلمانی ۲ متر بر ثانیه است و توانی معادل ۲۰ کیلووات دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام کامل محصولات زیلابگ می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور گیرلس زیلابگ مدل SM210/60B-20، ۲۲۵۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور در نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. سرعت این موتور آلمانی ۱.۶ متر بر ثانیه است و توانی معادل ۱۷.۱ کیلووات دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام کامل محصولات زیلابگ می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور گیرلس زیلابگ مدل SM 200/15C-20، ۹۹۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور در نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. سرعت این موتور آلمانی ۱ متر بر ثانیه است و توانی معادل ۴.۴ کیلووات دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام کامل محصولات زیلابگ می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت موتور گیرلس زیلابگ

  • قیمت موتور گیرلس زیلابگ مدل SM200/20C-20، ۱۱۹۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور در نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. سرعت این موتور آلمانی ۱.۶ متر بر ثانیه است و توانی معادل ۶.۶ کیلووات دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام کامل محصولات زیلابگ می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور گیرلس زیلابگ مدل SM200/30C-20، ۱۴۰۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور در نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. سرعت این موتور آلمانی ۱ متر بر ثانیه است و توانی معادل ۶کیلووات دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام کامل محصولات زیلابگ می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور گیرلس زیلابگ مدل SM200 40D-20، ۱۷۴۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد. این موتور در نمایندگی عمران مدرن به فروش می رسد. سرعت این موتور آلمانی ۱.۶ متر بر ثانیه است و توانی معادل ۱۲.۱ کیلووات دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام کامل محصولات زیلابگ می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

عملکرد موتور گیرلس زیلابگ

موتور گیرلس زیلابگ یا گیربکس ندار یک نوع موتور الکتریکی است که برای انتقال حرکت استفاده می شود. این موتور در سیستم های مختلف از جمله آسانسورها، برف روب ها، صنایع و ماشین آلات به کار می رود. در موتور گیرلس زیلابگ ، گیربکس وجود ندارد و در نتیجه از قطعات کمتری تشکیل شده است. در این موتور، حرکت به صورت مستقیم و بدون از دست دادن انرژی در انتقال توان از موتور به محور یا دستگاه دیگری صورت می گیرد. به همین جهت، این موتور به دلیل داشتن کارایی بالا، مصرف انرژی کمتر و هزینه نگهداری کمتر نسبت به موتورهای دیگر، در بسیاری از سیستم های مختلف به کار می رود.

مشخصات موتور گیرلس زیلابگ

موتور گیرلس زیلابگ ، برای آسانسورهایی که ارتفاع ساختمان بالا باشد، مناسب است. این موتور با توجه به ویژگی هایش، در حالتی که ارتفاع ساختمان بیشتر از ۱۰ طبقه است، بهتر از موتورهای دنده‌ دار عمل می کند. همچنین، این موتور در برابر شوک ها و لرزش ها مقاومت بیشتری نسبت به موتورهای دنده دار دارد. در نتیجه، عمر مفید آن بیشتر است. با توجه به ویژگی های بیان شده، می توان گفت که موتور گیرلس زیلابگ ، به عنوان یکی از بهترین گزینه های موتور برای آسانسورها می باشد. این موتور به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که در طراحی آن به کار رفته است، بهره وری بیشتری نسبت به موتورهای دنده دار دارا می باشد. همچنین، به دلیل عدم وجود دنده در این موتور، نیاز به تعویض و تعمیرات مربوط به دنده وجود نداشته و این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

در موتور گیرلس زیلابگ ، با توجه به عدم وجود دنده، مشکل نویز و لرزش کمتری نیز وجود دارد. این مسئله در آسانسورهایی که در مناطقی با فضای باز قرار دارند، بسیار مهم می باشد. چرا که باعث کاهش نویز و لرزش در محیط اطراف آسانسور می گردد.

برای مطالعه بیشتر:
موتور آسانسور پریمو

موتور آسانسور اکیش

وارد کننده موتور ساسی

قیمت روز موتور آسانسور

موتور آسانسور امگا

قطعات آسانسور

موتور آسانسور موسی خانی

موتور آسانسور ژیندا

بهترین مارک موتور آسانسور

موتور آسانسور سکا

قیمت موتور آسانسور پرگاس

موتور آسانسور هوبر

موتور آسانسور مونتاناری

نصب آسانسور در راه پله

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

1 روز پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

2 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

2 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

3 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

3 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

3 روز پیش