استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

مجتمع فولاد کویر کاشان

مجتمع-فولاد-کویر-کاشان
مجتمع-فولاد-کویر-کاشان

مجتمع فولاد کویر کاشان از زیرمجموعه های شرکت تولیدی فولاد سپید فراب بوده که پس از تغییر سیاست شرکت از بازرگانی و تجارت به سوی تولید، راه اندازی این مجتمع در سال ۱۳۸۱ اعلام گردید. در ادامه طی قراردادهای مربوطه، ماشین آلات مورد نیاز آن از کمپانی Siemens VAI Pomini خریداری شدند. مجتمع فولاد کویر تولید رسمی خود را از سال ۱۳۸۶ پس از گذراندن مراحل تست آغاز کرده و امروزه از بزرگترین تولیدکننده های انواع میلگرد در کشور می باشد.

مجتمع فولاد کویر در حال حاضر با در اختیار داشتن یک خط تولید پیشرفته، با ظرفیت ۳۵۰ هزار تن در سال محصولات خود را تولید و عرضه می کند. دومین خط تولید این مجتمع نیز برای ارتقای این ظرفیت و همچنین افزایش سرعت پاسخگویی به نیازهای بازار داخل و خارج کشور، در حال راه اندازی می باشد.

ویژگی محصولات این مجتمع شکل پذیری مناسب در کنار مقاومت های بالا می باشد که به منظور صرفه جویی در مصرف فولاد و توجه به بحث های زیست محیطی این ویژگی مد نظر مدیران شرکت قرار گرفته است. محصولات مجتمع فولاد کویر در حال حاضر عبارت اند از انواع میلگردهای آجدار و ساده به صورت شاخه ای و همچنین کلاف میلگردهای ساده و آجدار که هم برای مصارف ساختمانی و هم صنعتی تولید و روانه بازار می گردند.

محصولات مجتمع فولاد کویر کاشان (خرید محصولات)

تولیدات مجتمع فولاد کویر کاشان مطابق با الزامات استاندارد ملی ایران می باشد و دو گروه محصولات شاخه ای و کلاف را شامل می شود.

تولیدات میلگرد شاخه ای

مجتمع فولاد کویر با در اختیار داشتن ماشین آلات مدرن برش و بسته بندی، توانایی عرضه میلگرد در شاخه با طول های متغیر بین ۹ تا ۱۲ متر را دارا می باشد.

  • میلگرد ساده A1 (آج ۲۴۰) در سایزهای ۱۴ تا ۴۰ میلیمتر
  • میلگرد آجدار A3 (آج ۴۲۰) در سایزهای ۱۰ تا ۴۰ میلیمتر
  • میلگرد آجدار A4 (آج ۵۰۰)

شکل پذیری میلگرد آجدار A4 فولاد کویر در حد میلگرد A2 بوده و این به معنی دارا بودن استحکام با حفظ شکل پذیری مناسب آن می باشد که این مورد با به کارگیری فناوری و ماشین آلات روز دنیا میسر شده است.

تولیدات میلگرد کلاف

در مجتمع فولاد کویر میلگردهای آجدار و ساده به صورت کلاف نیز تولید می شوند که انواع آن عبارت است از:

  • کلاف آجدار A2 و A3 در سایزهای ۸ تا ۱۶ میلیمتر
  • کلاف ساده در سایزهای ۵.۵ تا ۱۶ میلیمتر

آج میلگردهای تولیدی مجتمع فولاد کویر از نوع دوکی بوده تا آج های طولی و عرضی دارای فواصل تعیین شده در استاندارد باشند تا گیرایی بین میلگرد و بتن افزایش یابد. آج زنی میلگردها توسط دستگاه های CNC مدرن که از اروپا خریداری شده اند انجام می گردد.

حمل و نقل محصولات فولاد کویر کاشان (هزینه حمل)

مجتمع فولاد کویر با در اختیار داشتن حدود ۵۰ کامیون تریلی، قابلیت پاسخگویی سریع به نیاز مشتریان خود را دارا می باشد. از دیگر مزایای سیستم حمل و نقل این مجتمع به تعرفه های باربری کمتر نسبت به سایر سیستم های حمل و نقل، هماهنگی با خریداران در زمان و مکان تحویل محصولات و همچنین تحویل بی وقفه میلگرد خریداری شده در زمان کوتاه می توان اشاره نمود.

پروژه های مجتمع فولاد کویر کاشان (تماس با دفتر فروش)

مجتمع فولاد کویر کاشان با گذشت حدودا یک دهه از زمان راه اندازی توانسته تولید سهم بزرگی از تولیدات میلگرد پروژه های کشور را بر عهده بگیرد و هم اکنون پروژه های بسیاری با میلگرد فولاد کویر در حال اجرا می باشند که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروژه طلای سبا در استان اصفهان: در این پروژه با استفاده از میلگرد آج ۵۰۰ فولاد کویر در سقف کوبیاکس، در میلگرد مصرفی صرفه جویی شده است.
  • ساختمان همایش نظام هندسی اصفهان
  • پروژه اداری، تجاری، مسکونی در استان اصفهان
  • پروژه رئوف مشهد
  • پروژه بنیاد مسکن قم: در این پروژه با استفاده از میلگرد آج ۵۰۰ فولاد کویر، از تراکم آرماتور در شالوده سازه کاسته شده است.
  • پروژه هتل آسمان کیش: در مقاطع بتنی این پروژه نیز از میلگرد آج ۵۰۰ استفاده شده است.

نشانی دفتر مرکزی: بلوار آفریقا، روبروی پارک صبا، خیابان فرزان غربی، پلاک ۴۷، طبقه ۵، واحد ۲
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۷۰۱۲۱
نشانی کارخانه: کاشان، آران و بیدگل، جاده عباس آباد، بعد از پادگان شهید کبریایی
شماره تماس: ۰۳۱۵۴۷۳۶۰۰۰

روش های پایدارسازی گود و سازه های نگهبان در گودبرداری

قیمت حفاری چاه

طبقه بندی انواع خاک

گروه صنعتی تک ستاره گلپایگان

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

شرکت فولاد ناب تبریز

نبشی

صنایع فولاد کوهپایه

فهرست بازبینی (چک لیست) کنترل طراحی تاسیسات الکتریکی ساختمان (منطبق بر مقررات ملی ساختمان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *