استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت کابینت های گلاس (هایگلاس)

قیمت کابینت های گلاس سفید مشکی
قیمت کابینت های گلاس

کابینت کابینت پلی گلس ، کابینتی با مغزی انواع کابینت ام دی اف و روکش با ورق براق می باشد. بنابراین این کابینت ها دارای ظاهری شفاف و براق هستند. به دلیل مناسب بودن قیمت کابینت های گلاس و همچنین زیبایی چشم نواز آن، این کابینت در سال های اخیر به یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت آشپزخانه مبدل شده است. کابینت های گلاس دارای تنوع رنگی بالایی بوده و می تواند پاسخگوی سلایق مختلفی باشد.

لیست شرکت های نصاب کابینت های گلاس

از عوامل موثر بر قیمت کابینت های گلاس می توان به طرح انتخابی و برند ورق های گلاس اشاره نمود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت کابینت های گلاس ، قیمت ابزار و یراق آلات مصرفی در نصب آن می باشد. براق بودن سطح این کابینت ها، موجب رفلکس نور و افزایش روشنایی محیط می گردد. سطح صاف آنها سبب می گردد که دیرتر کثیف شده و در صورت کثیف شدن نیز به راحتی تمیز شوند.

قیمت کابینت هایگلاس

در این مطلب به معرفی بهترین شرکت های فعال در زمینه کابینت پلی گلس پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور اطمینان از کیفیت اجرا و نیز اطلاع از قیمت کابینت های گلاس ارائه شده است.

قیمت کابینت های گلاس
 

۱- شرکت گروه معماری و دکوراسیون داخلی ظفر در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با گروه معماری و دکوراسیون داخلی ظفر و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت هایگلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه معماری ظفر و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۲- شرکت گروه معماری دکورساز در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با گروه معماری دکورساز و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه معماری دکورساز و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

قیمت کابینت های گلاس ترک

۳- شرکت سبک مدرن در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با سبک مدرن و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سبک مدرن و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۴- شرکت ابنیه سازان ستاوند در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با ابنیه سازان ستاوند و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت کابینت های گلاس ترک
 
تماس با ابنیه سازان ستاوند و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۵- شرکت گروه طراحی و معماری ایــتــاران در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با گروه طراحی و معماری ایــتــاران و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه طراحی و معماری ایتاران و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۶- شرکت نوین کابین در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با نوین کابین و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نوین کابین و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

قیمت هر متر کابینت های گلاس

۷- شرکت کابینت آشپزخانه پالیز در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با کابینت آشپزخانه پالیز و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کابینت های گلاس قیمت
 
تماس با کابینت آشپزخانه پالیز و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۸- شرکت ماچوب در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با ماچوب و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ماچوب و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۹- شرکت جهان ساخت شارین در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با جهان ساخت شارین و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با جهان ساخت شارین و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس
کابینت های گلاس متری چند
 

قیمت انواع کابینت های گلاس

۱۰- شرکت تهران کابینت در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب کابینت پولیشی می باشد. برای تماس با تهران کابینت و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تهران کابینت و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۱۱- شرکت گریت کابینت در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب کابینت پولیشی می باشد. برای تماس با گریت کابینت و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گریت کابینت و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۱۲- شرکت گروه خدماتی فیدرگروپ در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با گروه خدماتی فیدرگروپ و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه خدماتی فیدگروپ و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۱۳- شرکت گروه دکوراسیون و معماری آلین در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با گروه دکوراسیون و معماری آلین و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه معماری آلین و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس
قیمت دستگیره کابینت های گلاس
 

قیمت انواع کابینت های گلاس

۱۴- شرکت گروه فنی مهندسی آگرین چوب در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب کابینت پلی گلاس می باشد. برای تماس با گروه فنی مهندسی آگرین چوب و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه فنی مهندسی آگرین چوب و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۱۵- شرکت صنایع چوبی پاسار (روجین آریا) در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با صنایع چوبی پاسار (روجین آریا) و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با صنایع چوبی پاسار و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۱۶- شرکت دیریم هاوس در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با دیریم هاوس و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت متری کابینت های گلاس
 
تماس با دیریم هاوس و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۱۷- شرکت رایکا هوم در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با رایکا هوم و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با رایکا هوم و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

۱۸- شرکت آکس چوب در تهران به نصب کابینت های گلاس مشغول است. برای تماس با آکس چوب و اطلاع از قیمت انواع مدل کابینت های گلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آکس چوب و اطلاع از قیمت کابینت هایگلاس

قیمت کابینت های گلاس (هایگلاس)

قیمت کابینت های گلاس وابسته به عوامل متعددی است ، کابینت‌های های گلاس یک نمونه مقاوم در میان کابینت‌های موجود در بازار بوده که از چوب ام دی اف تولید و ساخته می‌شود و دارای روکش پلاستیکی و براقی است که در انواع رنگ‌های گوناگون و متنوع یافت می‌شود.

کابینت‌های های گلاس با روکشی پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس می‌باشند که ورق‌ های گلاس فقط از یک طرف با پلکسی پوشانده شده و این لایه حالتی شفاف، زیبا و براق را به ورق های گلاس می‌دهد. در اصل علت براق بودن کابینت های گلاس پوشش پلکسی گلاس می‌باشد که بر روی ورق های گلاس آورده شده است.قیمت کابینت های گلاس نسبت به کابینت های ممبران مناسب تر است.

قیمت کابینت هایگلاس
کابینت های گلاس سفید

قیمت کابینت های گلاس

کابینت‌های های گلاس امروزه در کشور ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده و طرفداران و خریداران زیادی را به خود جلب کرده است.

انتخاب این کابینت ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است ، کابینت های گلاس قیمت بالایی ندارند و نسبت به قیمت پایین کیفیت خوبی دارند.

تمیز کردن کابینت های گلاس
کابینت های گلاس تیره

موارد مختلفی در قیمت این کابینت ها تاثیر گذار است که یکی از آن ها طرح انتخاب شده برای کابینت های گلاس می باشد و دیگری برند ورق های گلاس مورد استفاده در ساخت آن ها می باشد .

با توجه به اینکه های گلاس استفاده شده خارجی یا ایرانی باشد و ابزار و یراق مورد استفاده در تولید کابینت از چه نوعی باشد و جنس دستگیره کابینت های گلاس و مدل کابینت های گلاس به چه صورت باشد همه در قیمت کابینت های گلاس تأثیرگذار خواهد بود.

قیمت هایگلاس
کابینت های گلاس سیلور

ویژگی‌های کابینت هایگلاس

یکی از جدیدترین متریالی که امروزه در ساخت کابینت مدرن استفاده می‌شود، هایگلاس است.

کابینت های گلاس رنگ روشن
کابینت های گلاس رنگ روشن

این متریال با ویژگی‌های قابل توجه و جذابی که دارد، چشمان هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب می‌کند. ظاهری درخشنده و براق با قدرت بازتاب نور بالا، از ویژگی‌های بارز کابینت هایگلاس است ؛ خصوصا آنکه رنگ آن روشن باشد.

با توجه به قیمت کابینت های گلاس کیفیت خوبی دارند.

قیمت هر متر کابینت های گلاس
طراحی کابینت هایگلاس

مزیت های کابینت های گلاس

کابینت های گلاس چند ویژگی قابل توجه دارد که باعث شده طرفداران این نوع کابینت در بازار کم نباشد:

•    کابینت های گلاس به دلیل براق بودن، باعث بازتاب نور بیشتری نسبت به سایر انواع کابینت می شود .مدل رنگی این کابینت ها برای آشپزخانه های کوچک خیلی مناسب است.

•    کابینت هایگلاس تنوع رنگ و طرح نسبتا بالایی دارند.

•    قیمت کابینت های گلاس مقرون به صرفه است و چندان گران نیست.

•    طرح های کابینت های گلاس معمولا از نوع کابینت مدرن هست.

•    نگهداری کابینت هایگلاس از نظر تمیز کاری، آسان است.

نگهداری کابینت های گلاس
کابینت های گلاس رنگی

معایب کابینت های گلاس

  • امکان آسیب ناشی از رطوبت
  • لک پذیری
  • خش پذیری
  • ورق یک طرفه

ناگفته نماند که با توجه به قیمت کابینت های گلاس این معایب خیلی جزیی است.

کابینت های گلاس دست دوم
کابینت های گلاس

نحوه از بین بردن خش کابینت های گلاس

بسیاری از افراد معتقدند که خش پذیری کابینت های گلاس بسیار بالاست.

البته قصد نداریم این ادعا را رد کنیم. اما قصد هم نداریم که آن را خیلی راحت بپذیریم.

در واقع سطح این کابینت ها به دلیل صیقلی بودن نسبت به سایر کابینت ها خش پذیرتر است.

اما، این بدان معنا نیست که این کابینت ها از کیفیت پایینی برخوردار باشند.

تمامی لوازم خانگی آسیب پذیرند، اما با کمی مراقبت می توان از بروز خش و آسیب بر روی سطح این کابینت ها جلوگیری کرد.

با این حال در صورت خش افتادن کابینت ها خیلی راحت می توانید از رنگ های روشن و طرح دار که خش ها را پوشش می دهند، استفاده کنید.

قیمت کابینت های گلاس
کابینت هایگلاس

بهترین راهکار برای جلوگیری از خش افتادن کابینت های گلاس عدم قرار دادن اقلام تیز و برنده نظیر چاقو بر روی آنها است.

همچنین شما می توانید از نایلن های مخصوص که به شکل روکش هستند برای جلوگیری از آسیب دیدن کابینت ها استفاده کنید.

قیمت کابینت های گلاس اکلیلی و دکور جذابش

در کابینت های گلاس اکلیلی که یکی از جذاب ترین کابینت های خانواده مدرن می‌باشد، شاین بودن و براق کردن دکور آشپزخانه باعث چشم گیر شدن آشپزخانه‌تان می‌شود.

که البته این موضوع در عکس قابل لمس نمی‌باشد و به وضوح مشخص نیست.

ولی از چشم نوازی که برای دکور آشپزخانه‌تان به ارمغان می آورد نمی‌شود چشم پوشید.

مخصوصاً در برابر نور طبیعی که در آشپزخانه تان وجود دارد و با انعکاس نور باعث درخشش کابینت آشپزخانه می‌شود.

کابینت های گلاس سفید و کرم
کابینت های گلاس سفید و کرم

مقایسه قیمت کابینت های گلاس با انواع دیگر کابینت ها

قیمت کابینت های گلاس در مقایسه با کابینت ممبران خیلی مناسب است.

کابینت های گلاس ، همانند بسیاری متریال دیگر که در ساخت کابینت آشپزخانه کاربرد دارند، از mdf خام تشکیل شده است، اما روکش آن با بقیه متفاوت است.

ام‌دی‌اف خام پس از تولید، با روکش پلکسی‌گلس که متریالی از جنس پلاستیک با ظاهری شبیه به شیشه است پوشش داده می‌شود.

پلکسی‌گلس اگر چه بسیار به شیشه شبیه است، اما جنس آن پلاستیک است و به همین دلیل وزن کمتری نیز نسبت به شیشه و آینه دارد.

همانطور که می‌دانید پلاستیک مقاومت کمتری در برابر خط و خش دارد و چنانچه در مواجهه و برخورد با اجسام مختلف قرار گیرد، دچار خراش شده و از آنجا که بسیار شفاف است، خط و خش را به وضوح نشان می‌دهد.

برای مطالعه بیشتر:

انواع مدل کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

کمد دیواری

فر توکار

گاز رومیزی

سینک ظرفشویی

قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت روکش چوب

قیمت کابینت ممبران

مدل کابینت

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.46 ( 8 نظر)

۸ نظر

  1. قیمت کابینت های گلاس برای کرمانشاه را از کدام شرکت استعلام بگیرم؟

  2. سلام آیا قیمت کابینت های گلاس رنگ سفیدش از بقیه رنگ بیشتره

  3. سلام وقتتون بخیر، آیا رد دستمال روی این جنس کابینت باقی میمونه؟

  4. سلام قیمت کابینت های گلاس رنگ سفید حدودا چقدره؟
    رنگ سفید برای کابینت های هایگلاس خیلی قشنگه مخصوصا اگر ترکیبی با کابینت های چوبی کار بشه و میخوام بدونم که قیمتش چقدر در میاد که ببینم از هایگلاس استفاده کنم یا کابینت فلزی سفید!!

  5. سلام اینکه گفته میشه کابینت های گلاس به دلیل براق بودن، باعث بازتاب نور بیشتری نسبت به سایر انواع کابینت دارند و این کابینت ها برای آشپزخانه های کوچک که اون رو بزرگتر جلوه بدن مناسب تر هستند درسته و آیا این در مورد هر رنگی از کابینت های های گلاس(هایگلاس) صادقه؟؟

  6. سلام نصب کابینت های هایگلاس رو به شدت توصیه میکنم خیلی مدرن و شیکه، قبلا کابینت ام دی اف داشتم درهای کابینت ها همیشه کثیف بود ، دست بهشون میزدی جای دستت از دور معلوم بود انگار صدسال تمیز نشده باشن دیگه هر مهمونی میومد باید کلی وقت میذاشتی کابینت دستمال بکشی اونم نه هر دستمالی ، چون حتی رد دستمالم میموند روشون ولی کابینت های های گلاس عالیه ماهی یه بار تمیزشون نکن اصلا معلوم نیست…خلاصه که من خیلی راضیه م!

  7. سلام قیمت کابینت های گلاس چقدره ؟!

  8. کابینت های های گلاس /هایگلاس/ رو در هر اندازه و ابعادی میشه ساخت؟