استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت کابینت ام دی اف

نصاب کابینت ام دی اف
قیمت کابینت ام دی اف

کابینت علاوه بر نظم بخشیدن به فضای آشپزخانه، می تواند موجب افزایش زیبایی دکوراسیون آشپزخانه نیز گردد. کابینت ها با توجه به جنس متریال مصرفی در ساخت آنها به انواع کابینت ام دی اف ، صفحه پی وی سی کابینت ، انواع چوب کابینت ، کابینت پلی گلس ، انواع رنگ کابینت فلزی ، انواع کابینت ممبران و روکش چوب دسته بندی می گردند. از نظر سبک نیز به انواع کابینت مدرن ، نئوکلاسیک و کلاسیک تقسیم بندی می شوند. یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت، کابینت ام دی اف است. به طور کلی قیمت کابینت ام دی اف با توجه به نرخ اتحادیه کابینت سازان تعیین می شود.

قیمت کابینت ام دی اف ، از کابینت هایی همچون کابینت چوبی، ممبران و هایگلاس ارزان تر است. علاوه بر قیمت مناسب، کابینت MDF از لحاظ رنگ و طرح تنوع زیادی دارد. در انتخاب رنگ کابینت ام دی اف باید ابعاد فضا را در نظر گرفت. برای فضاهای کوچک بهتر است که از رنگ های روشن استفاده گردد. سبک آن نیز باید با دکوراسیون کلی منزل هارمونی داشته باشد.

لیست شرکت های نصاب کابینت ام دی اف

ام دی اف (MDF) مخفف Medium-density fibreboard و به معنای ” تخته فیبر با چگالی متوسط” است قیمت کابینت ام دی اف مناسب و صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به کابینت های دیگر دارد.

دقت کنید که تمامی کابینت ها دارای یک نوع یونیت هستند و تفاوت در اسم ها و مدل های کابینت تفاوت در جنس درب کابینت است،

تمامی یونیت ها از ورق های ام دی اف با روکش سفید (ورق های صابونی) تولید میشود و جنس درب ها به انتخاب مشتری تولید و نصب میشود.

در این مطلب به معرفی بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمت نصب کابینت و کمد دیواری ام دی اف و نصب ویترین پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور مشاهده نمونه کارها و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف ارائه شده است.

قیمت کابینت ام دی اف

۱- شرکت گروه معماری هیرادانا در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با گروه معماری هیرادانا، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه معماری هیردانا و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

۲- شرکت گروه معماری دکورساز در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با گروه معماری دکورساز، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با دکورساز و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

مدل کابینت ام دی اف (MDF)

کابینت های ام دی اف طرح و رنگ خیلی متنوعی دارند و انتخاب بهترین رنگ کابینت ام دی اف میتواند تاثیر بسزایی در زیبایی آشپزخانه دارد.

قیمت کابینت mdf
مدل کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف با طرح چوب : این طرح خیلی پرکاربرد و پرطرفدار است. به طور کلی کابینت هایی که طرح چوب دارند، طرفداران زیادی هم دارند. صفحه این کابینت هم از جنس کورین است.

قیمت کابینت ام دی اف قیمتی نسبتا ارزان تر از کابینت های دیگری مانند کابینت روکش چوب، های گلاس و لامی گلاس و انواع دیگر دارد.

با این حال کابینت ام دی اف و کابینت های گلاس همه و همه در دسته ی کابینت های ارزان قیمت و اقتصادی قرار می گیرند.

۳– شرکت سبک مدرن در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با سبک مدرن، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سبک مدرن و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت mdf متری

۴- شرکت ابنیه سازان ستاوند در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با ابنیه سازان ستاوند، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ابنیه سازان ستاوند و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت mdf

قیمت کابینت ام دی اف نسبتاً ارزان بوده و این کابینت جزء کابینت های اقتصادی به حساب میاد.

در واقع مزیت اصلی MDF قیمت مناسب این محصول نسبت به کیفیت آن میباشد.

در بازار معمولاً قیمت ام دی اف های خارجی گرون تر از ام دی اف های ایرانی هستند.

روش محاسبه اقیمت کابینت mdf به این شکل می باشد که قیمت ها بر اساس یک متر طول کابینت مشخص می گردد.

هر متر نیز به صورت یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری محسوب می شود.

کابینت مدرن

قیمت کابینت ام دی اف

۵- شرکت گروه طراحی و معماری ایــتــاران در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با گروه طراحی و معماری ایــتــاران، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه طراحی و معماری ایتاران و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

۶- شرکت نوین کابین در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با نوین کابین، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نوین کابین و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف
قیمت هر متر کابینت ام دی اف

۷- شرکت کابینت آشپزخانه پالیز در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با کابینت آشپزخانه پالیز، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کابینت آشپزخانه پالیز و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

قیمت نصب کابینت ام دی اف

۸- شرکت ماچوب در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف و نصب کمد دیواری ام دی اف می باشد. برای تماس با ماچوب، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و کمد دیواری و همچنین اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ماچوب و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

معیار های ارزیابی قیمت کابینت ام دی اف

از جمله انواع گونه های خاص تر کابینت های MDF می توان به کابینت های گلاس و کابینت ممبران اشاره کرد که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

مدل کابینت های ام دی اف توانایی زیادی در هماهنگی با دیگر عناصر موجود در آشپزخانه دارند و همین مساله از نقاط قوت این مدل کابینت ها است و به همین دلیل طرفداران این مدل کابینت ها بی شمار هستند.

۹- شرکت تهران کابینت در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با تهران کابینت، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ام دی اف جدید

طراحی کابینت ام دی اف مدرن
هزینه کابینت ام دی اف

۱۰- شرکت گروه آذینگر در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف و نصب کمد دیواری ام دی اف می باشد. برای تماس با گروه آذینگر، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و کمد دیواری و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه آذینگر و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینتmdf چگونه محاسبه می شود

قیمت ها به صورت یک متر طول کابینت مشخص می گردد.

یک متر کابینت دارای یک متر کابینت زمینی و یک متر کابینت دیواری است.

متر کردن بدین صورت است که، از ابتدای کابینت تا انتهای آن در حالت طولی متر می گردد.

البته، بدین صورت که کل کار اندازه گیری شده دارای ابعاد (عمق و ارتفاع) استاندارد باشد.

پس از اندازه گیری متراژ زمینی جای یخچال، ماشین لباس شویی،

ماشین ظرف شویی و گاز مبله و کمد ها از متراژ زمینی کسر گردد.

در خصوص نحوه محاسبه کابینت باید بدانید که یکسری اصول کلی موجود می باشد که در برای تمامی کابینت های صدق می کند.

باید بدانید که نحوه محاسبه قیمت کابینت ها به شرح زیر بوده اما قیمتی که ممکن است از فروشندگان مختلف دریافت نمایید متفاوت می باشد.

قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت ام دی اف

۱۱- شرکت بازرگانی چوب جوان در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با بازرگانی چوب جوان، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با بازرگانی چوب جوان و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

۱۲- شرکت گریت کابینت در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف و نصب کمد دیواری ام دی اف می باشد. برای تماس با گریت کابینت، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و کمد دیواری، و همچنین اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گریت کابینت و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف
قیمت روز کابینت ام دی اف
کابینت ام دی اف جدید

کابینت ام دی اف

۱۳- شرکت گروه خدماتی فیدرگروپ در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با گروه خدماتی فیدرگروپ، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه خدماتی فیدگروپ و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

قیمت طراحی کابینت ام دی اف

۱۴- شرکت گروه دکوراسیون و معماری آلین در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با گروه دکوراسیون و معماری آلین، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه دکوراسیون و معماری آلین و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

قیمت کابینت mdf

یکی از مهم ترین مزایای کابینت های ام دی اف که سبب رواج استفاده از آن شده است ،مقرون به صرفه بودن این نوع از کابینت ها می باشد.

قیمت کابینت ام دی اف در مقایسه با سایر انواع کابینت ها در بازار بسیار پایینتر می باشد.

۱۵- شرکت گروه فنی مهندسی آگرین چوب در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف و نصب کمد دیواری ام دی اف می باشد. برای تماس با گروه فنی مهندسی آگرین چوب، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و کمد دیواری، و همچنین اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کابینت ام دی اف ارزان هزینه نصب کابینت ام دی اف

قیمت کابینت mdf
تماس با گروه فنی مهندسی آگرین و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف
کابینت ام دی اف قیمت

۱۶- شرکت صنایع چوبی پاسار (روجین آریا) در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف و نصب کمد دیواری ام دی اف می باشد. برای تماس با صنایع چوبی پاسار (روجین آریا)، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و کمد دیواری اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با صنایع چوب پاسار و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

۱۷- شرکت دیریم هاوس در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با دیریم هاوس، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با دیریم هاوس و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

۱۸- شرکت رایکا هوم در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با رایکا هوم، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با رایکا هوم و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف
قیمت کابینت آشپزخانه ام دی اف

قیمت طراحی کابینت ام دی اف ممبران

۱۹- شرکت آکس چوب در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با آکس چوب، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آکس چوب و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

عوامل تاثیر گذار در قیمت کابینت ام دی اف

در حالت کلی عواملی مانند مدل کابینت انتخابی ، رنگ کابینت ، جنس ورق کابینت ، از جمله عوامل مهمی هستند که در قیمت کابینت ام دی اف تاثیر گذار هستند.

قیمت کابینت ام دی اف آماده

کابینت ام دی اف سفید

درواقع ام دی اف از ذرات خرد شده چوب با ترکیب چسب ساخته می شود به صورتی که مخلوط خمیری در دستگاه پرس فشرده شده و توسط حرارت خشک می شود.

این کابینت یک محصول بسیار مفید و کاربردی از مشتقات چوب می باشد که به دلیل قیمت کابینت ام دی اف و فقدان نقص طبیعی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

۲۰- شرکت سیستم آشپزخانه مینیاتور در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کابینت ام دی اف می باشد. برای تماس با سیستم آشپزخانه مینیاتور، دریافت راهنمایی در انتخاب بهترین مدل کابینت ام دی اف و اطلاع از هزینه نصب انواع کابینت ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سیستم آشپزخانه مینیاتور و اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف

۲۱- شرکت جهان ساخت شارین در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کمد دیواری ام دی اف می باشد. برای تماس با شرکت جهان شارین و اطلاع از قیمت کمد دیواری ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با جهان ساخت شارین و اطلاع از قیمت کمد دیواری ام دی اف
قیمت کابینت ام دی اف

۲۲- شرکت سپهر چوب در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب کمد دیواری ام دی اف می باشد. برای تماس با شرکت جهان شارین و اطلاع از قیمت کمد دیواری ام دی اف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سپهر چوب و اطلاع از قیمت کمد دیواری ام دی اف

۲۳- شرکت اسپرلوس دکور در تهران مشغول به فعالیت است. خدمات این شرکت شامل نصب ویترین می باشد. برای تماس با اسپرلوس دکور و اطلاع از قیمت نصب ویترین بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با اسپرلوس دکور و اطلاع از قیمت ویترین

قیمت کابینت ام دی اف (MDF)

همچنین نحوه متر کردن کابینت نیز به این گونه است که از ابتدای کابینت تا انتها کابینت ها در حالت طولی متر می گردد.

برای متراژ ها زمینی نیز جای تمام وسایل آشپزخانه اعم از ماشین لباس شویی، گاز، کمد ها و ماشین ظرف شویی نیز در متراز زمینی کسر می گردد.

نکته اول در خصوص قیمت کابینت ام دی اف این است که قیمت کابینت ام دی اف بر اساس متراژ به حساب می آید البته در زمانی که عمق و ارتفاع کابینت های زمینی و دیواری در حال استاندارد باشد.

پس از آن اقدام به کسر نمودن فضای مربوط به سینک ظرفشویی و آبچکان و همچنین یخچال و ماشین لباسشویی و ظرفشویی می کنیم.

نکته دوم در خصوص قیمت کابینت ام دی اف نحوه محاسبه قیمت کابینت به این صورت است که کابینت هایی زمینی که ارتفاع آن ها ۹۰ سانتی متر می باشد ۶۰ درصد کل قیمت کابینت ها را و کابینت های دیواری که ارتفاع آن ها ۷۰ سانتی متر می باشد بر اساس نرخ اتحادیه ۴۰ درصد از کل قیمت کابینت را شامل می شوند.

قیمت کابینت ام دی اف آماده قیمت کابینت ام دی اف های گلاس

قیمت کابینت ام دی اف آماده
قیمت کابینت ام دی اف

از مزایای MDF می توان به قیمت مناسب، قابلیت برشکاری زیاد، تنوع بسیار زیاد طرح و رنگ، مقاومت بالا، عدم وجود نقص طبیعی(شیب هایی که به صورت روی چوب و کابینت های چوب وجود دارند).

MDF فقط برای کابینت سازی استفاده نمیشود بلکه برای ساخت کمد دیواری و ریلی، دکور، میز تلویزیون و خیلی وسایل دیگر نیز کاربرد دارد. MDF تنوع رنگ و طرح زیادی دارند و کیفیت آنها هم بسته به کارخانه تولید MDF متفاوت می باشد.

کابینت ام دی اف ارزان قیمت کابینت طرح ام دی اف

کابینت ام دی اف

قیمت هر متر کابینت ام دی اف

قیمت کابینت ام دی اف در حالت کلی با توجه به نرخ اتحادیه کابینت سازان تعیین می شود.

اما به عنوان مثال قیمت واحدی که برای تولید، ساخت و نصب این محصول در نظر گرفته اند، از متری ۹۰۰.۰۰۰ تا ۱۳۰۰.۰۰۰ در نظر گرفته اند.

کابینت ام دی اف ارزان قیمت یک متر کابینت ام دی اف

قیمت کابینت ام دی اف

که البته با توجه به نوع سفارش شما، نوع ورق ام دی اف که قرار است در ساخت کابینت آشپزخانه شما استفاده شود می تواند متغیر باشد.

ولی ما این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت کابینت های ام دی اف و دیگر انواع کابینت در تهران بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.

کابینت ام دی اف ارزان قیمت صفحه ام دی اف کابینت

کابینت ام دی اف سفید

قیمت کابینت ام دی اف آماده

اگر شما زمان و بودجه زیادی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود ندارید، می توانید از کابینت های پیش ساخته استفاده کنید.

این کابینت ها آماده ی اجرا و نصب در خانه شما می باشند. این نوع کابینت توسط متخصصین آن آماده شده و به درب خانه شما برای نصب می آیند.

مسلماً انواع مختلفی از استایل و ترکیب کابینت، برای کابینت های پیش ساخته در بازار طراحی ساختمان وجود دارد. شما می توانید از

نمونه های موجود انواع کابینت آشپزخانه استفاده کرده و ظاهر آشپزخانه خود را زیباتر کنید.

قیمت کابینت ام دی اف

کابینت پیش ساخته

برای مطالعه بیشتر:

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

انواع مدل کابینت آشپزخانه

کمد دیواری

فر توکار

گاز رومیزی

سینک ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.67 ( 7 نظر)

۷ نظر

  1. قیمت کابینت ام دی اف برای چوب راش تخته ای چقدر است؟

  2. قیمت کابینت ام دی اف متری هست؟
    با توجه به درجه کیفیتی ام دی اف قیمت در چه بازه ای تغییر میکند؟

  3. سلام قیمت کابینت ام دی اف روکش چوب چقدره ؟!

  4. کیانوش منوچهری

    قیمت کابینت ام دی اف (MDF) برای هر فضایی که اجرا بشه به همون صورت متری حساب میشه چون گاها از ام دی اف برای ساخت تخت خواب و کمد و حتی میز تحریر هم استفاده میشه این وسایل هم قیمتشون با قیمت کابینت هایی که از ام دی اف ساخته میشن یکی هستش یعنی منظورم اینکه هزینه خود ام دی اف معیاره و اون وسیله ای کا باهاش ساخته میشه دیگه معیار قیمت نیست؟

  5. چرا قیمت کابینت های ام دی اف رنگ روشن از کابینت های ام دی اف رنگ تیره بیشتره ؟؟!!

  6. قیمت کابینت ام دی اف چرا متری حساب میشه ؟

  7. قیمت کابینت ام دی اف برای هر رنگ متفاوته یعنی قیمت هر رنگ با بقیه متفاوته؟؟؟