استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت میلگرد ۱۴۰۲

قیمت میلگرد ۱۴۰۲
قیمت میلگرد ۱۴۰۲

قیمت میلگرد ۱۴۰۲ فروردین کمک میکند تا قیمت کارخانه های تولید میلگرد را با هم مقایسه کنیم. جدول قیمت میلگرد به صورت مقایسه ای در ادامه ارائه شده است. جدول های بر اساس قیمت هر شاخه میلگرد تدوین شده. قیمت میلگرد امروز مربوط به فروردین ۱۴۰۲ برای کارخانه های شاهرود ، نیشابور ، همدان ، بناب ، ابرکوه ، میانه ، کاشان ، ذوب آهن اصفهان و تیکمه داش در ادامه مرور می شود. تفاوت قیمت می‌تواند روند نوسانات آینده را نیز مشخص کند. پیش از خرید میلگرد نگاهی به قیمت های سایت عمران مدرن بیندازید. در ادامه جزئیات قیمت میلگرد ۱۶ و ۱۲ و ۱۸ و ۱۴ به همراه بررسی جدول قیمت میلگرد میانه به همراه سایر کارخانه های برتر تولید میلگرد مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است. برای دریافت قیمت روز و مقایسه قیمت روی تصویر زیر کلیک کنید.

قیمت میلگرد ۱۴۰۲
قیمت میلگرد ۱۴۰۲

قیمت میلگرد ۱۴۰۲ امروز

در ادامه ۹ کارخانه برتر تولید میلگرد با محصولاتی که ارائه میکنند لیست شده است. قیمت میلگرد ۱۴۰۲ قیمت میلگرد ۱۴۰۲ هر کدام از میلگرد ها به صورت شاخه ای و کیلویی مشخص شده. طراح معمولا تعداد شاخه‌های مورد نیاز را تعیین میکند. تعدادی که طراح اعلام کرده است را در قیمت هر شاخه ضرب کنید تا هزینه نهایی محاسبه شود. قیمت میلگرد امروز برای کارخانه‌ها تفاوت‌هایی را نشان می‌دهد. قیمت‌گذاری کارخانه‌ها معمولا به صورت رقابتی بوده و تلاش می‌شود تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

جدول قیمت هر شاخه میلگرد ۱۴۰۲ فروردین ذوب آهن اصفهان کویر کاشان نیشابور شاهرود بناب    همدان ابرکوه میانه میلگرد تیکمه داش میانگین
میلگرد قطر ۱۲ ۲۴۲۰۰ ۲۲۴۰۰ ۲۴۲۰۰ ۲۷۷۰۰ ۲۵۰۰۰ ۲۸۷۰۰ ۲۲۷۰۰ ۲۳۱۰۰ ۲۴۱۰۰ ۲۴۶۷۸
میلگرد قطر ۱۴ ۲۴۰۰۰ ۲۵۰۰۰ ۲۵۰۰۰ ۲۶۷۰۰ ۲۳۷۰۰ ۲۸۵۰۰ ۲۳۳۰۰ ۲۳۲۰۰ ۲۲۴۰۰ ۲۴۶۴۴
میلگرد قطر ۱۶ ۲۴,۲۰۰ ۲۵۷۰۰ ۲۴۵۰۰ ۲۶۹۰۰ ۲۳۸۰۰ ۲۸۳۰۰ ۲۳۲۰۰ ۲۳۰۰۰ ۲۲۴۰۰ ۲۴۶۶۷
میلگرد قطر ۱۸ ۲۳۸۰۰ ۲۵۶۰۰ ۲۴۶۰۰ ۲۶۹۰۰ ۲۴۰۰۰ ۲۸۴۰۰ ۲۳۴۰۰ ۲۳۱۰۰ ۲۲۴۰۰ ۲۴۶۸۹
میلگرد قطر ۲۰ ۲۳۸۰۰ ۲۵۶۰۰ ۲۴۶۰۰ ۲۶۹۰۰ ۲۴۰۰۰ ۲۸۶۰۰ ۲۳۳۰۰ ۲۳۱۰۰ ۲۲۹۰۰ ۲۴۷۵۶
میلگرد قطر ۲۲ ۲۳۸۰۰ ۲۵۶۹۹ ۲۴۶۰۰ ۲۴۶۰۰ ۲۳۹۰۰ ۲۸۴۰۰ ۲۲۹۰۰ ۲۳۱۰۰ ۲۲۴۰۰ ۲۴۳۷۸
میلگرد قطر ۲۵ ۲۳۸۰۰ ۲۵۶۹۹ ۲۴۶۰۰ ۲۶۸۰۰ ۲۳۹۰۰ ۲۸۶۰۰ ۲۳۶۰۰ ۲۳۱۰۰ ۲۲۹۰۰ ۲۴۷۷۸

جدول قیمت میلگرد

قیمت میلگرد ۱۴۰۲ اصفهان

با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از بازار فولاد ایران در اختیار ذوب آهن اصفهان است؛ جدول قیمت میلگرد امروز مربوط به این کارخانه‌ تاثیر زیادی در قیمت گذاری بازار خواهد داشت. جدول قیمت میلگرد ۱۴۰۲ تهیه شده است. ج قیمت میلگرد اصفهان مربوط به میلگرد فولادی استاندارد A3 است و در نهایت بر اساس قیمت هر شاخه محاسبه شده است.

https://omranmodern.com/cat/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86
قیمت میلگرد اصفهان ۱۴۰۲
 

قیمت میلگرد ۱۴۰۲ شاهرود

کارخانه میلگرد شاهرود حدود ۲۰ سال است که در زمینه تولید انواع میلگرد در ایران فعالیت دارد. این کارخانه ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن را داراست. کارخانه میلگرد شاهرود تکنولوژی تولید میلگردهایی با قطر زیر ۱۰ میلیمتر را ندارد. در ادامه قیمت میلگرد امروز فلزی شاهرود با استاندارد A3 مرور می شود.

https://omranmodern.com/cat/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%B1%D9%88%D8%AF
قیمت میلگرد شاهرود ۱۴۰۲

قیمت میلگرد ۱۴۰۲ کویر کاشان

کارخانه کویر کاشان کامل‌ترین محصولات را در ایران دارد. هر قطر و هر گریدی از محصول را که نیاز داشته باشید در این کارخانه می توان یافت. در ادامه قیمت میلگرد کویر کاشان را برای میلگردهای فولادی با استاندارد A3 مرور خواهیم کرد. با این توضیح که قیمت ها مربوط به ۱۴۰۲ است.

قیمت میلگرد کویر کاشان ۱۴۰۲

https://omranmodern.com/cat/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86

لیست قیمت میلگرد

نمودار مقایسه قیمت میلگرد ها

قیمت میلگرد ۱۴۰۲ نیشابور

میلگرد شاهرود با نماد اختصاری SHS از کارخانه های معتبر تولید میلگرد است. قیمت میلگرد نیشابور از قطر ۱۰ آغاز می شود. این کارخانه امکان تولید میلگردهایی با کم تر از قطر ۱۰ میلیمتر را ندارد. به همین دلیل است که میلگردهای قطر ۸ در محصولات این شرکت وجود ندارد. علامت CT نشان دهنده فرآیند ترمکس در این کارخانه است. جدول قیمت میلگرد فروردین ۱۴۰۲ است و برای میلگردهای فولادی با استاندارد A3 است.

https://omranmodern.com/cat/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D8%B4%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%B1

جدول قیمت میلگرد ۱۴۰۲ نیشابور

اگر نگاهی به قیمت روز میلگرد بیندازیم، تا حدودی میتوان گفت که رنج قیمت متوسط برای این کارخانه می توان در نظر گرفت. برای مثال هر شاخه میلگرد قطر ۱۶ در این کارخانه با قیمت ۲۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد در حالی که میلگرد ۱۶ کویر کاشان ۳۳۰ هزار تومان و میلگرد ۱۶ ذوب آهن اصفهان ۳۲۷ هزار تومان قیمت گذاری شده است. در خریدهای عمده این تفاوت قیمت ها خود را نشان می دهد.

قیمت میلگرد ۱۴۰۲ تیکمه داش کاوه درب کارخانه

کارخانه تیکمه داش ( آذر فولاد امین) یکی از ۷ کارخانه تولید میلگرد در استان آذربایجان شرقی است. این کارخانه موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد. از این جهت به منظور صادرات میتوان روی محصولات این کارخانه حساب ویژه باز کرد. این کارخانه از سال ۸۷ شروع به کار کرد و با نام اختصاری SFKsteel شناخته می شود. محصولات این کارخانه طیف متنوعی از میلگردهای A2 و A3 است. جدول قیمت میلگرد تیکه داش در ادامه ارائه شده است. قیمت ها مربوط به جدول قیمت میلگرد فروردین ۱۴۰۲ است. میلگردهای قطر ۸ و ۱۰ با استاندارد A2 تولید شده و مابقی میلگردها از استاندارد A3 تبعیت میکند.

قیمت میلگرد تیکمه داش ۱۴۰۲

https://omranmodern.com/cat/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D9%85%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B4

جدول قیمت میلگرد ۱۴۰۲ تیکمه داش کاوه درب کارخانه

کارخانه تیکمه داش ( آذر فولاد امین) یکی از ۷ کارخانه تولید میلگرد در استان آذربایجان شرقی است. این کارخانه موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد. از این جهت به منظور صادرات میتوان روی محصولات این کارخانه حساب ویژه باز کرد. این کارخانه از سال ۸۷ شروع به کار کرد و با نام اختصاری SFKsteel شناخته می شود. محصولات این کارخانه طیف متنوعی از میلگردهای A2 و A3 است. جدولقیمت میلگرد تیکه داش در ادامه ارائه شده است. لیست قیمت میلگرد فروردین ۱۴۰۲ است. میلگردهای قطر ۸ و ۱۰ با استاندارد A2 تولید شده و مابقی میلگردها از استاندارد A3 تبعیت میکند.

جدول قیمت میلگرد تیکمه داش کاوه درب کارخانه
نمودار قیمت میلگرد تیکمه تاش

نمودار قیمت میلگرد تیکمه تاش

لیست قیمت میلگرد ۱۴۰۲ راد همدان

کارخانه راد همدان از کارخانه‌های نوپا در زمینه تولید میلگرد در ایران است. استانداردهای SNSO 3132 و استاندارد اروپایی BS 4449 در این کارخانه لحاظ می شود. در ادامه لیست قیمت میلگردهای فولادی برند راد همدان مرور می شود. این میلگردها در قطر ۸ و ۱۰ با استاندارد A2 و سایر قطرها با استاندارد A3 تولید شده است.

قیمت میلگرد راد همدان ۱۴۰۲

https://omranmodern.com/cat/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%86

لیست قیمت میلگرد ۱۴۰۲ بناب

کارخانه میلگرد بناب یکی از قدرتمندترین کارخانه های تولید میلگردهای فولادی در ایران است. تکنولوژی های به کار رفته در ایان کارخانه امکان تولید میلگردهایی به قطر کوچک را نیز میدهد. دو استاندارد A3 و A2 در تمامی قطرها در لیست تولیدات کارخانه میلگرد بناب یافت می شود. در ادامه لیست قیمت میلگرد شاهین بناب مرور می شود. با این توضیح که قیمت ها مربوط به اواسط  است و استاندارد قطر ۸ و ۱۰ A2 و مابقی میلگردها از استاندارد A3 تبعیت می کند.

قیمت میلگرد بناب ۱۴۰۲

https://omranmodern.com/cat/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D8%A8

لیست قیمت میلگرد ۱۴۰۲ میانه

کارخانه میانه در استان آذربایجان غربی از سال ۶۸ شروع به کار کرد. با توجه به موقیت جغرافیایی مناسبی که دارد، بخش مهمی از تولیدات آن به کشورهای همسایه صادر می شود. در ادامه لیست قیمت میلگرد میانه مرور می شود. با این توضیح که قیمت ها مربوط به اواسط ۱۴۰۲ است و استاندارد تمامی میلگردها A3 است.

قیمت میلگرد میانه

https://omranmodern.com/cat/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87

جدول قیمت میلگرد میانه

لیست قیمت میلگرد ۱۴۰۲ ابرکوه

کارخانه ابرکوه یزد با ظرفیت اسمی ۴۵۰ هزارتن در سال ۹۵ کار خود را آغاز کرد. در این کارخانه از تکنولوژی روز دنیا مربوط به شرکت STG استرالیا استفاده می شود. کیفیت بسیار بالای میلگرد ابرکوه و رنج قیمت متوسط آن باعث شده محبوبیت بیشتری در بین مشتریان پیدا کند. در ادامه لیست قیمت میلگرد ابرکوه مربوط به اواسط ۱۴۰۲ مرور می شود. با این توضیح که استاندارد تمامی میلگردهای زیر A3 است.

قیمت میلگرد ابرکوه ۱۴۰۲

https://omranmodern.com/cat/%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DA%A9%D9%88%D9%87

جدول قیمت میلگرد ابرکوه

جدول قیمت میلگرد ۱۴۰۲

تا به اینجا جدول قیمت میلگرد ۹ کارخانه برای میلگردهایی که به بازار ارائه می کنند مرور شده است. برای مشاهده بروز ترین قیمت میلگرد۱۰ ، ۱۲ ، ۱۴ و سایر قطرها می توانید به صفحه میلگرد آجدار سایت مراجعه نمایید. در این بخش قصد داریم، جدول مقایسه قیمت میلگرد کارخانه های مختلف را برای میلگردهایی با قطر ۱۲ ، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲ و ۲۵ ارائه کنیم. در واقع جدول مقایسه قیمت هر شاخه میلگرد مربوط به ۹ برند در ادامه ارائه خواهد شد. قیمت های این جدول مربوط به اواسط و. استاندارد تمامی این میلگردها A3 است.

جدول قیمت میلگرد

جدول قیمت میلگرد امروز

نوسانات قیمت در ماه‌های اخیر بسیار شدید بوده است. از زمانی که همه گیری کرونا شدت یافته قیمت های جهانی نیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده. عوامل موثر بر قیمت‌ها در ایران بیشمار است.

جدول قیمت روز میلگرد

از عوامل سیاسی و اقتصاد کلان گرفته تا قیمت‌ها جهانی در نهایت بر هزینه‌ها موثر است. حتی کمبود برق و تغییر در قیمت حامل‌های انرژی نیز در نهایت برای جدول قیمت میلگرد امروز تاثیرگذار است. در ادامه جدول قیمت میلگرد امروز برای قطر ۱۴ مربوط به دو کارخانه کویر کاشان و ذوب آهن اصفهان با هم مقایسه شده است.

برند قیمت میلگرد ۱۴۰۲ به تومان
ذوب آهن اصفهان ۲۴۰۰۰
کویر کاشان ۲۵۰۰۰
شاهرود ۲۶۷۰۰
ابرکوه ۲۳۳۰۰

برای مطالعه بیشتر:

میلگرد اقساطی

میلگرد صادراتی

قیمت میلگرد ۱۲ a3

وزن میلگرد آذر فولاد امین

قیمت میلگرد ۸ بندرعباس

قیمت میلگرد ۱۴ زنجان

قیمت میلگرد ۲۰ قزوین

قیمت میلگرد ۲۸ همدان

قیمت میلگرد ۳۶ شاهرود

قیمت میلگرد ۶.۵ مشهد

قیمت میلگرد ۱۴

قیمت میلگرد۱۲

میلگرد صائب تبریز

میلگرد ۱۴

قیمت میلگرد ۱۸ اصفهان

قیمت روز میلگرد بناب

قیمت میلگرد ۱۶ نیشابور

میلگرد قائم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.43 ( 6 نظر)