واش بتن آجیلی

واش بتن آجیلی

تعداد ارائه دهنده ها

۱۰ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت موزاییک آجیلی به کیفیت متریال اولیه مورد استفاده، کیفیت ساخت، ضخامت، رنگ و اندازه سنگدانه های مصرفی و ... وابسته است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت موزاییک آجیلی می توان به استفاده از مواد افزودنی در ساخت آن اشاره نمود. در هنگام خرید واش بتن آجیلی باید پارامترهای مختلفی مانند قیمت هر متر مربع موزاییک آجیلی ، محل اجرا، کیفیت، ابعاد، ضخامت و رنگ محصول را مدنظر قرار داد. عمران مدرن ارائه دهنده انواع موزاییک واش بتن آجیلی است. کاربران گرامی می توانند لیست قیمت موزاییک واش بتن آجیلی را مشاهده نموده و مناسب ترین کفپوش را انتخاب و خریداری نمایند.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

ابعاد

ابعاد را مشخص کنید

رنگ

آجیلی x
https://omranmodern.com/files/products/2ELgAjvkf0DOHNlXlf3Npqzd3AZCwROF.jpg

واش بتن -cp13103

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۲۰x۲۰x۴

رنگ:

آجیلی
https://omranmodern.com/files/products/zs0duDuFSuX0B4D2tOw84pPmvrMxQCpx.jpg

واش بتن -cp13104

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۴۰x۴۰x۳.۵

رنگ:

آجیلی
https://omranmodern.com/files/products/cwfuBmKHS4wkiCgO4OkRTn68GxB9DiPo.jpg

واش بتن -cp13105

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۶۰x۳۰x۳.۵

رنگ:

آجیلی
https://omranmodern.com/files/products/CU0zbZZ95FpWKxh2wA7ba8wAv8aUqBzm.jpg

واش بتن -cp13116

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۴۰x۴۰x۳.۵

رنگ:

آجیلی

وزن:

۱۴
https://omranmodern.com/files/products/UR8ctHl2O2934Uv9cqGXSrMWDc38b8no.jpg

واش بتن -cp13122

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۶۰x۳۰x۳.۵

رنگ:

آجیلی

وزن:

۱۵
https://omranmodern.com/files/products/3MtP02UuCXzHlckOVv4RL8a0fp37tc6H.jpg

واش بتن -cp13126

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۵۰x۵۰x۵

رنگ:

آجیلی

وزن:

۲۵
https://omranmodern.com/files/products/rk5KrKzK0DsFzWP4pud99GGfVXkOcBhb.jpg

واش بتن -cp13127

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۴۰x۴۰

رنگ:

آجیلی
https://omranmodern.com/files/products/wPG1Eyh7TiS2s7oyrs69d50pZvWbKNdT.jpg

واش بتن -cp13130

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۴۰x۴۰x۳.۵~۴

رنگ:

آجیلی

وزن:

۱۲

روش تولید:

فرچه ای/ویبره ای
https://omranmodern.com/files/products/v07E4RlpnlMop7pq55r7GI47oK6wzwLS.jpg

واش بتن -cp13146

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۵۰x۵۰x۴.۵~۴

رنگ:

آجیلی

وزن:

۲۲

روش تولید:

فرچه ای/ویبره ای
https://omranmodern.com/files/products/TLqWNZV3kCtCaw6fxTt2NHZmksNZYNMo.jpg

واش بتن -cp13162

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

ابعاد:

۶۰x۳۰x۳.۵~۴

رنگ:

آجیلی

وزن:

۱۵

روش تولید:

فرچه ای/ویبره ای
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

قیمت موزاییک آجیلی

قیمت موزاییک آجیلی یا واش بتن آجیلی به عوامل متعددی وابسته است. از جمله این عوامل می توان به کیفیت متریال اولیه مورد استفاده، کیفیت ساخت، رنگ سنگدانه ها و ضخامت محصول اشاره نمود. بر این اساس قیمت موزاییک آجیلی برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. با توجه به نوسانات بازار و تغییر دائمی قیمت ها، پیشنهاد می گردد که قبل از خرید نسبت به استعلام قیمت بروز واش بتن آجیلی اقدام نمایید.

 

قیمت موزاییک آجیلی
واش بتن آجیلی

 

قیمت موزاییک آجیلی و کیفیت ساخت آن

یکی از مهم ترین پارامترها در تعیین قیمت موزاییک آجیلی ، کیفیت ساخت محصول می باشد. یکی از پارامترهای تعیین کننده کیفیت، وجود سنگدانه ها در تمامی ضخامت واش بتن آجیلی است. به عبارتی پس از شکستن یک نمونه از موزاییک آجیلی ، باید سنگدانه در تمامی لایه های آن مشاهده گردد. دومین پارامتر تعیین کننده کیفیت واش بتن آجیلی ، نحوه جدا شدن متریال اولیه از هم به هنگام شکست محصول است. واش بتنی با کیفیت خواهد بود که با شکست قطعه، سنگدانه های آن به همراه سایر متریال شکسته شده و سنگدانه از سیمان جدا نگردد. علاوه بر موارد ذکر شده، نباید در واش بتن آجیلی حباب هوا مشاهده گردد.

تمامی عوامل ذکر شده تعیین کننده میزان کیفیت محصول می باشد. هر چه محصول از پارامترهای کیفی بیشتری برخوردار باشد، قیمت موزاییک آجیلی نیز افزایش می یابد. لازم به ذکر است که قیمت موزاییک آجیلی غالبا به صورت قیمت هر متر مربع ارائه می گردد.

 

قیمت موزاییک آجیلی
موزاییک آجیلی

 

قیمت موزاییک آجیلی و کیفیت متریال اولیه

کیفیت متریال مصرفی در ساخت هم تعیین کننده قیمت موزاییک آجیلی می باشد. در ساخت واش بتن آجیلی ، از سنگدانه، سیمان، پودر سنگ، افزودنی و ... استفاده می شود. میزان سیمان مصرفی، نوع سنگدانه ها، نوع افزودنی مورد استفاده، همه این موارد بر قیمت موزاییک آجیلی تاثیرگذار است. کیفیت این متریال بر روی میزان مقاومت محصول موثر می باشد. همچنین قیمت موزاییک آجیلی به تیپ سیمان مصرفی هم وابسته است.

 

خرید واش بتن آجیلی

یکی از اولین پارامترها در خرید واش بتن آجیلی ، تعیین متراژ مورد نیاز است. با تعیین متراژ پروژه و پس از آن ابعاد مورد نظر موزاییک آجیلی ، تعداد واش بتن مورد نیاز را می توان محاسبه نمود. متداول ترین ابعاد موزاییک آجیلی ، ۴۰×۴۰ ، ۳۰×۶۰ و ۵۰×۵۰ سانتی متر می باشد. در خرید واش بتن آجیلی باید به تعداد رنگ سنگدانه های مصرفی در ساخت و حتی درصد وجود هر کدام در محصول توجه نمود. زیرا هر یک از این پارامترها تعیین کننده قیمت موزاییک آجیلی می باشد. ضخامت، وزن هر عدد واش بتن آجیلی، نوع تولید و آب و هوای محل اجرا از دیگر مواردی است که باید به هنگام خرید مدنظر قرار داد.

خرید موزاییک واش بتن آجیلی ، هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است. از مزایای خرید اینترنتی می توان به صرفه جویی در زمان و حذف هزینه های مربوط به رفت و آمد به کارخانه و فروشگاه اشاره نمود. در خرید اینترنتی امکان استعلام قیمت به صورت آنلاین وجود دارد.

 

قیمت موزاییک آجیلی
موزاییک آجیلی ۳۰×۶۰

 

کاربرد موزاییک واش بتن آجیلی

از موزاییک آجیلی می توان در حیاط سازی، محوطه سازی، پیاده روها، کناره های استخر و ... استفاده کرد. تنوع رنگ سنگدانه های مصرفی در ساخت، امکان استفاده از آن در محیط های مختلف را فراهم نموده است. در اجرای آن می توان از چمن مصنوعی یا طبیعی بین موزاییک ها استفاده نمود و زیبایی بیشتری به محوطه بخشید. به طور کلی قیمت موزاییک آجیلی با توجه به کاربردهای فراوان آن و همین طور کیفیت مناسب، مقرون بصرفه است.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما