استعلام قیمت
ثبت درخواست
تجهیزات مکانیکی و برقی

قیمت مرکز کنترل اعلام حریق متعارف ۴ مداری

قیمت مرکز کنترل اعلام حریق متعارف ۴ مداری یا ۴ زون بسته به برند، نوع باتری و تعداد دکتورهای قابل پشتیبانی هر زون متفاوت می باشد. کنترل پنل های ۴ مداری یکی از پر مصرف ترین کنترل پنل ها می باشد و اغلب ساختمان های کوچک از این کنترل پنل استفاده می کنند.

کنترل پنل ۴ زون متعارف

عوامل موثر بر قیمت مرکز کنترل اعلام حریق متعارف ۴ مداری

سیستم اعلام حریق متعارف به دلیل قیمت پایین تر از سیستم های آدرس پذیر در پروژه های کوچک، محبوبیت فراوانی دارد. قیمت مرکز کنترل اعلام حریق متعارف ۴ مداری پایین تر از مرکز کنترل های ۸، ۱۶ و ۳۲ مداری می باشد. این کنترل پنل برای پروژه های کوچک و ساختمان های ۴ طبقه مناسب است.

قیمت مرکز کنترل اعلام حریق متعارف ۴ مداری بسته به برند، نوع باتری و تعداد دتکتورهای قابل نصب در هر زون متفاوت است. یکی از مهم ترین فاکتورهای موثر بر قیمت مرکز کنترل اعلان حریق ۴ زون ، تعداد دکتورهای قابل پشتیبانی هر زون می باشد. همانطور که می دانید، هر زون قابلیت پشتیانی از تعداد محدودی دتکتور را دارد.

مرکز کنترل اعلام حریق ایرانی قیمت پایین تری از کنترل پنل های خارجی دارند و پروژه هایی که بودجه محدودی برای نصب سیستم اعلام حریق دارند، می توانند از پنل های ایرانی استفاده نمایند. همچنین نوع باتری و زمان پشتیبانی آن نیز بر قیمت مرکز کنترل اعلام حریق متعارف ۴ مداری تاثیر دارد.

برای مثال کنترل آریاک ۴ مداری قابلیت پشتیبانی از ۲۰ دتکتور در هر زون را دارد. بنابراین اگر تعداد دتکتورهای مورد نیاز در هر زون بیش از ۲۰ عدد باشد، باید از یک کنترل پنل دیگر استفاده نمایید. هرچه تعداد دتکتورهای قابل پشتیبانی هر زون بیشتر باشد، قیمت مرکز کنترل اعلام حریق متعارف ۴ مداری نیز افزایش خواهد یافت.

مرکز کنترل اعلام حریق ۴ زون

خرید مرکز کنترل اعلام حریق متعارف ۴ مداری

با اینکه قیمت مرکز کنترل اعلام حریق متعارف ۴ مداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، باید به مواردی چون خدمات پس از فروش، گارانتی و گواهی های مرکز کنترل نیز توجه داشته باشید.

گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب مرکز کنترل اعلام حریق متعارف، اهمیت فراوانی دارد. بنابراین در کنار توجه به قیمت مرکز کنترل اعلام حریق متعارف ۴ مداری به گارانتی و نوع خدمات پس از فروش آن نیز توجه داشته باشید. اگر مرکز کنترل فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش باشد، در صورت خرابی دستگاه با هزینه های هنگفتی روبرو خواهید شد. همچنین ممکن است به دلیل عدم وجود قطعات در بازار، در امر تعمیر دستگاه با مشکلات فراوانی روبرو شوید.

به دلیل اهمیت ویژه سیستم اعلام حریق در حفظ و حراست از سلامتی ساختمان و ساکنین آن، این سیستم ها باید تاییدیه های لازم از سازمان آتش نشانی را داشته باشند. برخی از سیستم های اعلام حریق فاقد گواهی از سازمان آتش نشانی می باشند. در صورت استفاده از اعلام حریق فاقد تاییدیه آتش نشانی، پایان کار برای ساختمان صادر نخواهد شد. بنابراین حتما پیش از خریداری مرکز کنترل اعلام حریق از قرار داشتن آن در وندور لیست آتش نشانی اطمینان حاصل نمایید.

برای مطالعه بیشتر:

سامانه اعلام حریق

سیستم ضد حریق

سیستم هشدار حریق

سامانه اعلام حریق

سیستم ضد حریق

سیستم هشدار حریق

دستگاه اعلام حریق

شرکت اعلام حریق

آخرین عناوین

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

10 ساعت پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

11 ساعت پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

17 ساعت پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

1 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

1 روز پیش

آیا هبلکس برای دیوار سوله استفاده می شود؟

هبلکس به عنوان یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی سبک و مقاوم امروزه مورد توجه…

1 روز پیش