استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت سقف متحرک

قیمت سقف متحرک استخر
قیمت سقف متحرک

سقف متحرک به سقفی گفته می شود که قابلیت باز و بسته شدن داشته و در انواع پارچه ای، شیشه ای، پلی کربنات و آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرد. سقف متحرک با توجه به محل اجرا به انواع مختلفی همچون سقف متحرک استخر ، سقف متحرک پاسیو ، سقف متحرک حیاط خلوت و … دسته بندی می شود. همچنین از نظر سیستم حرکتی، به انواع دستی برقی و اتوماتیک تقسیم بندی می گردد. قیمت سقف متحرک با توجه به متریال مصرفی در ساخت آن، سیستم حرکتی، متراژ کار، دستمزد نصاب، کیفیت و برند موتور (در نوع برقی و اتومات) متفاوت است.

قیمت سقف های متحرک
قیمت سقف های متحرک

لیست شرکت های مجری سقف متحرک

به طور کلی، از نظر جنس مصالح مصرفی در اجرا، قیمت سقف متحرک پارچه ای ارزان تر از سایر انواع می باشد. از نظر سیستم حرکتی نیز، قیمت سقف متحرک برقی اتومات که با توجه به تغییرات آب و هوایی به طور هوشمند باز و بسته می شود، گرانتر از دو نوع دیگر است.

در این مطلب به معرفی بهترین شرکت های فعال در زمینه اجرای سقف متحرک پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هریک از این شرکت ها برای اطلاع از قیمت سقف متحرک و اطمینان از تخصص آنها ارائه شده است.

قیمت سقف متحرک

قیمت سقف متحرک استخر

۱- شرکت سورن سازه (ژانوس) از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با سورن سازه (ژانوس) و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سورن سازه و اطلاع از قیمت سقف متحرک
هزینه سقف متحرک استخری
هزینه سقف متحرک استخری

۲- شرکت سارین پوش از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با سارین پوش و اطلاع از هزینه اجرای سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سارین پوش و اطلاع از هزینه نصب سقف متحرک

۳- شرکت سایبان گستر داتیس (آلباتروس) از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای سقف متحرک و نصب دیوار کرکره ای می باشد. برای تماس با سایبان گستر داتیس (آلباتروس) و اطلاع از قیمت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سایبان گستر داتیس و اطلاع از قیمت سقف متحرک
قیمت سقف متحرک شیشه ای

قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

۴- شرکت ساینا از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با ساینا و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ساینا و اطلاع از هزینه نصب سقف متحرک

۵- شرکت پوشش کار تهران از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک است. برای تماس با پوشش کار تهران و اطلاع از هزینه اجرای سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پوشش کار تهران و اطلاع از قیمت سقف متحرک

قیمت سقف متحرک برقی

۶- شرکت پیراژ پویا از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با پیراژ پویا و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پیراژ پویا و اطلاع از هزینه نصب سقف متحرک
قیمت سقف جمع شونده

۷- شرکت سایه سازان مهر گستر از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب دیوار کرکره ای می باشد. برای تماس با سایه سازان مهر گستر و اطلاع از قیمت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سایه سازان مهر گستر و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک

۸- شرکت ماهوت از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با ماهوت و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ماهوت و اطلاع از هزینه نصب سقف متحرک

قیمت سقف متحرک شیشه ای

۹- شرکت سازه های پارچه ای دیبا از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با سازه های پارچه ای دیبا و اطلاع از قیمت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سازه‌های پارچه‌ای دیبا و اطلاع از قیمت سقف متحرک
قیمت سقف پاسیو متحرک

۱۰- شرکت دیدگاهان غرب از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل پرده برقی می باشد. برای تماس با دیدگاهان غرب و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با دیدگاهان غرب و اطلاع از هزینه نصب سقف متحرک

۱۱- شرکت ایران سایبان از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با ایران سایبان و اطلاع از قیمت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایران سایبان و اطلاع از قیمت سقف متحرک

۱۲- شرکت سایبان ایران از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل پرده برقی می باشد. برای تماس با سایبان ایران و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سایبان ایران و اطلاع از هزینه نصب سقف متحرک
قیمت سقف متحرک استخر

قیمت سقف متحرک پارچه ای

۱۳- شرکت سایبان ساوا از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل پرده برقی می باشد. برای تماس با سایبان ساوا و اطلاع از قیمت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سایبان ساوا و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک

۱۴- شرکت ایران سایه از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل اجرای سقف متحرک و پرده برقی می باشد. برای تماس با ایران سایه و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایران سایه و اطلاع از هزینه نصب سقف متحرک

۱۵- شرکت سایه سازان کوروش از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. سایر خدمات این شرکت شامل نصب دیوار کرکره ای می باشد. برای تماس با سایه سازان کوروش و اطلاع از قیمت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سایه سازان کوروش و اطلاع از قیمت سقف متحرک
سقف متحرک حیاط

قیمت سقف متحرک پاسیو

۱۶- شرکت قائم صنعت سپاهان از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با قائم صنعت سپاهان و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با قائم صنعت سپاهان و اطلاع از هزینه نصب سقف متحرک

۱۷- شرکت بام تک از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با بام تک و اطلاع از قیمت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با بام تک و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک

۱۸- شرکت سقف متحرک ایران بام از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با سقف متحرک ایران بام و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سقف متحرک ایران بام و اطلاع از هزینه نصب سقف متحرک
سقف متحرک شیشه ای

۱۹- شرکت بنا نقش از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با بنا نقش و اطلاع از قیمت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با بنا نقش و اطلاع از قیمت سقف متحرک
قیمت سقف متحرک حیاط خلوت
قیمت سقف متحرک حیاط خلوت

قیمت نصب سقف متحرک

۲۰- شرکت پادنا از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با پادنا و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پادنا و اطلاع از هزینه نصب سقف متحرک

۲۱- شرکت گروه تیوان از بهترین شرکت های مجری سقف متحرک در تهران است. برای تماس با گروه تیوان و اطلاع از قیمت سقف متحرک بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گرون تیوان و اطلاع از هزینه ساخت سقف متحرک

خرید جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ نظر

  1. سلام قیمت بین سقف متحرک شیشه ای و سقف متحرک پارچه ای نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم میشه راهنمایی بگیرم قبلش چون نمی خوام بعدا پشیمون بشم؟!

  2. قیمت نهایی سقف متحرک از روی چه چیزایی مشخص میشه؟

  3. قیمت سقف متحرک پاسیو الان چقدره ؟؟؟!