استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

سایه بان برقی

سایبون برقی
سایبان برقی

هدف از اجرای سایه بان برقی ، نصب پوششی است که از آن به عنوان محافظ در برابر تابش آفتاب، بارش باران و برف و در کل شرایط اقلیمی استفاده می شود. اجرای سایه بان برقی هم در فضای داخلی ساختمان و هم در محوطه امکان پذیر است. نصب سایبان برقی به عنوان یک المان هنری و معماری نیز تلقی شده و اجرای آن ها پتانسیل زیادی برای فرم دهی، انواع نورپردازی ها و … دارد. با دقت کافی در نوع طراحی می توان جلوه زیبا و مدرنی را با کمک نصب سایه بان به محیط داد.

نصب سایبان برقی امکان تغییر خودکار سایبان بر اساس جهت نور را فراهم می کند. به علاوه لازم نیست هربار برای باز و بسته کردن سایبان فرآیند دستی طی شود و صرفا با کلیک ریموت مخصوص سایبان ها تنظیم می شوند.

خرید سایه بان برقی

بارانگیر و سایبان به منظور جلوگیری از ورود آب باران و برف و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید، در بالای درب و پنجره نصب می گردد. برای هدایت آب به سمت پایین، بارانگیر به صورت قوسی و یا شیب دار ساخته می شود. سایبان به دو صورت ثابت و متحرک قابل اجرا می باشد. بارانگیر ثابت ، با یک چارچوب به دیوار متصل شده و عمر مفید بالایی دارد. بارانگیر متحرک قابلیت باز و بسته شدن داشته و نسبت به بارانگیرهای ثابت ، نیاز به توجه و نگهداری بیشتری دارد. از این رو قیمت سایبان برقی بالاتر از نوع دستی آن است. از دیگر عواملی که بر قیمت سایبان برقی تاثیرگذار است، سبک طراحی آن (قوس دار، گنبدی، صاف و …) و نیز نوع و کیفیت متریال مصرفی در ساخت آن می باشد.

از آنجایی که بارانگیر وزن کمی دارد، بار اضافی چندانی به سازه وارد نمی کند. نصب بارانگیر آسان و راحت بوده و در رنگ و طرح های متنوعی قابل اجرا می باشد. در ادامه به معرفی بهترین شرکت های مجری بارانگیر و سایبان پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور اطلاع از قیمت سایبان برقی و موتور سایبان برقی و نیز اطمینان از کیفیت اجرا، ارائه شده است.

لیست شرکت های مجری سایه بان برقی

۱- شرکت پوشش ساز مجری سایبان برقی در تهران می باشد. برای تماس با پوشش ساز و اطلاع از قیمت سایبان برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت پوشش ساز مجری سایبون برقی

۲- شرکت سایه روشن مجری بارانگیر و سایبان در تهران می باشد. برای تماس با سایه روشن و اطلاع از قیمت سایه بان برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سایه روشن مجری سایبان برقی

۳- شرکت پوشش سقف مجری بارانگیر و سایبان در تهران می باشد. برای تماس با پوشش سقف و اطلاع از قیمت سایه بان برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت پوشش سقف مجری سایه بان برقی
شرکت های مجری بارانگیر

۴- شرکت پارسیان غرب مهر مجری بارانگیر و سایبانبرق در تهران می باشد. برای تماس با پارسیان غرب مهر و اطلاع از قیمت سایه بان برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پارسیان غرب مهر مجری سایبان برقی

۵- شرکت گروه صنعتی آفتاب مجری بارانگیر و سایبان در تهران می باشد. برای تماس با گروه صنعتی آفتاب و اطلاع از قیمت سایبان برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه صنعتی آفتاب مجری سایبان برقی

لیست شرکت های سایبان برقی

وُید (Void) به فضای خالی که غالبا در میانه فضا است، گفته می شود. در واقع وید نوعی بازشو است که در سقف طبقات مختلف ایجاد شده و موجب دلبازتر به نظر رسیدن محیط می گردد. همچنین سبب تامین نور محیط می شود. در آخرین طبقه، وید با اجرای سقف و پوشش وید بسته می شود. به منظور پوشش وید غالبا از نورگیرهای حبابی و یا ورق های پلی کربنات استفاده می کنند. نوردهی سقف های پلی کربنات بیشتر از نورگیرهای حبابی می باشد.

سایبانبرقی

در ادامه به معرفی معتبرترین شرکت های مجری سایه بان برقی و فروش سایبان برقی پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور اطلاع از هزینه اجرای سایه بان برقی و سایبان برقی قیمت ارائه شده است.

۱- شرکت نورگیر سازان تهران مجری پوشش وید در تهران است. برای تماس با نورگیر سازان تهران و اطلاع از هزینه اجرای سایبان برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت نورگیر سازان تهران

۲- شرکت سایه روشن مجری پوشش وید در تهران است. برای تماس با سایه روشن و اطلاع از هزینه اجرای سایه بان برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شرکت سایه روشن مجری سایبان برقی

قیمت سایبان برقی

۳- شرکت آسیا نورگیر مجری پوشش وید در تهران است. برای تماس با آسیا نورگیر و اطلاع از هزینه اجرای سایه بان برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرکت آسیا نورگیر مجری سایبان برقی
سایبان برقی قیمت

سایبان برقی تراس

۴- شرکت پوشش پاسیو مجری پوشش وید در تهران است. برای تماس با پوشش پاسیو و اطلاع از هزینه اجرای سایه بان برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرکت پوشش پاسیو

۵- شرکت پوشش کار تهران مجری پوشش وید در تهران است. برای تماس با پوشش کار تهران و اطلاع از هزینه اجرای سایه بان برقی و استعلام قیمت سایبون برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرکت پوشش کار تهران مجری سایبان برقی

برای مطالعه بیشتر:

سایبان ارزان قیمت

نصب سایبان در و پنجره

خرید جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.62 ( 4 نظر)

۳ نظر

  1. برای نـصب بارانگیر در مهد کودک میخواستم راهنمایی بخوام . سایبان یا بارانگیر طوری هست که بشه بعضی اوقات جمعش کرد و بشه کل فضای حیاط یا بخش بزرگیش رو بپوشونه ؟

  2. قیمت نصب سایبان و بارانگیر برای پنجره آشپزخانه و روی بالکن چقدر در میاد حدودا چون از بالکن برای خشک کردن میوه استفاده میکنم و یه جورایی شغلم به حساب میاد به عنوان یه کار خانگی ولی مشکلی که دارم با فصل های سرد سال که بارندگی درش زیاده ، اینکه مدام باید این میوه ها رو جمع کنم که بارون بهشون نخوره، چون خشک کردن میوه های زمستانی هم برام مهمه و حتی بیشتر از این تیپ میوه ها لازم دارم و حتما این کار باید در هوای آزاد صورت بگیره که میوه ها کپک نزنه میخوام بارانگیر برای بالکن نصب کنم بالکن بزرگه و کاری که میخوام واقعا کیفیتش برام مهمه چون روی مسئله درآمدم تاثیر مستقیم داره پس لطفا یه مجری کار خیلی خوب بهم معرفی کنید!

  3. لیست قیمت سایبان و بارانگیر هر شرکت رو هم به مطالب وب اضافه کنید.