خانه پیش ساخته بتنی

خانه پیش ساخته بتنی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

لیست قیمت خانه پیش ساخته بتنی به دو فاکتور اصلی مصالح و نیروی کار بستگی دارد. قیمت خانه های پیش ساخته بتنی به متراژ، قیمت متریال اولیه و پیچیدگی طرح وابسته است. قیمت خانه پیش ساخته بتنی در نیمه اول ۱۴۰۳ به طور میانگین ۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان به ازای هر متر مربع است. انواع ساختمان های پیش ساخته بتنی مانند خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس ، ویلاهای پیش ساخته بتنی و ... در عمران مدرن ارائه می شوند. لیست قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری بتنی ، 100، 50 و 60 متری بروز و آنلاین ارائه می گردد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

خانه پیش ساخته بتنی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

خانه پیش ساخته بتنی

استفاده از خانه پیش ساخته بتنی ایده‌ی تازه‌ای نیست. سال‌ها است شیوه‌های متعددی برای ساخت سازه پیش ساخته بتنی آزمون و خطا شده و تا به امروز پیشنهادات متنوعی نیز برای ساخت خانه بتنی پیش ساخته ارائه شده اما واقعیت این است که مشتریان در اغلب نقاط جهان هنوز نمی توانند به سیستم ساختمانهای پیش ساخته بتنی اعتماد کنند. برای جلب اعتماد بیشتر لازم است تا تحقیقات دقیق‌ تر و جزئی‌ تری در زمینه ساخت خانه پیش ساخته بتنی مانند ویلا پیش ساخته بتنی ، خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس و … انجام شود و نتایج به زبان ساده در اختیار عموم قرار گیرد. 

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته بتنی

 

یکی از چالش های مهم ساختمان های پیش ساخته بتنی ، بحث اتصالات است که در سال‌های اخیر پیشرفت‌ های بسیار زیادی در این زمینه رخ داده است. می توان ادعا کرد این روزها با توجه به بالا رفتن دستمزد نیروی کار، کمبود منابع تامین مصالح و بالا رفتن استانداردهای ساخت و ساز ، بدون شک قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری بتنی یا متراژ های دیگر در مقایسه با سیستم‌های قدیمی‌ تر ارزان تر تمام می‌ شود و در سال‌های آینده چاره‌ای جز جایگزینی این ویلاهای پیش ساخته بتنی به جای سیستم‌ های قدیمی وجود نخواهد داشت. 

 

قیمت ساختمان پیش ساخته بتنی

سیستم خانه های پیش ساخته بتنی مبتنی بر قطعات مدولار مسلح بتنی است. قطعات مدولار با کمک اتصالات مختلف در یک تا دو طبقه طراحی می شود. اجزای هریک از قطعات بتنی که که تشکیل خانه پیش ساخته بتنی می دهند، شامل رایزر عبور آب باران، حفره های لوله های آب سرد و گرم، محل عبور لوله های شوفاژ، رایزر عبور لوله های فاضلاب و حفره های عبور سیم های برق و تاسیسات الکتریکی می باشند. در ادامه اجزا و اتصالات به صورت مفصل معرفی می شوند. قیمت خانه های پیش ساخته بتنی به دلیل نوسانات قیمت مصالح و تنوع دستمزد پیمانکاران و تولید کنندگان بسیار متغیر است. قیمت خانه پیش ساخته بتنی در نیمه اول ۱۴۰۳ به طور میانگین ۷,۸۰۰,۰۰۰ تومان به ازای هر متر مربع است. قیمت ارائه شده شامل فونداسیون، سقف، کف و دیوارها است. برای اطلاع از لیست قیمت خانه پیش ساخته بتنی به صورت بروز می توانید با همکاران ما در عمران مدرن مشورت کنید.  

 

خانه پیش ساخته بتنی
ویلا پیش ساخته بتنی

 

قیمت ساختمان پیش ساخته بتنی به عواملی همچون متراژ، نوع نقشه، پیچیدگی های سازه در مراحل طراحی و تولید آن، بستگی دارد. به عنوان مثال برای ساخت خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس نسبت به نوع معمولی به بودجه بیشتری نیاز است. دو فاکتور اصلی در ساخت خانه تامین مصالح و نیروی کار است. خانه پیش ساخت بتنی تعداد نیروی کار کمتری دارد. بر این اساس کشور آمریکا در استفاده از خانه‌ پیش ساخته بتنی پیشتاز است. حدود ۳۰ سال است که از ایده خانه هاي پيش ساخته بتني در این کشور استقبال می‌شود. دلیل این استقبال گران بودن نیروی کار در آمریکا است.

 

خانه پیش ساخته بتنی
قطعات خانه پیش ساخته بتنی به تفکیک

 

قیمت خانه های پیش ساخته دائمی

قیمت خانه های پیش ساخته بتنی به این موضوع که خانه به صورت سفت کاری یا نازک کاری تحویل مشتری داده شود متغیر می باشد. قیمت خانه های پیش ساخته دائمی با نازک کاری در مقایسه با سفت کاری آن گران تر است. البته پیشنهاد می گردد که برای پروژه های دور از محل کارخانه، خرید ساختمان پیش ساخته بتنی به صورت سفت کاری انجام شود. در واقع بهتر است که در این حالت از نیروهای بومی برای انجام نازک کاری ساختمان پیش ساخته بتنی استفاده شود.

 

قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری

توسعه ساخت و ساز و کمبود نیروی کارگر ساختمانی ماهر معمولا شرایط را به نفع ایده های پیش ساخته می‌برد. در سال‌های اخیر کشورهای اروپایی نیز استقبال خوبی از خانه پیش ساخته بتنی داشتند. هر چه زمان بگذرد قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری بتنی ، 50 و 60 متری در مقایسه با سایر ایده‌ها ارزان تر تمام می‌شود. به همین دلیل است که کارشناسان ساخت خانه بتنی پیش ساخته پیش‌بینی می‌کنند که این ایده در سال‌های آینده طرفداران بیشتری پیدا می کند.

 

قیمت خانه پیش ساخته 50 متری‎‎

شاید بتوان ارزان ترین تیپ سازه های پیش ساخته را در میان انواعی جستجو کرد که متراژ کم دارند. خانه های پیش ساخته بتنی 50 متری معمولا به عنوان خانه باغ در کنار مزارع و خانه باغ‌ها ساخته می‌شود. یک دستشویی و حمام داشته و اغلب یک اتاق خواب داخل آن تعبیه شده است. آشپزخانه اوپن کوچک در فضای پذیرایی بسیار ساده و کاربردی است. این نوع خانه پیش ساخته بتنی برای اقامت یک تا دو نفر در نظر گرفته شده است. برای خانواده های کم جمعیت و خانه هایی که مالکان در آن اقامت دائمی ندارند، قیمت خانه پیش ساخته 50 متری مقرون بصرفه می باشد. 

 

قیمت خانه پیش ساخته ۱۰۰ متری

مشتریانی که به فکر اجرای خانه های بزرگ تر می باشند، به دنبال استعلام لیست قیمت خانه پیش ساخته ۱۰۰ متری هستند. بدیهی است که قیمت خانه پیش ساخته ۱۰۰ متری از قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری و یا قیمت خانه پیش ساخته 50 متری بیشتر است. البته این موضوع زمانی صادق است که از نظر سایر مشخصات همچون تعداد طبقات، پیچیدگی های طرح و … با هم مشابه باشند. در نگاه اول ممکن است لیست قیمت خانه پیش ساخته ۱۰۰ متری گران به نظر برسد، اما با توجه به تورم و سرعت اجرای این نوع از ساختمان پیش ساخته بتنی ، قیمت خانه پیش ساخته ۱۰۰ متری مقرون بصرفه می باشد.

 

لیست قیمت خانه پیش ساخته بتنی

لیست قیمت خانه پیش ساخته بتنی با روش تیلت آپ کاهش می‌ یابد. در این روش اعضای بتنی سازه به صورت پنل‌هایی مجزا به صورت قطعات بسیار بزرگ و یکپارچه ساخته می‌شود. دیوارها و ستون‌ها و تمامی اجزا در شکل قطعاتی بزرگ با نام پنل های تیلت آپ تولید خواهد شد. در گام بعدی تولید خانه پیش ساخته بتنی ، باید تمامی قطعات به وسیله ماشین آلات سنگین و جرثقیل به دقت در جای خود قرار بگیرند. چنین رویکردی به معنای افزایش سرعت چند برابری و کاهش قابل توجه نیروی انسانی است.

 

خانه پیش ساخته بتنی
حمل قطعات با کمک ماشین آلات سنگین

 

دقت در ساخت هر قطعه به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند و چالش‌ های ساخت سازه پیش ساخته به مراتب کمتر است. در صورتی که تیم ‎‌های عمرانی مهارت کافی برای اجرای پروژه‌ های تیلت آپ پیدا کنند، قطعا قیمت خانه های پیش ساخته بتنی با این روش ارزان تر تمام می‌شود.

 

خانه پیش ساخته بتنی
فونداسیون پیش ساخته خانه پیش ساخته بتنی

 

سال‌هاست که بتن بر اغلب پروژه‌ های ساخت و ساز در ایران سایه انداخته است. حجم تولید بالای سیمان و بتن در ایران باعث شده است تا دست سازندگان برای تامین مواد اولیه باز باشد. طی این مدت مهندسان کمتر به استفاده از سازه های پیش ساخت بتنی رغبت نشان دادند. بدون شک در سال‌های آینده، با بالا رفتن استانداردها و محدودیت‌های ایجاد شده، تمایل به استفاده از خانه پیش ساخته بتنی سبک دو چندان می‌شود. 

 

سازه بتنی پیش ساخته
سازه قطعات خانه های پیش ساخته

 

مشتریان به انواع سازه های پیش ساخته بتنی در ایران دسترسی دارند. به تازگی ایده ساختمان های پیش ساخته بتنی و روش های تیلت آپ محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. به همین دلیل سازندگان، تیپ‌های متنوع‌تری از انواع خانه‌های کوچک و بزرگ و چند طبقه ارائه دادند. لیست قیمت خانه پیش ساخته بتنی سبک بر اساس پیچیدگی طرح و متراژ متفاوت است. همچنین در تعیین قیمت جزئیاتی مانند سیستم‌های گرمایش و سرمایش و لوله کشی و متریال سقف و نما و جنس درب و پنجره‌ها و ارتفاع سازه و بسیاری از عوامل دیگر نقش مهمی ایفا می‌کنند. پس از انتخاب طرح مورد نظر برای استعلام قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری بتنی باید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. 

 

ویلا بتنی پیش ساخته
خانه های پیش ساخته

 

قیمت خانه پیش ساخته 60 متری بتنی

قیمت خانه پیش ساخته 60 متری بتنی به عوامل گوناگونی از جمله نوع اتصالات، طراحی داخلی، هزینه های اجرا و … بستگی دارد. برای اطلاع از لیست قیمت خانه پیش ساخته 60 متری بتنی می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید. هم چنین جزئیاتی هم چون دیتیل پنجره ها، اتصالات، متریال درب و پنجره ها، ارتفاع سازه و چیدمان داخلی در تعیین قیمت خانه پیش ساخته 60 متری بتنی موثر خواهد بود.

 

ساختمان بتنی پیش ساخته
حمل و سرهم کردن خانه های پیش ساخته بتنی

 

ویلای پیش ساخته بتنی

ویلاهای پیش ساخته بتنی در زمان بسیار کوتاهی ساخته و نصب می‌شوند. در واقع بخش مهمی از اجزای خانه پیش ساخته بتنی توسط کارخانه‌ها از پیش تولید شده است به همین دلیل پس از سفارش زمان کوتاهی لازم است تا پروژه تکمیل و نصب شود. سرعت عمل در اجرای پوسته خارجی خانه بتنی پیش ساخته از ویژگی های مهم آن می باشد به صورتی که می توان اسکلت یک ساختمان دو طبقه ۲۰۰ متر مربعی را در دو روز بر پا نمود.

 

خانه پیش ساخته بتنی
ویلای دوبلکس پیش ساخته بتنی

 

قیمت ویلای پیش ساخته بتنی

قیمت ویلای پیش ساخته بتنی نیز مانند دیگر انواع ساختمان های پیش ساخته بتنی ، بر اساس نوع مصالح، نوسانات بازار و قیمت دستمزد کارگران تغییر می کند. ویلاهای پیش ساخته بتنی در انواع دوبلکس یا یک طبقه تولید می شود. از ویژگی های مهم ویلای پیش ساخته بتنی می توان به مقاومت بالای آن در برابر زلزله اشاره نمود. در ادامه به معرفی بیشتر خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس پرداخته می شود.

 

خانه پیش ساخته بتنی
کارخانه تولید قطعات خانه بتنی پیش ساخته

 

خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس

ساخت خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس از حساسیت و ظرافت بیشتری برخوردار است. این نوع ساختمان اماده نصب به صورت دو طبقه در کارگاه تولید می شود و اتصالات آن که از مهم ترین مراحل است در محل اجرا می گردد. خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس به دلیل متراژ بالا و زیبایی ظاهری که دارند، طرفداران زیادی داشته و طبعا قیمت ویلای پیش ساخته بتنی دوبلکس نیز از نوع معمولی بیشتر خواهد بود. طرح های ویلایی به دلیل امکان ایجاد تنوع در پلان های معماری و چیدمان قطعات، منحصر به فرد هستند.

 

خانه پیش ساخته بتنی
نمونه ای از پلان و پرسپکتیو خانه دوبلکس پیش ساخته

 

ساخت خانه پیش ساخته بتنی

برای ساخت هر نوع ساختمان پیش ساخته بتنی لازم است یک سری مراحل طی شوند. ویژگی مهم خانه پیش ساخته بتنی این است که سازه و ساختار ساختمان با یکدیگر یکی شده اند و قطعات مدولار سازه حتی پیش از اجرای اتصالات نیز در ذات خود پایدار هستند. در ادامه به بررسی این مراحل برای ساخت خانه پیش ساخته بتنی پرداخته می شود.

  • اولین گام در ساخت خانه پیش ساخته بتنی بازدید از محل پروژه و نقشه برداری است. در این مرحله با توجه به نیاز مشتری و آنالیز سایت، تعداد قطعات و متراژ مورد نظر تعیین شده و برای آماده سازی قطعات و قالب گیری آن ها آماده می شوند.

 

خانه پیش ساخته بتنی
قالب گیری قطعات

 

  • دومین گام در ساخت ساختمانهای پیش ساخته بتنی طراحی سازه بر اساس نیاز مشتری می باشد. طراحی سازه می تواند شامل مرحله طراحی سه بعدی فضاهای داخلی، چینش قطعات و … باشد. در ادامه تصاویری از طراحی سه بعدی فضاهای داخلی یک خانه پیش ساخته بتنی را مشاهده می نمایید.

 

خانه بتنی پیش ساخته
رندر داخلی از فضاهای خانه بتنی پیش ساخته

 

خانه بتنی پیش ساخته
رندر داخلی از خانه پیش ساخته بتنی با کاربری اداری

 

  • سومین گام در ساخت سازه پیش ساخته بتنی ساخت قطعات پیش ساخت تحت نظارت دقیق در کارخانه است. قطعات پیش ساخته خانه های بتنی پیش ساخته باید با دقت تمام و تحت نظارت دقیق و محاسبات پیشرفته ساخته شوند. اتصالات قطعات و ابعاد آن ها نیز در این مرحله از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در بخش های بعدی به طور مفصل به بررسی روند تولید قطعات پیش ساخته در کارخانه پرداخته شده است.

 

خانه پیش ساخته بتنی
قطعات بتنی با ابعاد گوناگون

 

  • چهارمین گام مرحله اجرا می باشد. در مرحله اجرا و نصب جزئیات و موارد مهمی باید رعایت شوند که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته می شود.
  • پنجمین گام آماده سازی بستر است. در این مرحله فونداسیون های پیش ساخته با محاسبات دقیق شیب زمین و تراز کردن مگر نصب و اجرا می شوند.

 

سازه بتنی پیش ساخته
آماده سازی بستر برای فونداسیون پیش ساخته

 

  • ششمین مرحله نصب فونداسیون های پیش ساخته بوده که به صورت عرضی و طولی در محل نصب می شوند. نقشه فونداسیون ها از قبل تهیه شده است.

 

سازه بتنی پیش ساخته
نصب فونداسیون ها

 

اتصالات فونداسیون سازه بتنی پیش ساخته با کمک بولت و مهره انجام می شود.

 

خانه پیش ساخته بتنی

 

  • هفتمین گام در ساخت خانه بتنی پیش ساخته انجام محاسبات مربوط به بارگیری و تخلیه بار تا محل پروژه می باشد. تخلیه بار در محل پروژه معمولا با تریلی ها و ماشین های سنگین حمل و نقل صورت می گیرد.

 

خانه پیش ساخته بتنی
جابجایی قطعات خانه پیش ساخته

 

نوارهای درزگیر، نوارهای لاستیکی هستند که در نقش هوابند بوده و دورتا دور قطعه را در بر می گیرند. نصب این نوار ها به جهت بالابردن کیفیت قطعات امری ضروری می باشد.

 

خانه پیش ساخته بتنی
نوارهای درزگیر قطعات پیش ساخته

 

  • هشتمین گام در ساخت ساختمان پیش ساخته بتنی نصب و اجرای تاسیسات مکانیکی و الکتریکی است. سوراخ های لوبیایی در کف و دیواره ها تعبیه شده است که سیم های تاسیسات برق و لوله ها از آن ها عبور می کنند.

 

خانه پیش ساخته بتنی
جایگاه های از پیش تعبیه شده درون قطعات

 

حفره ها و جایگاه هایی که از پیش درون قطعات پیش بینی شده اند، می توانند اجرای انواع تاسیسات را پشتیبانی کرده و به این ترتیب دیگر نیازی به تخریب پس از ساخت به جهت اجرای تاسیسات نخواهد بود.

 

خانه پیش ساخته بتنی
اجرای تاسیسات مکانیکی خانه های پیش ساخته

 

نمونه ای از تاسیسات اجرا شده در کف سازه بتنی پیش ساخته را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

 

خانه پیش ساخته بتنی
تاسیسات کف

 

  • نهمین گام در ساخت ساختمان پیش ساخته بتنی شامل نازک کاری بوده که آخرین مرحله آن گچکاری دیوار های خارجی و کفسازی و … می باشد.

 

خانه پیش ساخته بتنی
کفسازی خانه بتنی پیش ساخته

 

 کناف کاری روی دیواره های سازه بتنی پیش ساخته نیز در همین مرحله صورت می گیرد.

 

ویلا بتنی پیش ساخته
کناف کاری روی دیوار ها

 

  • دهمین مرحله یا آخرین گام ساخت نما است. نماکاری برای خانه های پیش ساخته بتنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا در زیبایی و جذابیت ظاهری بنا تاثیر به سزایی دارد. در این مرحله برای نرمه کشی از پودر های مخصوصی استفاده می کنند.

 

سازه بتنی پیش ساخته
نماسازی خانه بتنی پیش ساخته

 

شیب بندی بام سازه بتنی پیش ساخته نیز نباید فراموش شود. ایزوگام و شیب بندی نیز گام مهمی است که در انتهای پروژه برای هدایت آب و عایق بندی صورت می گیرد. 

 

عایق بندی بام خانه بتنی پیش ساخته

 

کاربرد ساختمان پیش ساخته بتنی

سیستم پیش ساخته بتنی برای کاربری های مختلفی مانند مسکونی، خدماتی، تفریحی و … می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. نکته ای که در ساخت خانه های پیش ساخته بتنی باید مورد توجه قرار بگیرد این است که قطعات پیش ساخته به تعداد بالا در کارخانه‌ها تولید می ‎شوند. در نتیجه استانداردهای دقیقی برای ساخت‌ سازه بتنی پیش ساخته در نظر گرفته می‌شود و ضریب خطا به حداقل ممکن می رسد. استفاده از سیستم‌ پیش ساخته بتنی به سازنده این امکان را می‌دهد که در هر شرایط آب و هوایی در کوتاه‌ ترین زمان ممکن ، خانه پیش ساخته بتنی مورد نیاز خود را بر پا کند.

 

خانه پیش ساخته بتنی
کاربری های مختلف ساختمان بتنی پیش ساخته

 

  • ویلایی: از جمله کاربرد های قطعات پیش ساخته بتنی استفاده از آن ها در ساخت ویلا ها می باشد. امکان ساخت انواع پلان ها با تنوع بالا و فضاسازی های جذاب به کمک این قطعات امکان پذیر است، به همین جهت ویلاهای پیش ساخته بتنی از محبوببیت بالایی برخوردار می باشند.

 

ویلا بتنی پیش ساخته
ویلاهای پیش ساخته بتنی متنوع

 

  • آپارتمانی : یکی دیگر از کاربرد های خانه های پیش ساخته بتنی در ساخت آپارتمان ها و یا شهرک های کوچک است.

 

خانه پیش ساخته بتنی
شهرک هایی با خانه های بتنی پیش ساخته

 

  • اسکان موقت : نصب سریع، حمل آسان و مقاومت بالا از جمله ویژگی هایی می باشد که خانه های پیش ساخته بتنی را تبدیل به گزینه مناسبی برای اسکان موقت می سازد. خانه های ۳۵ تا ۵۰ متری اسکان موقت با دارا بودن فضاهای آشپزخانه، پذیرایی، اتاق های خواب و … گزینه بسیار مناسبی هستند. این قطعات با کمک تریلی به مناطق آسیب دیده در کوتاه ترین زمان ممکن انتقال داده شده و به سرعت برپا می شوند. این قطعات پس از استفاده می توانند جمع آوری شده و در مکان دیگری به صورت مجدد مورد استفاده قرار بگیرند.

 

ساختمان بتنی پیش ساخته
نمونه ای از پلان خانه اسکان موقت

 

  • تجهیز کارگاهی یا اداری : از دیگر کاربرد های این قطعات ساخت طرح های تجهیز کارگاهی است. این تاسیسات می توانند بعد از استفاده و اتمام پروژه جمع آوری شده و در صورت نیاز دوباره مورد بهره برداری قرار بگیرند.

 

ساختمان بتنی پیش ساخته
اتاق های تجهیز کارگاهی پروژه های ساختمانی

 

مراحل ساخت قطعات ساختمان های پیش ساخته بتنی

قطعات بتنی مورد استفاده در ساخت خانه پیش ساخته بتنی در گام اول باید ساخت و پرداخته شود. سپس به محل پروژه منتقل و در محل مونتاژ و نصب شود. این قطعات بتنی مدولار به صورت مسلح و شامل رایزر عبور آب باران، حفره هایی برای عبور لوله های تاسیسات و … است. مقاومت این محصول در برابر زلزله تضمین شده بوده و از لحاظ زمان اجرا بسیار به صرفه است. 

 

سازه بتنی پیش ساخته
دیتیل های قطعات پیش ساخته بتنی

 

  • قالب گیری بتن Casting : قطعات پیش ساخته بتنی با ترکیب اختلاط کنترل شده در قالب‌هایی به شکل و اندازه مورد نیاز ریخته می‌شود. از ویبراتور برای از بتن بردن حفرات داخل بتن استفاده می‌شود تا فضای خالی داخل بتن را از بین ببرد.

 

سازه بتنی پیش ساخته
سازه مسلح قطعات پیش ساخته

 

  • عمل آوری بتن Curing : کیورینگ یا عمل آوری بتن قطعات پیش ساخته سازه بتنی پس از مرحله قالب گیری انجام می‌شود. اجزای داخل قالب خارج شده و به مخازن کیورینگ منتقل می‎شود. در این مرحله عمل آوری بتن به طور کامل انجام خواهد شد.
  • انتقال تا محل پروژه : پس از اتمام مرحله عمل آوری کامل بتن ، کامیون‌ها و تریلی‌ها برای انتقال قطعات به محل پروژه آماده هستند. برای این کار به نیرو کارگر ماهر و جرثقیل نیاز است.
  • نصب و مونتاژ : این مرحله از ساخت خانه پیش ساخته بتنی باید با نظارت دقیق مهندسان انجام شود. همه‌چیز دقیق طبق برنامه پیش رود در صورت بروز اختلال ، باید جزئیات ثبت و محاسبات مرتبط با تغییرات مجددا اعمال شود.

 

ساختمان بتنی پیش ساخته
انواع اتصالات قطعات

 

خرید خانه پیش ساخته بتنی 

برای خرید خانه پیش ساخته بتنی می توانید به کارگاه ها و کارخانه های تولید فرآورده های بتنی مراجعه و از آن ها ساختمان پیش ساخته مورد نظرتان را خریداری کنید و یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و ویلا پیش ساخته بتنی را در محل تحویل بگیرید. هم چنین می توانید در طراحی نقشه و ابعاد آن، مانند ارتفاع سقف خانه پیش ساخته بتنی ، تعداد اتاق خواب ها، فرم کلی خانه و … نظر دهید تا در خرید خانه پیش ساخته بتنی بیشترین رضایت را داشته باشید.

 

اجزای خانه های بتنی پیش ساخته

هر خانه بتنی پیش ساخته ای از اجزای مختلفی تشکیل شده است مانند کف، دیواره ها، سقف و … که هر کدام به شیوه ای مختلف تولید شده و اتصالات گوناگونی دارند. در ادامه با توضیحات دیوار خانه پیش ساخته بتنی آشنا می شوید.

 

سازه پیش ساخته بتنی

سازه پیش ساخته بتنی در واقع روشی از ساختمان سازی است که شامل مونتاژ اجزای یک سازه در محل کارگاه و حمل مجموعه کامل سازه تا سایتی که قرار است سازه نصب شود و در نهایت مونتاژ و کنترل کیفیت خواهد بود.

 

خانه پیش ساخته بتنی
فونداسیون خانه پیش ساخته بتنی

 

سازنده باید ترکیبی از طراحی دقیق و تجهیزات مدرن و کارایی بالا و روش‌های تولید کنترل شده و با کیفیت را در خدمت گیرد تا دو مرحله اساسی ساخت قطعات و نصب آن در موقعیت مکانی دیگر با موفقیت انجام شود و در نهایت خانه پیش ساخته بتنی تکمیل گردد.

 

دیوارهای ساختمان پیش ساخته بتنی

دیوارهای خانه پیش ساخته بتنی به صورت کاملا پیش ساخت از قطعات ۶ متری تهیه شده است. جانمایی درب و پنجره از پیش روی این دیوارها انجام می شود. کیفیت بتن و استحکام دیوارها به مراتب از دیوارهایی که به صورت درجا اجرا می‌شود بالاتر است.

 

خانه پیش ساخته بتنی
جابجایی دیوارهای ساختمان پیش ساخته

 

در این مرحله درب و پنجره یو پی وی سی بر روی فریم انتظار خود نصب می شوند.

 

خانه پیش ساخته بتنی
نصب قاب پنجره به روی دیوار های خانه پیش ساخته

 

اتصالات ساختمانهای پیش ساخته بتنی

در بخش‌های قبلی تلاش شد که در هر کدام از سیستم‌های ساخت خانه پیش ساخته بتنی نقاط آسیب پذیری اتصالات در نظر گرفته شود. در این بخش قصد داریم سه دسته بندی اصلی در مورد اتصالات خانه های پیش ساخته بتنی را مرور کنیم. به طور کلی سه شیوه دسته بندی برای اتصالات وجود دارد.

 

خانه پیش ساخته بتنی
حمل قطعات تا محل پروژه

 

۱-  تقسیم بندی از نظر پیوستگی میان اجزا شامل:

  • اتصالات تر در ساخت خانه پیش ساخته بتنی : در این شیوه اتصالات از بتن کمک گرفته می‌شود. میان میلگردها ( قیمت هر شاخه میلگرد ۱۶ ) با بتن پر میشود تا اتصال با پیوستگی بیشتری انجام شود و عملکرد لرزه ای مناسب تری داشته باشد.
  • اتصالات خشک در ساخت خانه بتنی پیش ساخته : منظور از اتصالات خشک سازه های پیش ساخته بتنی در واقع همان جوشکاری و پیچ است.

 

اتصالات فونداسیون

 

۲- از نظر درجه گیرداری سه دسته کلی برای اتصالات میتوان در نظر گرفت:

  • اتصالات صلب خانه های پیش ساخته بتنی : مقاوم در برابر بار جانبی و قائم
  • اتصالات ساده خانه پیش ساخته بتنی : از اتصالات ساده نباید مقاومت چندانی را در برابر دوران تیر و ستون انتظار داشت. این اتصالات تنها توانایی انتقال نیروهای برش و محوری را خواهند داشت. اگر در قاب ها از اتصال ساده استفاده شود تنها برای بار ثقلی مورد استفاده قرار میگیرد.
  • اتصالات نیمه گیردار سازه های پیش ساخته ی بتنی : در این اتصالات میزان لنگر انتقالی کاهش خواهد داشت. برخلاف اتصالات صلب، دوران تیر و ستون در محل اتصال یکسان نیست. در آرماتورها یا وصله‌ها و مهاربندهای کششی ممکن است گسیختگی اتفاق بیفتند.

 

انواع خانه های پیش ساخته بتنی

ساختمانهای پیش ساخته بتنی انواع مختلفی دارند. در ادامه به معرفی موردی خانه بتنی پیش ساخته پرداخته می شود.

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته در مرحله اجرای قطعات

 

ویلا پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته در مرحله اجرای نما

 

خانه پیش ساخته بتنی ارزان قیمت

معمولا از چنین خانه هایی به عنوان ویلاهای کوچک مناسب استراحت خانواده استفاده می ‎شود.از نظر سیستم‌ های گرمایش و سرمایش نیز تفاوتی با خانه‌های معمولی ندارد. در نظر داشته باشید که دقت ساخت در خانه‌ پیش ساخته بتنی بسیار بالاست و دیوارها و پنجره‌ ها عایق مناسبی دارند و به راحتی فضای داخل خانه گرم و سرد می‎ شود. قیمت خانه پیش ساخته 50 متری‎‎ معمولا ارزان است. البته باید توجه داشته باشید که هزینه جزئیاتی مانند سیستم سرمایش باید از طرف مشتری تامین شود.

 

خانه پیش ساخته بتنی
ویلای بتنی

 

اتاقک پیش ساخته بتنی

اگر در زمان کوتاهی نیاز به اتاق کوچکی دارید که در زمین مورد نظرتان بی دردسر و سریع ساخته شود و هر زمان که بخواهیم اجزای آن دمونتاژ شده و باز شود و امکان فروش داشته باشد، ایده اتاقک پیش ساخته بتنی یا کلبه پیش ساخته بتونی بسیار جذاب است. این اتاقک‌ ها به آسانی حمل و نصب می شوند.

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه های پیش ساخته بتنی

 

با توجه به توسعه سازه های پیش ساخته در چند سال گذشته می‌توان انتظار داشت که در سال‌های آینده بازار پررونقی از خرید و فروش خانه پیش ساخته بتنی دست دوم و حتی هر کدام از اجزای این سازه‌ها به وجود آیند. در مورد خرید خانه هاي پیش ساخته بتني محدودیت‌ هایی نیز وجود خواهد داشت. جانمایی سازه باید منطبق با محیط جدید باشد. دست شما برای هر گونه تغییر در ساختار سازه کاملا بسته است. انطباق لوله کشی و سیستم برق کشی و بسیاری از موارد دیگر از پیش باید در نظر گرفته شده باشد. باید دقت داشته باشید که حین دمونتاژ و جابجایی، اجزا آسیب نبیند و در صورت آسیب دیدگی ترمیم خانه بتنی پیش ساخته به درستی انجام شود.

 

خانه پیش ساخته بتنی دوبلکس عرضی

این خانه های پیش ساخته با فناوری های جدید و به روز و با کمک بهترین مصالح در اختیار خریداران قرار می گیرد. در ادامه تصاویری از پلان و پرسپکتیو این ساختمان ها آورده شده است.

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته ویلایی دوبلکس عرضی

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته دوبلکس عرضی

 

خانه پیش ساخته بتنی دوبلکس طولی

این خانه های پیش ساخته بر خلاف مدل عرضی، عمق بیشتری داشته و در متراژ های گوناگونی تولید می شود. در ادامه تصاویری از این خانه ها را مشاهده می نمایید.

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته ویلایی دوبلکس طولی

 

ساختمان پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته دوبلکس طولی

 

خانه پیش ساخته بتنی یک طبقه طولی

خانه های پیش ساخته یک طبقه در متراژ های مختلفی تولید می شود. تعداد قطعات و متراژ آن ها تاثیر زیادی بر قیمت و چیدمان خانه های پیش ساخته بتنی دارد.

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته ۱۰ قطعه

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته ۱۴ قطعه

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته ۸ قطعه

 

خانه پیش ساخته بتنی یک طبقه عرضی

خانه های یک طبقه عرضی کشیدگی بیشتری داشته و نورگیری بهتری نیز دارند. در ادامه نمونه ای از خانه های پیش ساخته بتنی که در این دسته بندی جای می گیرند، آورده شده است.

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته یک طبقه عرضی ۱۰ قطعه

 

خانه پیش ساخته یک طبقه عرضی ۱۴ قطعه

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه پیش ساخته یک طبقه عرضی ۱۲ قطعه

 

طرح های تجهیز کارگاهی پیش ساخته بتنی 

این طرح ها به جهت تجهیز کارگاه های ساختمانی آماده و به فروش می رسند. در جدول زیر متراژ و تعداد قطعات مورد استفاده برای هر کدام از انواع این طرح مورد بررسی قرار گرفته است.

                                                     متراژ خانه پیش ساخته بتنی                                                                                                                                                  

متر مربع 

         تعداد قطعات بتنی پیش ساخته                                   

 

۱۰۸

۱۵

۷۲

۱۰

۱۹۴.۴

۲۷

۱۴۴

۲۰

۱۴.۴

۲

۱۱۵.۲

۱۶

۳۶

۵

۲۸.۸

۴

۲۱.۶

۳

 

 

سیستم های سازه‌ای ساختمانهای پیش ساخته بتنی

سیستم‌های متفاوتی برای ساخت ساختمانهای پیش ساخته بتنی اجرا می‌شود. این روش‌ ها را می توان با هم ترکیب کرد تا در نهایت بهینه‌ و کارامدترین سیستم‌ها به اجرا درآید. سیستم‌های مرسوم در ساخت خانه پیش ساخته بتنی شامل ۶ مورد زیر است.

  • سیستم قابی سازه پیش ساخته بتنی
  • سیستم سلولی سازه پیش ساخته بتنی
  • سیستم تیر و ستون خانه پیش ساخته بتنی
  • سیستم سقف و کف خانه های پیش ساخته بتنی
  • سیستم های دیوار باربر ساختمانهای پیش ساخته بتنی
  • سیستم های نماسازی سازه های پیش ساخته بتنی

 

ویلا بتنی پیش ساخته
نمونه ای از طراحی داخلی ویلای بتنی پیش ساخته

 

سیستم تیر و ستون خانه پیش ساخته بتنی

ترکیبی از تیر و ستون برای ساخت خانه بتنی پیش ساخته نیاز است. بیشتر این تیرها شبیه به تیر مایل بام است. سیستم قاب اسکلتی مربوط به تیر و ستون دارای اتصالات متعددی است. باید بدانید که مهم‌ترین ضعف سازه های بتنی پیش ساخته در اتصالات است. در واقع آن چه طراح در نظر داشته در عمل اجرا نمی شود و یکپارچگی سازه به شدت لطمه می‌خورد. به همین دلیل است که هنوز مهندسان برای مناطق زلزله خیر نتوانستند به سازه‌های پیش ساخت اعتماد کنند. این اتصالات دردسرساز در زمینه تیر و ستون در ساخت خانه پیش ساخته بتنی شامل موارد زیر است.

  • اتصال تیر به ستون
  • اتصال تیر به تیر
  • اتصال ستون به ستون
  • اتصال ستون به فونداسیون

 

سیستم های سقف و کف ساختمانهای بتنی پیش ساخته

سیستم های سقف و کف وظیفه انتقال بار قائم به المان های سازه ای را دارند که تحت تنش بار قائم قرار میگیرند. بعلاوه در سازه های پیش ساخته بتنی سیستم های سقف و کف درواقع بخش مهمی از پایدار سازی سازه را بر عهده دارد. در واقع کف و سقف بارهای افقی را نیز به کمک دیافراگم منتقل میکنند. در روش کف سازی در خانه پیش ساخته بتنی به شرح زیر است:

  • کفسازی مجوف
  • کفسازی با سپر دوبل

 

خانه پیش ساخته بتنی
طراحی داخلی یک ساختمان اداری پیش ساخته 

 

همانطور که در بخش قبل گفته شد، اتصالات نقش مهمی از پایداری سازه های پیش ساخته بتنی ایفا می‌کنند. در زمینه سیستم های سقف و کف خانه پیش ساخته بتنی با اتصالات زیر مواجه هستید.

  • اتصال دال به دال، برای درزهای طولی داخلی سازه
  • اتصال دال به دال برای تکیه‌گاه داخلی سازه
  • اتصال دال به لبه‌ی عضو ، برای لبه‌های طولی
  • اتصال دال به تکیه‌گاه در بخش انتهایی

 

خانه بتنی پیش ساخته
خانه دوبلکس پیش ساخته بتنی

 

سیستم های دیوار باربر خانه پیش ساخته بتنی

در خانه های بتنی پیش ساخته دیوارها را به دو دسته دیوار باربر و دیوار غیر باربر تقسیم‌ بندی می‌ کنند.

دیوار باربر برای تحمل بار اعضای زیر کاربرد دارد:

  • تحمل بار کفسازی‌های سازه بتنی پیش ساخته
  • تحمل بار سقف‌های سازه پیش ساخته بتنی
  • بار تیرهای ساختمان پیش ساخته بتنی

اتصالات سیستم دیواری خانه پیش ساخته بتنی نیز مانند اتصالات سایر سیستم های خانه هاي پیش ساخته بتني می تواند نقطه ضعف سازه باشد. اتصالات این دیوارها به صورت زیر می باشند.

  • اتصال دیوار به دیوار درزهای قائم و افقی خارجی و داخلی
  • اتصال دیوارها به فونداسیون

 

ساختمان بتنی پیش ساخته
حمل قطعات پیش ساخته بتنی

 

سیستم قاب ممان گیر سازه های بتنی پیش ساخته

در صورتی که از ترکیب اعضایی به شکل H یا L یا قاب پرتال استفاده شود می توان ادعا نمود که از سیتسم قاب ممان گیر بری سازه به کار رفته است. این سیستم خانه پیش ساخته بتنی در تامین پایداری سازه بسیار تعیین کننده است. اتصالات همگن در محل تقاطع تیرها و ستون ها به اعضای پایدار کننده کمک میکند که در نقطه عطف اتصالات ، نیازی به مقاومت خمشی نباشد. اتصالات میان تیر و ستون برای رسیدن به ظرفیت مقاوم طراحی می شوند.

 

سیستم سلولی مجوف ویلای پیش ساخته بتنی

مجوف به معنای تو خالی است و سیستم های سلولی مجوف خانه پیش ساخته بتنی معمولا از ترکیب اعضای توخالی بسته یا باز با مقاطع U شکل یا L شکل ایجاد می شود. استفاده از اعضای حجره‌ای شکل و سلولی برای هر بخش از سازه امری عادی و مرسوم است. در این سیستم از قطعات مکعب مستطیل تو خالی استفاده می شود که هر کدام می توانند کل یا بخشی مجزا را شامل شوند. تعداد اتصالات این سیستم کم است. بنابراین میزان آسیب پذیری سازه هایی با سیستم جعبه ای پایین تر است. ساخت خانه بتنی پیش ساخته موقتی با ارتفاع کم با چنین سیستمی به راحتی امکان پذیر است. وزن بالای قطعات خانه پیش ساخته بتنی ، مشکل این سیستم است. امکان استفاد مجدد از قطعات این سیستم وجود دارد.

 

سیستم سازه بتنی پیش ساخته اسکلتی

قاب هایی شامل تیر و ستون در این سیستم به چشم میخورد. اتصالات سیستم اسکلتی به صورت گیردار یا مفصلی است. در اتصالات مفصلی حتما باید به بارهای جانبی دقت ویژه شود. زیر گروه‌ های این سیستم در ساخت خانه پیش ساخته بتنی به شرح زیر است.

  • خانه بتنی پیش ساخته اسکلتی با ستون یکپارچه
  • ساختمانهای پیش ساخته بتنی اسکلتی با ستون مجزا
  • سازه های بتنی پیش ساخته با قاب پرتال

 

انتخاب سیستم مناسب سازه بتنی پیش ساخته

طراحان سازه به خوبی می دانند که برای رسیدن به رفتار سازه ای مناسب خانه پیش ساخته بتنی در برابر تنش های محیطی نیاز است یک یا چند سیستم سازه ای را همزمان به کار گیرند و با هم ترکیب کنند تا نتیجه ایده آل حاصل شود. نیاز است که تمامی نیروهای کششی و فشاری و برشی به دقت توسط طراح ثبت و مورد بررسی قرار گیرد. این روزها علاوه بر روش های گفته شده، از روش خرپای معادل نیز به وفور در ساخت سازه های بتنی پیش ساخته استفاده میکنند و این سیستم نتایج قابل قبولی داشته است.  

 

خانه پیش ساخته بتنی
ویلای بتنی پیش ساخته دو طبقه

 

مزایای ساختمان پیش ساخته بتنی

  • صرفه جویی در هزینه ، مصالح ، زمان و نیروی کار
  • عدم نیاز به داربست
  • راه اندازی خدمات ساختمان مانند لوله‌کشی‌ها و برق بلافاصله بعد از نصب سازه خانه پیش ساخته بتنی
  • امکان اجرا در هر شرایط آب و هوایی
  • نظارت دقیق بر پروسه تولید قطعات و بالا رفتن کیفیت و استانداردهای ساخت
  • کاهش میزان دورریز و پسماند در محل
  • امکان دمونتاژ کردن سازه و استفاده مجدد از خانه پیش ساخته بتنی
  • حفظ دقیق شکل و ابعاد با کمترین ضریب خطا
  • امکان اجرای دقیق قطعات ظریف و با جزئیات

 

خانه پیش ساخته بتنی
خانه دو طبقه بتنی پیش ساخته

 

معایب خانه پیش ساخته بتنی

  • جابجایی و حمل ممکن است باعث آسیب و شکستگی قطعات خانه بتنی پیش ساخته شود.
  • اتصالات نادقیق و ضعیف ممکن است یکپارچگی سازه را تهدید کند.
  • کوچکترین قصوری در مونتاژ ممکن است تمامی محاسبات طراحی را به هم بزند.
  • هزینه‌های حمل نسبتا بالاست.
  • نیاز به تجهیزات مونتاژ وجود دارد.
  • نیاز به نیروی کار ماهر در اجرای خانه پیش ساخته بتنی وجود دارد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۲۰ رای

نظرات کاربران

حسین خیام نیا

سلام اگه برای 80 متر زیر بنا 3 طبقه بنا بخوام با قیمت امروز متری چند برام تموم میشه ؟ و ایا بعد تحویل خانه هزینه دیگری هم برام داره یا تکمیله

undefined undefined

سلام قیمت یک ویلا ۵۰ متری چنده الان؟

undefined undefined

سلام وقت بخیر خسته نباشید قیمت خرید رو می‌فرماید

undefined undefined

سلام وقت بخیر خسته نباشید قیمت خرید رو می‌فرماید

محسن جوان

سلام وقت بخیر خسته نباشید قیمت خرید رو می‌فرماید

بهرام رستگار

لطفا شماره تلفن بگذارید و در توضیحات شما اصلا قیمت نوشته نشده است اگر به خاطر تورم موجود است . متغیر اعلام کنید.ممنون

مجتبی وفانیا

سلام قیمت یک ویلا ۵۰ متری چنده الان؟

سعید علویان

لطفا جهت خرید و ساخت منزل با این سازه ها راهنمایی لازم بفرمایید. 0913316407 تشکر

undefined undefined

سلام وقت بخیر خسته نباشید قیمت خرید رو می‌فرماید

حسین برزگانی

ممنونم بسیار مفید بود

شهین سیف اللهی

سلام و خسته نباشید، مطالب عالی و تکمیل بود، فقط اگه امکانش هست یه درگاهی معرفی بفرمایید یا شماره تماسی که بتونم مشاوره بگیرم، سوالاتی داشتم که جواب بدین

قاسمی

ما که نمیخوایم ویلا تولید کنیم. یه ویلا پیش ساخته ۵۰ متری با چه امکاناتی و چه قیمتی تحویل داده میشه؟خلاصش کنین جواب بدین. حدااقل و حداکثر داره درست قیمت اقل و اکثرو بفرمایید

گلی

با سلام قیمت یک ویلای ۱۱۲ متری بدون خرپشته و یک طبقه چند میشه لطفا ممنون میشم از پاسختون

عمران مدرن

با سلام - جهت استعلام دقیق قیمت ، شماره تماس بفرمایید تا با شما تماس بگیریم یا در ساعات اداری با شماره 02162999675 تماس بگیرید.

میعود همتی

قیمت لطف کنید برا صد متر بگید ممنون

حسین احمدی

سلام خسته نباشید، توی یه زمین ۴۰۰ متری خونه ویلایی پیش ساخته بتنی به متراژ ۸۰ متر رو توی کارخونه تحویل بگیرم به قیمت روز چقدر میشه؟

پژمان محمدی

با سلام. درخواستی برای شما ارسال کردم. ممنون میشم اطلاعات تکمیلی رو در اختیارم بگذارید که انشاالله همکاری با هم داشته باشیم.

مصطفی قدیانی

۸۰ متر همکف ۴۰ متر بالا تکمیل تمام شده قیمت چند در میاد

میلاد گشتاسب

شرکت های تولید کننده را نام ببرید لطفا. بنده فقط آپتوس بتن را سراغ دارم سپاس

عمران مدرن

با سلام - عمران مدرن نماینده چندین کارخانه تولید خانه های پیش ساخته می باشد که باتوجه به نیاز و محل پروژه شما کارخانه مناسب را معرفی خواهد کرد - لطفا جهت راهنمایی و کسب اطلاع در ساعات اداری با شکاره 02162999675 تماس بگیرید.

هلیا امامی

قیمت خانه پیش ساخته ۵۰ متری ۲ طبقه بیشتره یا قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری یک طبقه؟

حسین آجودانی

قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری که توی دوطبقه ساخته بشه چقدر درمیاد؟

علی مالکی

سلام ۱۲۰ متر بنا میخواستم برای بندر عباس حدود قیمت متری چند در میاد واینکه برای بندر عباس اجرا دارید

جواد

قیمت خانه پیش ساخته 50 متری با هزینه ارسالش به شیراز چقدر هست؟

مجتبی شاکر

از لحاظ ایمنی و هزینه، خانه پیش ساخته بتنی رو توصیه میکنید؟

عبدالرضا

ببخشید قیمت خانه پیش ساخته ۵۰ متری حدودا چقدر میشه؟

جابر

قیمت خانه پیش ساخته ۸۰ متری چجوری حساب میشه؟ جنس بتن توی قیمتش مهمه یا نه

مینا حکمت

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم از زمان ثبت درخواست تا زمان تحویل خونه چقدر طول میکشه و آیا میشه خونه به سلیقه خودمون کاستوم ساخته بشه یا طرح ها ثابت هستند؟

میلاد احمدآبادی

سلام من متوجه نشدم منظور دقیق از خانه پیش ساخته بتنی چیه؟ این که قطعات جای دیگه به هم متصل میشن و بعد به مکان پروژه منتقل میشه یا اینکه قطعات میا دبه محل پروژه و سر هم میشن؟ و اگر قطعات در کارگاه متصل می شوند تا محل پروژه اگر که محیط شهری باشه حمل و نقل چه جوری انجام میشه؟؟

نادر صادقی

سلام جواب سوالات عزیزان در مورد قیمت داده نشده!!!! چرا جواب داده نمیشه؟؟؟

نعمت صیفی

قیمت خانه پیش ساخته ۱۰۰ متری دوطبقه، دوبرابر یک طبقه است یا کمتر؟

علی جعفرمنش

شما خانه های پیش ساخته دائمی هم طراحی می کنید؟

اشکان

قیمت خانه پیش ساخته ۱۰۰ متری با هزینه نصب و ارسال به ورامین چقدر در میاد؟

حبیب اله

خانه های پیش ساخته دائمی نیاز به زیرسازی هم دارن؟

نادر رحمانی

هزینه ۸۰ متر در دوطبقه پایین تماما پارکینگ و بالا مسکونی در مرحله سفت کاری چند درمیاد

حميد

با سلام، متاسفانه اين شركت حتي پاسخگويي نظرات هم نيست لذا اعتبار ان زير سئوال است. ممنون

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما