بلوک سیلکس

بلوک سیلکس

دسته بندی

بلوک دیواری

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۸۵۰۰۰۰ تومان تا ۱۱۵۰۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

قیمت بلوک سیلکس به مواردی نظیر کیفیت مواد اولیه، نحوه تولید، ابعاد و ... بستگی دارد. انواع بلوک هبلکس ابهر یا سیلکس جزو بلوک های سبک به شمار می روند که برای انواع مصارف ساختمانی و در اندازه های مختلفی ساخته می شوند. برای خرید بلوک سیلکس ( بلوک هبلکس ابهر ) می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه کنید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

برند

سیلیس آرا (سیلکس ابهر) x

ضخامت

ضخامت را مشخص کنید

نوع بسته بندی

نوع بسته بندی را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/WSTvSv0QAW89Uvhhq12M0lNqlbMOhwz4.jpg

بلوک هبلکس - سیلیس آرا زنجان ۶۰x۲۵

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

توضیحات:

قیمت هبلکس اعلام شده ویژه تهران و برای هر مترمکعب می باشد، برای استعلام قیمت خرید بلوک هبلکس با حجم بالا تماس بگیرید.

ضخامت:

نوع بسته بندی:

پالت (تسمه)

ظرفیت هر پالت (مترمکعب):

۱.۹۲ - ۱.۹۸

قیمت هر عدد بلوک هبلکس (براساس ضخامت):

۱۰۰۰۰ - ۲۸۰۰۰
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

بلوک سیلکس (بلوک هبلکس ابهر)

انواع بلوک سیلکس جزو بلوک های سبک به شمار می روند که برای انواع مصارف ساختمانی و در اندازه های مختلفی ساخته می شوند. بلوک سیلکس بسیار مقاوم و سبک بوده و ماندگاری بالایی نیز دارند. بلوک هبلکس ابهر یا بلوک سیلکس نوعی بتن سبک اتوکلاو شده به شمار می آید. وزن بلوک هبلکس ابهر در مقایسه با یک بلوک بتنی هم اندازه خود یک پنجم است، از این رو به آن بلوک سبک گازی و یا ACC  می گویند.

 

بلوک سیلکس
بلوک سیلکس ( بلوک هبلکس ابهر )

 

متریال اولیه مورد استفاده برای تولید بلوک سیلکس یا بلوک هبلکس ابهر از بهترین و مرغوب ترین متریال ها بوده و کیفیت نهایی محصول را تضمین می کند. در کل ماهیت اصلی بلوک های هبلکس و بلوک سیلکس ( بلوک هبلکس ابهر ) تفاوت چندانی نداشته و صرفا برند های متفاوتی دارند. برای اطلاع از قیمت بلوک سیلکس می توانید با همکاران ما درعمران مدرن تماس بگیرید.

 

قیمت بلوک سیلکس

روش های تولید بلوک سیلکس بسیار دقیق است. این محصول باید تحت شرایط کنترل شده و از پیش برنامه ریزی شده تولید شود تا کیفیت و کارایی آن کاملا تضمین شود. کارخانه بلوک سیلکس از پیشگامان تولید بلوک های سبک می باشد. قیمت بلوک سیلکس نیز به مواردی نظیر کیفیت مواد اولیه، نحوه تولید، ابعاد و ... بستگی دارد. کارخانه معتبر بلوک سیلکس این محصول را با بهترین مواد اولیه و تحت بهترین شرایط تولید می کند؛ بنابراین هنگام خرید خیالتان بابت کیفیت محصول و مناسب بودن قیمت بلوک سیلکس راحت باشد. 

 

بلوک هبلکس ابهر
استفاده از بلوک سیلکس در دیوار چینی

 

قیمت بلوک هبلکس ابهر در کارخانه های مختلف متفاوت بوده، اما این اختلاف قیمت بسیار ناچیز است. اما از آنجایی که بلوک هبلکس تولید شده در کارخانه ها درجه بندی دارد، قیمت ها بر اساس درجه تولید متفاوت هستند. در واقع قیمت بلوک هبلکس ابهر درجه یک با قیمت بلوک هبلکس درجه دو متفاوت است. قیمت بلوک هبلکس ابهر با توجه به ابعاد و میزان سفارش مشتری متغیر است.

 

تولید بلوک هبلکس ابهر

برای شناخت بلوک سیلکس و ماهیت آن، لازم است ابتدا با مواد اولیه ای که در تولید و ساخت این بلوک به کار می رود، آشنا شوید. فرمول ساخت بلوک سیلکس بسیار ساده است. ماسه، سیمان، آهک، گچ، پودر آلومینیوم و موادی که برای هوادهی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله مواد اولیه ساخت بلوک هبلکس ابهر یا بلوک سیلکس می باشند. مراحل تولید بلوک سیلکس یا بلوک هبلکس ابهر در ادامه به صورت مورد نام برده می شوند.

 

بلوک سیلکس
استفاده از چسب بلوک سیلکس

 

  • ایجاد دوغاب سیلیس و آب
  • افزودن سیمان و آهک و میکس آن ها
  • ریختن در قالب ها
  • ارسال به کوره
  • خروج از قالب و برش های مورد نظر
  • بسته بندی و انبار کردن در شرایط کنترل شده و استاندارد

در هنگام خرید بلوک هبلکس ابهر یا بلوک سیلکس چسب مخصوص به آن هم باید خریداری گردد. این چسب جهت چسباندن انواع بلوک های سبک هبلکس طراحی و تولید گردیده است.

 

ابعاد بلوک سیلکس

یکی از ویژگی های خوب بلوک سیلکس ابعاد متنوع آن است. از بلوک سیلکس یا بلوک هبلکس ابهر برای انواع مصارف ساختمانی استفاده می شود؛ به همین جهت لازم است ابعاد متنوع و گوناگونی از آن در اختیار مشتری قرار بگیرد.

 

بلوک هبلکس ابهر
ابعاد بلوک سیلکس

 

ویژگی های بلوک سیلکس

بلوک هبلکس ابهر یا بلوک سیلکس ویژگی های منحصر به فردی دارد که در اینجا به طور مختصر به بیان آنها می پردازیم.

  • عایق صوت: یکی از ویژگی های بارز بلوک سیلکس که این محصول را به انتخابی مناسب برای استفاده در دیوار های خارجی تبدیل کرده است، خاصیت آکوستیک آن است. تخلخلی که در انواع بلوک هبلکس ابهر وجود دارد، باعث می شود امواج صوتی به سادگی منتقل نشده و فضاهای داخلی از آلودگی صوتی در امان بمانند.
  • مقاومت فشاری بالا: بلوک سیلکس همچنین مقاومت فشاری بالایی دارد و برای استفاده در دیوار های مرتفع نیز گزینه مناسبی است. مقاومت در برابر ضربه و سایش نیز از دیگر مزایای بلوک هبلکس ابهر است.
  • ماندگاری بالا: استفاده از بلوک هبلکس ابهر این ضمانت را به ساختمان می دهد که تا مدت طولانی نیاز به تعویض یا ترمیم بلوک ها نباشد. این محصول در برابر خوردنگی مواد شیمیایی نیز از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به همین جهت مانایی زیادی دارد.

 

بلوک سیلکس
دسته بندی و انبار بلوک های سیلکس

 

  • وزن پایین: وزن کم بلوک سیلکس یا بلوک هبلکس ابهر در تسریع اجرا و کاهش هزینه های آن بسیار موثر است. زمان اجرای یک دیوار با بلوک سیلکس نسبت به اجرا با بلوک های معمولی کمتر است.
  • سهولت در برش: یکی از مزایای قابل توجه بلوک هبلکس ابهر ، برش خوری ساده آن ها است. این امر به آن جهت از اهمیت بالایی برخوردار است که سرعت اجرا را بیشتر کرده و هزینه ها را نیز تا حد خوبی کاهش می دهد.

در کنار همه ی این ویژگی های مثبت بلوک سیلکس یا بلوک هبلکس ابهر معایبی هم دارد، همانطور که ذکر شد بلوک سیلکس به عنوان باربر در دیوار عمل نمی کند، هبلکس ضد آب و ضد رطوبت نیست و قسمت بیرونی آن باید ضد آب شود. به عبارتی اگر از بلوک سیلکس به عنوان عایق در محیط های مرطوب استفاده شود باید حتما عایق رطوبتی روی آن اجرا شود.

اگر هنوز در مورد هبلکس چیست سوالی دارید، این متن را مطالعه نمایید.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۴۲ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما