استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

فولاد صنعت البرز

فولاد-صنعت-البرز
فولاد-صنعت-البرز

در سال ۱۳۸۵، گروهی از شرکت های بازرگانی و تولیدی در زمینه تولید و توزیع مصنوعات فلزی، با حفظ دستاوردهای پیشین خود اقدام به تاسیس مجموعه ای متحد به نام شرکت های گروه البرز نمودند. این مجموعه بر اساس تفکر مدیران و موسسین این شرکت های بازرگانی و تولیدی بر چهار اصل کمیت، کیفیت، تنوع و هزینه شکل گرفته است. گروه البرز قادر به تولید و توزیع انواع مصنوعات فلزی و آهن آلات در جهت خدمت به شرکت های عمرانی، کارخانجات تولیدی، انبوه سازان و پیمانکاران می باشد. برخی از پروژه های کنونی این شرکت، شامل همکاری با بخش های دولتی و خصوصی در برخی پروژه های عمرانی، انبوه سازی، پتروشیمی و پالایشگاهی می باشد.

شرکت فولاد صنعت البرز

به طور کلی، محصولات شرکت فولاد صنعت البرز شامل شبکه های پیش جوش فولادی (مش) آجدار و ساده، مفتول ۲.۵ تا ۱۴ میلیمتر آجدار و ساده، رابیتس و انواع آهن آلات شامل تیرآهن، نبشی، ناودانی و میلگرد می باشد.

محصولات فولاد صنعت البرز

محصولات هلدینگ البرز به صورت جزئی تر به شرح زیر می باشد:

توری پرسی

توری پرسی تولیدی قابل استفاده در صنایع قفس سازی، مش بندی، حصاربندی و سرند در کارخانه های تولید زغال سنگ و معادن می باشد.

توری حصاری

جایگزین ابزارآلات سنتی حصارکشی مانند چوب و سنگ و قابل استفاده در حصارکشی زمین های کشاورزی، ساختمان ها، فرودگاه ها، سالن ها، زمین های ورزشی، مراکز نظامی و مراکز نگهداری حیوانات اهلی. حمل و نصب آسان و سریع، عمر و دوام و به صرفه بودن محصول، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر رطوبت و دمای هوا، موجب پر طرفدار بودن این محصول گردیده است.

توری سرندی رولی (خرید توری سرندی)

این نوع از توری ها در ساختمان سازی، به صورت عمده جهت ساخت سرندهای ایستاده به کار می رود. توری سرندی رولی در سه نوع آهنی، استیل و گالوانیزه تولید می شوند. توری آهنی، از انواع دیگر آن، ضخیم تر است. توری سرندی رولی دارای بافت فولادی و به شکل زنجیر بافته شده می باشد. ضخامت این محصول بسته به نیاز مشتری متفاوت است. توری های سرندی بسته به نوع مفتول، ضخامت مفتول و جنس آن و نیز اندازه چشمه های توری، در انواع مختلفی تولید می شوند. علت پر طرفدار بودن این محصول در بازار مقاومت آن در برابر سایش و فرسودگی است که میزان این مقاومت، به مقدار کربن به کار رفته در مواد اولیه تولید توری بستگی دارد.

توری سرندی رولی از نظر جنس مواد اولیه به صورت استیل، گالوانیزه، فولادی و مسوار تولید می شود و نیز بر حسب اندازه چشمه و قطر مفتول به انواع مختلفی تقسیم می شود که اندازه چشمه ها طبق استاندارد و براساس قطر مفتول مورد استفاده تعیین می شود.

توری سرندی ابعادی

نوع دیگری از توری سرندی که مورد استفاده جهت سرند شن و ماسه، ساخت قفس مقاوم جهت نگهداری حیوانات وحشی، حفاظت مناطقی نظیر مناطق نظامی و پادگان ها، فرودگاه ها، مقاوم سازی دیوارهای فروشگاه های مهم نظیر طلا فروشی و صرافی ها و صنایعی از قبیل ساختمان سازی، پتروشیمی و نیز مصارف بهداشتی، ورزشی، کشاورزی و دانه بندی در خطوط تولید مواد غذایی قرار می گیرد.

توری مرغی

توری مرغی تولید شده در این کارخانه دارای تنوع بسیار گسترده در اندازها و ابعاد چشمه می باشد.

توری فرنگی

توری فرنگی فولاد صنعت البرز دارای چشمه های ۱.۵ و ۲ اینچ با سایز حداقل مفتول به قطر ۰.۹ میلی متر، جهت استفاده در حصارکشی باغ ها و مزارع به صورت موقت و کم هزینه، پوشش سقف سوله و سیمان کاری می باشد.


نشانی دفتر مرکزی: تهران، خیابان پامنار، کوچه جارچی باشی، پاساژ محسنی، پلاک ۱۴
شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۱۳۱
نشانی کارخانه: تهران، شهرستان رباط کریم، فاز یک شهرک صنعتی پرند، بلوار مبتکران، خیابان صنعت، پلاک D12
شماره تماس: ۰۹۱۲۱۱۹۳۱۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *