استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
طراحی

طراحی داخلی کافی شاپ

اولین قدم برای طراحی داخلی کافی شاپ و رستوران این است که ابعاد داخلی فضای خود را بدست آورید. برای محاسبه ی ابعاد داخلی میتوانید با یک مهندس معمار تماس گرفته و از او برای این کار راهنمایی بخواهید .بعد از اعلام دقیق ابعاد به مهندس معمار، آماده تغییرات دکوراسیون داخلی کافی شاپ و  خود باشید.

یکی از مهم ترین اصول در طراحی داخلی کافی شاپ ، نورپردازی می باشد.  در نتیجه با توجه به سبک کافی شاپ و مخاطبان اصلی باید بتوانید بهترین نورپردازی را انجام دهید. به عنوان مثال ممکن است بخواهید دکوراسیون کافی شاپ چوب داشته باشید که با نور پردازی ملایم می تواند فضایی فوق العاده آرامش بخشی را برایتان فراهم کند.

طراحی داخلی کافی شاپ

نکات کلیدی در طراحی داخلی کافی شاپ

  • برای طراحی داخلی کافی شاپ خود نشیمن متفاوت خلق کنید.
  • در طراحی داخلی کافی شاپ ، نورها را به بازی بگیرید.
  • در طراحی داخلی کافی شاپ فضایی دنج با منظره خاص ایجاد کنید.
  • برای دیزاین کافی شاپ ،گرمای خانه را یادآوری کنید.
طراحی داخلی کافیشاپ

طراحی داخلی کافی شاپ کوچک

در طراحی داخلی کافی شاپ دنبال یک نکته خلاقانه هستیم که نظر مخاطب را جلب نماید. در کافی شاپ های کوچک استفاده از رنگ و متریال های ساده در خلق یک طرح متفاوت موثر است. در واقع ما معتقدیم یک طراحی خوب، لزوما یک طراحی گران قیمت نیست! بلکه می توان طرحی ارائه داد که بواسطه استفاده خلاقانه از متریال ها، متفاوت است.

طراحی کافی شاپ به سبک روستیک

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن

برای طراحی داخلی کافی شاپ مدرن بهتر است در طراحی داخلی کافی شاپ و انواع تزیینات آن حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید فضایی آرامش بخش و متفاوت را در مغازه کافی شاپ خود ایجاد کنید. در طراحی داخلی کافی شاپ مدرن، انتخاب مصالح و جزییات از اصلی ترین موارد است.  با انتخاب مصالح و رنگ های طبیعی و ایجاد تضاد بااستفاده از بافت آجر در کنار سطوح صاف و صیقلی، محیط گرم و صمیمی با طراحی مدرن بدست می آید. امروزه، متریال آجر راه خود را به طراحی داخلی باز نموده است و در کارهای مدرن و پست مدرن، روستیک و صنعتی، شاهده استفاده طراحان و معماران از این متریال هستیم. خصوصا در طراحی داخلی کافی شاپ های مدرن استفاده از آجر گزینه مناسبی است.

استفاده از آجر در طراحی کافی شاپ مدرن

انتخاب مبلمان مناسب در طراحی داخلی کافی شاپ

مبلمان و صندلی و میزها از مهم ترین وسایل در کافی شاپ هستند و بهتر است در انتخاب این وسایل حساسیت لازم را به خرج دهید. در طراحی داخلی کافی شاپ مبلمان و صندلی های راحت استفاده کنید تا مشتریان در هنگام سرو نوشیدنی دلخواه خود احساس رضایت بیشتری داشته باشند. بهتر است در فضای کافی شاپ در کنار صندلی ها از مبلمان راحتی نیز استفاده کنید. انتخاب مبلمان متفاوت و خاص میتواند سبک متفاوتی را برای طراحی شما ایجاد کند.

طراحی کافی شاپ چوبی

دکور کافی شاپ سنتی

طبق آمار افراد مختلف هفته ای یک بار به کافی شاپ می روند و درصد زیادی از این افراد کافی شاپ های سنتی را به کافه های مدرن ترجیح می دهند. یک دکوراسیون کافی شاپ جذاب در کنار خدمات خوب و با کیفیت و همچنین یک منوی غذای عالی می تواند تضمین کننده کسب و کار شما باشد و هر روز شاهد افزایش تعداد مشتری هایتان خواهید بود. برای طراحی داخلی کافی شاپ سنتی المان های بسیاری وجود دارند و برای سنتی تر کردن فضا می توان از قالیچه های سنتی و دستباف ایرانی و یا تابلو فرش های زیبا استفاده کرد.  قرار دادن یک گرامافون و صندوقچه های قدیمی در گوشه ای کافه نیز می تواند بسیار جلب توجه کند، افرادی که به کافه های سنتی می روند معمولا علاقه بسیاری به عتیقه جات دارند و در طراحی داخلی کافی شاپ سنتی این وسایل سنتی جایگاه ویژه ای دارند. یک کتابخانه چوبی کوچک و زیبا می تواند جذابیت دکور کافی شاپ سنتی شما را به اوج برساند.

دکور کافی شاپ سنتی

طراحی داخلی کافی شاپ

در زمان گذشته در طراحی داخلی کافی شاپ ، تزیینات و اکسسوری تنها مختص به قفسه‌ها و دیوارها بود، اما امروزه تزیینات سقفی خواهان فراوانی پیداکرده است. استفاده از لوله‌ها و میله‌هایی با چیدمان هندسی خاص می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب برای کافه‌هایی با فضاهای تاریک باشد. برای کافه‌هایی با دکوراسیون ملایم و رنگ‌های روشن، استفاده از سقف‌های کاذب ، کاغذهای دیواری و تزیینات چوبی توصیه می‌گردد. آویزهای سقفی، تابلوها، نقاشی‌های دیواری، قفسه‌های پر از گلدان و کاردستی، کتابخانه‌های کوچک و… می‌توانند تبدیل به جاذبه‌های گردشگریِ کافی‌شاپ شما شوند.

برای مطالعه بیشتر:

طراحی لابی

آخرین عناوین

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

2 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

2 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

2 روز پیش

چراغ ریلی مگنتی

چراغ ریلی مگنتی یکی از جدیدترین و مدرن ترین سیستم های روشنایی است که امکانات…

2 روز پیش

هالوژن نما

هالوژن نما ، یکی از ساده ترین و در عین حال موثرترین راه های نورپردازی…

3 روز پیش

مشخصات فنی آسانسور

اطلاع از مشخصات فنی آسانسور برای نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه از آن ضروری می باشد.…

3 روز پیش