کابین سونا و جکوزی

کابین سونا و جکوزی

تعداد ارائه دهنده ها

۳۰ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت وان جکوزی کابین دار بازه گسترده ای داشته و عواملی مانند ابعاد، امکانات و ظرفیت سونا جکوزی کابین دار بر آن تاثیرگذارند. کابین سونا و جکوزی خانگی دارای مدل ها و شکل های مختلفی بوده و به صورت پیش ساخته ارائه می شود. در سایت عمران مدرن جدیدترین و مدرن ترین مدل های کابین سونا و جکوزی خانگی از معتبرترین و با کیفیت ترین برندها ارائه شده است.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

ظرفیت

ظرفیت را مشخص کنید

شکل

شکل را مشخص کنید

طول

طول را مشخص کنید

عرض

عرض را مشخص کنید

برند

برند را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/ceZngn2QiXuCbzWr751cgMzVl6fxylMG.jpg

کابین سونا و جکوزی شاینی - NSR001

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۱,۶۱۳,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۹۰x۹۰x۲۱۵

جنس بدنه:

ABS/PMMA

جنس شیشه:

شیشه سکوریت

ظرفیت:

یک نفره

مشخصات:

https://omranmodern.com/files/products/T2hp4ECinVbSOjz67aTx1TJ8yb1h685Z.jpg

کابین سونا و جکوزی شاینی - NSR002

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۲,۲۹۶,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۹۰x۹۰x۲۲۰

جنس بدنه:

ABS/PMMA

جنس شیشه:

شیشه سکوریت

ظرفیت:

یک نفره

مشخصات:

https://omranmodern.com/files/products/SpIolKE6egjK3oGqvK5coC8OMP7R6Y6s.jpg

کابین سونا و جکوزی شاینی - NSR003

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۱,۴۱۹,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۳۰x۱۳۰x۲۱۸

جنس بدنه:

ABS/PMMA

جنس شیشه:

شیشه سکوریت

ظرفیت:

دو نفره

مشخصات:

https://omranmodern.com/files/products/24uzjIw1cqIlxTZ5DOxT67HJDEeCfMMX.jpg

کابین سونا و جکوزی شاینی - NSR004

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۶,۷۱۸,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۴۵x۱۴۵x۲۱۲

جنس بدنه:

ABS/PMMA

جنس شیشه:

شیشه سکوریت

ظرفیت:

دو نفره

مشخصات:

https://omranmodern.com/files/products/J5BefBKXmDs5gBWp10K7VzhsX3GCmxsN.jpg

کابین سونا و جکوزی شاینی - NSR005

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۸,۴۳۸,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۵۵x۹۷x۲۱۸

جنس بدنه:

ABS/PMMA

جنس شیشه:

شیشه سکوریت

ظرفیت:

دو نفره

مشخصات:

https://omranmodern.com/files/products/8JJckPbmToU4IkKCa79ukLTkWEmbTAgl.jpg

کابین سونا و جکوزی شاینی - NSR006

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۶,۱۶۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۴۰x۸۶x۲۱۳

جنس بدنه:

ABS/PMMA

جنس شیشه:

شیشه سکوریت

ظرفیت:

دو نفره

مشخصات:

https://omranmodern.com/files/products/RJqW8x76stGfxDFm8Nv4GJqvlNoL7AcW.jpg

کابین سونا و جکوزی شاینی - NSR007

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۷,۳۸۸,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۸۱x۱۰۱x۲۲۰

جنس بدنه:

ABS/PMMA

جنس شیشه:

شیشه سکوریت

ظرفیت:

دو نفره

مشخصات:

https://omranmodern.com/files/products/Tou62pk7NUdt9MQiDYBzeGoutvO8qvmy.jpg

کابین سونا و جکوزی پلی تک - سیلوانا

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۶۲,۷۸۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۵۰x۸۰x۱۵۴

جنس بدنه:

گالوانیزه

جنس شیشه:

شیشه سکوریت

ظرفیت:

دو نفره

مشخصات:

تیپ ۱ : پنل جلو، دوش تلفنی و ثابت، ماساژور، آیینه، قابلیت نصب سیستم جکوزی، قابلیت انتخاب چراغ LED، قابلیت انتخاب تهویه، قابلیت انتخاب شیرآلات
https://omranmodern.com/files/products/MhetvTOiLRz7kkWF1iFVxFSBWQTZBNSK.jpg

کابین سونا و جکوزی زرین آب - مونترال

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۷,۷۲۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۵۰x۱۵۰x۲۲۵

جنس بدنه:

ورق TOPLAX ( شامل ورق دولایه اکریلیک و ABS )

جنس شیشه:

شیشه سکوریت

ظرفیت:

دو نفره

مشخصات:

https://omranmodern.com/files/products/YgtO4Apm9EBdVJyORuKL7HIQ3TjNh7lD.jpg

کابین سونا و جکوزی زرین آب - رم

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۳۹,۹۱۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۳۰x۱۳۰x۲۲۲

جنس بدنه:

ورق TOPLAX ( شامل ورق دولایه اکریلیک و ABS )

جنس شیشه:

شیشه سکوریت

ظرفیت:

دو نفره

مشخصات:

ابتدا
۱
۲
۳
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

قیمت وان جکوزی کابین دار

کابین سونا و جکوزی مدل پیشرفته تر و مجهز کابین های دوش معمولی است. برای افرادی که به دلیل مشغله های فراوان، وقت کافی برای مراجعه و استفاده از سونا و جکوزی سالن های استخر را ندارند، کابین سونا و جکوزی خانگی انتخاب بسیار عالی است. زیرا در فضایی به ابعاد یک کابین دوش و یا یک جکوزی، می توان از امکانات و مزایای یک کابین سونا و وان جکوزی کابین دار نیز بهره برد. قیمت کابین سونا و جکوزی با توجه به امکانات و مزایایی که برای رفع خستگی روح و جسم دارد، بسیار مناسب بوده و همچنین از نظر رعایت مسائل بهداشتی نیز استفاده از کابین سونا جکوزی خانگی ، مطمئن تر است. در سایت عمران مدرن جدید ترین و مدرن ترین مدل های کابین سونا و جکوزی از معتبر ترین و با کیفیت ترین برند ها ارائه شده است.

 

قیمت وان جکوزی کابین دار
قیمت وان جکوزی کابین دار

 

قیمت سونا و جکوزی خانگی

کابین سونا و جکوزی خانگی دارای ویژگی های مختلفی است. قیمت سونا و جکوزی خانگی ، با توجه به این ویژگی ها و فاکتور ها، متفاوت بوده و مقدار ثابتی ندارد. از جمله فاکتور هایی که نقش اساسی در تعیین قیمت سونا و جکوزی خانگی دارند می توان به ابعاد، امکانات و ظرفیت کابین جکوزی و سونا اشاره کرد. تنوع بالای قیمت کابین دوش جکوزی دار ، این امکان را به خریداران می دهد که با توجه به بودجه خود، مناسب ترین سونا جکوزی کابین دار را با توجه به امکانات و قیمت وان جکوزی کابین دار خریداری کنند. در حالت کلی، قیمت وان جکوزی کابین دار نسبت به جکوی های بدون کابین، بیشتر است. این تفاوت قیمت به علت امکانات بیشتر از جمله سونا بخار و دوش های سقفی و دیواری و کابین شیشه ای اطراف آن است. این کابین شیشه ای به حفظ دمای داخل کابین کمک کرده و از خیس شدن محیط اطراف جکوزی در حین استحمام، جلوگیری می کند. علاوه بر آن، کابین سونا و جکوزی ، بر ارزش کلی ملک افزوده و از این جهت می توان آن را به چشم یک سرمایه گذاری مشاهده نمود. در ادامه به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت کابین دوش و سونا و جکوزی و همچنین معرفی انواع کابین سونا و کابین دوش جکوزی دار می پردازیم.

 

ابعاد کابین سونا جکوزی خانگی

اندازه و ابعاد کابین سونا بخار، در تعیین قیمت کابین دوش جکوزی دار نقش بسزایی دارد. کابین سونا جکوزی خانگی در ابعاد مختلف تولید شده تا مشتریان بتوانند وان کابین دار با ابعاد مناسب حمام خود را، راحت تر انتخاب و خریداری کنند. قیمت وان جکوزی کابین دار با ابعاد آن رابطه مستقیم دارد. یعنی قیمت سونا جکوزی کابین دار با ابعاد بزرگ تر، بالاتر می باشد. اگر کابین سونا بخار دارای جکوزی نیز باشد، ابعاد آن بزرگ تر می شود. اما کابین سونا بخار معمولی یک نفره، در ابعاد کوچک ۹۰×۹۰ سانتی متر نیز موجود است. قیمت سونا و جکوزی خانگی با ابعاد ۹۰×۹۰ سانتی متر از قیمت سونا و جکوزی خانگی با ابعاد ۱۰۰×۱۵۰ سانتی متر ارزان تر است. ارتفاع این کابین ها به نحوی طراحی شده که افراد قد بلند نیز بتوانند به راحتی در داخل آن به صورت ایستاده، استحمام کنند. همچنین در بیشتر کابین های سونا ، صندلی تعبیه شده تا کاربران بتوانند بر روی آن نشسته و به مدت طولانی و بدون احساس خستگی، از مزایای سونا بخار بر جسم و روح خود بهره ببرند. 

 

 

قیمت کابین سونا و جکوزی
کابین سونا و جکوزی کوچک

 

ظرفیت و قیمت وان جکوزی کابین دار

کابین جکوزی خانگی و سونا در ظرفیت های مختلف، مانند یک نفره و دو نفره، در بازار موجود است. در مدل های دو نفره کابین سونا ، دو نفر به صورت همزمان می توانند از قابلیت سونا بخار کابین استفاده کنند. سونا جکوزی کابین دار دو نفره نیز امکان استفاده از قابلیت جکوزی و سونا بخار را برای دو نفر بطور همزمان فراهم می کند. پر واضح است که هر چه ظرفیت کابین سونا و جکوزی خانگی بیشتر باشد، ابعاد آن نیز بزرگ تر بوده و در نتیجه قیمت کابین دوش و سونا و جکوزی افزایش می یابد. کابین سونا جکوزی خانگی ۱ نفره برای کسانی که به دنبال زمانی برای تجربه آرامش و تمدد اعصاب به صورت تنها بوده و همچنین فضای کمتری برای نصب سونا و جکوزی خانگی دارند، انتخاب ایده آلی است. از سویی دیگر، کابین سونا جکوزی خانگی با ظرفیت ۲ نفر، برای اعضای یک خانواده و یا دوستان که می خواهند اوقاتی لذت بخش و آرامش بخش در کنار یکدیگر سپری کنند و فضای بزرگتری هم دارند، انتخاب مناسبی است.

 

امکانات کابین سونا و جکوزی

از مهم ترین عوامل موثر در تعیین قیمت سونا و جکوزی خانگی ، امکانات و آپشن های کابین سونا است. کابین دوش و دور دوشی های معمولی امکانات زیادی ندارند. اما کابین دوش جکوزی دار یا وان کابین دار ، امکانات و تجهیزات پیشرفته ای دارد. از مهم ترین آپشن هایی که به درخواست مشتری می توان به کابین سونا جکوزی خانگی اضافه کرد، جکوزی است. قیمت وان جکوزی کابین دار با توجه به تیپ آن و امکاناتی که دارند، متغیر است. هر چه تیپ کابین جکوزی خانگی بیشتر باشد، امکانات بیشتری نیز دارد. همچنین خریداران می توانند برخی از امکانات و ویژگی ها را در صورت تمایل با پرداخت هزینه ای بیشتر، بر روی کابین سونا جکوزی خانگی خود نصب کنند. به طور کلی، هر چه امکانات بیشتری بر روی کابین جکوزی و سونا نصب باشد و مجهز تر باشد، قیمت سونا و جکوزی خانگی بیشتر خواهد شد. از جمله امکانات سونا جکوزی کابین دار می توان به سیستم صوتی و بلوتوث، چراغ LED، هیدرو شاور، ماساژور، جکوزی، دوش سقفی و دستی، سیستم ازن، بخار ساز، ریموت کنترل و حفاظ جان اشاره کرد. در نتیجه، قیمت سونا و جکوزی خانگی تیپ ۱ از قیمت سونا و جکوزی خانگی تیپ ۲، کمتر است.

 

انواع کابین سونا و کابین دوش جکوزی دار

کابین سونا و جکوزی خانگی دارای انواع مختلفی بوده و به صورت پیش ساخته ارائه می شود. علاوه بر تنوع در قیمت سونا جکوزی خانگی ، مدل های آن نیز تنوع بالایی دارند. کابین سونا جکوزی خانگی مسقف بوده و از همه طرف با پانل های شیشه ای محصور شده است تا بتوان از ویژگی سونا بخار آن نیز استفاده کرد. کابین سونا و جکوزی خانگی در اشکال و مدل های مختلف طراحی و تولید می شود تا خریداران با هر سلیقه ای بتوانند کابین مناسب را انتخاب کنند. نصب کابین سونا جکوزی خانگی از خیس شدن کف حمام جلوگیری کرده و به مدرن تر شدن دکوراسیون حمام نیز کمک می کند. سونا جکوزی کابین دار عموما به دو شکل مستطیل و یا نیم گرد (گوشه) در بازار موجود است. در ادامه به طور مختصر این دو مدل کابین را معرفی کرده ایم.

 

کابین سونا
کابین سونا دو نفره

 

کابین سونا و جکوزی مستطیل

مدل کابین سونا و جکوزی مستطیل در ابعاد و ظرفیت های مختلف طراحی می شود. کابین سونا بدون جکوزی مستطیل شکل در ابعاد ۸۰×۱۴۰ سانتی متر گرفته تا ۱۰۰×۱۸۰ سانتی متر موجود است. در مدل های جکوزی دار کابین سونا ، کابین سونا و جکوزی مستطیلی در ابعاد ۱۰۰×۱۵۵ سانتی متر تا ۱۰۰×۱۸۰ سانتی متر موجود است. این مدل کابین طراحی بسیار ساده و زیبایی داشته و می توان آن را هم در گوشه دیوار و هم در وسط دیوار قرار داد. 

 

کابین سونا و جکوزی نیم گرد

برای خانه هایی که فضای حمام محدود است، کابین سونا و جکوزی مدل نیم گرد (گوشه) بسیار مناسب است. زیرا به دلیل آن که این مدل کابین سونا و جکوزی تنها در گوشه دیوار قرار می گیرد، فضای کم تری اشغال می کند. این مدل کابین سونا و جکوزی طراحی مدرن و خاصی داشته و برند های ایرانی و خارجی در انواع و ابعاد مختلف آن را تولید می کنند. کابین سونا بدون جکوزی نیم گرد در ابعاد ۹۰×۹۰ سانتی متر گرفته تا ۱۵۰×۱۵۰ سانتی متر موجود است. در مدل های جکوزی دار کابین سونا نیم گرد، کابین سونا و جکوزی در ابعاد ۱۳۰×۱۳۰ سانتی متر تا ۱۵۰×۱۵۰ سانتی متر موجود است.

 

مزایای کابین سونا و جکوزی خانگی

کابین سونا و جکوزی ، مکانی برای رهایی از استرس ها و به آرامش رسیدن ذهن و جسم است. استفاده از کابین سونا و جکوزی خانگی علاوه بر ایجاد دکوراسیونی مدرن و زیبا، مزایای بسیار دیگری نیز برای سلامتی دارد. بسیاری از افرادی که دارای بیماری های مفصلی و یا حتی بیماری اضطراب هستند، از سونا و وان جکوزی کابین دار برای بهبودی و کسب آرامش استفاده می کنند. با توجه به مزایایی که سونا جکوزی خانگی دارد، قیمت سونا و جکوزی خانگی کاملا می ارزد. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از کابین سونا جکوزی خانگی اشاره می کنیم.

  • ریکاوری و رفع گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
  • پاکسازی و حفظ سلامت پوست در کابین سونا
  • تقویت سیستم ایمنی
  • رفع انسداد و گرفتگی مجاری تنفسی
  • بهبود روند گردش خون
  • بهبود فشار خون
  • کاهش استرس
  • تمیز و مرتب ماندن محیط حمام با کابین سونا و جکوزی

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما