استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

سنگ فرش واش بتن

سنگ فرش واش بتن که به آن بتن شسته نیز می گویند نوعی کفپوش بتنی است که در رنگ های متنوعی وجود دارد. این محصول از ترکیب ماسه، سنگ دانه های معدنی، مواد روان کننده بتن و چسب بتن تشکیل می شود. سنگ فرش واش بتن به دو روش پرسی و ویبره تولید می شود. سنگ فرش واش بتن در طرح و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. در ادامه مشخصات دقیق تر سنگ فرش بتنی به همراه رنگ و وزن گردآوری شده است. برای استعلام قیمت سنگ فرش واش بتن با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

عوامل زیادی در قیمت سنگ واش بتن موثرند. میزان مرغوبیت سنگدانه و سیمان استفاده شده در تولید سنگ واش یکی از عوامل اصلی تعیین قیمت سنگ فرش واش بتن است. عوامل دیگری چون ابعاد واش بتن و برند نیز در تعیین قیمت سنگ واش بتن تاثیر گذار هستند. برای استعلام قیمت دقیق سنگ واش بتن با مشاوران عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت سنگ فرش واش بتن

سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک با ابعاد ۲۰*۲۰*۴ در سایت عمران مدرن عرضه می شود. رنگ سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک، آجیلی و وزن آن ۸۵کیلوگرم بر متر مربع است. همچنین تعداد آن در هر متر مربع ۵.۵ عدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سنگ واش بتن و استعلام قیمت با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سنگ فرش واش بتن

سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک با ابعاد ۴۰*۴۰*۳.۵ در سایت عمران مدرن عرضه می شود. رنگ سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک، آجیلی و وزن آن ۸۵کیلوگرم بر متر مربع است. همچنین تعداد آن در هر متر مربع ۶.۲۵ عدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص و استعلام قیمت هر متر مربع واش بتن با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سنگ فرش واش بتن

سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک با ابعاد ۶۰*۳۰*۳.۵ در سایت عمران مدرن عرضه می شود. رنگ سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک، آجیلی و وزن آن ۸۵کیلوگرم بر متر مربع است. همچنین تعداد آن در هر متر مربع ۵.۵ عدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سنگ فرش واش بتن و استعلام قیمت با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سنگ فرش واش بتن

سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک با ابعاد ۲۰*۲۰*۴ در سایت عمران مدرن عرضه می شود. رنگ سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک، سفید و قرمز و وزن آن ۸۵کیلوگرم بر متر مربع است. همچنین تعداد آن در هر متر مربع ۵.۵ عدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت واش بتن سفید و قرمز با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سنگ فرش واش بتن

سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک با ابعاد ۴۰*۴۰*۳.۵ در سایت عمران مدرن عرضه می شود. رنگ سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک، سفید و قرمز و وزن آن ۸۵کیلوگرم بر متر مربع است. همچنین تعداد آن در هر متر مربع ۶.۲۵ عدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت سنگ واش بتن با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سنگ فرش واش بتن

قیمت سنگ واش بتن

سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک با ابعاد ۶۰*۳۰*۳.۵ در سایت عمران مدرن عرضه می شود. رنگ سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک، سفید و قرمز و وزن آن ۸۵کیلوگرم بر متر مربع است. همچنین تعداد آن در هر متر مربع ۵.۵ عدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت سنگ واش بتن با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سنگ فرش واش بتن

سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک با ابعاد ۲۰*۲۰*۴ در سایت عمران مدرن عرضه می شود. رنگ سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک، سفید و لیمویی و وزن آن ۸۵کیلوگرم بر متر مربع است. همچنین تعداد آن در هر متر مربع ۵.۵ عدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت سنگ واش بتن با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سنگ فرش واش بتن

سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک با ابعاد ۴۰*۴۰*۳.۵ در سایت عمران مدرن عرضه می شود. رنگ سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک، سفید و لیمویی و وزن آن ۸۵کیلوگرم بر متر مربع است. همچنین تعداد آن در هر متر مربع ۶.۲۵ عدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت سنگ واش بتن با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سنگ فرش واش بتن

سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک با ابعاد ۶۰*۳۰*۳.۵ در سایت عمران مدرن عرضه می شود. رنگ سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک، سفید و لیمویی و وزن آن ۸۵کیلوگرم بر متر مربع است. همچنین تعداد آن در هر متر مربع ۵.۵ عدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت سنگ فرش واش بتن با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سنگ فرش واش بتن

سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک با ابعاد ۲۰*۲۰*۴ در سایت عمران مدرن عرضه می شود. رنگ سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک، سفید و مشکی و وزن آن ۸۵کیلوگرم بر متر مربع است. همچنین تعداد آن در هر متر مربع ۵.۵ عدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت سنگ فرش واش بتن با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سنگ فرش واش بتن

سنگ واش بتن

سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک با ابعاد ۴۰*۴۰*۳.۵ در سایت عمران مدرن عرضه می شود. رنگ سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک، سفید و مشکی و وزن آن ۸۵کیلوگرم بر متر مربع است. همچنین تعداد آن در هر متر مربع ۶.۲۵ عدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت سنگ فرش واش بتن با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سنگ فرش واش بتن

سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک با ابعاد ۶۰*۳۰*۳.۵ در سایت عمران مدرن عرضه می شود. رنگ سنگ فرش واش بتن پروفسور موزاییک، سفید و مشکی و وزن آن ۸۵کیلوگرم بر متر مربع است. همچنین تعداد آن در هر متر مربع ۵.۵ عدد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت سنگ فرش واش بتن با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سنگ فرش واش بتن

برای مطالعه بیشتر:

جدول بتنی

کفپوش بتنی

اسلب بتنی

نحوه اجرای واش بتن درجا

تست جوش

تست خاک

آزمایش تراکم خاک

آزمایش SE

اسلامپ مجاز بتن

آزمایشگاه خاک و بتن

آزمایش PLT

تست ut جوش

تست pt جوش

هزینه آزمایش بتن ۱۴۰۱

آزمایش دانهول

آزمایش دانه بندی خاک

هزینه کرگیری بتن

آزمایشگاه مکانیک خاک تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.53 ( 6 نظر)