سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس بهداشتی یا همان سقف کاذب دستشویی جلوه ای زیبا و چشم نواز به آن داده و موجب حفاظت از سقف اصلی می شود. بکارگیری سقف کاذب برای سرویس بهداشتی ، موجب پوشاندن تاسیسات عبوری از سقف شده و بدین ترتیب بر زیبایی سقف توالت می افزاید. از دیگر مزیت های اجرای آن، عایق نمودن سقف از نظر صوتی و حرارتی می باشد. انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی بسیار متنوع است. از انواع سقف های شیشه ای گرفته تا سقف های پی وی سی، کناف، طلقی و ... را می توان برای سقف سرویس بهداشتی اجرا کرد و از این میان می توان سقف کاذب سرویس بهداشتی ارزان قیمت و یا با قیمت های بیشتر را برای نصب و اجرا انتخاب نمود.

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی
سقف کاذب سرویس بهداشتی

 

سقف كاذب سرويس بهداشتي و سقف کاذب حمام به دلیل وجود رطوبت بالا در محیط ، باید در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد. در نتیجه برای سقف توالت باید از مصالحی استفاده کرد که قابلیت ذکر شده را دارا باشند. در ادامه به معرفی انواع سقف کاذب برای سرویس بهداشتی از نظر جنس و سبک ، پرداخته شده است. همچنین توضیحاتی در مورد قیمت سقف کاذب سرویس بهداشتی ، خرید و مزایای آن ارائه شده است.

 

سقف كاذب سرويس بهداشتي
سقف کاذب دستشویی

 

قیمت سقف کاذب سرویس بهداشتی

عمده ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی ، متریال و مصالح مصرفی در اجرای آنها می باشد. با تغییر نوع سقف ، قیمت سقف توالت نیز تغییر می یاید. به طور مثال قیمت سقف کاذب pvc سرویس بهداشتی از آسمان مجازی کمتر است. با تغییر ویژگی ها و کیفیت متریال، سقف کاذب دستشویی قیمت متفاوتی خواهد داشت. متراژ کار نیز تعیین کننده قیمت تمام شده اجرای سقف كاذب می باشد. هزینه های اجرایی و دستمزد از عوامل دیگر تاثیرگذار بر قيمت سقف كاذب سرويس بهداشتي محسوب می گردند.

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی
طرح سقف کاذب دستشویی

 

قیمت سقف کاذب سرویس بهداشتی طلقي و مجازي

تایل های آسمان مجازی در انواع طرح آماده و طرح درخواستی به فروش می رسند. قیمت سقف کاذب سرویس بهداشتی با طرح درخواستی بیشتر از طرح آماده می باشد. کیفیت چاپ نیز تعیین کننده قیمت خرید سقف کاذب سرویس بهداشتی می باشد. طلق ها در ضخامت های مختلف به فروش می رسند که در ابعاد یکسان، با افزایش ضخامت طلق، قیمت سقف کاذب برای دستشویی افزایش می یابد.

 

قیمت سقف کاذب دستشویی پي وي سي

تایل های پی وی سی هم به صورت طولی و هم در ابعاد ۶۰ سانتی متر به فروش می رسند. از انواع این تایل ها می توان به سفید براق، مات، روکش دار و هات استمپ اشاره کرد که از این بین، قیمت سقف کاذب دستشویی اجرا شده با تایل های روکش دار بیشتر است. قیمت سقف کاذب pvc سرویس بهداشتی با توجه به مزایای زیاد آن مقرون بصرفه است.

 

قیمت سقف کاذب سرویس بهداشتی
سقف کاذب سرویس بهداشتی پی وی سی

 

قیمت سقف کاذب دستشویی كناف

از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این نوع از سقف كاذب دستشويي ، طرح اجرایی آن می باشد. هر چه پیاده سازی طرح سقف توالت پیچیده تر بوده و به نیروهای ماهرتری نیاز باشد، سقف کاذب دستشویی قیمت بالاتری خواهد داشت. ارتفاع سقف کاذب سرویس بهداشتی هم تعیین کننده قیمت اجرای آن می باشد.

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی
سقف كناف دستشویی

 

قیمت سقف سرویس بهداشتی چوبی

مهم ترین عامل تعیین کننده این نوع از سقف سرویس بهداشتی ، جنس چوب مصرفی در اجرا می باشد. طرح پیاده شده، ارتفاع سقف کاذب سرویس بهداشتی و همین طور اجرت اجرا نیز سبب می گردد که سقف کاذب دستشویی قیمت متفاوتی داشته باشد.

 

سقف سرویس بهداشتی
سقف كاذب چوبي سرویس بهداشتی

 

قیمت سقف کاذب سرویس بهداشتی تايلي

تایل ها در انواع سفید، تخم مرغی، حصیری و پانچ شده به فروش می رسند. استفاده از تایل های پانچ شده سبب می گردد که سقف کاذب دستشویی قیمت بالاتری داشته باشد. کیفیت تایل ها، متراژ و اجرت نصب از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت سقف کاذب سرویس بهداشتی تایلی می باشند.

 

سقف سرویس
سقف كاذب تایل سرویس

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی ارزان قیمت

برای اجرای این سقف ها از متریال متنوعی می توان استفاده کرد که برخی از انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی ارزان قیمت تر از سایر انواع می باشند. به طور کلی انواع چوبی جزو گرانترین نمونه های سقف کاذب سرویس بهداشتی هستند. باید توجه داشت که در انتخاب سقف کاذب سرویس بهداشتی ارزان قیمت ، کیفیت را فدای قیمت نکرد. به عبارتی سقفی مناسب خواهد بود که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت خوبی برخوردار باشد. سقف کاذب سرویس بهداشتی ارزان قیمت بدون دارا بودن کیفیت، موجب هدر رفتن سرمایه می گردد.

 

خرید سقف کاذب سرویس بهداشتی

منظور از خرید سقف کاذب سرویس بهداشتی ، خرید متریال اولیه برای اجرای سقف توالت می باشد. متریالی همچون صفحات کناف، پی وی سی، طلق و ... که در اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید سقف کاذب سرویس بهداشتی هم به صورت حضوری و هم اینترنتی امکان پذیر است. اما مزیت خرید سقف کاذب سرویس بهداشتی به صورت اینترنتی، امکان مقایسه ویژگی ها و قیمت مصالح با یکدیگر می باشد. ضمن اینکه از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری می نماید.

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی
سقف کاذب سرویس بهداشتی کوچک

 

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی

انواع سقف كاذب سرويس بهداشتي را می توان بر اساس جنس و سبک طراحی سقف کاذب سرویس بهداشتی دسته بندی کرد. انتخاب و اجرای هر کدام از آنها باید با توجه به شرایط محیط، ابعاد، رنگ و ... انجام شود. در بین انواع سقف کاذب برای سرویس بهداشتی ، سقف پی وی سی و طلقی از بهترین گزینه ها برای اجرا می باشند.

 

انواع سقف كاذب سرويس بهداشتي از نظر جنس

متداول ترین انواع سقف کاذب برای سرویس بهداشتی شامل سقف کاذب پی وی سی سرویس بهداشتی ، طلقی، پلکسی گلس، کناف، تایلی و چوبی می باشند. با توجه به دکوراسیون، سلیقه مشتری و قیمت انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی می توان هر یک از آنها را اجرا کرد.

 

سقف كاذب دستشويي pvc

از پرکاربردترین انواع سقف کاذب برای سرویس بهداشتی ، سقف پی وی سی است. سقف کاذب pvc سرویس بهداشتی از مقامت بالایی در برابر رطوبت برخوردار است. وزن آن کم بوده و بار اضافی چندانی به سقف توالت وارد نمی کند. علاوه بر موارد ذکر شده این مصالح در برابر حرارت نیز مقاوم می باشند. برای نصب این نوع از سقف کاذب دستشویی ، می توان از رنگ های مختلفی استفاده کرد اما به طور کلی استفاده از رنگ سفید برای سقف کاذب پی وی سی سرویس بهداشتی متداول تر است.

 

بهترین سقف کاذب سرویس بهداشتی
سقف پی وی سی سرویس بهداشتی

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی pvc با تایل ۶۰ در ۶۰

تایل های ۶۰ در ۶۰ در طرح های مختلف تولید شده و برای مکان های مختلف از جمله سقف کاذب سرویس بهداشتی pvc مورد استفاده قرار می گیرند. این تایل ها در ضخامت های مختلف تولید می شوند که بر این اساس قیمت سقف کاذب سرویس بهداشتی pvc متفاوت است. این تایل ها به صورت طرح دار نیز قابل تولید هستند که بر روی قیمت این نوع از سقف کاذب سرویس بهداشتی تاثیرگذار است.

سقف کاذب سرویس بهداشتی pvc با تایل های طولی

تایل های پی وی سی به صورت طولی نیز تولید می شوند که در اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی قابل اجرا می باشند. پیش از اقدام به خرید، باید ابعاد سرویس بهداشتی را مدنظر قرار داد.

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی طلقی

طلق از دیگر مصالحی است که در سقف کاذب دستشویی استفاده می شود. از مهم ترین ویژگی های این دسته از انواع سقف کاذب برای سرویس بهداشتی ، امکان نورپردازی از بالای سقف (پشت سقف) می باشد. این امر بر زیبایی سقف سرویس بهداشتی می افزاید. خرید سقف کاذب سرویس بهداشتی طلقی در انواع ساده و طرح دار، مات و شفاف و ... امکان پذیر است.

 

بهترین سقف کاذب سرویس بهداشتی
سقف طلقی سرویس

 

سقف كاذب سرويس بهداشتي مجازي

نوعی از سقف طلقی که به سقف آسمان مجازی معروف است و دارای طرح هایی همچون درخت و پرنده، آسمان و ابر و ... می باشد، از دیگر انواع سقف کاذب برای سرویس بهداشتی است. نورپردازی سقف كاذب دستشويي آسمان مجازی به صورت پنهان بوده و در بالای تایل انجام می شود. این نوع به صورت سقف کاذب سه بعدی سرویس بهداشتی نیز قابل اجرا می باشد. بدین صورت که از طرح های سه بعدی برای اجرای سقف توالت استفاده می گردد.

 

سقف کاذب سرویس
سقف مجازی سرویس

 

سقف کاذب دستشویی پلکسی گلس

سقف های پلکسی گلس که به دلیل ظاهر شیشه مانند به عنوان سقف شیشه ای نیز شناخته می شوند، از دیگر انواع سقف كاذب سرويس بهداشتي می باشند. سقف های كاذب پلکسی گلاس شفاف بوده، از شیشه مقاوم تر هستند و وزن کمی نیز دارند. به منظور جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به درون سقف کاذب سرویس بهداشتی ، اطراف صفحات را با چسب های مقوایی می پوشانند.

 

سقف کاذب برای سرویس بهداشتی
سقف کاذب سرویس پلکسی گلس

 

سقف كاذب سرويس بهداشتي چوبي

از دیگر مصالح مورد استفاده در اجرای سقف كاذب دستشويي می توان به چوب اشاره کرد. این سقف به صورت ساده، شبکه شبکه و ... قابل اجرا می باشد. طراحی سقف سرویس بهداشتی با نورپردازی های مناسب، بر زیبایی سقف سرویس می افزاید. سقف کاذب چوبی به صورت ترکیب با سایر سقف های کاذب از جمله کناف نیز قابل اجرا می باشد.

 

سقف چوبی دستشویی

 

سقف كاذب دستشویی تایل

سقف كاذب دستشويي تایلی که غالبا ابعاد تایل آن ۶۰×۶۰ سانتی متر است از دیگر انواع می باشد. برای اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی تایلی از پروفیل های سپری آلومینیومی و یا گالوانیزه استفاده می گردد.

 

سقف كاذب دستشويي
سقف کاذب سرویس

 

سقف توالت كناف

از شناخته شده ترین انواع سقف کاذب، سقف کناف است. کناف سرویس بهداشتی امکان پیاده سازی طرح های زیبا و متنوع با خطوط صاف و منحنی را فراهم می نماید. علاوه بر این می توان با نورپردازی های متنوعی همچون استفاده از لامپ هالوژن ، نور مخفی ، لوستر و ... جلوه ای دو چندان به کناف سرویس بهداشتی بخشید. البته لازم به ذکر است که کناف در انواع مختلفی به فروش می رسد که به منظور اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی باید از نوع ضد رطوبت آن استفاده کرد.

 

انواع سقف كاذب سرويس بهداشتي
کناف سرویس

 

انواع سقف کاذب سرویس بهداشتی از نظر سبک

سبک طراحی سقف کاذب سرویس بهداشتی به سه نوع مدرن، کلاسیک و ساده دسته بندی می گردد. هر یک از این سبک ها در رنگ های مختلف قابل اجرا می باشند.

 

طراحی سقف کاذب سرویس بهداشتی مدرن

سبک مدرن دارای تنوع بالایی بوده و امکان پیاده سازی طرح های متنوع را فراهم می نماید. انتخاب سبک و مدل سقف وابسته به دکوراسیون و طراحی داخلی سرویس بهداشتی می باشد. برای سرویس بهداشتی های بزرگ امکان پیاده سازی طرح های پیچیده تر وجود دارد.

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی
سقف سرویس بهداشتی مدرن

 

طراحی سقف سرویس بهداشتی لوکس

سقف كاذب لوکس از دیگر سبک هایی است که می توان به منظور اجرای سقف كاذب سرویس بهداشتی از آن استفاده کرد. سبک های کلاسیک عموما به صورت دایره ای یا بیضی می باشند. نورپردازی سبک های لوکس با مدرن و ساده متفاوت بوده و عموما از چراغ های آویزان مثل لوستر برای سقف توالت استفاده می گردد.

 

سقف کاذب دستشویی
سقف کاذب لوکس دستشویی

 

آنچه که در بکارگیری سقف لوکس باید توجه ویژه ای به آن داشت، هارمونی سبک طراحی سقف با دکوراسیون و طراحی دیوارها می باشد.

 

سقف کاذب برای سرویس بهداشتی
طرح لوکس سقف کاذب برای سرویس بهداشتی

 

سقف كاذب دستشويي ساده

با اجرای یک طرح ساده از سقف كاذب ، به راحتی و با هزینه ای نه چندان چشمگیر می توان زیبایی فضای سرویس بهداشتی را دوچندان نمود. برای سرویس بهداشتی های کوچک بهتر است از طرح های ساده برای سقف کاذب سرویس بهداشتی استفاده کرد. زیرا پیاده سازی طرح های پیچیده هم نیاز به فضای بیشتری دارد و هم اینکه باعث کوچکتر دیده شدن فضا می گردد.

 

سقف كاذب دستشويي
سقف كاذب سرويس بهداشتي ساده

 

سقف سرویس بهداشتی رنگی

اجرای سقف كاذب با رنگ های متنوع و جذاب موجب افزایش زیبایی فضا می گردد. در سرویس بهداشتی نیز می توان متناسب با رنگ های به کار رفته در دیوارها و دکوراسیون ، از اجرای سقف کاذب رنگی بهره برد.

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی
سقف کاذب رنگی سرویس بهداشتی

 

همچنین برای طراحی سقف کاذب سرویس بهداشتی رنگی می توان از نورپردازی با رنگ های متفاوت بهره برد، با این عمل ضمن امکان تعویض رنگ ها در هر زمان، امکان ایجاد رنگ های متنوع با کلیدهای مختلف و یا خاموش و روشن کردن آن ها وجود خواهد داشت.

 

سقف کاذب برای دستشویی
نورپردازی رنگی سقف کاذب

 

بهترین سقف کاذب سرویس بهداشتی

بهترین سقف کاذب سرویس بهداشتی سقفی است که در برابر رطوبت مقاوم باشد. بنابراین سقف کاذب پی وی سی سرویس بهداشتی یکی از بهترین انواع سقف ها برای اجرا در این فضا است. از سقف پلکسی نیز می توان به عنوان بهترین سقف کاذب سرویس بهداشتی یاد کرد. زیرا هم دارای طرح های گوناگون است و هم اینکه در برابر رطوبت مقاوم است.

همچنین بهترین سقف کاذب سرویس بهداشتی باید با دکوراسیون و رنگ فضا هارمونی داشته باشد. بنابراین بر اساس طرح و رنگ، برای انتخاب بهترین نمونه های سقف کاذب سرویس بهداشتی گزینه های متعددی وجود دارد. بهترین نوع سقف كاذب سرويس بهداشتي سقفی خواهد بود که از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 

بهترین سقف کاذب سرویس بهداشتی
بهترین سقف کاذب سرویس بهداشتی

 

نورپردازی سقف کاذب دستشویی

نورپردازی سقف به سبک طراحی سقف کاذب سرویس بهداشتی وابسته است. با توجه به سبک می توان از انواع لامپ های سقفی ، هالوژن ، چراغ های آویز،‌ صفحه ای و ... استفاده کرد. نورپردازی از اهمیت بالایی در دکوراسیون برخوردار است. زیرا نورپردازی مناسب ، علاوه بر زیباتر نمودن فضا موجب بزرگتر دیده شدن فضاهای کوچک در چشم بیننده می گردد.

 

سقف کاذب سرویس بهداشتی
نورپردازی سقف کاذب سرویس بهداشتی

 

نورپردازی سقف سرویس بهداشتی به صورت نواری نیز قابل اجرا می باشد. این امر ضمن تامین نور فضا، جلوه ای مدرن و چشم نواز به آن می بخشد. نورپردازی کناف سرویس بهداشتی به صورت نقطه ای نیز از نمونه های معمول و پرکاربرد است. استفاده از نور مخفی در سقف سرویس بهداشتی بیش از اینکه جهت روشنایی استفاده شود، کاربرد زیبایی دارد.