استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ریموت درب پارکینگ

ریموت درب اتوماتیک
ريموت درب اتوماتیک

پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن تبدیل درب های قدیمی به درب های اتوماتیک باعث شده تا ایمنی، کیفیت و کارایی این درب ها افزایش چشمگیری داشته باشد. ریموت کنترل درب پارکینگ وسیله انتقال فرمان باز یا بسته شدن به مرکز کنترل درب می باشد که این ارتباط به واسطه رسیور انجام می شود. فرمان حرکت به وسیله سیگنال های حامل به رسیور منتقل شده و در رسیور سیگنال حامل از سیگنال فرمان جدا می شود. سپس رسیور سیگنال فرمان را رمز گشایی می کند و فرمان به مرکز کنترل درب پارکینگ منتقل می شود. لازم به ذکر است که فرکانس کاری ریموت و رسیور بایستی یکسان باشد تا فرآیند ارسال و دریافت اطلاعات بین آن ها ممکن شود. در ادامه انواع ریموت درب پارکینگ مورد بررسی قرار می گیرد.

ریموت درب پارکینگ
ریموت درب پارکینگ

انواع ریموت کنترل درب پارکینگ

باز و بسته شدن درب پارکینگ اتوماتیک با فشردن دکمه ریموت کنترل درب انجام می شود. به طوری که فرمان در یک فرکانس خاص ارسال شده و توسط رسیور نصب شده روی درب پارکینگ دریافت می شود. نحوه ارسال این فرمان در انواع مختلف ریموت کنترل درب پارکینگ متفاوت است که به دو دسته مادون قرمز و رادیویی تقسیم می شود.

ریموت مادون قرمز سیگنال حاصل از دیود مادون قرمز را به رسیور ارسال می کند. در حالی که ریموت رادیویی ، امواج رادیویی ارسال می کند و تفاوت عمده آن با ریموت مادون قرمز برد آن است. به طوری که ریموت های مادون قرمز فرکانس را در یک مسیر مستقیم با برد حدود چند متر منتقل می کنند. اما ریموت های رادیویی دارای برد بالایی هستند که نیاز به قرارگیری مسیر مستقیم ندارند و موانع روی برد آن ها هیچ تاثیری نمی گذارد.

ریموت درب پارکینگ کد فیکس

ریموت کنترل درب پارکینگ کد فیکس برای شناسایی رسیور نیاز به چند دیپ سوئیچ دارد. علاوه بر آن تعدادی جامپر در داخل ریموت قرار دارد که قطع و وصل بودن آن ها با وضعیت دیپ سوئیچ ها بر روی رسیور تنظیم می شود تا رسیور بتواند فرمان صادر شده ، به وسیله ریموت را شناسایی کنند. به علت محدود بودن وضعیت قرارگیری جامپرها ارتباط میان ریموت و رسیور از امنیت پایینی برخوردار است و به راحتی قابل کپی برداری می باشد. در صورت گم شدن یکی از ریموت ها باید وضعیت دیپ سوئیچ ها روی رسیور و وضعیت جامپرها روی تمامی ریموت های موجود تغییر داده شود تا ریموت گمشده غیر فعال شود.

ریموت درب پارکینگ
ریموت درب پارکینگ

ریموت درب پارکینگ لرنینگ کد

در مدار این نوع ریموت از آی سی EV1527 ، RT1527 و یا FP1527 به عنوان اینکودر استفاده شده است. در ریموت درب پارکینگ لرنینگ کد ، یک آدرس منحصر به فرد در تراشه ۱۵۲۷ وجود دارد که نیازی به تنظیم سخت افزاری ندارد. در واقع برای تنظیم آن نیازی به تغییر وضعیت جامپرها نیست. برای تنظیم آن کافی است دکمه رسیور در حالت شناسایی قرار گیرد و با زدن دکمه ریموت، کد مربوط در حافظه رسیور ذخیره شود. در نتیجه فرمان های ریموت درب پارکینگ لرنینگ کد برای رسیور قابل دریافت خواهد بود.

ریموت درب اتوماتیک
ریموت لرنینگ کد

ریموت درب پارکینگ هاپینگ کد

ریموت درب پارکینگ هاپینگ کد نسبت به سایر محصولات دارای امنیت بالایی است چرا که امکان کپی کردن آن وجود ندارد. فرکانس این ریموت ها دائما متغیر بوده و فقط توسط رسیور مخصوص خود قابل شناسایی هستند. برای تنظیم این نوع ریموت در داخل دستگاه رسیور، کلید شناسایی با عنوان LRN و یا Code به مدت ۲ ثانیه نگه داشته و سپس رها می شود. در صورت روشن شدن LED داخل دریافت کننده، با نگه داشتن کلید ریموت به مدت ۲ ثانیه، LED شروع به چشمک زدن می کند. این مدل به دلیل عدم امکان کپی کردن نسبت به سایر محصولات امنیت بیشتری دارد.

ریموت درب پارکینگ بلوتوثی

این نوع از ریموت درب پارکینگ به راحتی در کنار انواع دیگر به جز ریموت های هایپینگ کد قابل کددهی هست. قابلیت کددهی این مدل باعث شده است که از امنیت کمی برخوردار باشد.

با این حال امنیت و رفاه کاربران در بهره مندی از این مدل ریموت ها به دلیل مشکلاتی از قبیل قیمت بالای، تمام شدن باطری ،جا گذاشتن و یا گم شدن آن ها تا حد زیادی کم است.

ریموت بلوتوثی
ریموت درب پارکینگ بلوتوثی

ریموت نوربالا

ریموت نوربالا با هدف افزایش امنیت و بازدهی باز و بسته کردن درب اتوماتیک طراحی می شود. در این مدل از ریموت درب پارکینگ ، کنترل درب پارکینگ از طریق نوربالای خودرو انجام می شود. ریموت نوربالا با نزدیک شدن خودرو به درب اتوماتیک بدون نیاز به ریموت و با زدن نوربالا درب را باز می کند. این دستگاه متشکل از یک برد سخت افزاری است که اندازه آن ۶۵*۳۵*۲۰ میلی متر است.

ریموت نوربالا
استفاده از روموت نوربالا برای باز و بسته کردن درب

ریموت نوربالا شامل دو کلید است که امکان تفکیک دستور را فراهم می کند. در واقع ریموت نوربالا قابلیت ارسال دو دستور مجزا را دارد. به طوری که با یک بار نوربالا زدن درب باز و با دو بار نوربالا زدن درب بسته می شود. این قابلیت برای کرکره برقی و یا اماکنی دارای دو درب ورودی کاربرد بسیار زیادی دارد. ریموت نوربالا نیازی به انجام هیچگونه تنظیماتی در داخل ماشین ندارد. علاوه بر آن موتور و جک درب پارکینگ نیاز به تعویض ندارند.

درب بازکن های هوشمند

با توجه به امکان گم شدن و یا سرقت ریموت کنترل پارکینگ امنیت و مدیریت دسترسی این سیستم ها کم است. برای رفع این مشکل می توان از درب بازکن هوشمند پارکینگ بهره برد. با نصب رسیور مورد نظر در کنار درب پارکینگ و برنامه مربوط در تلفن همراه  براحتی می توان درب پارکینگ را با تلفن همراه باز یا بسته کرد. امکان دسترسی این دستگاه نامحدود می باشد. به طوری که شخصی که اولین بار این دستگاه را راه اندازی می کند، ادمین دستگاه محسوب بوده و می تواند به صورت دائمی و یا موقت به تعداد نامحدودی از کاربران دسترسی بدهد و حتی ادمین های بیشتری را برای دادن دسترسی، تعریف کند. پرتوکل ها و قابلیت های ارتباطی این دستگاه شامل بلوتوث، فرکانس رادیویی و  ارتباط SSL است.

درب بازکن هوشمند
درب بازکن هوشمند پارکینگ
  • در ارتباط بلوتوثی امکان برقراری ارتباط از طریق بلوتوث گوشی با رسیور درب باز کن است. در واقع بدون نیاز ابه ارتباط اینترنتی و با استفاده از روش‌های رمزنگاری شده فقط برای افراد مجاز عمل باز و بسته شدن درب صورت بگیرد.
  • ارتباط رادیویی دربازکن هوشمند پارکینگ با درب پارکینگ از طریق فرکانس رادیویی (RF) صورت می‌پذیرد. در این حالت کافی است فقط تا یک بار ریموت بر روی دستگاه کپی شود و دستگاه کنار درب پارکینگ قرار بگیرد.
  • در ارتباط SSL  راه‌اندازی دستگاه، دسترسی دادن و حذف دسترسی نیاز به اینترنت می‌باشد. این اتصال اینترنتی از طریق ارتباط SSL که در درگاه‌های بانکی استفاده می‌شود، صورت می‌گیرد.

قیمت ریموت درب پارکینگ

ریموت درب پارکینگ از قطعات مهم برای باز و بسته کردن درب پارکینگ است که در انواع مختلف فرکانسی رادیویی و درب بازکن هوشمند قابل خریداری و تهیه است. بنابراین قیمت ریموت درب پارکینگ متناسب با قابلیت هایی که دارد، متاثر از عوامل مختلفی می باشد که بر اساس ترجیح مشترک در انتخاب انواع مختلف مانند ریموت های کلاسیک، هوشمند و یا ریموت نوربالا مشخص می شود.

برای مطالعه بیشتر:

ساخت درب و پنجره

درب اتوماتیک

قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۱

قفل دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۷ نظر

  1. سلام وقت بخیر
    ما یک همسایه مزاحم داریم نمی توانیم ثابت کنیم. از طرفی نمی خواهیم متوجه نصب دوربین بشه. چه نوع دوربینی پیشنهاد میکنید که نیاز به سیم یا برجای گذاشتن اثری از نصب دوربین باشد؟
    سپاس

  2. سلام منظورتون از ریموت نوربالا یعنی درب اتوماتیک با استفاده از نور بالای ماشین باز میشه؟

  3. سلام
    در مورد ریموت نور بالا شرکتی رو میشناسید که این کار رو انجام بده?

  4. قیمت این ریموت نوربالا با ریموت درب پارکینگ معمولی چه فرقی داره؟

    • شما می تونید با خرید ریموت درب پارکینگ نور بالا و یا هوشمند این مشکل رو رفع کنید برای اطلاعات بیشتر می تونید با این شماره تماس بگیرید.
      ۰۲۱۷۷۸۹۶۶۲۵

    • سلام برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید.
      ۰۲۱۷۷۸۹۶۶۲۵

  5. سلام ببخشید من ریموت نور بالا رو از کجا میتونم تهیه کنم؟

  6. سلام، ریموت درب اتوماتیک ما انقدر الکل زدیم بهش از کار افتاده، این ریموت درب اتوماتیک ها مقاوم اند؟

    • شما می تونید با خرید ریموت درب پارکینگ نور بالا و یا هوشمند این مشکل رو رفع کنید برای اطلاعات بیشتر می تونید با این شماره تماس بگیرید.
      ۰۲۱۷۷۸۹۶۶۲۵

  7. اکبر ده بالایی

    با توجه به اسم فکر میکردم کارتون بیستر سمت ساخت و ساز و اینجور حرفا باشه.
    امیدوارم در این زمینه ها هم بتونیم باهاتون همکاری داشته باشیم

    • کار شرکت عمران مدرن معرفی خدمات ساختمانی شرکت های مختلف است که ریموت درب پارکینگ رو هم شامل می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با این شماره تماس بگیرید.

      ۰۲۱۷۷۸۹۶۶۲۵

  8. ریموت نوربالا برای درب پارکینگ تو ایران هست؟