استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵

اگر قصد خرید جکوزی دارید، پیشنهاد می کنیم تا ابتدا راهنمای خرید جکوزی را مطالعه کنید تا خرید هوشمندانه تر و مناسب تری داشته باشید. در راهنمای خرید وان جکوزی سعی کرده ایم که توضیح دهیم مقصود از جکوزی چیست و همچنین نکات مهم هنگام خرید جکوزی را شرح دهیم. در سایت عمران مدرن، اطلاعات و ویژگی های هر محصول، به عنوان راهنمای خرید جکوزی ، در کنار آن نوشته شده است. با کیفیت ترین وان حمامی ، وان ساده و وان جکوزی را با بهترین قیمت می توانید از سایت عمران مدرن خریداری کنید.

نحوه قیمت گذاری در راهنمای خرید جکوزی

از مهم ترین قسمت های راهنمای خرید جکوزی که لازم است قبل از خرید جکوزی بدانید، آشنایی با نحوه قیمت گذاری و یا به بیان دیگر، بررسی عوامل موثر بر قیمت وان جکوزی است. وان جکوزی ها دارای تنوع بسیاری در جنس بدنه، ابعاد، ظرفیت و امکانات انتخابی هستند. هر کدام از این فاکتور ها، بر قیمت تمام شده جکوزی تاثیر گذارند. برند های مختلف مانند جکوزی دریا وان و وان جکوزی پرشین قیمت های مختلفی دارند. قیمت های مختلفی دارند. به همین دلیل در ادامه، به بررسی مختصر این فاکتور ها در راهنمای خرید وان جکوزی پرداخته ایم.

نحوه قیمت گذاری در راهنمای خرید جکوزی

ابعاد وان جکوزی در راهنمای خرید وان جکوزی

مهم ترین نکته قبل از خرید در راهنمای خرید جکوزی ، تعیین و اندازه گیری دقیق ابعاد وان جکوزی مورد نظر، متناسب با فضای موجود است. قبل از آن که اقدام به خرید وان جکوزی کنید، مساحت مکانی را که برای قرار گیری وان جکوزی در نظر گرفته اید، به دقت اندازه گیری کنید. زیرا اگر ابعاد وان جکوزی متناسب با محل قرار گیری آن نباشد و نتوان نصب کرد، ممکن است با زیان مالی و سایر مشکلات تعویض وان جکوزی رو به رو شوید.

ابعاد وان جکوزی و راهنمای خرید وان جکوزی

ابعاد جکوزی با قیمت آن رابطه مستقیم دارد، یعنی هرچه ابعاد جکوزی بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. شاید اگر شخصی بخواهد برای حیاط ویلای خود وان جکوزی خریداری کند، مشکل محدودیت فضا نداشته باشد. اما در زندگی های آپارتمان نشینی، برای خرید جکوزی با محدودیت فضای مورد نیاز برای قرار دادن وان جکوزی رو به رو هستیم. به همین دلیل الزامی است تا ابتدا به ابعاد جکوزی که در راهنمای خرید جکوزی هر محصول ذکر شده است، دقت کنید.

تاثیر ابعاد وان جکوزی بر قیمت آن

ظرفیت جکوزی در راهنمای خرید جکوزی

وان جکوزی ها دارای ظرفیت های مختلف هستند. هنگام انتخاب و بررسی وان جکوزی ها، به ظرفیت (تعداد نفرات) نوشته شده در راهنمای خرید جکوزی ، توجه کنید. جکوزی ها در ظرفیت های مختلف از یک نفره گرفته تا ۸ نفره و حتی ۱۰ نفره تولید می شوند. بدیهی است که هر چه ظرفیت وان بیشتر باشد، ابعاد آن نیز بزرگ تر خواهد بود. به همین دلیل اگر قصد خرید جکوزی برای حمام آپارتمان خود دارید، وان جکوزی های یک نفره و دو نفره انتخاب مناسب تری هستند. اما اگر برای اسپا، حیاط ویلا و یا سالن استخر به دنبال خرید جکوزی هستید، محدودیتی در انتخاب ظرفیت های بیشتر جکوزی ندارید. وان جکوزی هایی که ظرفیت بیشتری دارند، قیمت بالا تری دارند.

ظرفیت جکوزی در راهنمای خرید جکوزی

امکانات وان جکوزی در راهنمای خرید جکوزی

وان جکوزی ها نسبت به وان های ساده امکانات بیش تر و پیشرفته تری دارند. هنگام بررسی راهنمای خرید جکوزی ، به تیپ جکوزی و امکانات آن دقت کنید. زیرا یک سری امکانات به صورت پیش فرض بسته به تیپ جکوزی، بر روی آن قرار گرفته اند. اما سایر امکانات پیشنهادی که در ویژگی تیپ ها وجود ندارند را می توانید به انتخاب خود هنگام سفارش و خرید جکوزی، به آن اضافه کنید. هرچه امکانات وان جکوزی بیشتر شود، قیمت تمام شده جکوزی نیز افزایش می یابد.

امکانات وان جکوزی در راهنمای خرید جکوزی

به عنوان مثال، در راهنمای خرید جکوزی مدل پرنسس از برند پرشین ذکر شده است که تیپ ۲ این جکوزی دارای امکاناتی نظیر ماساژور آب، سیستم کنترل دیجیتال، سنسور سطح سنج آب، پمپ آب و چراغ کروموتراپی است. اما شما می توانید آپشن هایی نظیر پانل چوبی، پانل بغل، سیستم ضد عفونی، سیستم تصفیه ازن، ماساژور بلوئر مجیک، سیستم صوتی، شیرآلات وچراغ زنجیره نور را به صورت دلخواه به جکوزی پرشین خود اضافه کنید. برای خرید انواع مدل های وان جکوزی پرشین و سایر برند ها، می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه کنید.

راهنمای خرید جکوزی پرنسس و امکانات آن

جنس بدنه در راهنمای خرید وان جکوزی

یک نکته مهم در راهنمای خرید جکوزی که معمولا به آن توجه زیادی نمی شود، جنس بدنه وان جکوزی است. آشنایی با جنس بدنه وان جکوزی در نحوه نگهداری جکوزی و دوام آن بسیار اهمیت دارد. بدنه وان جکوزی ها دارای جنس های مختلفی می تواند باشد. از جمله جنس های بدنه جکوزی رایج در بازار می توان به بدنه فایبرگلاس، بدنه آکرولیک، بدنه سنگی و بدنه رزینی اشاره کرد که هر کدام از این جنس ها مزایا و معایب خود را دارند. در زیر به توضیح دو مورد از رایج ترین متریال های موجود در بازار می پردازیم.

راهنمای خرید وان جکوزی و جنس بدنه آن

راهنمای خرید وان جکوزی با بدنه آکریلیک

وان جکوزی از جنس آکریلیک از نوعی پلاستیک ساخته شده اند. به عنوان راهنمای خرید جکوزی آکریلیک می توان گفت این وان ها به دلیل قیمت مناسب، طول عمر بالا، وزن سبک و مقاوت بالا در برابر حرارت و کپک، نسبت به سایر جکوزی ها پر طرفدار تر هستند. البته برای نظافت این وان جکوزی ها نباید از مواد شیمیایی قوی و یا برس های زبر استفاده کرد. زیرا باعث ایجاد خش و ساییدگی بر روی بدنه وان های آکریلیکی می شوند.

راهنمای خرید وان جکوزی آکریلیک

راهنمای خرید جکوزی با بدنه فایبرگلاس

وان و جکوزی های از جنس فایبرگلاس مانند وان های آکریلیکی در دسته وان های پلاستیکی قرار می گیرند. به عنوان راهنمای خرید وان جکوزی های فایبرگلاس باید گفت که این جکوزی ها مانند جکوزی های آکریلیک سبک بوده و قیمت مناسبی دارند. اما از نقاط ضعف این وان ها می توان به حساسیت آن ها نسبت به لکه، قارچ و شوینده های قوی اشاره کرد.

راهنمای خرید جکوزی با بدنه فایبرگلاس

انواع جکوزی در راهنمای خرید جکوزی

در نسل های ابتدایی جکوزی ها، تنها به خاصیت درمانی آن ها توجه می شد و شکل ظاهری بسیار ساده ای داشتند. اما در طی سال های اخیر، نحوه چیدمان حمام ها نیز مانند سایر قسمت های خانه اهمیت بیشتری پیدا کرد. به همین دلیل طراحان تلاش کردند تا با طراحی جکوزی ها در مدل ها و طرح های مختلف، آن را به قسمت کانونی دکوراسیون حمام تبدیل کنند. امروزه، جکوزی ها تکمیل کننده چیدمان حمام ها هستند. طراحی وان جکوزی ها در راهنمای خرید وان جکوزی به چند دسته کلی تقسیم می شود که در زیر به اختصار هر کدام را معرفی می کنیم. در راهنمای خرید جکوزی ، می توانید دسته بندی و مدل جکوزی مورد نظرتان را ببینید.

راهنمای خرید انواع وان جکوزی

راهنمای خرید وان جکوزی چهار گوش یا مستطیل

جکوزی هایی که در راهنمای خرید جکوزی به مدل چهار گوش یا مستطیل مرسوم هستند، از کلاسیک ترین و مینیمال ترین طراحی های وان جکوزی هستند. وان جکوزی های مستطیلی می توانند در گوشه و یا وسط دیوار قرار گیرند.

راهنمای خرید وان جکوزی چهار گوش یا مستطیل

راهنمای خرید جکوزی سه گوش

وان جکوزی سه گوش یا کنجی با طراحی مثلثی خود در گوشه دیوار حمام قرار می گیرد. این مدل وان جکوزی ها به دلیل آن که در کنج یا گوشه دیوار نصب می شوند، برای حمام های کوچک که فضای محدودی دارند، بسیار مناسب هستند. جکوزی های سه گوش یا کنجی بازه قیمتی متفاوتی دارند.

راهنمای خرید جکوزی سه گوش یا کنجی

راهنمای خرید جکوزی جزیره

جکوزی مدل جزیره، همان طور که از نامش پیداست، به صورت مستقل می تواند در وسط حمام و با فاصله از دیوار نصب شود. به عنوان راهنمای خرید وان جکوزی جزیره می توان گفت که برای نصب جکوزی های جزیره، نیاز است تا لوله کشی های آن در زمین تعبیه شود. برای شیرآلات وان جکوزی جزیره نیز می توان از انواع شیرآلات ایستاده و یا دیواری استفاده کرد.

راهنمای خرید جکوزی جزیره

راهنمای خرید وان جکوزی توکار

وان جکوزی توکار همان طور که از نامش در راهنمای خرید جکوزی پیداست، در داخل کف یا سکو نصب می شود و هیچ پانلی ندارد. وان جکوزی توکار از جمله لوکس ترین مدل های وان جکوزی است. برای نصب جکوزی توکار احتیاج به کف سازی و زیر سازی دارید.

راهنمای خرید وان جکوزی توکار

راهنمای خرید جکوزی گرد یا چند ضلعی

وان جکوزی های گرد یا چند ضلعی از جدید ترین مدل های وان جکوزی هستند. به عنوان راهنمای خرید جکوزی گرد یا چند ضلعی می توان گفت که این مدل جکوزی ها به دو صورت قابل نصب هستند. اگر وان جکوزی گرد یا چند ضلعی بدون پانل نصب شوند، در زیر مجموعه جکوزی های توکار قرار می گیرند. اما اگر جکوزی های گرد یا چند ضلعی با پانل نصب شوند، از دسته جکوزی جزیره یا مستقل محسوب می شوند.

برای مطالعه بیشتر:

فروش وان حمام

قیمت وان ساده ایرانی

خرید جکوزی

وان جکوزی ارزان

وان آریانا

قیمت وان پرشین استاندارد

وان زرین آب

جکوزی چوبی

وان جکوزی دار مستطیلی

جکوزی سه گوش

آخرین عناوین

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

2 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

2 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

2 روز پیش

چراغ ریلی مگنتی

چراغ ریلی مگنتی یکی از جدیدترین و مدرن ترین سیستم های روشنایی است که امکانات…

2 روز پیش

هالوژن نما

هالوژن نما ، یکی از ساده ترین و در عین حال موثرترین راه های نورپردازی…

3 روز پیش

مشخصات فنی آسانسور

اطلاع از مشخصات فنی آسانسور برای نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه از آن ضروری می باشد.…

3 روز پیش