استعلام قیمت
ثبت درخواست
هوشمندسازی

دی وی ار ۱۶ کانال هایک ویژن

دی وی ار ۱۶ کانال هایک‌ ویژن یک دستگاه ضبط تصاویر و ویدئوهای مداربسته با قابلیت ضبط تصاویر از تا ۱۶ دوربین مداربسته مختلف است. در دستگاه های DVR  تعداد کانال‌ها از روی تعداد ورودی تصویر تعیین می‌شود. به عبارتی هر دوربین به یک کانال ورودی متصل می‌شود و این DVR توانایی ضبط تصاویر همزمان از تا ۱۶ دوربین را دارد.

هایک‌ویژن (Hikvision) یک شرکت معروف در زمینه تولید تجهیزات مداربسته است و محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. دی وی ار ۱۶ کانال هایک‌ ویژن معمولاً دارای ویژگی‌هایی مانند ضبط و پخش ویدئو با کیفیت بالا، قابلیت اتصال به شبکه برای دسترسی از راه دور، قابلیت ذخیره‌سازی تصاویر بر روی هارد دیسک داخلی یا خارجی، قابلیت تشخیص حرکت و ضبط تصاویر در صورت شناخت حرکت، و دیگر ویژگی‌های مرتبط با نظارت تصویری می ‌باشند.

قیمت دی وی آر ۱۶ کانال هایک ویژن به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد. اما با توجه به نوسانات ارز بهتر است برای استعلام قیمت ۱۶ dvr کانال هایک ویژن با کارشناسان فروش عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت ۱۶ dvr  کانال هایک ویژن

عوامل مختلفی در تعیین قیمت ۱۶ dvr  کانال هایک ویژن نقش کلیدی دارند. در ذیل لیستی از این موارد گردآوری شده است:

ویژگی ها و مشخصات: ویژگی ها و مشخصات دستگاه دی وی ار ۱۶ کانال هایک ویژن نقش بسزایی در تعیین قیمت آن دارد. دستگاه‌های DVR با ویژگی‌های پیشرفته مانند ضبط با وضوح بالاتر، ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتر، دسترسی از راه دور و قابلیت‌های تشخیص حرکت معمولاً گران‌تر هستند.

تعداد کانال ها: تعداد کانال های دوربینی که یک دستگاه DVR می تواند پشتیبانی کند بر قیمت آن تأثیر می گذارد. دستگاه‌های DVR با تعداد کانال‌های بیشتر گران‌تر هستند، زیرا می‌توانند دوربین‌های بیشتری را به طور همزمان در خود جای دهند. بنابراین قیمت دی وی آر ۱۶ کانال هایک ویژن ز مدل های مشابه با تعداد کانال کمتر بیشتر است.

ظرفیت ذخیره سازی: دستگاه های دی وی ار ۱۶ کانال هایک ویژن با ظرفیت ذخیره سازی بیشتر برای ذخیره فیلم های ضبط شده معمولاً گران تر خواهند بود. این برای مشاغل یا برنامه هایی که زمان ضبط طولانی لازم است بسیار مهم است.

دستگاه دی وی آر

گارانتی و پشتیبانی: دستگاه های DVR با ضمانت های طولانی تر و پشتیبانی مشتری بهتر ممکن است قیمت کمی بالاتری داشته باشند.

کیفیت و وضوح ویدیو: دستگاه‌های دی وی ار ۱۶ کانال هایک ویژن که از وضوح تصویر بالاتر، مانند ۱۰۸۰p یا ۴K پشتیبانی می‌کنند، نسبت به دستگاه‌هایی با وضوح پایین‌تر گران‌تر هستند.

قیمت دی وی آر ۱۶ کانال هایک ویژن

دی وی ار ۱۶ کانال هایک ویژن مدل DS-7216HGHI-K1 با تکنولوژی کارکرد آنالوگ، تکنولوژی ساخت AHD و گارانتی سلامت فیزیکی کالا در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دی وی آر ۱۶ کانال هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دی وی ار ۱۶ کانال هایک ویژن مدل DS-7116HQHI-K1 با تکنولوژی کارکرد آنالوگ، تکنولوژی ساخت AHD و گارانتی سلامت فیزیکی کالا در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دی وی آر ۱۶ کانال هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت دی وی آر ۱۶ کانال هایک ویژن مدل DS-7216HQHI-K1 با تکنولوژی کارکرد آنالوگ، تکنولوژی ساخت AHD و گارانتی سلامت فیزیکی کالا ۶۸۴۱۰۰۰ می باشد. برای ثبت سفارش این مدل دستگاه دی وی آر برند هایکویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دی وی آر ۱۶ کانال هایک ویژن مدل DS-7216HQHI-K2 با تکنولوژی کارکرد آنالوگ، تکنولوژی ساخت AHD و گارانتی سلامت فیزیکی کالا ۸۲۹۶۰۰۰ می باشد. این مدل دستگاه DVR  در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دی وی ار ۱۶ کانال هایک ویژن مدل DS-7216HUHI-K2 با تکنولوژی کارکرد آنالوگ، تکنولوژی ساخت AHD و گارانتی سلامت فیزیکی کالا در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دی وی آر ۱۶ کانال هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مدار بسته

خرید دستگاه دی وی ار ۱۶ کانال هایک ویژن

با توجه به اهمیت دستگاه دی وی آر در سیستم دوربین های مداربسته، خرید این دستگاه با قیمت مناسب اهمیت زیادی دارد لذا شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند. بهتر است خرید دستگاه دی وی ار ۱۶ کانال هایک ویژن از نمایندگی های معتبر این شرکت انجام شو. عمران مدرن به عنوان یکی از نمایندگی های برند هایک ویژن دستگاه های دی وی آر ۱۶ کانال با مشخصات مختلف ارائه می کند. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل

دوربین اسپید دام هایک ویژن

قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن

مشخصات فنی دوربین هایک ویژن

آخرین عناوین

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

11 ساعت پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

12 ساعت پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

18 ساعت پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

1 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

1 روز پیش

آیا هبلکس برای دیوار سوله استفاده می شود؟

هبلکس به عنوان یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی سبک و مقاوم امروزه مورد توجه…

1 روز پیش