استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵

دوش شیشه ای یا کابین شیشه ای حمام ، محفظه ای تشکیل شده از چند پانل شیشه ای فریم دار یا بدون فریم می باشد. یکی از راه‌ های ایجاد یک دکوراسیون جذاب برای حمام، استفاده از کابین شیشه ای حمام بوده که می‌ تواند به تکمیل شدن این فضا کمک بسیاری کند. دوش شیشه ای می تواند یک پارتیشن ساده شیشه ای بدون در و یا دور دوشی شیشه ای دارای در و زیر دوشی باشد.

در بسیاری از آپارتمان ها، سرویس بهداشتی و دوش حمام در یک فضای مشترک قرار گرفته است. در نتیجه، برای استفاده اعضای خانه از این دو فضا، لازم است تا محیط حمام از سرویس بهداشتی تفکیک شود. نصب دوش شیشه ای یا کابین شیشه ای قیمت مناسب تری نسبت به ساخت دیواره های کاشی کاری شده برای تفکیک فضای حمام دارد و فضای بسیار کمتری را اشغال می کند. کاربرد کابین شیشه ای ، ممانعت از خیس شدن قسمت‌های دیگر فضای حمام و حفظ گرما و دمای مطلوب اطراف دوش حمام است. دوش شیشه ای می تواند یک پارتیشن حمام و یا یک دوردوشی به همراه زیردوشی باشد.

قیمت دوش شیشه ای

دوش شیشه ای قیمت های مختلفی داشته و نمی توان عدد ثابتی را بیان کرد. عوامل گوناگونی بر روی قیمت دوش شیشه ای موثر است. کابین شیشه ای حمام دارای اجزای مختلفی نظیر شیشه سکوریت با ضخامت های متفاوت، فریم و یراق آلات هستند. هر جزء در مدل ها، طرح ‌ها و رنگ ‌های مختلف و با کیفیت های متفاوت اجرا می ‌شود و هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند. همچنین بسته به مدل کابین شیشه ای از جمله فریم دار، بدون فریم، لولایی و یا کشویی بودن کابین شیشه ای دوش ، قیمت متفاوتی خواهند داشت.

دوش شیشه ای در ابعاد مختلف و بر اساس فضای مورد نظر مشتری ساخته می‌شود. در نتیجه، هر چه ابعاد دوش و حمام بزرگ تر باشد، دوش شیشه ای قیمت بالا تری خواهد داشت. بنابراین، کابین شیشه ای قیمت مشخصی نداشته و بر اساس سفارش و سلیقه مشتری تعیین می‌شود.

دوش شیشه ای

انواع کابین شیشه ای

دوش شیشه ای دارای تنوع زیادی می باشد. از لحاظ دسته بندی فریم، به دو دسته ی فریم دار و بدون فریم (فریم لس) تقسیم می شود. اگر دوش شیشه ای از لحاظ درب آن طبقه بندی شود، به دو صورت کابین شیشه ای ریلی و کابین شیشه ای لولایی تقسیم بندی می شود. همچنین امکان استفاده از انواع مختلف شیشه رنگی و مات (سندبلاست) برای پانل های کابین شیشه ای حمام وجود دارد. در ادامه به بررسی چند نمونه از رایج ترین و پر فروش ترین مدل های دوش شیشه ای می پردازیم.

کابین شیشه ای

دوش شیشه ای فریم دار

این مدل دوش شیشه ای ، همان طور که از نامش مشخص است، در اطراف پانل های شیشه ای خود دارای فریمی فلزی از جنس استیل ضد زنگ یا آلومینیوم است. کابین شیشه ای حمام مدل فریم دار آب بندی بسیار خوبی دارد و استحکام خوبی به دلیل فریم آن دارد. این مدل دوش شیشه ای قیمت کمتری نسبت به نوع بدون فریم آن دارد. مشتریان در هنگام سفارش دوش شیشه ای فریم دار می توانند رنگ فریم به کار رفته را طبق سلیقه خود انتخاب کنند.

دوش شیشه ای

کابین شیشه ای حمام بدون فریم (فریم لس)

امروزه کابین ‌شیشه ای بدون فریم یا فریم ‌لس محبوبیت بیشتری داشته و علت آن زیبایی، ظاهر مینیمال و مقاومت بالای آن است. علاوه بر این موارد، در دوش‌ شیشه ای فریم‌ لس به دلیل نبود فریم، فضایی برای رشد میکروب و قارچ وجود ندارد. به این سبب کابین شیشه ای حمام مدل فریم لس نگهداری آسان تری داشته و نظافت آن راحت تر است. این مدل دوش شیشه‌ ای خود به سه دسته کشویی، لولایی و پارتیشن حمام تقسیم می‌ شود. در ضمن، دوش شیشه‌ای بدون فریم، توسط یراق‌ آلات به دیوار متصل می‌ گردد.

کابین شیشه ای حمام بدون فریم (فریم لس)

دوش شیشه ای مات

بسیاری از افراد چنین تصور می ‌کنند که تنها می ‌توان از شیشه‌ شفاف برای ساخت دوش شیشه ای حمام استفاده کرد و دغدغه حفظ حریم خصوصی دارند. اما این تفکر اشتباه است. در هنگام سفارش می توان پانل های کابین شیشه ای دوش را از شیشه سند بلاست شده یا مات انتخاب کرد. شیشه سند بلاست شده دارای طرح های مختلف است و مشتری طبق سلیقه خود می تواند طرح مورد نظر را انتخاب کند.

دوش شیشه ای مات

کابین شیشه ای کشویی

دوش شیشه ای مدل کشویی یا ریلی، از یک قسمت با شیشه ثابت و یک درب شیشه ای متحرک تشکیل شده است . استفاده از درب کشویی و ریلی، فضای اضافی جهت باز و بسته کردن درب ها نیاز نداشته و به راحتی بر روی دیواره ثابت کابین شیشه ای حرکت می‌کند. به همین دلیل دوش شیشه ای کشویی برای حمام و سرویس بهداشتی با فضای کوچک، بسیار مناسب است. این مدل کابین شیشه ای حمام قیمت بالاتری نسبت به مدل درب لولایی دارد ولی در قیاس با مدل دو درب کشویی دارای هزینه پایین ‌تری می‌ باشد.

دوش شیشه ای کشویی یا ریلی معمولاً به صورت بدون فریم و در برخی موارد به صورت فریم دار نصب می شود. در مدل فریم لس، نحوه اتصال شیشه‌ها به دیوار به وسیله یراق آلات استیل و در مدل فریم‌ دار، شیشه به وسیله پروفیل های آلومینیومی یا استیل به دیوار متصل می ‌شود.

کابین شیشه ای کشویی

دوش شیشه ای لولایی

همانطور که از نام این نوع دوش شیشه ای مشخص است، دارای یک یا دو درب لولایی بازشو می‌ باشند. در مدل دوش شیشه ای لولایی، دو دسته شیشه ثابت و بازشو داریم که شیشه ‌های ثابت و متحرک به وسیله یراق آلات ضد زنگ به دیوار و شیشه‌ های جانبی متصل می شوند. شیشه ی مورد استفاده در کابین شیشه ای مدل لولایی از جنس سکوریت و با ضخامت بالا بوده تا در برابر حرارت و ضربه، مقاومت کافی داشته باشند. همچنین رنگ یراق آلات کابین شیشه ای لولایی را می توان به دلخواه انتخاب کرد.

دوش شیشه ای لولایی

کابین شیشه ای دوش پارتیشنی

معمولا دوش شیشه‌ ای پارتیشنی ثابت یا دیوایدر تک قطعه ‌ای در حمام ‌های بسیار کوچک که قابلیت نصب درب شیشه ‌ای لولایی و ریلی وجود ندارد، مورد استفاده قرار می‌ گیرد. هدف از نصب کابین شیشه ای دوش ثابت، ایجاد حفاظ به منظور استفاده دو کاربره از حمام و سرویس به صورت همزمان و همچنین ممانعت از پاشیدن آب به سایر قسمت های حمام و سرویس می‌ باشد. یراق آلات مربوط به کابین شیشه ای ثابت تنها برای اتصال شیشه به دیوار می باشد. معمولا این مدل دوش شیشه ای قیمت بالایی ندارد، چرا که از یراق آلات و شیشه کم تری در این کار استفاده می شود. همچنین در این مدل نیازی به درب نمی باشد و در نتیجه از اتصالات کم تری استفاده می شود.

دوش شیشه ای پارتیشنی

برای مطالعه بیشتر:

قیمت کابین سونا و جکوزی

قیمت شیشه جدا کننده سرویس بهداشتی

فروش وان حمام

قیمت وان حمام ساده

جکوزی پرشین استاندارد

قیمت وان پرشین استاندارد

وان های لاکچری

قیمت جکوزی یک نفره

آخرین عناوین

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

2 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

2 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

2 روز پیش

چراغ ریلی مگنتی

چراغ ریلی مگنتی یکی از جدیدترین و مدرن ترین سیستم های روشنایی است که امکانات…

3 روز پیش

هالوژن نما

هالوژن نما ، یکی از ساده ترین و در عین حال موثرترین راه های نورپردازی…

3 روز پیش

مشخصات فنی آسانسور

اطلاع از مشخصات فنی آسانسور برای نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه از آن ضروری می باشد.…

3 روز پیش