استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
هوشمندسازی

دوربین های مداربسته آژیردار + معرفی ۵ مدل پرفروش

برخی از دوربین های مداربسته، مجهز به آژیر پلیسی یا همان آژیر هشدار هستند. این دوربین ها با استفاده از هوش مصنوعی این قابلیت را دارند تا با تشخیص سوژه و حرکات مشکوک، علاوه بر ضبط تصاویر و نمایش آن به صورت آنلاین بر روی تلفن همراه، با پخش صدای آژیر به افراد هشدار دهند. تفاوت دوربین های مداربسته آژیردار با دزدگیر های اماکن در این است که دزدگیر ها تنها قابلیت هشداردهی در هنگام تشخیص حرکت و یا ورود و خروج غیرقانونی دارند. اما دوربین های آژیر دار قابلیت ضبط تصاویر، نمایش آنلاین تصاویر، فیلمبرداری در روز و شب و همچنین پخش آژیر هشدار در هنگام حرکات مشکوک دارند. در واقع می توان گفت که دوربین های مداربسته آژیردار، هم دوربین و هم دزدگیر هستند.

در این مطلب، ۵ مدل از پرفروش ترین دوربین های مداربسته آژیردار فوق هوشمند را همراه با قیمت و مشخصات آن ها، معرفی خواهیم کرد. برای تهیه این دوربین ها می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین مداربسته آژیردار مدل RN-565-IP-S5 از ریویژن

یکی از پرفروش ترین دوربین های مداربسته هوشمند دارای آژیر پلیسی، دوربین مداربسته ۵ مگاپیکسلی مدل RN-565-IP-S5 با قابلیت دید در شب رنگی حتی در تاریکی مطلق، از برند ریویژن است. می توان از این دوربین در دمای ۲۰- درجه تا ۵۰+ درجه سانتی‌گراد استفاده کرد. رم این دوربین ۱۲۸ مگابایت DDR3 است. از مشخصات فنی و امکانات این دوربین هوشمند می توان قابلیت مکالمه دو طرفه (میکروفون و اسپیکر)، ضبط صدا، کابل ضدآب، قابلیت فنس مجازی و تشخیص انسان را نام برد. همچنین این دوربین دارای هشدار نور و صدا در صورت ورود و یا خروج غیر مجاز، قابلیت ارسال پیغام به اپلیکیشن موبایل در صورت تردد غیر مجاز، انتقال تصویر Real Time ، تشخیص حرکت و نرم افزار نظارت آنلاین تصاویر بر روی کامپیوتر (Windows) و موبایل (Android, ios) می باشد. وزن خالص دوربین ۷۵۰ گرم است.

تصویر دوربین مداربسته آژیردار مدل RN-565-IP-S5 از ریویژن

دوربین مداربسته آژیردار مینی اسپید دام ۲ مگاپیکسل

دوربین مداربسته اسپید دام مجهز به آژیر پلیسی هشدار تشخیص حرکت، دارای کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی (Full HD 1080p 2mp) و همچنین قابلیت انتقال تصاویر V380 می باشد. بدین ترتیب، هرجا که باشید می توانید تصاویر دوربین را به صورت زنده مشاهده کنید. دوربین مداربسته مینی اسپید دام علاوه بر آژیر پلیسی، مجهز به فلاشر با نور قرمز و آبی نیز می باشد. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به دید رنگی در شب، تعقیب سوژه، چرخش به صورت عمودی و افقی، مکالمه ۲ طرفه (دارای میکروفن و اسپیکر)، اتصال به wifi و hot spot، حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگ MICRO SD و همچنین دارای استانداردهای IP66/IP67 ضد آب و گرد و غبار اشاره کرد. امکان اتصال همزمان چند کاربر به دوربین وجود داشته و برای نصب در خانه، محل کار، فروشگاه، کارگاه و غیره بسیار مناسب است. وزن خالص این مدل دوربین ۵۰۰ گرم است.

تصویر دوربین مداربسته آژیردار مینی اسپید دام ۲ مگاپیکسل

دوربین مداربسته آژیردار سیم کارتی و چرخشی ۳ مگاپیکسل برند SNC

دوربین مداربسته آژیردار سیم کارتی و چرخشی ۳ مگاپیکسل از برند SNC نسل جدیدی از دوربین های مداربسته بوده که هم دوربین هستند و هم دزدگیر. این دوربین به دلیل پروژکتور های قوی که دارد، قادر به تصویر برداری با وضوح بالا و رنگی در شب و یا تصویربرداری به صورت سیاه و سفید با مادون قرمز می باشد. مزیت سیم کارت خور بودن این دوربین موجب می شود که تصاویر ضبط شده به گوشی ارسال شوند. از دیگر مشخصات فنی این دوربین مداربسته آژیردار می توان به قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، امکان مکالمه دو طرفه، پخش اینترنت بصورت WiFi، تعقیب سوژه، پشتیبانی از رم ۱۲۸ گیگ، ضبط صدا و تصاویر و قابلیت نصب در محیط بارانی و آفتابی اشاره کرد. این دوربین هم برای فضاهای بسته و هم به دلیل چرخش ۳۶۰ درجه، برای فضاهای باز مناسب است.

تصویر دوربین مداربسته آژیردار سیم کارتی و چرخشی ۳ مگاپیکسل برند SNC

دوربین مداربسته آژیردار رم خور مینی اسپید دام V380 کیس کوچک

دوربین مداربسته آژیردار اسپید دام رم خور (پشتیبانی تا ۱۲۸ گیگابایت رم)، از پر فروش ترین دوربین های V380 بی سیم و چرخشی است. به دلیل بی سیم بودن و عدم نیاز به کابل کشی، نصب بسیار آسانی دارد. همچنین این دوربین مجهز به WiFi بوده و تحت شبکه می باشد. تصویربرداری این دوربین اسپید دام با رزولوشن ۳ مگاپیکسلی بوده و دارای قابلیت دید در شب رنگی است. همچنین این دوربین آژیردار چرخشی مجهز به سنسور حساس به حرکت بوده و هنگام تشخیص، به تلفن همراه به صورت ۲۴ ساعته آلارم می فرستد. از دیگر مشخصات فنی این دوربین می توان به پشتیبانی از ذخیره تصویر و صدا به صورت همزمان، امکان مکالمه دو طرفه (میکروفون دار)، قابلیت اتصال به دستگاه NVR، انتقال داده توسط اینترنت و تعقیب سوژه اشاره کرد. قیمت این دوربین، نسبت به امکانات و مشخصات فنی که دارد، بسیار مناسب است.

تصویر دوربین مداربسته آژیردار رم خور مینی اسپید دام V380 کیس کوچک

دوربین مداربسته آژیردار سیمکارتی مینی اسپید دام ۴G

این مدل دوربین مداربسته آژیردار اسپید دام، سیم کارت خور و چرخشی است. این دوربین اسپیددام دارای قابلیت هایی از جمله قابلیت چرخش از طریق اپلیکیشن تا ۳۵۵ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی، کیفیت تصویر Full HD و ۵ مگاپیکسل دید در شب رنگی است. از دیگر امکانات این دوربین پیشرفته و پرفروش می توان به پشتیبانی تا ۱۲۸ گیگ حافظه برای ضبط تصاویر، مکالمه دوطرفه، دارای WiFi، سنسور حرکتی و ارسال پیام در صورت تردد غیرمجاز می باشد. همچنین این امکان را فراهم می کند تا هنگام تشخیص حرکتی در جلوی خود، شروع به ضبط تصاویر نماید. البته این آپشن در حالتی است که کاربر، ضبط اتوماتیک را غیر فعال نموده تا حجم حافظه دوربین خیلی سریع پر نشود.

تصویر دوربین مداربسته آژیردار سیمکارتی مینی اسپید دام ۴G مدل P20

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین مداربسته میکروفون دار

دوربین مداربسته مناسب منزل مسکونی + ۶ پکیج برای هر سلیقه ای

۵ دوربین مداربسته مناسب اتاق کودک از دید مادران ، بیبی کم

۷ مدل دوربین مداربسته لامپی، امنیت نامحسوس

۶ تا از بهترین دوربین های مداربسته میکروفون دار

مشاهده نظرات

  • آیا این دوربینها در خودرو که در خیابان پارک هستند و به wifa دسترسی ندارند میتواند با سیم کارت و اینترنت خط گوشی به وضوح کار کنه

آخرین عناوین

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

2 ساعت پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

2 ساعت پیش

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

3 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

3 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

3 روز پیش

چراغ ریلی مگنتی

چراغ ریلی مگنتی یکی از جدیدترین و مدرن ترین سیستم های روشنایی است که امکانات…

3 روز پیش