استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
هوشمندسازی

دوربین های مختص محیط اداری + ۸ مدل بادوام

بسیاری از ادارات و شرکت های برای نظارت بر تردد افراد به بخش های مختلف و همچنین تامین امنیت اسناد و وسایل در طول شبانه روز، از دوربین مداربسته استفاده می کنند. دوربین های مداربسته اداری باید دارای رزولوشن تصویر حداقل ۲ مگاپیکسل، حافظه بالا و قابلیت دید در شب باشند. زیرا مراقبت از اسناد مهم و وسایل با ارزش شرکت در طی شب و ساعات تعطیلی اداره، اهمیت بسیاری دارد. قیمت دوربین مداربسته اداری، بازه گسترده ای داشته و با توجه به کیفیت تصویر، امکانات و برند آن متفاوت خواهد بود.

در این مطلب ۸ مدل دوربین مداربسته اداری بادوام را به همراه قیمت و مشخصات فنی آن معرفی کرده ایم. برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۱. دوربین مداربسته اداری ۵ مگاپیکسل تیاندی مدل TC-C35KS

دوربین مداربسته تحت شبکه (IP) مدل TC-C35KS جزو دوربین های Lite تیاندی است. این دوربین مداربسته دام دارای دید در شب استارلایت تا فاصله ۳۰ متر با مادون قرمز می باشد. رزولوشن تصویر آن ۵ مگاپیکسل بوده و از طریق کابل شبکه به اینترنت متصل می شود. بدنه آن دارای استانداردهای IP67 و IK10 بوده و در برابر آب، گرد و خاک و ضربه مقاوم است. از دیگر قابلیت های آن تشخیص انسان و وسایل نقلیه، آژیر هشدار، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت، میکروفون داخلی، تکنولوژی WDR برای تصویربرداری در محل منبع نور یا نور شدید، تکنولوژی Smart Defog برای وضوح بالاتر تصویر و همچنین لنز ۲.۸ میلیمتری برای پوشش عریض تر محیط است.

دوربین مداربسته اداری ۵ مگاپیکسل تیاندی مدل TC-C35KS

۲. دوربین مداربسته اداری ریویژن مدل RN-565-IP-S4-T5

ریویژن یکی از پرفروش ترین و باکیفیت ترین مدل های دوربین مداربسته است. دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-565-IP-S4-T5 دارای رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل و سنسور CMOS است. از قابلیت های این دوربین چرخشی مکالمه دوطرفه، انتقال تصویر real-time، سنسور تشخیص حرکت، دارای نرم افزار نظارت آنلاین تصاویر بر روی کامپیوتر و موبایل و دید در شب رنگی وارم لایت است. همچنین قابلیت های هوشمندی مانند فنس مجازی، تشخیص انسان، هشدار نور و صدا هنگام ورود و خروج غیر مجاز و قابلیت ارسال پیغام به اپلیکیشن موبایل در صورت تردد غیر مجاز است.

دوربین مداربسته اداری ریویژن مدل RN-565-IP-S4-T5

۳. دوربین مداربسته اداری ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T1

دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T1 دارای رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و دید در شب رنگی وارم لایت می باشد. از دیگر قابلیت های این دوربین تشخیص انسان، فنس مجازی، آژیر، مکالمه دوطرفه، دارای نرم افزار نظارت آنلاین تصاویر بر روی کامپیوتر و موبایل، انتقال تصویر real-time، سنسور تشخیص حرکت، قابلیت Watch Dog و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت است.

دوربین مداربسته اداری ریویژن مدل RN-670-IP-S5-T1

۴. دوربین مداربسته اداری داهوا مدل DH-IPC-HDW1230T1-S5

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا مدل DH-IPC-HDW1230T1-S5 رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و دید در شب سیاه و سفید توسط مادون قرمز دارد. از قابلیت های این دوربین می توان به تکنولوژی فشرده سازی فایل H.265، قابلیت مشاهده بر روی چند دستگاه، DWDR، ۳D DNR، HLC، BLC و همچنین سنسور تشخیص حرکت می باشد. بدنه آن نیز دارای استاندارد IP67 بوده و در برابر گرد و خاک و آب مقاوم است.

دوربین مداربسته اداری داهوا مدل DH-IPC-HDW1230T1-S5

۵. دوربین مداربسته اداری ۲ مگاپیکسل تیاندی مدل TC-C32XN

طراحی بدنه دوربین مداربسته تیاندی مدل TC-C32XN از نوع دام بوده و دارای استاندارد محافظتی IP67 (مقاومت در برابر باران و گرد و خاک) می باشد. در نتیجه علاوه بر فضای داخلی، در فضای خارجی نیز می توان آن را نصب کرد. رزولوشن تصویر این دوربین ۲ مگاپیکسلی بوده و دارای قابلیت دید در شب سیاه و سفید با مادون قرمز است. تکنولوژی DWDR به کار رفته در این دوربین، روشنایی نقاط تاریک تصویر، توسط نرم افزار و اشعه گاما کنترل می شود. از دیگر تکنولوژی های آن برای بهبود کیفیت تصاویر Smart Defog ، BLC، ۳D DNR و HLC است.

دوربین مداربسته اداری ۲ مگاپیکسل تیاندی مدل TC-C32XN

۶. دوربین مداربسته اداری ریویژن مدل RN-680-IP-S4-T2

کیفیت تصویر دوربین مداربسته دام ریویژن مدل RN-680-IP-S4-T2 دارای رزولوشن ۴ مگاپیکسل، حسگر تصویر CMOS و قابلیت دید در شب رنگی با LED های وارم لایت است. از دیگر قابلیت های آن مکالمه دوطرفه، تشخیص حرکت، تشخیص انسان، فنس مجازی، آژیر هشداردهنده، انتقال تصویر real-time بر روی کامپیوتر و موبایل و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت است.

دوربین مداربسته اداری ریویژن مدل RN-680-IP-S4-T2

۷. دوربین مداربسته اداری دام UNV مدل IPC324SR3-DVPF28-F

دوربین مداربسته دام unv مدل IPC324SR3-DVPF28-F کیفیت تصویر ۴ مگاپیکسل و لنز ۲.۸ میلی متری داشته و همچنین قادر به تصویربرداری در شب توسط مادون قرمز هوشمند تا برد ۲۰ الی ۳۰ متر است. از دیگر قابلیت های آن WDR برای تصویربرداری در نور شدید، ۲D/3D DNR (کاهش دهنده نویز دیجیتال)، کارکرد عالی در دمای ۳۵- درجه تا ۶۰+ درجه سانتیگراد، منوی OSD و امکان دریافت خروجی تصویر با ۳ کیفیت مختلف به صورت همزمان است. بدنه آن دارای استانداردهای IP67 و IK10 است.

دوربین مداربسته اداری دام UNV مدل IPC324SR3-DVPF28-F

۸. دوربین مداربسته اداری دام مدل NZC-NI13444-FTT1/A

دوربین مداربسته مدل NZC-NI13444-FTT1/A دارای رزولوشن ۴ مگاپیکسل و لنز ۳.۶ میلی متری است. همچنین دارای قابلیت دید در شب هوشمند تا برد ۳۰ متر، سنسور CMOS و مکانیزم های بهبود تصویر WDR، BLC، HLC و ۳D DNR است. این دوربین امکانات دیگری نیز مانند تشخیص حرکت (۴ ناحیه)، Privacy Masking، چرخش تصویر ۰/۹۰/۱۸۰/۲۷۰ درجه و میکروفون داخلی است.

دوربین مداربسته اداری دام مدل NZC-NI13444-FTT1/A

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

۳ مدل دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره

۱۰ مدل دوربین مداربسته دید در شب

بهترین دوربین های مداربسته تعقیب سوژه

۷ مدل دوربین مداربسته لامپی، امنیت نامحسوس

دوربین های مداربسته آژیردار + معرفی ۵ مدل پرفروش

آخرین عناوین

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی

قیمت چسب کاشی 5 کیلویی همانند سایر انواع چسب کاشی وابسته به عواملی چون برند…

2 ساعت پیش

تولید کننده تری دی پانل

تری دی پنل ‌ها به عنوان یکی از نوآوری‌ های مهم در صنعت ساخت و…

13 ساعت پیش

خرید اسانسور قسطی

خرید اسانسور قسطی ، ساکنین ساختمان های قدیمی و فاقد آسانسور را قادر می سازد…

13 ساعت پیش

آسانسور پنوماتیک

آسانسور پنوماتیک یکی از بروز ترین انواع آسانسورها می باشد که هنگام انتخاب آسانسور کمتر…

14 ساعت پیش

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

2 روز پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

2 روز پیش