استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۱

درب ضد سرقت
خرید درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۱ نسبت به سال های قبل افزایش یافته است. در سال های اخیر یکی از تجهیزات ساختمانی که استفاده از آن افزایش یافته، درب ضد سرقت است. درب های معمولی به دلیل نداشتن امنیت و عایق کاری لازم، صدای داخل خانه را به راحتی به بیرون و یا صدای بیرون را به داخل منتقل می کنند. در ضد سرقت بهترین راه حل برای این مشکلات خواهد بود. درب های ضد سرقت نسبت به درب معمولی در مقابل تخریب، دستکاری و هرگونه فشار مقاومت بیشتری از خود نشان داده و استحکام بیشتری دارند. این درب ها در انواع مختلف و با سطح کیفیت متفاوت تولید می شوند. برای استعلام قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۱ با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت در ضد سرقت ۱۴۰۱
درب ضد سرقت

از آن جایی که حفظ امنیت یکی از مهم ترین موضوعاتی است که هر کسی آن را در گوشه ای از ذهن خود دارد، سعی می شود که حتما با ابزارهای لازم، امنیت به بهترین شکل ممکن فراهم گردد. استفاده از درب ضد سرقت می تواند به راحتی ما را به مقصود مورد نظر برساند. دربهای ضد سرقت با رعایت استانداردهایی خاص و عایق کاری حرارتی، رطوبتی و صوتی در، در برابر تخریب قفل، لولا، دستگیره و یا بدنه مقاوم بوده و مانع از ورود سارقین به محل مورد نظر می شود.

در یک آپارتمان با دو و یا بیش از دو واحد در هر طبقه، درب های ورودی با ابعاد متفاوت و نرده آکاردئونی در کنارشان تا حد زیادی از زیبایی فضا می کاهد. علاوه بر آن، با وجود قفل، میله، نرده و همه این ها سارقان با داشتن ابتدایی ترین مهارت به راحتی می توانند درب خانه را باز کنند. بنابراین استقاده از درب ضد سرقت بر اساس ابعاد و اندازه های استاندارد می تواند تا حد زیادی به امنیت و زیبایی ساختمان کمک کند.

قیمت در ضد سرقت ۱۴۰۱

 

نصب درب ضد سرقت

ویژگی درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت به دلیل داشتن شرایط خاص، دارای ویژگی های برجسته ای از قبیل امنیت بالا، حفظ حریم خصوصی و غیره هستند. این دو ویژگی نقش اساسی در تعریف و کاربرد دربهای ضد سرقت دارند. بنابراین توجه به مشخصات و طراحی برای تشخیص ویژگی های آن ضروری است.

امنیت درب ضد سرقت

درب های معمولی از جنس چوب بوده و روی آن دو لولا نصب می شود. بنابراین دسترسی به لولا ها و باز کردن قفل های این نوع درب ها برای سارقان بسیار راحت خواهد بود. چرا که با ابتدایی ترین ابزار نیز این امکان برای سارقان فراهم است تا با آسیب رساندن به درب به محل وارد شوند.

در مقابل، در داخل دربهای ضد سرقت از لایه های فولادی، بیش از دو لولای غیرقابل دسترسی، استفاده شده است. علاوه بر آن قفل این درب ها از بیش از سه نقطه قفل می شوند و سارقان امکان باز کردن درب را نخواهند داشت. شیوه نصب درب ضد سرقت به نحوی است که امکان باز شدن با دیلم از محل لولا وجود ندارد.

قیمت در ضد سرقت 1401

 

ایمنی در ضد سرقت

ایمنی درب مساله ای است که نباید فدای قیمت پایین شود. جنس درهای ضد سرقت بر اساس استانداردهای موجود، ضد حریق است. بنابراین در زمان آتش سوزی که می بایست محل فرار امن باشد، این درب ها مسیر لازم برای عبور را فراهم می کنند.

حفظ حریم خصوصی

یکی از مهم ترین عوامل عبور صدا، وجود درب هایی است که دارای درز هستند. درب ضد سرقت امکان انتقال صدا به بیرون یا داخل را به صفر می رساند. زیرا به شدت تمامی درزها پوشانده شده است و اجازه عبور هیچ گونه صدایی داده نمی شود.

عایق حرارتی درب ضد سرقت

برای گرم کردن یا سرد کردن خانه مقدار زیادی انرژی و مقدار زیادی هزینه صرف می شود. اگر شبیه سازی های عبور حرارت از خانه را مشاهده کرده باشید بیشترین هدر رفت از در و پنجره است. این روزها پنجره های دوجداره این مشکل را تا حدود زیادی رفع کرده اما توجه کمتری به در ورودی منزل می شود. درها عموما درز بسیار دارند و می توانید جریان عبور هوا را به راحتی در آن ها مشاهده کنید. شیوه طراحی درب ضد سرقت به نحوی است که امکان عبور هوا به هیچ عنوان داده نمی شود و به این ترتیب در طولانی مدت شما انرژی کم تری برای تنظیم حرارت داخل خانه و به تبع آن هزینه کمتری پرداخت می کنید.

درب ضد سرقت قیمت

 

درب ضدسرقت دو لنگه

مقاومت در برابر گرد و غبار

درب های معمولی در مقابل باد، گرد و غبار و تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار کمی دارند. این مشکل تنها به جنس درب مربوط نبوده و به طراحی و شیوه نصب آن نیز مربوط است. به طوری که با وجود درزهای بسیار، امکان مقاومتی در برابر باد شدید وجود نخواهد داشت. بعید نیست که حین یک طوفان شدید درب معمولی باز یا از جا کنده شود. اما درب ضد سرقت این اطمینان را به ساکنین می دهد که در برابر تمامی حوادث ناگوار مقاومت کافی را دارد. چرا که در برابر هر طوفان و بادی مقاوم بوده و تنها ممکن است که درب خسارت جزئی ببیند.

ابعاد درب ضد سرقت

ابعاد یکی از فاکتور های مهم و کلیدی در خرید درب ضد سرقت است که با توجه به کاربری ، تک یا دولنگه بودن آن بین مشتریان حوزه دربهای ضد سرقت مطرح می شود. افزایش ابعاد در طول و یا عرض درب باعث می شود تا قیمت درب ضد سرقت دستخوش تغییر شود. از این رو وارد کنندگان و مصرف کنندگان دربهای ضدسرقت مایل اند از درب با ابعاد استاندارد استفاده نمایند تا با این کار تحویل کالای خود را هم تسریع بخشند. در ضد سرقت با ابعاد استاندارد ساخته می شود که در مقایسه با درهای معمولی ابعاد بزرگ تری دارد.

رایج ترین سایز درب ضد سرقت چینی موجود در بازار ایران، ابعاد ۱۰۵×۲۱۰ سانتی متر می باشد. البته درب ضد سرقت چینی با ابعاد ۱۲۰×۲۱۰ سانتی متر نیز وجود دارد. ارتفاع استاندارد درب ضد سرقت ترک در داخل کشور ترکیه معمولاً بین ۲۰۵ تا ۲۱۵ سانتی متر و عرض آن بین ۱۱۵ تا ۱۱۰ سانتی متر می باشد. اما ابعاد درب ضد سرقت ترک وارداتی به ایران، با توجه به تمایل کارفرمایان، دستخوش تغییراتی شده است.

درب ضد سرقت ترک

 

درب ضد سرقت ترک

ابعاد درب ضد سرقت ترک وارداتی و مونتاژ ایران ۱۱۰×۲۱۰ و ۱۰۵×۲۱۰ سانتی متر می باشد. ابعاد درب ضد سرقت ایرانی هم باتوجه به تولید کننده های مختلف متفاوت است. برای مثال بعضی از دربهای ضد سرقت تولید ایران دارای ابعاد مفید بازشوی ۹۵×۲۱۴ سانتی متر می باشد.

قیمت اجزای درب ضد سرقت ۱۴۰۱

انواع درب ضد سرقت تولید شده توسط کشورهای مختلف در بازار قابل تهیه می باشد. انتخاب آن بر اساس بودجه، طراحی و استانداردها صورت می گیرد. اما باید دانست که لزوما کشور سازنده تعیین کننده کیفیت درب مورد نظر نخواهد بود. در ادامه انواع لایه ها و قابلیت های در ضد سرقت مورد بررسی قرار می گیرد.

قیمت در ضد سرقت ۱۴۰۱

 

اجزای در ضد سرقت

لایه فولادی میانی

اولین هدف شما از خرید در ضد سرقت، خرید درهایی است که تنها از جنس چوب نباشد و وسط آن لایه فلزی کار گذاشته شده باشد تا هم استحکام افزایش یابد و هم ایمنی و کارایی؛ در صورتی که از لایه فلزی خبری نباشد در واقع شما اصلا در ضد سرقت نخریده اید و تنها پولتان را هدر دادید. به لایه های میانی درب ها دقت کنید و از وجود ورق فولادی میان دو طرف درب اطمینان حاصل کنید.

لایه رویی درب ضد سرقت

قاعدتا هنگام انتخاب درب ها با چهارچوب و متریال یکسان لولا بیش از هر چیز شما به ظاهر درب توجه خواهید کرد اما جنس رویه نیز بسیار مهم است. معمولا جنس ام دی اف بسیار پر طرفدار است و از گزینه هایی است که اول به چشم مشتری می آید. البته اگر محدودیتی در قیمت درب ضد سرقت داشته باشید باید بدانید که معمولا جنس ام دی اف قدری گران تر است اما انتخاب ام دی اف با وجود زیبایی دردسرههایی هم دارد. اگر درب در معرض مدام نور خورشید است و یا امکان می دهید که خط و خش روی آن ایجاد شود، انتخاب مناسبی نیست. جنس ملامینه و یا پی وی سی نیز در لیست انتخاب های شماست.

فروش درب ضد سرقت

 

قفل و دستگیره درب ضد سرقت

لولا درب ضد سرقت

جزئیات تعیین کننده است. لولا یکی از مهم ترین بخش های در ضد سرقت است و با توجه به بالاتر بودن وزن در ضدسرقت نسبت به در معمولی باید لولا بتواند وزن در را تحمل کند. باید بیش از سه لولا استفاده شود. جنس به کار رفته برای لولا باید مرغوب و ضدزنگ باشد. لولا باید بلبرینگ داشته باشد. جنس لولای نامرغوب به معنای لنگر انداختن در و پس از مدتی صدا دادن آن و ایجاد شکاف اطراف و به هم خوردن رگلاژ است که عملا کارایی درب ضد سرقت از بین می‎رود.

جنس چهارچوب

جالب است بدانید که مهم تر از خود درب ها، چهارچوب آن است. باید آلیاژ فلز به کار رفته در چهارچوب ها کیفیت بالایی داشته باشد. اتصالات که با جوشکاری ورق های فلز را به هم متصل کرده باید از نوع جوش co2 بوده و تمیز کار شده باشد. بدون زائده یا ناهنجاری و بدون شکاف و یا زدگی باشد. هنگام خرید درب ضد سرقت ، دقیق و با حوصله تمام چهارچوب را بررسی کنید. ضخامت چهارچوب باید بیش از ۱.۵ میلی متر باشد. کمتر از این مقدار مشکل ساز خواهد بود.

زوار لاستیکی از اجزای حائز اهمیت روی درب ها است که باعث عدم ورود هوا، گرد و غبار و صدا از خارج به داخل خانه می شود. در صورت درخواست مشتری می توان پرواز چوبی بر روی چهارچوب قرار داد تا ظاهر آن کاملا چوبی به نظر آید.

درب ضد سرقت سفید

 

درب ضد سرقت سفید

اثر قفل بر قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۱

هدف شما از خرید درب ضد سرقت ، داشتن درب هایی است که هنگام مسافرت به راحتی ببندید بدون آنکه ترس ورود دزد به خانه را داشته باشید. شاید بتوان گفت مهمترین جزء در ضد سرقت ، قفل است. اگر از قفل های معمولی استفاده کنید، در ضد سرقت و معمولی چه تفاوتی می کند وقتی به راحتی توسط دزد باز خواهند شد.

تولیدکنندگان همواره به فکر تولید تجهیزات و ابزارهای جدید و پیشرفته تری هستند. در این راستا انواع مختلفی از قفل درب ضد سرقت تولید شده است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد متفاوتی نیز می باشند. همچنین مشتریان با توجه به نیاز خود و بودجه در اختیارشان، قفل مورد پسندشان را انتخاب می کنند.

قفل سیلندردار از جنس مس به راحتی باز می شود، با ضربه و با مته و یا حتی اسید مقاومت خود را از دست می دهد. باید از قفل مولتی سیستم ۱۶ زبانه و ۲۰ استفاده کنید. به طور مثال اگر از قفل ۲۰ زبانه استفاده کنید، ۵ قفل از بالا بسته می شود و از قسمت کناری، بالا و پایین درب نیز ۱۵ قفل قرار دارد که هم زمان قفل می کند. به این ترتیب ۲۰ زبانه فولادی تمامی قسمت های در را محکم کرده و امکان باز شدن توسط دزد به حداقل می رسد.

قفل درب ضد سرقت

 

قفل درب ضد سرقت

قفل‌ درب ضد سرقت بسته به ترک ، چینی و ایرانی بودن درب، متفاوت است و در این میان قفل‌ ساخت ترکیه به دلیل برخورداری از بالاترین استانداردها نسبت به مدل های چینی از طول عمر و کیفیت بیشتری برخوردار خواهند بود. در ادامه به معرفی انواع قفل درب ضد سرقت پرداخته شده است.

قفل ضد سرقت کلیدی

این مدل قفل از اولین انواع قفل های ضد سرقت است که وارد بازار شد. در مقایسه با قفل های ضد سرقت هوشمند، از قفل های ضد سرقت کلیدی بیشتر استفاده می شود. البته کمتر بودن قیمت قفل درب ضد سرقت کلیدی نیز در محبوبیت بیشتر آن ها، بی تاثیر نیست. قفل ضد سرقت کلیدی دارای دو دسته کلید است. این دو دسته شامل کلید کارگری و کلید اصلی می باشد.

پیش ار تکمیل شدن خانه از کلید کارگری استفاده می شود. در واقع این کلید در زمان ساخت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. کلید اصلی نیز پس از پایان ساخت و ساز به صاحبخانه تحویل داده می شود. این کار موجب می گردد که جز صاحبخانه کسی به کلیدهای اصلی دسترسی نداشته باشد. پس از اینکه کلیدهای اصلی وارد قفل شوند، دیگر کلیدهای کارگری قفل را باز نخواهند کرد.

مغزی قفل درب ضد سرقت

 

قفل ضد سرقت کلیدی

قفل ضد سرقت دیجیتالی

یکی از آشکارترین پیشرفت های تکنولوژی در عصر کنونی، ارائه قفل دیجیتال است. قفل درب ضد سرقت دیجیتال نوعی قفل هوشمند است. این قفل ها نقش مهمی در بالا بردن امنیت اماکن و منازل مسکونی و تجاری دارند. قفل های دیجیتالی که اغلب بر روی در های ضد سرقت نصب می شوند، بر خلاف قفل های کلیدی، احتیاجی به کلید ندارند.

این قفل ها امکان ارتباط با کامپبوتر و گوشی های هوشمند را دارند. قفل های دیجیتال مجهز به سنسورهای هشدار دهنده ضد سرقت، ضد حریق و ضد شوک می باشند. سنسورهای هشدار دهنده ضد سرقت به این صورت عمل می کنند که اگر سارقان چند بار رمز ورود را اشتباه وارد کنند و یا اینکه بخواهند با ضربه اقدام به باز کردن درب نمایند، آلارم قفل به صدا در می آید. در صورت استفاده از قفل ضد سرقت دیجیتال، درب به صورت خودکار با بسته شدن قفل می شود.

قفل درب ضد سرقت اثر انگشتی

قفل های اثر انگشتی در گروه قفل های دیجیتال قرار می گیرند. این قفل ها در کنار درب ضد سرقت نصب می شوند. برای باز کردن در نیازی به کلید نبوده و با ثبت اثر انگشت می توان اقدام به باز کردن در نمود. برای این قفل ها می توان اثر انگشت های مختلفی را ثبت کرد. قفلهای اثر انگشتی برای مراکز اداری بسیار مناسب هستند.

مدل درب ضد سرقت

 

قفل ضد سرقت اثر انگشتی

قفل ضد سرقت کارتی

از این قفل های هوشمند بیشتر در هتل ها استفاده می شود. همان طور که از نام آن پیداست، با استفاده از کارتی که دارای مغزی الکترونیکی است اقدام به باز کردن درب ضد سرقت می نمایند. این قفل ها دارای چند کارت هستند که می تواند در اختیار اعضای خانواده قرار داده شود.

قفل های کارتی خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. قفل کارتی آفلاین یکی از انواع آن است. در این نوع همه ارتباطات از طریق همان کارت صورت گرفته و هیچ ارتباطی بین قفل و نرم افزار نیست. قفل کارتی آنلاین نوع دیگری است که باز و بسته شدن آن از طریق سیستم وایرلسی که به نرم افزار اصلی متصل است، انجام می شود.

برای باز کردن درب های ضد سرقت با استفاده از برخی از انواع قفل کارتی، نیاز به تماس مستقیم کارت با قفل می باشد. برخی دیگر از انواع قفل های ضد سرقت کارتی، از طریق امواج رادیویی باز می شوند.

فروشگاه آنلاین درب ضد سرقت

 

قفل ضدسرقت کارتی

تاثیر روکش بر قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۱

توجه به طراحی در ضد سرقت در واقع بیشتر به معنای انتخاب روکش است. انواع روکش درب در بازار موجود است که انتخاب آن تا حد زیادی وابسته به سلیقه افراد است. برای انتخاب درب ضد سرقت مدرن یا کلاسیک، نیاز است تا آشنایی کافی با انواع روکش های موجود در بازار وجود داشته باشد. در ادامه انواع روکش درب ضد سرقت مورد بررسی قرار گرفته است.

خرید درب ضد سرقت

 

روکش در ضد سرقت

روکش گردو – راش طبیعی

روکش راش بسیار محبوب است و در ایران بسیار پر طرفدار. رگه های موجود در درخت راش به شدت جذاب و خاص است. به همین دلیل طراحان بسیاری را بخود جذب می کند. روکش گردو طبیعی رگه های بیشتری دارد و برای افرادی که به طرح چوب علاقمند هستند ایده ال است. رویه هایی که در ایران به اشکال متنوع برای دربضد سرقت تولید می‎شود شامل رویه های برجسته اکونومی که معمولا از جنس MDF با روکش راش و گردو است. روکش های لوکس که از جنس ام دی اف با ضخامت ۸ تا ۱۰ میلی متر از جنس راش و گردو است. پروفیل روکش معمولا روی دربهای ضد سرقت نصب می ‎شود. روکش CNC نیز از جنس راش و گردو است و به وسیله دستگاه CNC اجرا می شود.

روکش لمینت درب ضد سرقت

روکش چوب به صورت فراوری شده، که از لمینت به عنوان کفپوش و دیوار پوش نیز استفاده می شود. قیمت مناسبی دارد و مقاومت بسیار خوبی در برابر اشعه خورشید و شباهت بسیار زیادی نیز به چوب طبیعی دارد. رویه های PVC نیز از ام دی اف خام پس از حکاکی توسط دستگاه ممبران پی وی سی پرس می شود و طرح چوب ایجاد می شود. رویه های ملامینه ضخامت کمتری دارند، چیزی حدود ۵ تا ۸ میلی متر و یک لایه نازک است که روی درهای ضد سرقت پرس می شود.

قیمت درب ضد سرقت

 

درب ضد سرقت فلزی

روکش هایگلاس

جنس پلی گلاس که به شدت مقاوم و سبک است. این انتخاب نیز یکی از بهترین انواع روکش های درب ضدسرقت است.

لیست قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۱

شاید به جرأت بتوان گفت بیشترین سوالی که ذهن خریداران را هنگام خرید مشغول می کند این است که چه نوع درب ضدسرقتی بخریم؟ برای خرید اینترنتی درب ضد سرقت شما می توانید دربهای آپارتمان و ادارات خود را از فروشندگان متعهد و تولیدکنندگان که دربهای ضد سرقت ایرانی و ترک وارداتی را عرضه می نماید خریداری نمایید.

هدف تمامی خریداران در وهله اول امنیت درب ضد سرقت است. سازندگان خوشنام درب ضد سرقت همواره تلاش می کنند محصولاتی بسازند که در حین داشتن امنیت بالاتر نسبت به دربهای معمولی دارای ظاهری زیبا و متنوع باشند. درب ورودی اولین المانی است که یک خریدار یا مهمان با آن رو برو می شود اولین تاثیر گذاری بصری همیشه مهم ترین نقش را در ساخت تصویر زیبا از منزل و ساختمان شما دارد.

درب ضد سرقت لوکس

 

درب ضد سرقت لوکس

قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۱

قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۱ متناسب با امکانات تعداد لایه ها، نوع قفل، چشمی و سایر موارد مشخص می شود. در ضد سرقت ۱۴۰۱ ترک کیفیت بالاتری نسبت به درب های ایرانی و چینی دارد. به همین نسبت قیمت درب ضد سرقت ترکیه نسبت به سایر دربهای موجود در بازار بیشتر است. درب ضد سرقت ایرانی نسبت به سایر دربها قیمت متوسطی را دارا می باشد. خرید درب های تولید داخل با وجود کیفیت خوب و قیمت متوسط بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به نوسانات حال حاضر بازار و بالا رفتن قیمت دلار، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها از نظر قیمت، درب های تولید داخل هستند.

از دلایل مقرون به صرفه بودن قیمت درب ضد سرقت ایرانی، وجود تامین کنندگان آهن و فولاد داخلی است. درب های ضد سرقت چینی ارزان ترین درب های موجود در بازار ایران می باشند. درب ضد سرقت بهترین انتخاب برای امنیت و حفظ حریم خصوصی هر مکانی است که طراحی آن به عوامل مختلفی وابسته است.

برای مطالعه بیشتر:

نصب سیستم درب بازکن

درب اتوماتیک

قفل دیجیتال

دزدگیر اماکن

دوربین مدار بسته

پنجره دو جداره

نمایندگی شیشه های هوشمند

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب کرکره ای برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.48 ( 8 نظر)

۱۸ نظر

  1. درب ضد سرقت کارتی رونمیشه هک کرد؟

  2. درب ضد سرقت کارتی رو میشه مثل هک کردن یا کپی کارت باز کرد

  3. اگر به هر علتی محل تشخیص اثر انگشت در درب ضد سرقت دچار اختلال شد و یا سطحش دیگر قابلیت خوانایی اثر انگشت رو نداشته باشه تکلیف چیه و باید چه کرد

  4. امکان خطا در درب های ضد سرقت کارتی چقدر ممکنه باشه و آیا جعل کردن کارت برای این نوع درب ها امکان پذیره

  5. وحید محمد نیا

    سلام شرکتهای که درب ضد سرقت ایرانی دارند معرفی کنید

  6. سلام ، برای نصب درب ضد سرقت باید چهارچوب درب هم تعویض بشه یا نیازی نیست و روی همون چهارچوب قبلی میشه درب رو سوار کرد؟!

  7. باسلام و تشکر لطفا قیمت انواع مختلف درب ضد سرقت رو هم ذکر کنین

  8. سلام ، درب ضد سرقت هایی که عایق حرارتی هستند یعنی مثل پنجره های دوجداره از نشت گرما به خارج جلوگیری می کنند یا این عایق حرارتی بودن به این معنیه که در برابر آتش سوزی مقاوم اند ؟

  9. درب های ضد سرقت ساخت داخل هم موجود هست و ایا از نظر کیفیت با نمونه خارجی برابری میکنه

  10. سلام قفل کارتی درب ضد سرقت نیاز به اتصال اینترنتی دارد؟!!

  11. سلام ، برای خرید درب ضد سرقت از کارخونه و بدون واسطه باید از چه طریقی اقدام کنم ؟ لطفا راهنماییم کنید.

  12. اکبری هستم وارد کننده درب های ضد سرقت koctas از ترکیه، در صورت تمایل آماده همکاری میباشم.

  13. سلام ببخشید برای یه ساختمون ویلایی قدیمی درب به حیاط امکان نصب درب ضد سرقت هست؟

  14. قیمت رو از کجا میتونم بپرسم؟ شماره تماسی که پایین صفحه‌ست؟